Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
Yorg
26. May 2012, 14:43#41

Kopš: 29. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: Africa Twin

Protams ka ir runa par rolleris + piemaksa. Ja nebūtu piemaksas, nebūtu tādu lieku domu utt. Bildē ir tieši konkrēti piedāvātais eksemplārs.

[ Šo ziņu laboja Yorg, 26 May 2012, 14:45:40 ]



-----------------
Jo dziļāk auzās, jo vairāk sviestmaižu kabatā!

Offline

maniac
26. May 2012, 15:25#42

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Kurā bildē ir zaļš?

Offline

Yorg
26. May 2012, 15:41#43

Kopš: 29. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: Africa Twin


26 May 2012, 15:25:41 maniac rakstīja:
Kurā bildē ir zaļš?


tajā sludinājuma bildē

-----------------
Jo dziļāk auzās, jo vairāk sviestmaižu kabatā!

Offline

maniac
27. May 2012, 22:24#44

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


25 May 2012, 22:48:33 Yorg rakstīja:
Neatradu atbilstošāku topicu. Jautājums Afriku un citu neasfalta moču braucējiem. Vai kādam nav info par zaļu Africa Twin ar v/n TD-3081? Pārdevējs no Ikšķiles pēc vārda Andrejs. Diezgan uzstājīgi mēģina iemainīt pret rolleri jo itkā kategorija nodzerta. Braucot nedzeru, nezinu vai var atsevišķu kategoriju nodzert. Pēc pirmās apskates Africa normāla, ķēde, zobrati svaigi, dugas, topcase utt. Moš kāds ir vienā barā braucis vai kā savādāk var ko pateikt par to konkrēto exemplāru. Ja nav vēlmes publiski izteikt viedokli, tad uzklausīšu PM.
Ss sludeklis iz arhīva priekšstatam - http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...honda/cbppd.html

Varbūt Tu sajauci sludekļus? Vai esmu daltoniķis...

Offline

Panda
27. May 2012, 22:55#45

Kopš: 11. Nov 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 557

Braucu ar: Honda ST 1300 Pan European


27 May 2012, 22:24:55 maniac rakstīja:

25 May 2012, 22:48:33 Yorg rakstīja:
Neatradu atbilstošāku topicu. Jautājums Afriku un citu neasfalta moču braucējiem. Vai kādam nav info par zaļu Africa Twin ar v/n TD-3081? Pārdevējs no Ikšķiles pēc vārda Andrejs. Diezgan uzstājīgi mēģina iemainīt pret rolleri jo itkā kategorija nodzerta. Braucot nedzeru, nezinu vai var atsevišķu kategoriju nodzert. Pēc pirmās apskates Africa normāla, ķēde, zobrati svaigi, dugas, topcase utt. Moš kāds ir vienā barā braucis vai kā savādāk var ko pateikt par to konkrēto exemplāru. Ja nav vēlmes publiski izteikt viedokli, tad uzklausīšu PM.
Ss sludeklis iz arhīva priekšstatam - http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...honda/cbppd.html

Varbūt Tu sajauci sludekļus? Vai esmu daltoniķis...


Ir, ir zaļā krāsā, ieskaties!!!!

Offline

maniac
28. May 2012, 08:25#46

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Ieskatījos.Ir.

Offline

abbestias
06. Jul 2012, 13:40#47

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin

Sveiki, Afrikāņu draugi! Manai AT parādijusies tāda lieta, ka tad, kad motors uzkarst, nevar atrast neitrālo ātrumu - nedeg indikātora gaismiņa. Aukstam motoram viss Ok. Kas varētu būt pa vainu?

Offline

Resnais
06. Jul 2012, 15:15#48

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,


06 Jul 2012, 13:40:33 abbestias rakstīja:
Sveiki, Afrikāņu draugi! Manai AT parādijusies tāda lieta, ka tad, kad motors uzkarst, nevar atrast neitrālo ātrumu - nedeg indikātora gaismiņa. Aukstam motoram viss Ok. Kas varētu būt pa vainu?


1.Apgāz moci pilnībā uz labā sāna (tāpēc lai eļļa netek ārā).
2. Tad varēsi redzēt, ka pie priekšējā zobrata blokā ieiet vadiņš ar tādu kā slēdzi, kas arī nosaka, kad ir jādeg zaļai lampiņai.
3. Izskrūvē no bloka to slēdzi, noņem šeibu un iekrūvē atpakaļ.
Domāju, ka problēma būs novērsta.
Āfrikām ar gadiem laikam sadilst tam slēdzim gals un viņš pilnībā vairs nefunkcionē. Šis ir vienkāršākais veids kā atrisināt problēmu.
Ja tas nelīdz, tad jāmeklē vaina citur.

Offline

Resnais
06. Jul 2012, 15:19#49

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,

Slēdzis izskatās šādi:
http://www.google.lv/imgres?q=honda+xrv+750+neu...5&ved=1t:429,r:26,s:29,i:242

[ Šo ziņu laboja Resnais, 06 Jul 2012, 15:19:36 ]

Offline

abbestias
09. Jul 2012, 09:35#50

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin

Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!

Offline

abbestias
18. Jul 2012, 15:33#51

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?

Offline

GvidoKTM
18. Jul 2012, 15:40#52

Kopš: 30. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te


18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi

Offline

abbestias
18. Jul 2012, 16:02#53

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


18 Jul 2012, 15:40:11 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi


Jā, to es zinu. Kā jau teicu, varbūt mana doma ir bezjēdzīga, bet ja var aptuveni redzēt atlikumu bākā, tad kautkā drošāk.

Offline

piter
18. Jul 2012, 16:09#54

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

..pēc katras degvielas uzpildes nodzēs odometra dienas skaitītāju pa 0000.. un zini, ka ar vienu bāku droši vari braukt ap 300km (var vairāk, bet to pats paskaties, cik precīzi).. tad arī attiecīgi plāno, kur un kā tankoties nākošo reizi..
..un datčiki nebūs vajadzīgi..

Offline

GvidoKTM
18. Jul 2012, 16:11#55

Kopš: 30. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te


18 Jul 2012, 16:02:09 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 15:40:11 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi


Jā, to es zinu. Kā jau teicu, varbūt mana doma ir bezjēdzīga, bet ja var aptuveni redzēt atlikumu bākā, tad kautkā drošāk.


ilgāk pamauksi, piešausi aci, un zināsi cik ir bākā ar bāku var nobliest 350 km droši
prieks, ka esi izvēlējies, īstu un pārbaudītu vērtību

Offline

abbestias
18. Jul 2012, 16:20#56

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


18 Jul 2012, 16:11:58 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 16:02:09 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 15:40:11 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi


Jā, to es zinu. Kā jau teicu, varbūt mana doma ir bezjēdzīga, bet ja var aptuveni redzēt atlikumu bākā, tad kautkā drošāk.


ilgāk pamauksi, piešausi aci, un zināsi cik ir bākā ar bāku var nobliest 350 km droši
prieks, ka esi izvēlējies, īstu un pārbaudītu vērtību



Nu droši vien ka tā arī būs. Jā, Āfrika ir burvīgs motocikls, ilgi meklēju, kamēr to ieguvu savā īpašumā.

Offline

GvidoKTM
18. Jul 2012, 16:34#57

Kopš: 30. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 653

Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te


18 Jul 2012, 16:20:54 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 16:11:58 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 16:02:09 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 15:40:11 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi


Jā, to es zinu. Kā jau teicu, varbūt mana doma ir bezjēdzīga, bet ja var aptuveni redzēt atlikumu bākā, tad kautkā drošāk.


ilgāk pamauksi, piešausi aci, un zināsi cik ir bākā ar bāku var nobliest 350 km droši
prieks, ka esi izvēlējies, īstu un pārbaudītu vērtību



Nu droši vien ka tā arī būs. Jā, Āfrika ir burvīgs motocikls, ilgi meklēju, kamēr to ieguvu savā īpašumā.


bildes studijā ja tev ir tas, kas redzam logo, man bija tāds pats aiz neko darīt sanāca kaut kā tā
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9218

Offline

maniac
18. Jul 2012, 17:28#58

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:
Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?

Visvienkāršākais: paņem līdzi Mangaļu pudeli ar bendžu (kad bāka iet uz galu!), kad pārslēdzies uz rezervi-"tripu" noliec uz nullēm (vai piefiksē lielo odometru) un brauc, kamēr sāk rīstīties. Un turpmāk zināsi, cik ar rezervi vari nobraukt!
Šitādu eksperimentu esmu darījis visiem saviem močiem. Rezultāti: no 30 līdz 80 km.
P.S.Ar Āfriku neesmu mēģinājis.

Offline

abbestias
18. Jul 2012, 17:48#59

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


18 Jul 2012, 16:34:36 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 16:20:54 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 16:11:58 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 16:02:09 abbestias rakstīja:

18 Jul 2012, 15:40:11 GvidoKTM rakstīja:

18 Jul 2012, 15:33:58 abbestias rakstīja:

09 Jul 2012, 09:35:59 abbestias rakstīja:
Paldies, pamēģināšu, vēlāk pastāstīšu kā gāja!


Paldies par padomu - problēma atrisināta. Man ir vēl viens jautājums, varbūt nevajadzīgs, bet man baigi prasās izveidot kaut kādu štelli benzīna līmeņa kontrolei (lampiņu vai papildus dačiku). Varbūt kāds ko tādu ir būvējis un var kādu noderīgu padomu pasviest?


viņam tak ir rezerve, turi uz rezervi, kad iet uz beigām, pagriez un bliez tālāk, 50 km var nobliest ar rezervi


Jā, to es zinu. Kā jau teicu, varbūt mana doma ir bezjēdzīga, bet ja var aptuveni redzēt atlikumu bākā, tad kautkā drošāk.


ilgāk pamauksi, piešausi aci, un zināsi cik ir bākā ar bāku var nobliest 350 km droši
prieks, ka esi izvēlējies, īstu un pārbaudītu vērtību



Nu droši vien ka tā arī būs. Jā, Āfrika ir burvīgs motocikls, ilgi meklēju, kamēr to ieguvu savā īpašumā.


bildes studijā ja tev ir tas, kas redzam logo, man bija tāds pats aiz neko darīt sanāca kaut kā tā
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9218


Lūk arī mans mo http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=10106

Offline

VATERLAND
17. Apr 2014, 16:00#60

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Ja nu kāds ir izsalcis pēc NE Leišu Āfrikas750.

NELeišu Āfrika

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline