Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: BMW Motorrad
Autors | Ziņojums |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
23 Sep 2014, 18:08:55 baizels rakstīja:
23 Sep 2014, 17:51:04 Sliktais rakstīja:
23 Sep 2014, 16:41:52 baizels rakstīja:
23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"
Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri
Vai var sīkāk
Cik zinu, jaunajam + 15 zirģeļi, +5 Nm, dažas foršas elektrofīčas, LED lukturis.
No mīnusiem -tievāka dakša, urīndzese, vajadzīgs jaunais GS-911 WiFi
Ko tur sīkāk, jaunais ir milzīgs , bet tavs vidējs , bet mans GS pavisam mazs))
Nebūs taisnība,gan jaunais, gan iepriekšējais pat vizuāli ir vienādi, arī ja mm ķer, lielas atšķirības nav
P.S. milzīgs un smags ir GoldWing[ Šo ziņu laboja Sliktais, 23 Sep 2014, 19:23:58 ]
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
nagan | | Kopš: 27. Sep 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: R1200GS
| ko nu man ar jums ekspertiem strīdēties.
mani taču, sākot no vāja glumuma drazas, piesmies jebkurš pat 125 ccm 100 kG endūras braucējs un palikšu es kaunā. Skatīšos žēli no dubļiem, kā jūs visi kopā ar saviem labajiem motocikliem lepni aizbrauciet tam 125 ccm pa priekšu, maucoties cauri grāvjiem, lecot pa pampakiem un pāri baļķiem
un asaras man birst par sevi vājo nemākuli | Offline | | |
|
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| Visiespaidīgākais rakurss:
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
| Tad jau R80GS ir plānaks pret šitiem Eisbergiem. Personīgi simpatizē R65GS.
www.kilometermagazine.com/artman2/publish/evolution/Thirty_Years_of_BMW_GS_Motorcycles.html[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 24 Sep 2014, 09:18:01 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
23 Sep 2014, 14:54:31 Atrix rakstīja:
. . . It kā jaunas ContiTrail Attack 2 riepas . .
Ja domā braukt pa visādām substancēm, tad šīs riepas ir galīgi nepiemērotas. Sausa, cieta grantene ir virsotne segumam uz kura jutīsies kaut cik komfortabli.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
24 Sep 2014, 09:53:44 Auser rakstīja:
23 Sep 2014, 14:54:31 Atrix rakstīja:
. . . It kā jaunas ContiTrail Attack 2 riepas . .
Ja domā braukt pa visādām substancēm, tad šīs riepas ir galīgi nepiemērotas. Sausa, cieta grantene ir virsotne segumam uz kura jutīsies kaut cik komfortabli.
Tā ir, ar maniem Anakee 3 ekstrēmākais segums ir sauss grants ceļš. Kā sākas dubļi, slapja zāle, tā sākas rokenrolls
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
http://www.motonews.ru/news.moto?id=11286&t...2686531606843480 | Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Man nakama mo izvele ari viens no galvenajiem kriterijiem bus degvielas paterins un distance ko var nobraukt ar vienu uzpildi. ZB vienmer rekinat kur un kad pildities, jo biezi diena nobraucu 400+ km.
Pagaidam sliecos uz R1200GSA LC vai tomer divreiz letako un konstruktivi primitivo DL1000 2014 (nav visadu bremzu pastiprinataju, elektriski regulejamas piekares un citu nah nevajadzigu meslu kuri gadu gaita agri vai velu noglukos). Domaju nobraukt +/- 7 gadus, kas nobraukuma zina butu ap 200k km ja ne vairak.
-----------------
| Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
24 Sep 2014, 09:58:00 marcis rakstīja:
24 Sep 2014, 09:53:44 Auser rakstīja:
23 Sep 2014, 14:54:31 Atrix rakstīja:
. . . It kā jaunas ContiTrail Attack 2 riepas . .
Ja domā braukt pa visādām substancēm, tad šīs riepas ir galīgi nepiemērotas. Sausa, cieta grantene ir virsotne segumam uz kura jutīsies kaut cik komfortabli.
Tā ir, ar maniem Anakee 3 ekstrēmākais segums ir sauss grants ceļš. Kā sākas dubļi, slapja zāle, tā sākas rokenrolls
es domāju, ka enduro mocim jāiet pa visiem segumiem, tāpēc iepirku Mitas E10 (vēl nav uzliktas) | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Ja brauc 50:50, tad manuprāt labākais priekšā ir Conti TKC 80. Aizmugurē - ja liek Mitas tad vajadzētu izvēleties Dakar versiju (iet ilgāk). Mitas E10 ne Dakar noāvu pa 3k km. E09 Dakar iet ievērojami ilgāk.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
24 Sep 2014, 12:42:16 Auser rakstīja:
Ja brauc 50:50, tad manuprāt labākais priekšā ir Conti TKC 80. Aizmugurē - ja liek Mitas tad vajadzētu izvēleties Dakar versiju (iet ilgāk). Mitas E10 ne Dakar noāvu pa 3k km. E09 Dakar iet ievērojami ilgāk.
cik sapratu no Mitas lapas, tad Dakar nenozīmē ilgāku kalpošanu bet gan šo: Yellow-stripe tyres standard version for use with tube and Mousse inserts | Offline | | |
apophis | | Kopš: 22. Sep 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 238
Braucu ar: BMW F650GS Dakar
| Lieli Bembji, lielas riepu problēmas, mazi Bembji mazas problēmas
Pakaļas riepai MEFFO Stonemaster (lieli kluči ar tikpat lielām atstarpēm) tiko apritēja 15K km, nu jau jāmaina, vēl kādi 3mm protektora palikuši.
Jautājums, kā jūs braucat, ka tik ātri apēd riepas?
Cik esmu novērojis, uz asfalta riepu ēd ātrums, uz grants - spolēšana
----------------- BMW F650GS Dakar | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
24 Sep 2014, 15:35:22 apophis rakstīja:
Lieli Bembji, lielas riepu problēmas, mazi Bembji mazas problēmas
Pakaļas riepai MEFFO Stonemaster (lieli kluči ar tikpat lielām atstarpēm) tiko apritēja 15K km, nu jau jāmaina, vēl kādi 3mm protektora palikuši.
Jautājums, kā jūs braucat, ka tik ātri apēd riepas?
Cik esmu novērojis, uz asfalta riepu ēd ātrums, uz grants - spolēšana
Pareizi jau arī uzrakstīji,ja tik daudz ar savu riepu esi nobraucis,tad tev viņš iet lēni un nav jaudas Es savam aizmugurējo mitas E-09 nodīrāju pa 1500km bet tikai pa zeminiekiem jo ielai man ir otrs ritenis ar asfalta riepu. | Offline | | |
freerider | | Kopš: 07. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: BMW boxer
| 23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"
Bija man GSA(2012.) tagad GS(2014.) Par patēriņu iepriekš teiktais atbilst patiesībai -300 km un nedaudz vairāk.
Kādēļ šoreiz pirku GS, nevis GSA?
1. Augums zem 180cm (ZB ar kājām grunti meklēt )
2. GSA lielāks svars
3. GSA uzpūsts
4. Neredzēju jēgu lielajai bākai ja braucu 99% pa LV un labi ja reizi gadā kur tālāk.
Un vispār, kad ar čomiem braucam kopā, man ar savu GS bāku tāpat 2reiz retāk ir jāstājas tankstellēs, bet braucam taču kopā, vai ne?!Jāstājas tāpat!
Tātad lielajai bākai manā gadījumā nav nozīmes!
Dugas, migliniekus un citus GSA "loriņus" piepirku klāt- Sanāca mazs "GSA"
Vējstikls jaunajam GS ir ievērojami sakarīgāks par veco GS un vairs nevējo!
Jā un cenu atšķirība starp GS un GSA ir ievērojama.....
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/ | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Tieši tāpēs jau ir tik daudz motociklu modeļi, lai katrs atrastu sev piemērotāko.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
| A man vairs nav moča ...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
peteriskrauze | | Kopš: 06. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 92
Braucu ar: R1200GS
| +1
Tikko pievienojos BMW saimei ar lielo GS
| Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
24 Sep 2014, 21:05:09 peteriskrauze rakstīja:
+1
Tikko pievienojos BMW saimei ar lielo GS
Bildes Studijā!
24 Sep 2014, 21:03:49 Niksons rakstīja:
A man vairs nav moča ...
-> Nikson, tad jau tu esi laimīgs 2.reizē un gatavojies doties pakaļ savai jaunajai RTeškai??
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Mr-Scorpion | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: BMW 330xd (E92) un savu sapni BMW K1200GT
|
24 Sep 2014, 21:03:49 Niksons rakstīja:
A man vairs nav moča ...
Man arii
----------------- and the mind gets dirty as you get closer to forty (c) Blur | Offline | | |
|
|