Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
23. Jan 2020, 19:22#3628

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.

kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...

Offline

mexa
23. Jan 2020, 19:41#3629

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tev dizelis tek elljaa?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
23. Jan 2020, 21:01#3630

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ne tikai man. cilvēki jau par to nemaz nenojauš, ko zaļās cūkas ir panākušas.
pat autorizētā servisā par problēmas apmēru ir tikai aptuvena apjausma.

Offline

mexa
23. Jan 2020, 21:20#3631

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

degvielas sistemas hermetiskumu baudi, kads motors? Atpluude sprauslaam kada, kur iet?, gredzeni uz sprauslam ok?
Vakuumu risini apkopjot egr, ventilaciju, un citas trubas, un ja ir vaarstus. Kartera spiediens ir loti daudziem nezinaams krokodils, un tad- kapeec 2 turbinas pec kartas mirst

Vai ir jau baudiits no kurienes degviela?
DPF savus km nobrauca? Spiediena izpluudee nav? Gaisa filtru neieraava trubaa?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
23. Jan 2020, 22:52#3632

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!

[ Šo ziņu laboja martinss, 23 Jan 2020, 22:59:54 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

soulfreak
24. Jan 2020, 09:06#3633

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!

Offline

soulfreak
24. Jan 2020, 09:08#3634

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


23 Jan 2020, 19:22:44 Niere rakstīja:
tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.

kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...


Vai es tiešām nosapņoju, ka runa bija par jaunu benzīna mazdu?

Offline

martinss
24. Jan 2020, 09:46#3635

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Velns viņu zina, radinieks te ar xc90(laikam), pirktu jaunu, ar longlife eļļām nobrauca pie 400000 km, it kā nekādu problemu nebija.


24 Jan 2020, 09:06:57 soulfreak rakstīja:
Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

ksneps
26. Jan 2020, 19:44#3636

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


23 Jan 2020, 22:52:28 martinss rakstīja:
Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!




VW 1,6 FSI

Offline

Indo
27. Jan 2020, 10:22#3637

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Turpiniet mainīt eļļu ar 30000km intervālu

Ražotājs par to tikai berzē rokas

Es TSI VAG'am mainu max 15000km (parasti uz +/- 11000km) un katru reizi hujeju par Castrol LL eļļas cenu pie dīlera, konkrēti Moller'a - 17.XX€/L!!! Es priekš pieliešanas veikalā 4L pirku pa 46€...

[ Šo ziņu laboja Indo, 27 Jan 2020, 10:43:23 ]



-----------------

Offline

karlo1941
27. Jan 2020, 12:53#3638

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

es ar nesaprotu tos 30K intervālus.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Sergejs80
27. Jan 2020, 13:11#3639

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Čoma jaunajam Peugeot busiņam 40 tūkst. maiņas intervāls. Vismaz tajā kantorī pretī sēdēja normāls pipars un uzreiz pateica, ja gribi braukt, tad ne ilgāk kā 15 tūkst.km.

Offline

karlo1941
27. Jan 2020, 13:13#3640

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

lomsz
27. Jan 2020, 15:29#3641

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Sarkanā litija smēre, piem. ABRO super red ir Depo nopērkama. Asīm, gultņiem utt...

Offline

Vairmens
27. Jan 2020, 15:54#3642

Kopš: 29. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Triumph Sprint St 955i

Ja vēl interesē, tad lēju 3 gadus savai zetkai, pilnīgi nekādu problēmu nebija. Tagad mans cits moto, tam ar liešu Eurol.


06 Jan 2020, 12:51:28 Gvido777 rakstīja:
Ahoi moto tauta!

Papētot iepriekš visus video par mītiem par eļļam utt.
Vai kāds ir lietojis Holande ražotu eļļu Eurol ?

Sava laikā lēju labu Moto eļļu, nosaukumu nesaukšu. Negribu kādam biznesu sačakarēt, par 4L 10W40 20eur kanna. Bet tagad 4L kanna pēc izreklamētības maksā 45eur. Domāju tas pats ir ar Motul utt izreklamētam eļļām.

Velos pamēgināt šo. Kāds ir lējis?

ieteikumu, vai labāk nevajaga? Vai zīmols nopietns. Cena ļoti laba ..

10W40 un visi Jaso Ma2 utt.


Offline

mexa
27. Jan 2020, 20:35#3643

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


27 Jan 2020, 13:13:30 karlo1941 rakstīja:
kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?


Es smereju ar gultnu smeeri, kuraa ir skiet kalcijs vai kas taads, neatceros vairs, tas kalpo kaa uudens "atgrudejs" palasot Nieres spriedelejumus, taa smere paredzeta agresivam videm, gultni stuuree, kad sakalst gumijas, vai saraujas utt, tiek udens klaat, un gultnji saruusee pa virsu, diezgan biezi redzu ruusu tai vietaa, varbuut taa sakriit, bet citaadi derees teju jebkura gultnju smeere.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

elf
28. Jan 2020, 09:38#3644

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


27 Jan 2020, 20:35:29 mexa rakstīja:

27 Jan 2020, 13:13:30 karlo1941 rakstīja:
kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?


Es smereju ar gultnu smeeri, kuraa ir skiet kalcijs vai kas taads, neatceros vairs, tas kalpo kaa uudens "atgrudejs" palasot Nieres spriedelejumus, taa smere paredzeta agresivam videm, gultni stuuree, kad sakalst gumijas, vai saraujas utt, tiek udens klaat, un gultnji saruusee pa virsu, diezgan biezi redzu ruusu tai vietaa, varbuut taa sakriit, bet citaadi derees teju jebkura gultnju smeere.


Nopērkot pat jaunu motociklu,piekare ir jāizjauc un jāpiesmērē gultņi pilni. No rūpnīcas tur tikai kripatiņa smēres,kā rezultātā ūdens iekšā un vis sarūsē...bij gadījums, stūres gultņi tā pierūsēja
,ka pagriest stūri nebij iespējams.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

martinss
28. Jan 2020, 12:36#3645

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Pirkt dienesta auto eļļu par savu personīgo naudu?
Uzņēmumam tas auto arī nepieder, operatīvais līzings, līdz ar to arī no uzņēmuma viedokļa ir vienalga kas ar to auto notiks nākotnē... Bet nākotnē kāds laimīgais privātais nopirks, vienam paziņam tā arī bija ar dažus gadus vecu VW dīzeli- pirmais "remonts" beidzās ar cita dzinēja nopirkšanu...


24 Jan 2020, 09:06:57 soulfreak rakstīja:
Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

karlo1941
28. Jan 2020, 16:44#3646

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

es izdabūju pusītes no bumbām.


28 Jan 2020, 09:38:37 elf rakstīja:

27 Jan 2020, 20:35:29 mexa rakstīja:

27 Jan 2020, 13:13:30 karlo1941 rakstīja:
kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?


Es smereju ar gultnu smeeri, kuraa ir skiet kalcijs vai kas taads, neatceros vairs, tas kalpo kaa uudens "atgrudejs" palasot Nieres spriedelejumus, taa smere paredzeta agresivam videm, gultni stuuree, kad sakalst gumijas, vai saraujas utt, tiek udens klaat, un gultnji saruusee pa virsu, diezgan biezi redzu ruusu tai vietaa, varbuut taa sakriit, bet citaadi derees teju jebkura gultnju smeere.


Nopērkot pat jaunu motociklu,piekare ir jāizjauc un jāpiesmērē gultņi pilni. No rūpnīcas tur tikai kripatiņa smēres,kā rezultātā ūdens iekšā un vis sarūsē...bij gadījums, stūres gultņi tā pierūsēja
,ka pagriest stūri nebij iespējams.


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Niere
28. Jan 2020, 22:25#3647

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tikai ar to gultņa "piesmērēšanu pilnu" jāņem vērā:
* pilnus smērēt drīkst tikai ļoti zemu apgriezienu vai turp-atpakaļ kustības gultņus un arī ne visus. pretējā gadījumā tiek apgrūtināta ģenerētās temperatūras izkliede. moča stūres gultņus var smērēt pilnus.
* ne tuvu nav tā, ka jebkura ziede būs derīga, lai sajauktu ar gultnī jau esošo. nesaderība visbiežāk iestājas dēļ sabiezinātāja tipa un var pat gadīties, ka izmantotas eksotiskas, nesaderīgas ziedes pamateļļas.
Japānā pati populārākā 'automotive' ziede paradoksālā kārtā ir sabiezināta ar polikarbamīdu (polyurea). protams ļoti kruta, taču, tā kā nevarat uzzināt izmantotā polikarbamīda veidu, varat iebraukt auzās.
ko tieši kurā mezglā izmanto moču ražotāji, uzzināt nav viegli, ja to priekšā nepasaka manuālis.
krāsa neko nenozīmē, tā ir tikai krāsviela un reti liecina par uzbūvi. piemēram, ja ziede ir sarakana, tas nenozīmē, ka visas sarkanas ziedes ir savietojamas. ne tuvu tam, pat drīzāk nebūs savietojama, jo vienkārši norāda uz kādu specifisku produktu.

līdz ar to - ja kaut ko nepazīstamu grasāties papildināt ar ziedi, tad noteikti vērts pēc iespējas izvākt veco ziedi. nesaderība parasti rezultējas ziedes sabiezinātāja funkcijas zudumā - ziedes tecēšanā (moča vibrācijas apstākļos ļoti nevēlami). vai arī citos gadījumos sakalšanā. savukārt pamateļļas neasderībai var būt vēl visādas sekas.

Offline