Rît uz 11.00 barińś ar lènajiem kustàs uz 333 pusi. Tie, kuri vèlas atsvaidzinàt prasmes vai iegût tás- laipni gaidîti. Instruktors arî bûs uz vietas. Un nè, tas nebûśu es
Super treniņš, novācāmies 11 moto. Pie reizes tapa nolemts, ka rītdienas brīvdiena jāizmanto lietderīgi un jābrauc atkal. plkst 11.00 bariņš ar lēnajiem atkal kust uz 333 pusi. Ja kāds vēlas piebiedroties - laipni gaidīti
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
05 May 2013, 13:53:22 kidd rakstīja:
Super treniņš, novācāmies 11 moto. Pie reizes tapa nolemts, ka rītdienas brīvdiena jāizmanto lietderīgi un jābrauc atkal. plkst 11.00 bariņš ar lēnajiem atkal kust uz 333 pusi. Ja kāds vēlas piebiedroties - laipni gaidīti
05 May 2013, 13:53:22 kidd rakstīja:
Super treniņš, novācāmies 11 moto. Pie reizes tapa nolemts, ka rītdienas brīvdiena jāizmanto lietderīgi un jābrauc atkal. plkst 11.00 bariņš ar lēnajiem atkal kust uz 333 pusi. Ja kāds vēlas piebiedroties - laipni gaidīti
Nu vot es rīt ar beidzot taisos, liekas, ka varētu būt pietiekami silts, lai atsāktu trases apmeklējumus
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Tas bija Grāvera čoms. Nāca no ovāla, strauji pietuvojās labajai malai un nevis gāja mierīgi tālāk, bet izdomāja sākt bremzēt. Mopedka piecēlās augšā diezgan strauji un izgāja pa granti. Tas jau būtu sūds, jo Ronis tur ir arī izpildījies, bet ar normālām beigām.. Tas kakls izdomāja uzbremzēt ar priekšējām... Smuki un līgani uzreiz arī apgūlās... Čivere apskādēta bija pamatīgi un plastmasas kreisajam sānam ar jāmaina. Šuse nemaz nebija liela, bet pabojāja pamatīgi. Tieši sēdēju pie boksiem un noskatījos visu no A-Z ;(
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
05 May 2013, 22:59:40 kidd rakstīja:
Tas bija Grāvera čoms. Nāca no ovāla, strauji pietuvojās labajai malai un nevis gāja mierīgi tālāk, bet izdomāja sākt bremzēt. Mopedka piecēlās augšā diezgan strauji un izgāja pa granti. Tas jau būtu sūds, jo Ronis tur ir arī izpildījies, bet ar normālām beigām.. Tas kakls izdomāja uzbremzēt ar priekšējām... Smuki un līgani uzreiz arī apgūlās... Čivere apskādēta bija pamatīgi un plastmasas kreisajam sānam ar jāmaina. Šuse nemaz nebija liela, bet pabojāja pamatīgi. Tieši sēdēju pie boksiem un noskatījos visu no A-Z ;(
Ir gadījies no trases izlidot pa zālīti/šķembām vairākas reizes, vienreiz tajos pašos 333 vienkārši vienā līkumā pa taisno aizgāju, tagad pa to trajektoriju vairs nebrauc, sanāk tāda kā kabata tālajā galā pretī barčikam - ātrums pie sotaka, vēl 2 reizes Kačerginā pa šķembām - ātrums virs sotaka, ak jā, vienreiz vēl Biķeros, pie ezera, kaut kur uz 80, ieliku sāniski valnī, bet savācos un nenokritu. Tādos momentos, galvenais nerausīties, nebremzēt, censties nostūrēt taisni un ļaut lai mocis pats lēnām apstājās, bremzēšana - stulbākais, ko var izdarīt, ļaunākajā gadījumā biki ar pakaļbremzēm.
Nu - tur izskatījās, ka nav braukts tā riktīgi pa trasi, jo prasīju šamējam pēc kritiena, kas notika. Nevarēja pateikt. Aplūkojām vietu un tad šis sāka tīt filmu, ka jā - esot nolaidis luni. Tur pat bedres nebija, mierīgi varēja izbraukt atpakaļ uz asfalta Pret pulksteni, pēc vidus 180 esmu nākamajā līkumā uzsitis ar ratu pa iekšmalas bordi un izlidojis zālē pie labas šuses. Teiksim tā - šļūcošs pakaļējais rats zālē ne sūda nedod - aizslīdēju gandrīz nesabremzējoties līdz bāra valnim Labi, ka nenoliku uz muti, bet sinepe bija pilnas apenes