Jaa, pa lielam tadas starpibas nebus, citam modelim sava ella patik. Es pagaidam ELF leju, pec motula dazi saka ka karba klusaka, choma DL1000 kareiz palika klusaks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
26 Aug 2021, 12:16:26 mexa rakstīja:
Jaa, pa lielam tadas starpibas nebus, citam modelim sava ella patik. Es pagaidam ELF leju, pec motula dazi saka ka karba klusaka, choma DL1000 kareiz palika klusaks
Sveiks! DL1000 arī paņēmu no Krāslavas, Edmunds pārdeva Lēji iekša ELF 10w30?
eneos cik kadreiz lietoju man sanaca vnk videja ellja. Normala. Pec hvz kaa, ELF uz dl1000 karba palika juutami maigaka. Uz citiem aparatiem es mazak juutu/dzirdu klienta atsauksmi. Retais saka-vot jaa, shii ellja ir zajebisj. Tie kas redlainaa izjuut-tie gan, atrak sajut kautko ne taadu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
22 Feb 2023, 23:16:13 EdijsB rakstīja:
Pareizo eļļu jebkuram motociklam var piemeklēt arī bezmaksas katalogos. Lūk piemērs latviešu valodā ar visu instrukciju Eļļas katalogs
Tas ir konkrēta brenda eļļām.
Un kaut kas tur neiet kopā ar ražotāja ieteikumiem...
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
22 Feb 2023, 23:16:13 EdijsB rakstīja:
Pareizo eļļu jebkuram motociklam var piemeklēt arī bezmaksas katalogos. Lūk piemērs latviešu valodā ar visu instrukciju Eļļas katalogs
Stipri liela ietekme uz eļļas kalpošanas laiku ir tās daudzumam un nominālajai darba temperatūrai. Katri +10 grādi pie nominālās darba temperatūras, saīsina eļļas kalpošanas laiku par 50%
Piemēram, Ir PAO sintētiskās reduktoru eļļas kravas automašīnām, tādām kā MB, MAN, IVECO, kas paredzētas pagarinātajiem maiņas intervāliem uz 360 000km. Bet tā pati eļļa atbilst arī BMW auto un motociklu reduktoru specifikācijai... Bet par cik kravas auto reduktorā ir 14-16 litri šīs eļļas, bet motocikla reduktorā 200g, pie tam brīžiem tā strādā augstākā temperatūrā nekā kraviniekā, tad to būtu velams nomainīt pēc 20 000 km.
03 Apr 2023, 16:02:19 EdijsB rakstīja:
bet motocikla reduktorā 200g, pie tam brīžiem tā strādā augstākā temperatūrā nekā kraviniekā, tad to būtu velams nomainīt pēc 20 000 km.
Ņemot vērā moto reduktora eļlas apjomu un izmaksas, vispār neiespringstu, un un nomainu eļlu kopā ar dzinēja eļļu.
tā, ja esi šo tēmu sadaļu atvēris, video jānoskatās obligāti un vairākas reizeis! īpaši, ja esi bembelāta īpašnieks.
radīs arī priekšstatu par motoeļļu specifiku kā tādu.
BMW Motorrad moču eļļa, saskaņā ar veiktajām analīzēm, izrādījusies viena no visaugstvērtīgākajām tirgū. tiesa gan šis vīrs visdrīzāk nav veicis konkurējošo augstvērtīgāko produktu analīzi.
[neko nelobēju un nekādas intereses nepārstāvu]
Yamaha MT-09 2015.gads, tikko iegādāts kā pirmais motocikls, attiecīgi tiek izmantots ļoti mierīgi un vajag samainīt eļļu. Motul 7100 pie oficiālā izplatītāja Ape motors parādīsies tikai pēc divām nedēļām, bet ir uz vietas Motul 5100 10w40, vai būs Ok liet šo pussintētiku iekš konkrētā moto
Aizbrauc uz Matīsa ielu, motospeci. Nopērc Motorex 10w50 power synt. Daudzus gadus lietoju Motul, tagad pamēğināju Motorex un patīk. Tik nočeko vai vari liet 10w40 vietā 10w50.
01 Jun 2023, 14:22:54 Niere rakstīja:
tehniska interese: ko nozīmē 'patīk'?
Man tā LIEKAS, ka KTM 990 adv:
- dzinējs strādā klusāk un mazāk blakus trokšņi,
- vieglāk slēdzas pārnesumos (tieši stāvot pirmajā un braucot otrajā),
- kopumā labāk dzinējs darbojas (izteiktāk zemos apgriezienos, diapazonā līdz ~5 rpm).
Iespējams augstāk norādītais saistīts ar moto apkopi (eļļa, filtri). Tādēļ arī rakstu, ka man LIEKAS. Subjektīvi, kas vienam liekas, citam neliekas. Citu pierādījumu man nav. Kaut kā tā.
Agrāk ~10gadus biju lietojis Motul. Gan 5100 vecākiem močiem, gan 7100 jaunākiem močiem. Principā bez iebildumiem. Viss vienmēr bijis ok.
Vecajam krokodilam Dominatoram ielejot 5100 sāka slīdēt sajūgs. Nomainot frakcijas diskus un atsperes problēma atrisinājās. Šo moci jau sen pārdevu.