Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Sliktais
09. Oct 2009, 17:49#3761

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Par riepu sensoriem un ABS gan nav jāuztraucas, tie ir daudziem ražotājiem.
Manam mo, ja spiediens nokrīt zemāk par 0,3 bāriem, sāk mirgot dzeltena lampiņa, ihmo bik traucē, bet tā viss

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 17:59#3762

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku

tas labi, ka indikatori tiesham iedegas, kad kaut kas ir noticis, nevis ka dazham labam autinjam gljuchi nonstopa

starp citu, es brizham metu acis ari uz BMB, ka tur ir ar to vinja kardana piedzinjas vienpusejo dakshu, vai ir bijushas kadas rupes? kopuma BM ir samera smags, bet ka ir ar braukshanu divata, es uz sava veca dzelzha uzsedinu kaut vai vismazako piekabi un sajuta uzrez ka brauktu pa gumijas paklaju


-----------------
Full tank of unleaded

Offline

Sliktais
09. Oct 2009, 18:06#3763

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


09 Oct 2009, 17:59:36 Baracuda rakstīja:
tas labi, ka indikatori tiesham iedegas, kad kaut kas ir noticis, nevis ka dazham labam autinjam gljuchi nonstopa

starp citu, es brizham metu acis ari uz BMB, ka tur ir ar to vinja kardana piedzinjas vienpusejo dakshu, vai ir bijushas kadas rupes? kopuma BM ir samera smags, bet ka ir ar braukshanu divata, es uz sava veca dzelzha uzsedinu kaut vai vismazako piekabi un sajuta uzrez ka brauktu pa gumijas paklaju



Par kardāna piedziņu: neesmu dzirdējis ka kādam būtu problēmas, ja nu vienīgi kāda GS, kas tiek nežēlīgi ekspluatēts pa bezceļiem, tas ir uz nebēdu, par piekabi- atkarīgs no piekabes dzīvsvara Ķermeni +/- 55 kg var vizināt normāli

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Modrs
09. Oct 2009, 18:14#3764

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

nezinu kā mo, bet autiņiem riepu spiediena sensora kā tāda nemaz nav. Tāfelē tikai iedegas simbols, kas liek pievērst uzmanību. Un darbojas viņš saņemot signālus no ABS devējiem, tobiš, ja kāds ritenis vairāk vai mazāk apveļas (mīkstai/cietai riepai statiskais radiuss ir dažāds.

domāju, ka mo arī tāda pati sistēma, un not mīzing

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 18:16#3765

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku


09 Oct 2009, 18:06:32 Sliktais rakstīja:

09 Oct 2009, 17:59:36 Baracuda rakstīja:
tas labi, ka indikatori tiesham iedegas, kad kaut kas ir noticis, nevis ka dazham labam autinjam gljuchi nonstopa

starp citu, es brizham metu acis ari uz BMB, ka tur ir ar to vinja kardana piedzinjas vienpusejo dakshu, vai ir bijushas kadas rupes? kopuma BM ir samera smags, bet ka ir ar braukshanu divata, es uz sava veca dzelzha uzsedinu kaut vai vismazako piekabi un sajuta uzrez ka brauktu pa gumijas paklaju



Par kardāna piedziņu: neesmu dzirdējis ka kādam būtu problēmas, ja nu vienīgi kāda GS, kas tiek nežēlīgi ekspluatēts pa bezceļiem, tas ir uz nebēdu, par piekabi- atkarīgs no piekabes dzīvsvara Ķermeni +/- 55 kg var vizināt normāli


busim zinat

-----------------
Full tank of unleaded

Offline

and
09. Oct 2009, 19:37#3766

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer


starp citu, es brizham metu acis ari uz BMB, ka tur ir ar to vinja kardana piedzinjas vienpusejo dakshu, vai ir bijushas kadas rupes? kopuma BM ir samera smags, bet ka ir ar braukshanu divata, es uz sava veca dzelzha uzsedinu kaut vai vismazako piekabi un sajuta uzrez ka brauktu pa gumijas paklaju


Ar dakshu viss ir labi, varbūt kādu reizi jānomaina 4 gultņi pa padsmit latiem gabalaa, bet beedu ieleja ir reduktors, angļu tālbraucēji ņem līdz lielo gultni, novilcēju u.c. tūļus remontam. Es personiski esmu nomainījis divus reduktorus uz 60k, pirmo gan taapeec ka piedzinaas ar smiltiim juuraa skalojoties Bet otro nopirku lietotu ar 20k km noskrējienu no jaunāka modeļa. Pēc 15k km nobruka. Dabūju mainīt gultni un saļņiku kopā pa 80 Eur (paša darbs). Un labi ka bija Yorkšīrā cilvēks kas aizdod reduktoru lai es tiktu mājās Vopšen salīdzinoši ar japāņu reduktoriem kuriem nekas nenotiek, ir meesli. Savaadaak mans GS ir viseertaakais mocis ar kuru esmu braucis. Viss ir labi, izņemot to ka šad tad piespiedu kārtā negribot ar viņu jājājas
Papildinājums: Un veel protams ka grabees un varbuut tecees eljlja

[ Šo ziņu laboja and, 09 Oct 2009, 19:39:43 ]

Offline

mix17
09. Oct 2009, 19:45#3767

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 455

Braucu ar: visu, kas ripo

Vari paskatīties mazos GS(650,800) modeļus, tiem kardāna vietā ir ķēde.

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 20:23#3768

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku

and tikko sagrieza mana klasta esosho informaciju pilnigi kajam gaisa. Biju sveta parlieciba, ka slavena BM marka ir gandriz perfekta, ok, mosh bik varetu grabet, bet reduktoru mainjas un eljas pileshana WTF?

piekritu saaatanam, ka pirmos modeljus butu verts skipot, delj potencialajiem apsleptajiem defektiem

kas attiecas uz mazajiem modeljiem ar kjedi...tad jau es labak pa 5 rublji noperku jaunu banditu, gribas kaut ko ar kardanu piemeklet, negribas liekas darbibas ik pa 500k

-----------------
Full tank of unleaded

Offline

Sliktais
09. Oct 2009, 20:56#3769

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


09 Oct 2009, 20:23:08 Baracuda rakstīja:
and tikko sagrieza mana klasta esosho informaciju pilnigi kajam gaisa. Biju sveta parlieciba, ka slavena BM marka ir gandriz perfekta, ok, mosh bik varetu grabet, bet reduktoru mainjas un eljas pileshana WTF?

piekritu saaatanam, ka pirmos modeljus butu verts skipot, delj potencialajiem apsleptajiem defektiem

kas attiecas uz mazajiem modeljiem ar kjedi...tad jau es labak pa 5 rublji noperku jaunu banditu, gribas kaut ko ar kardanu piemeklet, negribas liekas darbibas ik pa 500k


Grūti spriest, bet pirms bmw bij Honda ar kardānu, pirms tam citas paļurkas ar ķēdi Tikai GS ir dzirdētas poblēmas ar reduktoru, citiem neesmu dzirdējis Precīzāk vari uzjautāt jūzerim Andreits moš kko jaunu izstāstīs. Par elektroniku problēmas tā kā naf dzirdētas, jo ir CAN BUS

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 21:10#3770

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku

BM k1200r jau kadu bridi ir abarota, ja kaut kada raksturiga vaina butu, cilvji zinatu teikt. pienjemu, ka shai mashinai ka priekshrociba attieciba pret BM 2cilindriniekiem ir zemaka vibracija... neesmu spaidijis opozitmotorus, bet ir dzirdets, ka vibracija tip jutama, nezinu gan vai visa sho motoru mo spektra.

par CAN BUS nekas ieprieksh nebija dzirdets, ja pareizi sapratu, tas ir tiklojums starp gudrajiem devaisiem. ja jau shis standarts kadus 15 gadus ir tirgu, tas sevi noteikti pieradijis ka labu esam. tas gan neizsledz sensoru vai citu srtuntu izieshanu no ierindas, drizak atvieglo to nomainju

-----------------
Full tank of unleaded

Offline

Sliktais
09. Oct 2009, 21:15#3771

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Vibrācija opozītiem ir tikai pie zemiem apgriezieniem, bet pārējais OK K1200R (S; GT) ir normāla, bet jaunā, K1300 labāka

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 21:25#3772

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku


09 Oct 2009, 21:15:38 Sliktais rakstīja:
Vibrācija opozītiem ir tikai pie zemiem apgriezieniem, bet pārējais OK K1200R (S; GT) ir normāla, bet jaunā, K1300 labāka


tik, cik var spriest pec aprakstiem, vienkarshi izsakoties, k1300 ir par dazhiem k smagaks, par dazhiem hp njipraks un par paris litriem rijigaks attieciba pret k1200, citas butiskas starpibas neredzeju...a, nu ja, cena

ar tiem BM opozitniekiem it ka butu jabut stabilam, jo princips tak ir vecs ka pasaule. bija gan dzirdets, ka tos esot ieverojami sarezgjitak remontet, nemaceshu gan sikak izteikties

-----------------
Full tank of unleaded

Offline

Sliktais
09. Oct 2009, 21:30#3773

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


09 Oct 2009, 21:25:40 Baracuda rakstīja:

09 Oct 2009, 21:15:38 Sliktais rakstīja:
Vibrācija opozītiem ir tikai pie zemiem apgriezieniem, bet pārējais OK K1200R (S; GT) ir normāla, bet jaunā, K1300 labāka


tik, cik var spriest pec aprakstiem, vienkarshi izsakoties, k1300 ir par dazhiem k smagaks, par dazhiem hp njipraks un par paris litriem rijigaks attieciba pret k1200, citas butiskas starpibas neredzeju...a, nu ja, cena

ar tiem BM opozitniekiem it ka butu jabut stabilam, jo princips tak ir vecs ka pasaule. bija gan dzirdets, ka tos esot ieverojami sarezgjitak remontet, nemaceshu gan sikak izteikties


Opozītiem resurss 100+ k km , nax jāremontē , bet K-sērijai ar iedzimtu problēmu naf, tikai jābrauc

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Baracuda
09. Oct 2009, 21:36#3774

Kopš: 14. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 138

Braucu ar: Ri4uku

mjaa 100k nav maz, domajams, ka rindiniekam ar saviem 4iem katliem tas cipars nedaudz palielinas

-----------------
Full tank of unleaded

Offline

Tii
10. Oct 2009, 11:57#3775

Kopš: 11. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: yamaha r1

Labrīt!
Vai R1 EXUPu var raut ārā (kāds no tā efekts:hvzvai tomēr labāk mēģināt sataisīt? Jo liekas, ka ik pa laikam klemmē ciet!

Offline

peecis
10. Oct 2009, 17:19#3776

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


09 Oct 2009, 18:14:58 Modrs rakstīja:
nezinu kā mo, bet autiņiem riepu spiediena sensora kā tāda nemaz nav. Tāfelē tikai iedegas simbols, kas liek pievērst uzmanību. Un darbojas viņš saņemot signālus no ABS devējiem, tobiš, ja kāds ritenis vairāk vai mazāk apveļas (mīkstai/cietai riepai statiskais radiuss ir dažāds.

domāju, ka mo arī tāda pati sistēma, un not mīzing

nav taisnība!
daudziem IR devēji ar raidītāju (zinu par renault un lexus) un dažiem rāda arī rezerves rata spiedienu

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
10. Oct 2009, 17:24#3777

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


09 Oct 2009, 20:56:04 Sliktais rakstīja:
Grūti spriest, bet pirms bmw bij Honda ar kardānu, pirms tam citas paļurkas ar ķēdi Tikai GS ir dzirdētas poblēmas ar reduktoru, citiem neesmu dzirdējis Precīzāk vari uzjautāt jūzerim Andreits moš kko jaunu izstāstīs. Par elektroniku problēmas tā kā naf dzirdētas, jo ir CAN BUS

sūcās arī citiem...

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

z750
10. Oct 2009, 18:16#3778

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 333

Braucu ar:


10 Oct 2009, 17:19:46 peecis rakstīja:

09 Oct 2009, 18:14:58 Modrs rakstīja:
nezinu kā mo, bet autiņiem riepu spiediena sensora kā tāda nemaz nav. Tāfelē tikai iedegas simbols, kas liek pievērst uzmanību. Un darbojas viņš saņemot signālus no ABS devējiem, tobiš, ja kāds ritenis vairāk vai mazāk apveļas (mīkstai/cietai riepai statiskais radiuss ir dažāds.

domāju, ka mo arī tāda pati sistēma, un not mīzing

nav taisnība!
daudziem IR devēji ar raidītāju (zinu par renault un lexus) un dažiem rāda arī rezerves rata spiedienu

Pilniigas muljkiibas. Spiediena deveejs ir katram muusdienu apriikotam a/m un atrodas vinjsh ventilii riepas iekshspusee, tb ventiliis ir metaala viscaur, peec kaa ari var to noteikt. Atshkjiriibaa no automarkas advanceetiibas raada vai kaadaa konkreeti vai visaak kopaa nav spiediens...

Offline

Sliktais
10. Oct 2009, 20:28#3779

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Oct 2009, 17:24:30 peecis rakstīja:

09 Oct 2009, 20:56:04 Sliktais rakstīja:
Grūti spriest, bet pirms bmw bij Honda ar kardānu, pirms tam citas paļurkas ar ķēdi Tikai GS ir dzirdētas poblēmas ar reduktoru, citiem neesmu dzirdējis Precīzāk vari uzjautāt jūzerim Andreits moš kko jaunu izstāstīs. Par elektroniku problēmas tā kā naf dzirdētas, jo ir CAN BUS

sūcās arī citiem...


Mirstamvaina jau nav, laicīgi tik konstatēt, jo reduktorā tās eļļas tik vien ap 100 - 150 grami (atkarīgs no paļurkas), nomainīt "saļņiku" un aidā

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

peecis
10. Oct 2009, 21:12#3780

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


10 Oct 2009, 18:16:25 z750 rakstīja:

10 Oct 2009, 17:19:46 peecis rakstīja:

09 Oct 2009, 18:14:58 Modrs rakstīja:
nezinu kā mo, bet autiņiem riepu spiediena sensora kā tāda nemaz nav. Tāfelē tikai iedegas simbols, kas liek pievērst uzmanību. Un darbojas viņš saņemot signālus no ABS devējiem, tobiš, ja kāds ritenis vairāk vai mazāk apveļas (mīkstai/cietai riepai statiskais radiuss ir dažāds.

domāju, ka mo arī tāda pati sistēma, un not mīzing

nav taisnība!
daudziem IR devēji ar raidītāju (zinu par renault un lexus) un dažiem rāda arī rezerves rata spiedienu

Pilniigas muljkiibas. Spiediena deveejs ir katram muusdienu apriikotam a/m un atrodas vinjsh ventilii riepas iekshspusee, tb ventiliis ir metaala viscaur, peec kaa ari var to noteikt. Atshkjiriibaa no automarkas advanceetiibas raada vai kaadaa konkreeti vai visaak kopaa nav spiediens...


bet ko es saku?

http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictur..._sensors_2_1.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


http://www.2carpros.com/forum/automotive_pictur..._sensors_2_1.jpg

[ Šo ziņu laboja peecis, 10 Oct 2009, 21:12:52 ]



-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline