Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
Niksons
23. Sep 2014, 08:14#3703

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


19 Sep 2014, 18:25:51 varisons rakstīja:
nevar saprast ko pirkt 1200 Gs adventure vai 800 GS adventure. vai tautai ir viedokļi


Aaaa un dienas jautājums - ir viedoklis, jo ar abiem esmu nobraucis ~20 km. Pa asfaltu
800-ais ir tāds plirkšis... Neiet, vējš viskautkur pūš.
12gs ar vai bez "A" būtu mans mocis, ja nu man pēkšņi sagribētos nobraukt no melnā seguma. Bet man negribas

Itālijā salonā bija blakus eksponēti abi lielie gāesi - "plikais" un "advenčers"
Bāc, tas advenčeris ir tāaads vepris . Parastais blakus izskatās pēc rotaļu mocīša, ko divgadniekiem pa istabu stumdīt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

baizels
23. Sep 2014, 08:52#3704

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


23 Sep 2014, 08:14:07 Niksons rakstīja:

19 Sep 2014, 18:25:51 varisons rakstīja:
nevar saprast ko pirkt 1200 Gs adventure vai 800 GS adventure. vai tautai ir viedokļi


Aaaa un dienas jautājums - ir viedoklis, jo ar abiem esmu nobraucis ~20 km. Pa asfaltu
800-ais ir tāds plirkšis... Neiet, vējš viskautkur pūš.
12gs ar vai bez "A" būtu mans mocis, ja nu man pēkšņi sagribētos nobraukt no melnā seguma. Bet man negribas

Itālijā salonā bija blakus eksponēti abi lielie gāesi - "plikais" un "advenčers"
Bāc, tas advenčeris ir tāaads vepris . Parastais blakus izskatās pēc rotaļu mocīša, ko divgadniekiem pa istabu stumdīt

Piekrītu Adventurs pret parasto GS ir kā zilonis. Kaut kā Krievijā man sanāca ,ka piebrauca blakus viens turks ar Adventuri, tad manējais izskatījās kā mopēds. Patēriņa ziņā ar 20 litriem standarts 300km var pat mazliet vairāk. Tagad uzliekot komanderi ir sācis ēst kādu litru vairāk, bet iet nesalīdzināmi labāk.

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

Sliktais
23. Sep 2014, 09:18#3705

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Atrix
23. Sep 2014, 10:41#3706

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Drusku offtopiks, bet negribēju jaunu tēmu vērt. Sakiet, kā drošāk pa slapjiem / slideniem segumiem - ar augstāku pārnesumu maziem apgriezieniem, vai zemāku ātrumu, turot apgriezienus augstu? Intuitīvi braucu pirmo variantu - meža ceļš, dubļi, ielas riepas - dudinu lēnām ar viegli pieturētu sajūgu. Varbūt jautājums muļķīgs, bet es importa saitos netā atradu divus pretējus viedokļus par šo - vieni saka, vajag turēt augstākā robā, lai neizslīd rats, savukārt, viens cits moto specs saka - tieši otrādi, jātur vienmērīgi, bet lieli apgriezieni zemākā robā, lai ir vilkme un nav jāgriež gāzes ručka - ja braukšot ar lielāku pārnesumu, tad gāzes uzdošana rada lielāku risku izsīdēt ritenim, nekā braucot zemākā robā. Ceru, ka spējāt saprast, par ko es stāstu

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

andrejins
23. Sep 2014, 11:08#3707

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


23 Sep 2014, 10:41:48 Atrix rakstīja:
Drusku offtopiks, bet negribēju jaunu tēmu vērt. Sakiet, kā drošāk pa slapjiem / slideniem segumiem - ar augstāku pārnesumu maziem apgriezieniem, vai zemāku ātrumu, turot apgriezienus augstu? Intuitīvi braucu pirmo variantu - meža ceļš, dubļi, ielas riepas - dudinu lēnām ar viegli pieturētu sajūgu. Varbūt jautājums muļķīgs, bet es importa saitos netā atradu divus pretējus viedokļus par šo - vieni saka, vajag turēt augstākā robā, lai neizslīd rats, savukārt, viens cits moto specs saka - tieši otrādi, jātur vienmērīgi, bet lieli apgriezieni zemākā robā, lai ir vilkme un nav jāgriež gāzes ručka - ja braukšot ar lielāku pārnesumu, tad gāzes uzdošana rada lielāku risku izsīdēt ritenim, nekā braucot zemākā robā. Ceru, ka spējāt saprast, par ko es stāstu

Otrais variants. pie augstākiem apgriezieniem mocis ir daudz atsaucīgāks un arī kreisā roka palīdzēs stūri turēt, nevis tikai ar sajūgu operēs.

Pats sākumā braucu bubinot, bet pēc tam pamēģināju apgriezienus turēt jaudas diapazonā (4-6k RPM) Nu daudz ērtāka braukšana, kad nonstopā turi uz mazas vilkmes moci!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

D_Bergs
23. Sep 2014, 11:14#3708

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 195

Braucu ar: divcilindru purkšķi


23 Sep 2014, 10:41:48 Atrix rakstīja:
Drusku offtopiks, bet negribēju jaunu tēmu vērt. Sakiet, kā drošāk pa slapjiem / slideniem segumiem - ar augstāku pārnesumu maziem apgriezieniem, vai zemāku ātrumu, turot apgriezienus augstu? Intuitīvi braucu pirmo variantu - meža ceļš, dubļi, ielas riepas - dudinu lēnām ar viegli pieturētu sajūgu. Varbūt jautājums muļķīgs, bet es importa saitos netā atradu divus pretējus viedokļus par šo - vieni saka, vajag turēt augstākā robā, lai neizslīd rats, savukārt, viens cits moto specs saka - tieši otrādi, jātur vienmērīgi, bet lieli apgriezieni zemākā robā, lai ir vilkme un nav jāgriež gāzes ručka - ja braukšot ar lielāku pārnesumu, tad gāzes uzdošana rada lielāku risku izsīdēt ritenim, nekā braucot zemākā robā. Ceru, ka spējāt saprast, par ko es stāstu


Pat brīdis jāpadomā kā TO daru es :-) Un secinājums ir viens-braucot pa slidenu cieto segumu variants ar augstāku robu, bet zemākiem apgriezieniem nekad nav pievīlis un ir ikdiena. A kā ir, piemēram meža stigā, to pateiks citi speci.

Offline

piter
23. Sep 2014, 12:43#3709

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


22 Sep 2014, 20:20:47 marcis rakstīja:

22 Sep 2014, 20:18:59 SpOrcMeN rakstīja:
ci ktad km var nobraukt ar lielo un mazo baku ?? man lauki ir 300 km viena virziena .


Jaunajam GS ir 20L bāka (GSA ir 30L). Mans rekords Austrijā bija 430..440 km pa bāni. Protams, bez steigas.

manam 1200GSA bāka ir 33L, ar šādu degvielas daudzumu var mierīgi 500-600km nokaplēt..

Offline

piter
23. Sep 2014, 12:49#3710

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


23 Sep 2014, 08:07:53 Niksons rakstīja:
Jāatceras, ka manas paaudzes motorradiem (arī agranomiem) degvielas līmeni reģistrē tā fakinā strīpiņa, kurai pilnīgi noteikti nevar uzticēties

vai tad Tev nav kompis, ne tikai strīpiņa.. kas raksta cik km varēsi nobraukt..? es savu GSA pārbaudīju.. izbraucu gandrīz tukšu bāku un tā arī rādīja, ka varēšu vēl kādus 40km noripināt.. bākā kaut kur iegāja pie 31L.. es biju domājis, ka kļūda merījumos būs lielāka..

Offline

Auser
23. Sep 2014, 13:08#3711

Kopš: 19. May 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 509

Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M


23 Sep 2014, 10:41:48 Atrix rakstīja:
Drusku offtopiks, bet negribēju jaunu tēmu vērt. Sakiet, kā drošāk pa slapjiem / slideniem segumiem - ar augstāku pārnesumu maziem apgriezieniem, vai zemāku ātrumu, turot apgriezienus augstu? Intuitīvi braucu pirmo variantu - meža ceļš, dubļi, ielas riepas - dudinu lēnām ar viegli pieturētu sajūgu. Varbūt jautājums muļķīgs, bet es importa saitos netā atradu divus pretējus viedokļus par šo - vieni saka, vajag turēt augstākā robā, lai neizslīd rats, savukārt, viens cits moto specs saka - tieši otrādi, jātur vienmērīgi, bet lieli apgriezieni zemākā robā, lai ir vilkme un nav jāgriež gāzes ručka - ja braukšot ar lielāku pārnesumu, tad gāzes uzdošana rada lielāku risku izsīdēt ritenim, nekā braucot zemākā robā. Ceru, ka spējāt saprast, par ko es stāstu

Kā Tu brauktu ar auto pa sniegotu ceļu 90 grādu līkumā, pieņemsim ar 60 km/h? Ar 5. robu vai ar 2? Ar moci tāpat. Fizikas likumi jau nemainās. Braucot pa zemes/grants/dubļainu ceļu pirms līkuma vienmēr pārslēdzos uz zemāku robu vai pat diviem un apmēram puslīkumā(kad ir redzama līkuma izeja) dodu virsū. Spīdvejā jau viņi to līkumu arī brauc frēzītē ne jau tāpēc, ka smuki izskatās, bet tāpēc, ka atrāk un kontrolejamāk. Nu kkā tā.

-----------------
Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.

Offline

nagan
23. Sep 2014, 13:39#3712

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

frēzītē braukt ar 10k Eiro ++ un ielas satiksmē atļautu un reģistrēto mocīti ir labi un pareizi. Pēc manis Tvaika iela ir mēreni noilgojusies.

Offline

Negantelis
23. Sep 2014, 13:42#3713

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Pareizi ir zemāks robs un augstāki apgriezieni,taču neraustot drastiski gāzi.

Nepareizi ir turēt augstākā robā, jo normāls motors var spēt iegriezt ratu spolītē tāpat un tad būs sūdīgāk. Jo lielāka starpība starp riteņu griešanās ātrumu jo grūtāk kontrolēt trajektoriju.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Atrix
23. Sep 2014, 14:54#3714

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Ahā. Paldies visiem. Izlasīju Visordown saitā par braukšanu slapjumā tieši to, ko Negantelis raksta - labs motors var izspolēt arī augstākā pārnesumā no zemiem apgriezieniem. Mēģināšu tad ar zemo robu / lielākiem apgriezieniem. Vakar nobraucu no Vidzemes šosejas - līdz mājām pa mežu kādi 4 km būs - tur daudz lijis un smagie no Garkalnes karjera izbraukājuši - grants būtu nieks, bet dubļi.. It kā jaunas ContiTrail Attack 2 riepas, bet dudinot lēni, ik pa brīdim iebraucot dubļu putras posmos bija sajūta, ka tūlīt nolikšos ar seju dubļos..
jaunais mo, mājās atbraucot, izskatījās tā kā pēc motokrosa posma. bet nu braukšanai jau arī tika pirkts, ne viesistabai

[ Šo ziņu laboja Atrix, 23 Sep 2014, 15:04:48 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

nagan
23. Sep 2014, 15:50#3715

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

Gan jau noliksies. Galvā liec ķiveri un sejai priekšā stiklu, jo dubļos mēdz būt čiekuri un forvardera ķēdes.

Offline

baizels
23. Sep 2014, 16:40#3716

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


23 Sep 2014, 14:54:31 Atrix rakstīja:
Ahā. Paldies visiem. Izlasīju Visordown saitā par braukšanu slapjumā tieši to, ko Negantelis raksta - labs motors var izspolēt arī augstākā pārnesumā no zemiem apgriezieniem. Mēģināšu tad ar zemo robu / lielākiem apgriezieniem. Vakar nobraucu no Vidzemes šosejas - līdz mājām pa mežu kādi 4 km būs - tur daudz lijis un smagie no Garkalnes karjera izbraukājuši - grants būtu nieks, bet dubļi.. It kā jaunas ContiTrail Attack 2 riepas, bet dudinot lēni, ik pa brīdim iebraucot dubļu putras posmos bija sajūta, ka tūlīt nolikšos ar seju dubļos..
jaunais mo, mājās atbraucot, izskatījās tā kā pēc motokrosa posma. bet nu braukšanai jau arī tika pirkts, ne viesistabai


Nav jau nekas traks , paris reizes norausi uz mutes un tad gan jau sapratīsi kurā ātrumā labāk braukt. Bet vislabāk aizbraukt pie Neganteļa uz laukumu un pamācīties drošas braukšas skolu. Tas ,kas nav kritis , tas ar moci nav braucis.

[ Šo ziņu laboja baizels, 23 Sep 2014, 16:51:13 ]



-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

baizels
23. Sep 2014, 16:41#3717

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri

-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

marcis
23. Sep 2014, 17:00#3718

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


23 Sep 2014, 16:41:52 baizels rakstīja:

23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri



Nu, Tu pateici...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Sliktais
23. Sep 2014, 17:51#3719

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


23 Sep 2014, 16:41:52 baizels rakstīja:

23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri

Vai var sīkāk
Cik zinu, jaunajam + 15 zirģeļi, +5 Nm, dažas foršas elektrofīčas, LED lukturis.
No mīnusiem -tievāka dakša, urīndzese, vajadzīgs jaunais GS-911 WiFi


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

baizels
23. Sep 2014, 18:08#3720

Kopš: 08. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 566

Braucu ar: To ar ko gribās un kad gribās tad atkal braucu.


23 Sep 2014, 17:51:04 Sliktais rakstīja:

23 Sep 2014, 16:41:52 baizels rakstīja:

23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri

Vai var sīkāk
Cik zinu, jaunajam + 15 zirģeļi, +5 Nm, dažas foršas elektrofīčas, LED lukturis.
No mīnusiem -tievāka dakša, urīndzese, vajadzīgs jaunais GS-911 WiFi


Ko tur sīkāk, jaunais ir milzīgs , bet tavs vidējs , bet mans GS pavisam mazs))

[ Šo ziņu laboja baizels, 23 Sep 2014, 18:14:23 ]



-----------------
http://bzlexhaust.weebly.com

Offline

dzerrais
23. Sep 2014, 19:01#3721

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Offline

Sliktais
23. Sep 2014, 19:22#3722

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


23 Sep 2014, 18:08:55 baizels rakstīja:

23 Sep 2014, 17:51:04 Sliktais rakstīja:

23 Sep 2014, 16:41:52 baizels rakstīja:

23 Sep 2014, 09:18:41 Sliktais rakstīja:
Pirms 2,5 gadiem biju izvēles priekšā parastais GS vs GSA. Sarakstīju uz papīra "+" un "-", tad arī nonācu pie optimālās izvēles
Daži plusi:
lielāka bāka;
aprīkotas ar dugām no fabrīķa;
labāka vēja, lietus aizsardzība;
bagāžas risinājums - alumīnija čumodāni (šogad noderēja).
Visus plusus vairs neatceros, bet izvēle tāda, lai pēc tam "nav jākož pirkstos"

Sliktais,tavējais jau vēl ir mopēds. Runa ir par 14 gada Adventuri

Vai var sīkāk
Cik zinu, jaunajam + 15 zirģeļi, +5 Nm, dažas foršas elektrofīčas, LED lukturis.
No mīnusiem -tievāka dakša, urīndzese, vajadzīgs jaunais GS-911 WiFi


Ko tur sīkāk, jaunais ir milzīgs , bet tavs vidējs , bet mans GS pavisam mazs))

Nebūs taisnība,gan jaunais, gan iepriekšējais pat vizuāli ir vienādi, arī ja mm ķer, lielas atšķirības nav
P.S. milzīgs un smags ir GoldWing

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 23 Sep 2014, 19:23:58 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline