Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Suzuki DRZ 400
Autors | Ziņojums |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
17 Sep 2014, 20:07:22 Gunman rakstīja:
Kura gada DRZ ir labākais un uz ko vajadzētu skatīties pērkot tādu?
Vislabākais esot 2014., nē 2015. !!! gada
http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cyc...15/DRZ400SM.aspx[ Šo ziņu laboja andrr, 17 Sep 2014, 21:06:23 ] | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas
Tās skrūves skrūvējas vaļā arī ja tas stators nav ņemts nost un likts virsū pašrocīgi?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
spring | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas
2000-2001 nāca aizm. amortiņš bez rebound un vienkāršo kompresiju (pēcāk ar hi un low speed).
bet ap 2003. mainījās kaut kas motora ķēdes spriegotājam - pirmajiem modeļiem mēdza iesprūst vai kaut kas tāds notikt attiecīgi palaižot ķēdi vaļīgu...
par skrūvēm arī daudz kas ir rakstīts tīklā ka nāk vaļā vairākās vietās tāpēc jāliek locktite. protams nestrīdos - varbūt līkās rokas | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
17 Sep 2014, 21:07:16 Negantelis rakstīja:
17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas
Tās skrūves skrūvējas vaļā arī ja tas stators nav ņemts nost un likts virsū pašrocīgi?
Jā, skrūvējoties vaļā pašas no vibrācijas, jo suzuki tur NAV paredzējis skrūves fiksēt ar loctite/līmi. | Offline | | |
Oskarsp | | Kopš: 20. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 57
Braucu ar: suzuki dr z400sm
| jautājums par gāzes roktura nomaiņu. Vai kādam ir pieredze kur to darīt un vai nepieciešamās detaļas ir jāsūta/jāpērk, vai var pārtaisīt esošo? | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
17 Sep 2014, 22:30:16 Oskarsp rakstīja:
jautājums par gāzes roktura nomaiņu. Vai kādam ir pieredze kur to darīt un vai nepieciešamās detaļas ir jāsūta/jāpērk, vai var pārtaisīt esošo?
Domā "īso ručku" (quick throttle) ?
Vairāki varianti:
1) Nopirkt gatavu "ķūņinga" komplektu - tikai pašu ieliktni vai arī visu ručku ar korpusu.
2) Yamaha R6 ručka/ieliktnis (dod 1/5 vai 1/6 apgrieziena līdz pilnai gāzei), standartā ir 1/4 vai bišķi vairāk.
3) "zip-tie / pvc hack" - uztaisa lielāku diametru standarta ručkai pielīmējot slānīti plastmasas. | Offline | | |
apophis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
|
17 Sep 2014, 21:13:56 Gantais rakstīja:
Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.
Piedalījos viena litrīga motora (DL1000 laikam) statora pievilkšanā ar ņūtonatslēgu, divi turējām mototru, viens vilka, ~117 N/m. Manuālī nekas par skrūvju līmēm. Domāju, ka DRZ būs līdzīgi ņūtoni.
----------------- BMW F650GS Dakar | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
|
17 Sep 2014, 23:42:24 apophis rakstīja:
17 Sep 2014, 21:13:56 Gantais rakstīja:
Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.
Piedalījos viena litrīga motora (DL1000 laikam) statora pievilkšanā ar ņūtonatslēgu, divi turējām mototru, viens vilka, ~117 N/m. Manuālī nekas par skrūvju līmēm. Domāju, ka DRZ būs līdzīgi ņūtoni.
DRZ stators skrūvējas ārējajā alumīnija vākā, tur tādus Lācplēša ņūtonmetrus nesanāks pielietot pietiek pāris piles zilā(medium) loctitite uzskrūvēm un būs ok
Vispār google "Loctite fix" !
http://lmgtfy.com/?q=drz+loctite+fix[ Šo ziņu laboja andrr, 18 Sep 2014, 01:48:13 ] | Offline | | |
apophis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
|
18 Sep 2014, 01:42:37 andrr rakstīja:
DRZ stators skrūvējas ārējajā alumīnija vākā, tur tādus Lācplēša ņūtonmetrus nesanāks pielietot pietiek pāris piles zilā(medium) loctitite uzskrūvēm un būs ok
Vispār google "Loctite fix" !
http://lmgtfy.com/?q=drz+loctite+fix
Sajaucu ar rotoru, to kuru uz kloķenes gala pieskrūvē.
----------------- BMW F650GS Dakar | Offline | | |
andrr | | Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 652
Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor
| Ja kādam drīzumā vajadzēs statoru/ģeneratoru tad man būs 1 lieks jo pasūtīju 2 | Offline | | |
Andris | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: DRZ400S
| Nopirkšu startera releju priekš 2003. gada drz400. PM vai andris@waps.lv | Offline | | |
spring | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
| Varbut kaads DRZ guru var pakonsulteet.
Sajuugs sliid... atkal..
Pirmajaa reizee atsperes nosedushaas-tika samainiitas, diski virs limita (2.82-2.85mm, servisa limits 2.61), vel pedejo disku samainija ar citu no vidus. Viss super.
Shodien atkal motors uzsila, sajugs kjer hebela galaa un sliid. Tas pec kuudras un pamuljaashanaas.
Galvenais jautajums - vai kaut kas cits bez sajuga diskiem vareetu buut vainiigs?
Ella svaiga.
Pirms mainu diskus gribu buut droshs vai nav veel kas ko pachekot. Veerts mainiit arii metala diskus? | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
spring | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
28 Sep 2014, 15:21:21 Gantais rakstīja:
Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali. | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:
28 Sep 2014, 15:21:21 Gantais rakstīja:
Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā. | Offline | | |
spring | | Kopš: 05. Apr 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 499
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
|
28 Sep 2014, 16:15:47 kinigadners rakstīja:
28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā.
Joks jau ka viss bija labi pec atsperu un ellas mainjas... Liidzlielakai slodzei un uzkarseeshanai.
Es tik tagad domaaju vai zem diskiem bija taas atsperes vai kaa vinjas sauc 2gb turpat zem frikcijas diska pirmaa. Shemaa kaut kas taads ir. | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
28 Sep 2014, 16:23:51 spring rakstīja:
28 Sep 2014, 16:15:47 kinigadners rakstīja:
28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā.
Joks jau ka viss bija labi pec atsperu un ellas mainjas... Liidzlielakai slodzei un uzkarseeshanai.
Es tik tagad domaaju vai zem diskiem bija taas atsperes vai kaa vinjas sauc 2gb turpat zem frikcijas diska pirmaa. Shemaa kaut kas taads ir.
To gredzenu tur vajag,bet tas nav slīdēšanas iemesls,jūsu lielākā problēma ir tā,ka sajūgu stipri pa ilgu slidiniet un pārkarsējiet,sajūgu vaig vairāk mest vaļā lai ritenis slīd ne diski,tas ir braukt agresīvāk | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Būsi piecipis eļļu pie sajūga diskiem, metāliskie paliek kā glazēti. Palīdzēs tikai izjaukšana un iztīrīšana.
Es gan nevaru iedomāties kāpēc tā būtu jāslidina sajūgs,to nav viegli piecept.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
|
|