Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kengurs
30. Sep 2009, 23:30#3681

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800


30 Sep 2009, 23:20:01 bluefire rakstīja:
man jau 4 gadi kaa lukturis ar anglu pusi,braukaaju ar slimiibas lapaam un smeereeju kukulus.Pagaidaam sanaak leetaak ,ja sareekina visu gadu naudinas kopaa, ja buutu pircis ar pareizo pusi


Nu tas stiepjams jedziens ...

Ir kadri kurus aptur katru dienu - ir tādi kurus reizi 3 gados ..

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

public_enemy
01. Oct 2009, 13:15#3682

Kopš: 06. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: Raķeti..


30 Sep 2009, 23:20:01 bluefire rakstīja:
man jau 4 gadi kaa lukturis ar anglu pusi,braukaaju ar slimiibas lapaam un smeereeju kukulus.Pagaidaam sanaak leetaak ,ja sareekina visu gadu naudinas kopaa, ja buutu pircis ar pareizo pusi


ah tu korumpants

-----------------
still not loving police

Offline

Bruklyn
01. Oct 2009, 16:00#3683

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR

Gribetos dzirdet atsauksmes un trukumus kawasaki 636 2003-2005 gada modeļiem nezeligi patik shis modelis

Gribas nomainit savejo Ninu pret biki jaunaku, tapec ludzu padalieties pieredzē.
Paldies jau ieprieks!

-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

ursus
01. Oct 2009, 16:10#3684

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1138

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

es no taas pekas slaapshanas redzu taadu pashu jeegu kaa no rocenes... mocim

-----------------
JAWA

Offline

peecis
01. Oct 2009, 18:03#3685

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


30 Sep 2009, 22:55:07 Green rakstīja:

29 Sep 2009, 19:55:31 Sliktais rakstīja:

29 Sep 2009, 16:32:09 GR rakstīja:
Jawas lukturi dabū un uz tehnisko uzliec

Kādreiz žiķelim ('11- jam) biju uzlicis Jawas optiku, salīdzinot ar oridžinal, gaismas ,bet tas bija sen, sen...


es atkal Jawaam liku lukturi no moskaabellja
kantaino
dereeja viens pret vienu
un veel zelta zirgaa iepirkto tipa prieksheejo buuri
kopeejais skats bija tanii laikaa uuuber zuupeer
un gaisma suuda moskaabelja lampai bija labaaka pa original


buutu skeneris ieliktu bildi

mok balta java ar paštaisītiem izpūtējiem un būri arī bij caur tavām rokām gājusi?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

spring
01. Oct 2009, 19:10#3686

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

kaads zina par starpibu starp usa lampaam un EU lampaam? nu ja neskaita E burta esamiibu.

Offline

Sixpaarnis
02. Oct 2009, 03:11#3687

Kopš: 06. Mar 2009

No: Dobele

Ziņojumi: 23

Braucu ar: CRF1000L


01 Oct 2009, 19:10:06 spring rakstīja:
kaads zina par starpibu starp usa lampaam un EU lampaam? nu ja neskaita E burta esamiibu.

EU lampaam gaismas kuulim kreisaa augsheeja 1/4 izgriezta,USA lampaam pilns gaismas kuulis.Vismaz manam mo taa ir

Offline

peecis
02. Oct 2009, 10:01#3688

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


01 Oct 2009, 19:10:06 spring rakstīja:
kaads zina par starpibu starp usa lampaam un EU lampaam? nu ja neskaita E burta esamiibu.

no wikipēdijas:

There are two different beam pattern and headlamp construction standards in use in the world: The ECE standard, which is allowed or required in virtually all industrialised countries except the United States, and the SAE standard that is mandatory only in the US. Japan formerly had bespoke lighting regulations similar to the US standards, but for the left side of the road. However, Japan now adheres to the ECE standard. The differences between the SAE and ECE headlamp standards are primarily in the amount of glare permitted towards other drivers on low beam (SAE permits much more glare), the minimum amount of light required to be thrown straight down the road (SAE requires more), and the specific locations within the beam at which minimum and maximum light levels are specified.

ECE low beams are characterised by a distinct horizontal "cutoff" line at the top of the beam. Below the line is bright, and above is dark. On the side of the beam facing away from oncoming traffic (right in right-traffic countries, left in left-traffic countries), this cutoff sweeps or steps upward to direct light to road signs and pedestrians. SAE low beams may or may not have a cutoff, and if a cutoff is present, it may be of two different general types: VOL, which is conceptually similar to the ECE beam in that the cutoff is located at the top of the left side of the beam and aimed slightly below horizontal, or VOR, which has the cutoff at the top of the right side of the beam and aimed at the horizon.[9]

Proponents of each headlamp system decry the other as inadequate and unsafe: U.S. proponents of the SAE system claim that the ECE low beam cutoff gives short seeing distances and inadequate illumination for overhead road signs, while international proponents of the ECE system claim that the SAE system produces too much glare.[10] Comparative studies have repeatedly shown that there is little or no overall safety benefit to either SAE or ECE beams; the two systems' acceptance and rejection by various countries is based primarily on inertial and philosophical grounds.[9],[11]
http://en.wikipedia.org/wiki/Headlamp
un nogrieztais stūris ir asv lampām:
http://i14.tinypic.com/8fa09aa.jpg

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

spring
02. Oct 2009, 10:18#3689

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange

paldies
wikiipeediju tieshi arii lasiju.

Offline

peecis
02. Oct 2009, 10:24#3690

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Oct 2009, 10:18:04 spring rakstīja:
paldies
wikiipeediju tieshi arii lasiju.

tātad, vienā teikumā:
ASV standarts atļauj un pieprasa spēcīgāku apgaismojumu ļaujot vairāk žilbināt pretīmbraucējus.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Dartagnan
02. Oct 2009, 13:07#3691

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

man uz vt1100 bija taisns stars un ASV mochiem parasti nav gabariita lampinjas

-----------------

Offline

aracham
02. Oct 2009, 14:55#3692

Kopš: 29. Sep 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Suzuki GSXR600

Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...

Offline

dzeksis
02. Oct 2009, 14:58#3693

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


man kaut kā liekās, ka tās škidrā metāla līmes ir elastīgas, nevis citas kā betons..
liekās, ka droši ņem, skrūvē vaļā.. un kad esi nomainījis eļļu, paņem un par jaunu salīmē.. vai arī labākais risinājums, ņem to vāku nost... noskrubini veco līmi, liec vāku virsū, lej eļļu un par jaunu..svaigi liec līmi virsū!!

Offline

endurists
02. Oct 2009, 15:00#3694

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


Varbūt var noņemt kartera vāku, ja tāds ir (enduram carums pa taisno blokā). Un ja sieniņas biezums atļauj izurbt jaunu caurumu un iegriezt vītni.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

aracham
02. Oct 2009, 15:10#3695

Kopš: 29. Sep 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Suzuki GSXR600


02 Oct 2009, 14:58:45 dzeksis rakstīja:

02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


man kaut kā liekās, ka tās škidrā metāla līmes ir elastīgas, nevis citas kā betons..
liekās, ka droši ņem, skrūvē vaļā.. un kad esi nomainījis eļļu, paņem un par jaunu salīmē.. vai arī labākais risinājums, ņem to vāku nost... noskrubini veco līmi, liec vāku virsū, lej eļļu un par jaunu..svaigi liec līmi virsū!!

Ir tā, ka man vel tur karterī bij plaisa, negribās vairs tur muļāties, jo ilgi nočakarējos kamēr dabūju, ka eļa vairs netek laukā.

Offline

eds
02. Oct 2009, 15:21#3696

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


02 Oct 2009, 15:00:15 endurists rakstīja:

02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


Varbūt var noņemt kartera vāku, ja tāds ir (enduram carums pa taisno blokā). Un ja sieniņas biezums atļauj izurbt jaunu caurumu un iegriezt vītni.


man lieks, ka tai vietā ,kur skrūve paredzās, sieniņas parasti ir biezākas. provēt jau var.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Archy96
02. Oct 2009, 15:26#3697

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Oct 2009, 15:21:57 eds rakstīja:

02 Oct 2009, 15:00:15 endurists rakstīja:

02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


Varbūt var noņemt kartera vāku, ja tāds ir (enduram carums pa taisno blokā). Un ja sieniņas biezums atļauj izurbt jaunu caurumu un iegriezt vītni.


man lieks, ka tai vietā ,kur skrūve paredzās, sieniņas parasti ir biezākas. provēt jau var.

Njem nost to vaaku, nokasi liimi, izskruuvee to skruuvi, aizmetini ar argonu naher to caurumu ciet, ieur tajaa vieta pa jaunu caurumu un iegriez viitni. Citur iegriezt nevarees - paraak plaanas sienas.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aracham
02. Oct 2009, 15:29#3698

Kopš: 29. Sep 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 72

Braucu ar: Suzuki GSXR600


02 Oct 2009, 15:21:57 eds rakstīja:

02 Oct 2009, 15:00:15 endurists rakstīja:

02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


Varbūt var noņemt kartera vāku, ja tāds ir (enduram carums pa taisno blokā). Un ja sieniņas biezums atļauj izurbt jaunu caurumu un iegriezt vītni.


man lieks, ka tai vietā ,kur skrūve paredzās, sieniņas parasti ir biezākas. provēt jau var.
Tur jau ir tā ka mēģināt var, tu visu salīmē itkā atpakaļ, salej eļļu, beigās izrādās ka kautkur tomēr laiž garām, tā man bija pagājušo reizi, tu skrūvē visu vaļā, lej eļļu laukā, kura jau ir ar sūdiem visādiem iekšā un mēģini vēl reiz. Baigais čakars un vēl eļļa sapista. Tāpēc domāju kādu variantu pa kurieni vēl varētu dabūt to eļļu laukā, lai nav jaaistiek tas vāks...

Offline

dzeksis
02. Oct 2009, 15:40#3699

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


02 Oct 2009, 15:00:15 endurists rakstīja:

02 Oct 2009, 14:55:45 aracham rakstīja:
Man ir tāda lieta, ka ir kartera vākam ar šķidro metālu aizlīmēta ciet eļļas skrūve un nevar vairs dabūt eļļu laukā veco??? varbūt ir kādi varianti kā var savādāk dabūt laukā to eļļu??? Varbūt sagāžot uz kāda sāna un pa kādu vaku izliet??? Varbūt kādam ir bijis tā???? Help help help. negribās pirkt jaunu vāku...


Varbūt var noņemt kartera vāku, ja tāds ir (enduram carums pa taisno blokā). Un ja sieniņas biezums atļauj izurbt jaunu caurumu un iegriezt vītni.


vot arī labs variants.. tikai bez stresa un ar vēsu prātu..

Offline

eds
03. Oct 2009, 00:20#3700

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


02 Oct 2009, 15:29:26 aracham rakstīja:
Tur jau ir tā ka mēģināt var, tu visu salīmē itkā atpakaļ, salej eļļu, beigās izrādās ka kautkur tomēr laiž garām, tā man bija pagājušo reizi, tu skrūvē visu vaļā, lej eļļu laukā, kura jau ir ar sūdiem visādiem iekšā un mēģini vēl reiz. Baigais čakars un vēl eļļa sapista. Tāpēc domāju kādu variantu pa kurieni vēl varētu dabūt to eļļu laukā, lai nav jaaistiek tas vāks...


eļļai, manuprāt, ir jābūt tīrai. ja viņa iekšā ir ar sūdiem tad:
1) tā ir atrabotka;
2) tev tur kaut kas ir pizģets.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline