Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Braukšanas skola

AutorsZiņojums
RU
09. May 2010, 15:20#41

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750

Otrajā linkā, ko es iemetu vajadzētu būt angliski, jo tas nav krievu trekeris.

Pēc pusstundas būšu novilcis, tad varēšu pateikt.

[ Šo ziņu laboja RU, 09 May 2010, 15:21:43 ]

Offline

Gacho
09. May 2010, 15:25#42

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Bļin, nu, lasiet grāmatas un skatieties abus Twistus. RU, tevis minētais strādā ahujenna un kruta, bet tas jau ir tikai viena sīka daļa no visa procesa.

p.s.
Vispār, ko es te muldu, tā pat neko nezinu un viss jāmācās

[ Šo ziņu laboja Gacho, 09 May 2010, 15:26:42 ]



-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

matiicins
09. May 2010, 15:31#43

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Man tūlīt arī būs tā filma novilkta, jāpaskatās teorija nedaudz un tad jau jāsāk praksē izmēģināt ā tikai vēl jānopērk tās skrūvējamās "sēnes", lai mocis vismaz līdz sezonas beigām izvelk

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Eliks
09. May 2010, 18:56#44

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03


09 May 2010, 15:01:50 RU rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka bail guldīt moci. Tāpēc laikam jākrāj naudiņa, uz savu galvu uz ielas tādas lietas apgūt negribu.


sakrāj gan! ir vērts!

Offline

Exciter
09. May 2010, 19:45#45

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


09 May 2010, 15:07:45 matiicins rakstīja:

09 May 2010, 14:56:45 Gacho rakstīja:
Teorija jau zināma ir, bet vot praksē gan mīzējnervs darbojās uz nebēdu Žēl gan dzelžu un plastmasu, gan veselības.
kāda tur ir tā teorija īsumā

Saac vien ar to filmu, tas arii buus iisumaa. Tad praksee galvenais to visu meegjinaat. Uzlabojumi buus juutami uzreiz Ja pareizi sagrupeejies, liikumu var dahuja aatraak un stabilaak izbraukt.
Manaa linkaa filma ir angliski, tikai tur vajag regjistreeties. Nezinkapeec pirmaa dalja sviestaina likaas

Offline

matiicins
09. May 2010, 19:47#46

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

pirmās 20 minūtes paskatījos to filmu un apnika, jo jau trešo dienu mājās slimoju un gribās tāpat kādu līkumu izmest

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

spider
09. May 2010, 22:12#47

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


09 May 2010, 18:56:37 Eliks rakstīja:

09 May 2010, 15:01:50 RU rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka bail guldīt moci. Tāpēc laikam jākrāj naudiņa, uz savu galvu uz ielas tādas lietas apgūt negribu.


sakrāj gan! ir vērts!


Pirmkārt - paldies, elik, par labajām atsauksmēm!
Varbūt tu varētu izstāstīt tautai kā sākumā uzlabojās tava braukšana no tā, kad tu internetā izlasīji Twist of the... un noskatījies filmu un atsevišķi pēc dažām nodarbībām kursos?

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Exciter
09. May 2010, 22:20#48

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


09 May 2010, 22:12:14 spider rakstīja:

Pirmkārt - paldies, elik, par labajām atsauksmēm!
Varbūt tu varētu izstāstīt tautai kā sākumā uzlabojās tava braukšana no tā, kad tu internetā izlasīji Twist of the... un noskatījies filmu un atsevišķi pēc dažām nodarbībām kursos?

Tas tak katram skaidrs, ka, ja profinjsh noraada uz kljuudaam un paliidz taas noveerst, progress ir kosmisks, saliidzinot ar pashmaaciibu. Tu labaak par izmaksaam vareetu painformeet. Ja tas ir komercnosleepums, atmet PM Braucu pirmo sezonu, ko tu man vari piedaavaat?

Offline

Eliks
09. May 2010, 22:21#49

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03


09 May 2010, 22:12:14 spider rakstīja:

09 May 2010, 18:56:37 Eliks rakstīja:

09 May 2010, 15:01:50 RU rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka bail guldīt moci. Tāpēc laikam jākrāj naudiņa, uz savu galvu uz ielas tādas lietas apgūt negribu.


sakrāj gan! ir vērts!


Pirmkārt - paldies, elik, par labajām atsauksmēm!
Varbūt tu varētu izstāstīt tautai kā sākumā uzlabojās tava braukšana no tā, kad tu internetā izlasīji Twist of the... un noskatījies filmu un atsevišķi pēc dažām nodarbībām kursos?


Nē nu manuprāt labākais scenārijs ir:

1. paņemt acis
2. saprast, ka neko nerubī
3. izlasīt un noskatīties Twist of the wrist 2
4. sakrāt naudiņu un aiziet privātkursos, kur visa teorija tiek izskaidrota un pēc tam parādīta praksē!

Mums jau nav Latvijā superbike skolas, tā kā, spider, tavi kursi ir laba alternatīva... pašā Twistā beigās jau saka - grāmata jau baigi labi, bet lai iemācītos augstāko matemātiku, tāpat jāiet skolā!

Man šķiet, ka pat pieredzējušam braucējam būtu ko pamācīties moš uztaisi kādu demo lekciju trasītē

Offline

Cognition
09. May 2010, 22:35#50

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


09 May 2010, 15:25:07 Gacho rakstīja:
Bļin, nu, lasiet grāmatas un skatieties abus Twistus. RU, tevis minētais strādā ahujenna un kruta, bet tas jau ir tikai viena sīka daļa no visa procesa.

p.s.
Vispār, ko es te muldu, tā pat neko nezinu un viss jāmācās


TOTW2 ir super laba !

.. īstenībā, ja es būtu moto instruktors, es bez šīm 3 lietām nevienu kursantu neizlaistu:

1. countersteering
3. throttle control līkumā
2. body position līkumā

mācītos kā dzejolīšus un demonstrētu eksāmenā ... jo blin, tas ir tikpat "a must" kā māka veikt ekstrēmo bremzēšanu !

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Cognition
09. May 2010, 22:40#51

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS

+ 4. mega svarīgā lieta:

"target fixation" - mocis grib braukt tur, kur tu skaties! šito var ikviens mega labi izbaudīt cenšoties lēnītēm apgriezties pēc iespējas mazākā rādiusā - pirmajā piegājienā skatoties mocim priekšā zemē, otrā piegājienā - sagriežot galvu maksimāli griešanās virzienā un skatoties maksimāli uz atpakaļ

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

vovchikss
09. May 2010, 22:41#52

Kopš: 17. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: Divriteni

Plika teorija ir tukša diršana - bez prakses nekas nebūs.. Silts ieteikums visiem pabraukt pa trasi un saprast kas ir kas itsevišķi BREMZES.. Tad varbūt arī pamainīsies domas par 90 pilsētā, kur no jebkuras ieliņas var kāds pieraut priekšā..

Offline

Cognition
09. May 2010, 22:45#53

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


09 May 2010, 22:41:23 vovchikss rakstīja:
Plika teorija ir tukša diršana - bez prakses nekas nebūs.. Silts ieteikums visiem pabraukt pa trasi un saprast kas ir kas itsevišķi BREMZES.. Tad varbūt arī pamainīsies domas par 90 pilsētā, kur no jebkuras ieliņas var kāds pieraut priekšā..


pilnīgi piekrītu, ka bez prakses nav nekas, bet tomēr newbie-jam zinot vismaz countersteering teoriju jau ir mega advantage pret tādu kurš nezin .... par bremzēm arī 100% taisnība, ka trasē jāizbauda, tāpēc jau David L.Hough savā Proficient Motorcycling grāmatā raksta - practice extreme braking at least once every season ... jo ČP brīdī galvenais faktors ir ieradumi - muskuļu atmiņa ...

[ Šo ziņu laboja Cognition, 09 May 2010, 22:47:43 ]



-----------------
The Power of Dreams !

Offline

Eliks
09. May 2010, 23:39#54

Kopš: 05. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 346

Braucu ar: MT-03


09 May 2010, 22:45:53 Cognition rakstīja:

09 May 2010, 22:41:23 vovchikss rakstīja:
Plika teorija ir tukša diršana - bez prakses nekas nebūs.. Silts ieteikums visiem pabraukt pa trasi un saprast kas ir kas itsevišķi BREMZES.. Tad varbūt arī pamainīsies domas par 90 pilsētā, kur no jebkuras ieliņas var kāds pieraut priekšā..


pilnīgi piekrītu, ka bez prakses nav nekas, bet tomēr newbie-jam zinot vismaz countersteering teoriju jau ir mega advantage pret tādu kurš nezin .... par bremzēm arī 100% taisnība, ka trasē jāizbauda, tāpēc jau David L.Hough savā Proficient Motorcycling grāmatā raksta - practice extreme braking at least once every season ... jo ČP brīdī galvenais faktors ir ieradumi - muskuļu atmiņa ...



spiders māca praktizēt ekstrēmo bremzēšanu pie katra luksofora Ja aizmugurē nav mašīnu!

Bet atkal jau tur ir jāzin, kā pareizi svars ir jāpārnes, kā jānofiksē ceļgali. Tāpat jāsaprot, ko dara piekare un riepas bremzējot. Kad un kā pareizi izmantot aizmugurējās bremzes... Pat riepas gaisa spiedienam ir nozīme.

Offline

Morsitis
09. May 2010, 23:46#55

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

tā vien liekas, ka Elikam kursi ir uzsaukti bet nu lab, ne par to - "ekstremo bremzēšanu" arī cenšos papraktizēt pie luksaforiem, ja aiz muguras nav neviens, kas mani varētu noķert - reizēm pašam ir pārsteigums, BET rekomendēju pamēgināt katram - ibo 1x gandrīz sanāca iekāpt vienam 100audim bagāžniekā pie ātruma 40km/h

Offline

laurichh
10. May 2010, 00:58#56

Kopš: 07. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1581

Braucu ar:

Es pat teiktu, ka ikdienā pārvietojoties ar moci ļoti bieži ir ekstrēmi jābremzē, tas gan protams ir atkarīgs arī no braukšanas stila, jo agresīvāka braukšana , jo agresīvak(ekstrēmāk ) jābremzē. Un te ir pilnīga taisnība par praktizēšanos un to labāk trenēties sākt pie ļoti maza ātruma5, 10 km vērot pašam ko dara riepas, kā viņas tur un kad sāk izslīdēt. Ar vecēm nezināmas izcelsmes pārpumpētām koka kedām tāfeles izsmērēšana pret asfaltu garantēta. kad pārsēdos no čopera uz ielinieku, nebij kas pamāca un kamer tika atkosta sitēma tika nemazums asfalta uz savas ādas sajusts .
Ko man gribētos ieteikt ekspermentētājiem ir: uz priekšejās riepas iegādi nežīdot kapeiku, nepērciet hvz kādu riepu tikai tādēļ, ka ar viņu var dahuja nobraukt un lietoto riepu kantorī teica ka jā, jā šitā ir īstā. Par cik priekšējā dilst apmēram četreiz lēnāk kā aizmugurējā, tad var atļauties ikdienas braukšanai mīkstāka sastāva riepiņu priekšā , iepumpet spiedienu ap 2.0 pilsetā varbūt 2.2 un tadjau ar nelielu treniņu var arī normālus stopiņus taisīt pirms gajeju pārejām liekot piemīst biksēs gājējiem

-----------------
26697542

Offline

Cognition
10. May 2010, 09:19#57

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


09 May 2010, 23:39:09 Eliks rakstīja:
Bet atkal jau tur ir jāzin, kā pareizi svars ir jāpārnes, kā jānofiksē ceļgali. Tāpat jāsaprot, ko dara piekare un riepas bremzējot. Kad un kā pareizi izmantot aizmugurējās bremzes... Pat riepas gaisa spiedienam ir nozīme.


.. nu kā - ceļi stingri, lai neiebrauc ar olām bākā ... pēc iespējas nesvērties uz priekšu . rokas nedrīkst būt taisnas "locked"... initial piespiediens uz pakaļbremzēm, pēc tam, praktiski vienlaicīgi, spied priekšu neatlaižot pakaļu, bet spied mierīgi progresīvi, nav pieļaujams ass nospiediens, tad mute garantēta .... kaut kā tā

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

spider
10. May 2010, 09:34#58

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko


09 May 2010, 23:46:55 Morsitis rakstīja:
tā vien liekas, ka Elikam kursi ir uzsaukti bet nu lab, ne par to - "ekstremo bremzēšanu" arī cenšos papraktizēt pie luksaforiem, ja aiz muguras nav neviens, kas mani varētu noķert - reizēm pašam ir pārsteigums, BET rekomendēju pamēgināt katram - ibo 1x gandrīz sanāca iekāpt vienam 100audim bagāžniekā pie ātruma 40km/h


Lai novērstu jebkādas turpmākās spekulācijas par šo tēmu - roku uz sirds liekot svinīgi zvēru visas motopoweristu saimes priekšā - Elikam kursi nav uzsaukti!
Patiesībā ir ļoti interesanti uzzināt objektīvi cilvēka viedokli par to, kā bija PIRMS un kā PĒC, kas patika, kas nepatika, ko varētu uzlabot, kādas lietas papildus varētu uztaisīt. Jāņem vērā, ka tas nav nekāds megabiznesa projekts, bet pasākums, kas reāli vērsts uz to lai uzlabotu cilvjiem braukšanas prasmes. Tieši šī iemesla dēļ ir svarīgs ikviena "kursanta" viedoklis - gan privātais, gan publiskais.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Morsitis
10. May 2010, 10:00#59

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! es jau draudzīgi apsmaidu Tas, ka audzēkņiem ir TIK daudz pozitīva iespaida ir baigi pozitīvi un apsveicami. Tīri vai pašam sāk likties, ka ir jāaizbrauc paklausīties, ko stāsta nodarbībās

Offline

Morsitis
10. May 2010, 10:38#60

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon


10 May 2010, 10:02:21 saaatans rakstīja:

09 May 2010, 23:46:55 Morsitis rakstīja:
......... BET rekomendēju pamēgināt katram - ibo 1x gandrīz sanāca iekāpt vienam 100audim bagāžniekā pie ātruma 40km/h


Tas tāpēc ka tev ir 1 bremžu disks uz priekšējā riteņa!


hmm... tas bij kurā virzienā?
Lasi vēlreiz pa burtiem - I E K Ā P T (!) tas nozīmē, ka biju uztaisījis pirmo "stopiju" savā mūžā un tas nozīmē, ka ar bremzēm viss ir labi (tm).
Aiz pārsteiguma un domājot, ka nevēlos izsmērēties pret auža bagāžnieku pamanījos pat kāju izstiept uz priekšu.

[ Šo ziņu laboja Morsitis, 10 May 2010, 10:39:30 ]

Offline