Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO

AutorsZiņojums
rudzis2
01. Mar 2017, 09:59#3661

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

KaD man bija xt660x ar viņu bija ļoti viegli manevrēt pilsētā un arī uz grunts bija labs. Bet man nepatika ar viņū garāki pārbraucieni. Tāpēc skatos uz Teneri jo izskatās ka viņai jābūt ērtākai par xt660x.

[ Šo ziņu laboja rudzis2, 01 Mar 2017, 09:59:56 ]

Offline

JohnyW
01. Mar 2017, 11:24#3662

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


01 Mar 2017, 09:59:42 rudzis2 rakstīja:
KaD man bija xt660x ar viņu bija ļoti viegli manevrēt pilsētā un arī uz grunts bija labs. Bet man nepatika ar viņū garāki pārbraucieni. Tāpēc skatos uz Teneri jo izskatās ka viņai jābūt ērtākai par xt660x.


Arī smagākai.
+ garajos gabalos, 1podnieks tomēr ir labs vibrators

Offline

JohnyW
01. Mar 2017, 11:25#3663

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


01 Mar 2017, 09:44:07 screwy rakstīja:

01 Mar 2017, 09:10:32 JohnyW rakstīja:

28 Feb 2017, 15:56:45 krauklis rakstīja:
Un Ja arī būtu 48 k, so what? Kur tu rāvi, ka pie 48k jāmaina pamatnieki? Domāju, ka arī pie 148k pie normālas ekspluatācijas tur viss būtu ok.

Nu forumi jau raksta, ka ejot arī līdz 70k utt.
Bet ir pāris redzēti, kam tur ap 40k jātaisa remontiņš. Bet tas protams nav nekas traks, ja tiek taisīts Maintenance režīmā, ne tad kad jau kkas ir sabiris un samalts..
Kādreiz arī skatījos uz Teneri, bet bija daži iemesli, kādēļ nepaņēmu, viens no tiem bija svars vs jauda. Paņēmu ko vieglāku un arī reizēm liekas, ka jaudas varētu būt vairāk, bet tas jau tā..
Izskata ziņā man tenere patīk, jo būris priekšā utt. Protams līdz lielajam Adventūre klases mocim tur vēl jāpiedomā...


Šie motori tak ir kaudzēm citās Yamahās, nekāda vaina viņiem nav - 100k iet mierīgi. Ar to jaudu ko viņi dod ārā, es domāju ka 200k viņi iet bez problēmām.

Nestrīdos, var jau būt, ka kāds ir arī 200k nobraucis. Viss gan jau atkarīgs no īpašnieka rūpības un centības eļļas maiņās utt.

Offline

S19
01. Mar 2017, 11:26#3664

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


28 Feb 2017, 22:30:09 vlkpc rakstīja:
Pastudē pats, pie cik apgriezieniem griezes un jaudas maksimumi un kādi tie ir, kilogrami līdzīgi.


Es labprātāk uzmestu aci griezes un jaudas līknēm nekā studētu "pīķus".

Offline

imo
01. Mar 2017, 12:02#3665

Kopš: 30. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Yamaha xt660z tenere

Reku čalis pastāsta par XT660Z kas un kā Pēc 100.000KM

https://www.youtube.com/watch?v=fZB8bSrirx8

-----------------
Latvietis

Offline

rudzis2
01. Mar 2017, 15:08#3666

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.

Offline

ssandijss
01. Mar 2017, 20:53#3667

Kopš: 02. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 548

Braucu ar: T7, Husi


01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.


Šeit ir topiks lielajiem enduro močiem:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...3&start=3040

Vienmēr ir jāsāk ar jautājumu, kur ar to moci plāno braukt???
XT660z offroadā ir daudz maz normāla. Jaudas offroadam pietiek, it sevišķi, ja uzliek izpūtēju citu.

Bet nu salīdzināt to ar DL1000 ir tas pats, kas salīdzināt ar Yamaha R1.

Ja ir vēl kādi jautājumi, raksti PM, vai tajā dualsport topikā

Offline

Kalnz
02. Mar 2017, 08:33#3668

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`

Tikai šonedēļ, līdz noskatītais mocis pārdošanā pieejams mans Hornets!

Īsumā: Honda Hornet CB600F, 2010.gads, melns ar sarkaniem akcentiem, platā stūre, ARROW izplūde, POWER Commander 3, spoileris u.c. apgreidi!

Cena 4500 EUR

Bildes caur whutsupp varu nosūtīt!

Offline

kexx_error
02. Mar 2017, 17:41#3669

Kopš: 09. Dec 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Yamaha XTZ660 Tenere

Pārdodu labu moci labā stāvoklī. Pirkst jauns Latvijā. 16000Km nobraukums. Leo Vince izpūtējs. Kappa lielā kaste aizmugurē 53L, ielien 2 ķiveres, viegli noņemama kā čemodāns. Hepco & becker jaunas alumīnija sānu kastes 45L, arī noņemamas kā čemodāns. Racetech hēbeļu aizsargi. Kappa garais stikls priekšā. Alumīnija motora aizsargs. K&N gaisa filtrs. Jaunas riepas. Mainīta eļļa. Aizmugurē jauni bremžu kluči. Ir arī oriģinālais tonētais priekšējas vējstikls un izpūtējs. Pa mežiem nav dzīts. Izmantots garākos pārbraucienos un pa pilsētu.Cena 5400e Ja kādi jautājumi 20020363
Bilde https://plus.google.com/116440467809819833359/posts/2BCDmD7WuJr

[ Šo ziņu laboja kexx_error, 02 Mar 2017, 17:44:13 ]

Offline

Gasjs
02. Mar 2017, 19:28#3670

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Atsāku tirgot savu uzticamo BMW R1200GS. 80kkm, 2008. gads, 105Zs, 8200EUR.
Sludinājums

Offline

kipijs
02. Mar 2017, 22:52#3671

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


01 Mar 2017, 20:53:20 ssandijss rakstīja:

01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.


Šeit ir topiks lielajiem enduro močiem:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...3&start=3040

Vienmēr ir jāsāk ar jautājumu, kur ar to moci plāno braukt???
XT660z offroadā ir daudz maz normāla. Jaudas offroadam pietiek, it sevišķi, ja uzliek izpūtēju citu.

Bet nu salīdzināt to ar DL1000 ir tas pats, kas salīdzināt ar Yamaha R1.

Ja ir vēl kādi jautājumi, raksti PM, vai tajā dualsport topikā



Tu taču saproti, ka "mazliet" pārspīlē salīdzinājumā...

DL ar pareizajām riepām spēj tomēr pabraukt šur tur ārpus melnā seguma. Un pat ļoti OK. Un ar komfortu (neko nemodificējot moto, kā video)
DL ir ĻOTI liels vidusceļš moto izvēlē.

un tas ir DL gan trūkums, gan pluss

tomēr, uzskatu, ka hobijbraucējam (mazliet to, mazliet šo un mazliet paceļot divatā) tas ir ideāls.
katrai specifiskai lietai ir nepieciešams specifikai atbilstošāks aparāts. Tas toč!

[ Šo ziņu laboja kipijs, 02 Mar 2017, 22:58:08 ]

Offline

screwy
03. Mar 2017, 10:24#3672

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.




http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/cppkn.html

Offline

Garders
03. Mar 2017, 10:40#3673

Kopš: 07. Jul 2009

Ziņojumi: 691

Braucu ar: KTM450 un āfriku.


03 Mar 2017, 10:24:40 screwy rakstīja:

01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.




http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/cppkn.html

šis baigi smuks, pēc skata smuks oldskūls un izskatās labi aplaizīts un braukt arī droši vien ir bauda.

[ Šo ziņu laboja Garders, 03 Mar 2017, 10:41:39 ]

Offline

screwy
03. Mar 2017, 10:50#3674

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


03 Mar 2017, 10:40:23 Garders rakstīja:

03 Mar 2017, 10:24:40 screwy rakstīja:

01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.




http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/cppkn.html

šis baigi smuks, pēc skata smuks oldskūls un izskatās labi aplaizīts un braukt arī droši vien ir bauda.



Nemaz jau tik vecs arī nav Pasmags, bet pa mežu pabraukt jau vajadzētu varēt

Offline

Gantais
03. Mar 2017, 10:54#3675

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


03 Mar 2017, 10:24:40 screwy rakstīja:

01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.




http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/cppkn.html





Jā, aplaizīts ir labi, izskatās sapucēts, kā uz kāzām
Noskrējiens, visticamāk ir bullšits, jāpieskaita 100k klāt un tad būs reāls... bettt, šitam verķim tas nav nekas traks. Tas ir aparāts lai ceļotu un pie normālas kopšanas ir spējīgs arī 300k nobraukt bez dzinēja skaldīšanas

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

monsieur
03. Mar 2017, 11:07#3676

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 353

Braucu ar: FLHRC


03 Mar 2017, 10:54:02 Gantais rakstīja:

03 Mar 2017, 10:24:40 screwy rakstīja:

01 Mar 2017, 15:08:43 rudzis2 rakstīja:
Tas 1 cilindra vibrators ari ir vienigais kapec es vel saubos par teneri. Visadi citadi man loti patik.
Dl1000 atkal pavisam svaks meza celiem.




http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/bmw/cppkn.html





Jā, aplaizīts ir labi, izskatās sapucēts, kā uz kāzām
Noskrējiens, visticamāk ir bullšits, jāpieskaita 100k klāt un tad būs reāls... bettt, šitam verķim tas nav nekas traks. Tas ir aparāts lai ceļotu un pie normālas kopšanas ir spējīgs arī 300k nobraukt bez dzinēja skaldīšanas




Tu zini, es pat teiktu, ka ja nav speciāli nenormāli gatavots uz tirgošanu, tad tas nobraukums varētu arī būt tuvu tam, ko pārdevējs apgalvo. Pie reāliem 130k izskatās savādāk tomēr.

Liekas labs eksemplārs, noteikti paskatītos, ja kautkas uz šito pusi interesē.

Offline

rudzis2
03. Mar 2017, 11:12#3677

Kopš: 10. Jun 2011

Ziņojumi: 38

Braucu ar: KTM 990 ADV

Paldies par variantu. Taču šāds modelis mani neuzrunā.

Offline

screwy
03. Mar 2017, 11:28#3678

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


03 Mar 2017, 11:12:35 rudzis2 rakstīja:
Paldies par variantu. Taču šāds modelis mani neuzrunā.


Nu tu tā kā bāba. Cilvēki saka, ka ir labs! Ņem!

Offline

pivit
03. Mar 2017, 12:49#3679

Kopš: 11. Apr 2015

Ziņojumi: 40

Braucu ar: CB600F Hornet 2008


02 Mar 2017, 08:33:29 Kalnz rakstīja:
Tikai šonedēļ, līdz noskatītais mocis pārdošanā pieejams mans Hornets!

Īsumā: Honda Hornet CB600F, 2010.gads, melns ar sarkaniem akcentiem, platā stūre, ARROW izplūde, POWER Commander 3, spoileris u.c. apgreidi!

Cena 4500 EUR

Bildes caur whutsupp varu nosūtīt!


Tu takš, var teikt, tikko nopirki! Ko tā?

Offline

Kalnz
03. Mar 2017, 13:02#3680

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`


03 Mar 2017, 12:49:28 pivit rakstīja:

02 Mar 2017, 08:33:29 Kalnz rakstīja:
Tikai šonedēļ, līdz noskatītais mocis pārdošanā pieejams mans Hornets!

Īsumā: Honda Hornet CB600F, 2010.gads, melns ar sarkaniem akcentiem, platā stūre, ARROW izplūde, POWER Commander 3, spoileris u.c. apgreidi!

Cena 4500 EUR

Bildes caur whutsupp varu nosūtīt!


Tu takš, var teikt, tikko nopirki! Ko tā?


Pirmo teikumu izlasīji?

P.S mocis vairs netirgojas gaidam sezonu

Offline