Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Aptaujas / Balsošanas par tēmām

Tēma: Suzuki DRZ 400

AutorsZiņojums
Gantais
17. Sep 2014, 21:01#41

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

andrr
17. Sep 2014, 21:05#42

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


17 Sep 2014, 20:07:22 Gunman rakstīja:
Kura gada DRZ ir labākais un uz ko vajadzētu skatīties pērkot tādu?

Vislabākais esot 2014., nē 2015. !!! gada

http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cyc...15/DRZ400SM.aspx

[ Šo ziņu laboja andrr, 17 Sep 2014, 21:06:23 ]

Offline

Negantelis
17. Sep 2014, 21:07#43

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas



Tās skrūves skrūvējas vaļā arī ja tas stators nav ņemts nost un likts virsū pašrocīgi?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Gantais
17. Sep 2014, 21:13#44

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

spring
17. Sep 2014, 21:20#45

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas


2000-2001 nāca aizm. amortiņš bez rebound un vienkāršo kompresiju (pēcāk ar hi un low speed).
bet ap 2003. mainījās kaut kas motora ķēdes spriegotājam - pirmajiem modeļiem mēdza iesprūst vai kaut kas tāds notikt attiecīgi palaižot ķēdi vaļīgu...

par skrūvēm arī daudz kas ir rakstīts tīklā ka nāk vaļā vairākās vietās tāpēc jāliek locktite. protams nestrīdos - varbūt līkās rokas

Offline

andrr
17. Sep 2014, 22:22#46

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


17 Sep 2014, 21:07:16 Negantelis rakstīja:

17 Sep 2014, 21:01:28 Gantais rakstīja:
Pamato, kapēc ne 2000-2003 !?
Ar skrūvēm viss kārtībā.. ja pareizi pieskrūvē, tad problēmām nav jābūt. Ja ir bijis līkroča rokās, tad tā ir indivīda diagnoze, ne tehnikas



Tās skrūves skrūvējas vaļā arī ja tas stators nav ņemts nost un likts virsū pašrocīgi?


Jā, skrūvējoties vaļā pašas no vibrācijas, jo suzuki tur NAV paredzējis skrūves fiksēt ar loctite/līmi.

Offline

Oskarsp
17. Sep 2014, 22:30#47

Kopš: 20. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: suzuki dr z400sm

jautājums par gāzes roktura nomaiņu. Vai kādam ir pieredze kur to darīt un vai nepieciešamās detaļas ir jāsūta/jāpērk, vai var pārtaisīt esošo?

Offline

andrr
17. Sep 2014, 22:53#48

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


17 Sep 2014, 22:30:16 Oskarsp rakstīja:
jautājums par gāzes roktura nomaiņu. Vai kādam ir pieredze kur to darīt un vai nepieciešamās detaļas ir jāsūta/jāpērk, vai var pārtaisīt esošo?

Domā "īso ručku" (quick throttle) ?
Vairāki varianti:
1) Nopirkt gatavu "ķūņinga" komplektu - tikai pašu ieliktni vai arī visu ručku ar korpusu.

2) Yamaha R6 ručka/ieliktnis (dod 1/5 vai 1/6 apgrieziena līdz pilnai gāzei), standartā ir 1/4 vai bišķi vairāk.

3) "zip-tie / pvc hack" - uztaisa lielāku diametru standarta ručkai pielīmējot slānīti plastmasas.

Offline

apophis
17. Sep 2014, 23:42#49

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar


17 Sep 2014, 21:13:56 Gantais rakstīja:
Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.


Piedalījos viena litrīga motora (DL1000 laikam) statora pievilkšanā ar ņūtonatslēgu, divi turējām mototru, viens vilka, ~117 N/m. Manuālī nekas par skrūvju līmēm. Domāju, ka DRZ būs līdzīgi ņūtoni.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

andrr
18. Sep 2014, 01:42#50

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


17 Sep 2014, 23:42:24 apophis rakstīja:

17 Sep 2014, 21:13:56 Gantais rakstīja:
Viņas,teorētiski var nākt vaļā ja remontējot, skrūvējot nav izmantota vītņu līme, kā to paģēr darīt ražotājs. Ja vnk pievelk un šķiet, ka viss ir gerai, tad sanākt var visādi.


Piedalījos viena litrīga motora (DL1000 laikam) statora pievilkšanā ar ņūtonatslēgu, divi turējām mototru, viens vilka, ~117 N/m. Manuālī nekas par skrūvju līmēm. Domāju, ka DRZ būs līdzīgi ņūtoni.


DRZ stators skrūvējas ārējajā alumīnija vākā, tur tādus Lācplēša ņūtonmetrus nesanāks pielietot pietiek pāris piles zilā(medium) loctitite uzskrūvēm un būs ok

Vispār google "Loctite fix" !

http://lmgtfy.com/?q=drz+loctite+fix

[ Šo ziņu laboja andrr, 18 Sep 2014, 01:48:13 ]

Offline

apophis
18. Sep 2014, 15:13#51

Kopš: 22. Sep 2008

No: Tukums

Ziņojumi: 238

Braucu ar: BMW F650GS Dakar


18 Sep 2014, 01:42:37 andrr rakstīja:
DRZ stators skrūvējas ārējajā alumīnija vākā, tur tādus Lācplēša ņūtonmetrus nesanāks pielietot pietiek pāris piles zilā(medium) loctitite uzskrūvēm un būs ok

Vispār google "Loctite fix" !

http://lmgtfy.com/?q=drz+loctite+fix


Sajaucu ar rotoru, to kuru uz kloķenes gala pieskrūvē.

-----------------
BMW F650GS Dakar

Offline

andrr
19. Sep 2014, 11:45#52

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Ja kādam drīzumā vajadzēs statoru/ģeneratoru tad man būs 1 lieks jo pasūtīju 2

Offline

Andris
19. Sep 2014, 17:16#53

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: DRZ400S

Nopirkšu startera releju priekš 2003. gada drz400. PM vai andris@waps.lv

Offline

spring
28. Sep 2014, 14:44#54

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

Varbut kaads DRZ guru var pakonsulteet.

Sajuugs sliid... atkal..
Pirmajaa reizee atsperes nosedushaas-tika samainiitas, diski virs limita (2.82-2.85mm, servisa limits 2.61), vel pedejo disku samainija ar citu no vidus. Viss super.
Shodien atkal motors uzsila, sajugs kjer hebela galaa un sliid. Tas pec kuudras un pamuljaashanaas.

Galvenais jautajums - vai kaut kas cits bez sajuga diskiem vareetu buut vainiigs?
Ella svaiga.

Pirms mainu diskus gribu buut droshs vai nav veel kas ko pachekot. Veerts mainiit arii metala diskus?

Offline

Gantais
28. Sep 2014, 15:21#55

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

spring
28. Sep 2014, 15:26#56

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


28 Sep 2014, 15:21:21 Gantais rakstīja:
Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.


Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.

Offline

kinigadners
28. Sep 2014, 16:15#57

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:

28 Sep 2014, 15:21:21 Gantais rakstīja:
Ja nemaldos (palabojiet), pašm sajūga kurvim un vākam, kuru spiež atsperes, arī ir virsmas, kas dilst un pēc kāda laika beidzas. Respektīvi, darba virsma pa kuru strādā pirmais un pēdējais frikcijas disks.


Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā.

Offline

spring
28. Sep 2014, 16:23#58

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


28 Sep 2014, 16:15:47 kinigadners rakstīja:

28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā.


Joks jau ka viss bija labi pec atsperu un ellas mainjas... Liidzlielakai slodzei un uzkarseeshanai.

Es tik tagad domaaju vai zem diskiem bija taas atsperes vai kaa vinjas sauc 2gb turpat zem frikcijas diska pirmaa. Shemaa kaut kas taads ir.

Offline

kinigadners
28. Sep 2014, 16:28#59

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


28 Sep 2014, 16:23:51 spring rakstīja:

28 Sep 2014, 16:15:47 kinigadners rakstīja:

28 Sep 2014, 15:26:20 spring rakstīja:
Ir ir bet arii nekas sadilis neizskatiijaas. Kante nebija. Ja padilushi tad loti minimaali.
Es savam mainīju arī apakšējo alumīnija flanci pie kā klāt skrūvējās atsperes,tam arī bija neliels iedilums lai novērtu visas iespējas slīdēt sajūgam,nu un ja viss liekas labi un ir salikts jauns jāmaina elļas ražotājs pret citu pirms tam izņemot sajūga diskus,nomazgājot un izmērcējot jaunajā eļļā.


Joks jau ka viss bija labi pec atsperu un ellas mainjas... Liidzlielakai slodzei un uzkarseeshanai.

Es tik tagad domaaju vai zem diskiem bija taas atsperes vai kaa vinjas sauc 2gb turpat zem frikcijas diska pirmaa. Shemaa kaut kas taads ir.
To gredzenu tur vajag,bet tas nav slīdēšanas iemesls,jūsu lielākā problēma ir tā,ka sajūgu stipri pa ilgu slidiniet un pārkarsējiet,sajūgu vaig vairāk mest vaļā lai ritenis slīd ne diski,tas ir braukt agresīvāk

Offline

Negantelis
29. Sep 2014, 10:39#60

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Būsi piecipis eļļu pie sajūga diskiem, metāliskie paliek kā glazēti. Palīdzēs tikai izjaukšana un iztīrīšana.

Es gan nevaru iedomāties kāpēc tā būtu jāslidina sajūgs,to nav viegli piecept.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline