Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
06 Jan 2020, 12:51:28 Gvido777 rakstīja:
Ahoi moto tauta!
Papētot iepriekš visus video par mītiem par eļļam utt.
Vai kāds ir lietojis Holande ražotu eļļu Eurol ?
Sava laikā lēju labu Moto eļļu, nosaukumu nesaukšu. Negribu kādam biznesu sačakarēt, par 4L 10W40 20eur kanna. Bet tagad 4L kanna pēc izreklamētības maksā 45eur. Domāju tas pats ir ar Motul utt izreklamētam eļļām.
Velos pamēgināt šo. Kāds ir lējis?
ieteikumu, vai labāk nevajaga? Vai zīmols nopietns. Cena ļoti laba ..
10W40 un visi Jaso Ma2 utt.
[IMG../IMG]
širpotrebs kā širpotrebs.
tā kā mums nav nekāda Austrālija, bez vajadzības paaugstināt viskozitātes klasi nevajag. kā saprotu, tavi braukšanas apstākļi un stils iekļaujas mērenības robežās. līdz ar to bez īpašām indikācijām nav vajadzības pēc SAE ##W-40.
no citas puses - nekas dramatisks nenotiks, jo šāds širpotrebs nebūs sevišķi noturīgs 'karstajā' galā un tas 40 ātri pārtaps par to pašu 30.
līdz ar to viens impis... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| apskatīju to saiti. čaļi satulkojuši no anglenes.
bet uzmanību pieķēra šis teikums:
"MoS2. Šīs eļļas sastāvā ietilpstošais molibdēna disulfīds novērš ierāvumu veidošanos, mazina detaļu berzi un nodilumu, nodrošina dzinēja darbību bez trokšņa."
tas "ierāvums" gluži kā par pakaļā ierautām apenēm))))
ps. čaļi tulkojuši vārdu 'scuffing', kas triboloģiski ir adhēzīvais nodilums jeb iesprūdnodilums. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Mazliet offtopic, bet man ļoti interesē benzīnmotoru nākotne...
Niere, pakomentē to savu Mazdas gadījumu ar partikulāro filtru un eļļas struajo degradāciju? Vai ir kādi konkrēti jaunumi un fakti? | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.
kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās... | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Tev dizelis tek elljaa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ne tikai man. cilvēki jau par to nemaz nenojauš, ko zaļās cūkas ir panākušas.
pat autorizētā servisā par problēmas apmēru ir tikai aptuvena apjausma. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| degvielas sistemas hermetiskumu baudi, kads motors? Atpluude sprauslaam kada, kur iet?, gredzeni uz sprauslam ok?
Vakuumu risini apkopjot egr, ventilaciju, un citas trubas, un ja ir vaarstus. Kartera spiediens ir loti daudziem nezinaams krokodils, un tad- kapeec 2 turbinas pec kartas mirst
Vai ir jau baudiits no kurienes degviela?
DPF savus km nobrauca? Spiediena izpluudee nav? Gaisa filtru neieraava trubaa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c![ Šo ziņu laboja martinss, 23 Jan 2020, 22:59:54 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini! | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
23 Jan 2020, 19:22:44 Niere rakstīja:
tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.
kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...
Vai es tiešām nosapņoju, ka runa bija par jaunu benzīna mazdu? | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Velns viņu zina, radinieks te ar xc90(laikam), pirktu jaunu, ar longlife eļļām nobrauca pie 400000 km, it kā nekādu problemu nebija.
24 Jan 2020, 09:06:57 soulfreak rakstīja:
Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
23 Jan 2020, 22:52:28 martinss rakstīja:
Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!
VW 1,6 FSI | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Turpiniet mainīt eļļu ar 30000km intervālu
Ražotājs par to tikai berzē rokas
Es TSI VAG'am mainu max 15000km (parasti uz +/- 11000km) un katru reizi hujeju par Castrol LL eļļas cenu pie dīlera, konkrēti Moller'a - 17.XX€/L!!! Es priekš pieliešanas veikalā 4L pirku pa 46€... [ Šo ziņu laboja Indo, 27 Jan 2020, 10:43:23 ]
-----------------
| Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| es ar nesaprotu tos 30K intervālus.
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1223
Braucu ar: V-Strom
| Čoma jaunajam Peugeot busiņam 40 tūkst. maiņas intervāls. Vismaz tajā kantorī pretī sēdēja normāls pipars un uzreiz pateica, ja gribi braukt, tad ne ilgāk kā 15 tūkst.km. | Offline | | |
karlo1941 | | Kopš: 28. Feb 2019
Ziņojumi: 509
Braucu ar: BMW
| kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?
----------------- citi nav vainīgi, ka pats tāds | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Sarkanā litija smēre, piem. ABRO super red ir Depo nopērkama. Asīm, gultņiem utt... | Offline | | |
Vairmens | | Kopš: 29. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Triumph Sprint St 955i
| Ja vēl interesē, tad lēju 3 gadus savai zetkai, pilnīgi nekādu problēmu nebija. Tagad mans cits moto, tam ar liešu Eurol.
06 Jan 2020, 12:51:28 Gvido777 rakstīja:
Ahoi moto tauta!
Papētot iepriekš visus video par mītiem par eļļam utt.
Vai kāds ir lietojis Holande ražotu eļļu Eurol ?
Sava laikā lēju labu Moto eļļu, nosaukumu nesaukšu. Negribu kādam biznesu sačakarēt, par 4L 10W40 20eur kanna. Bet tagad 4L kanna pēc izreklamētības maksā 45eur. Domāju tas pats ir ar Motul utt izreklamētam eļļām.
Velos pamēgināt šo. Kāds ir lējis?
ieteikumu, vai labāk nevajaga? Vai zīmols nopietns. Cena ļoti laba ..
10W40 un visi Jaso Ma2 utt.
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
27 Jan 2020, 13:13:30 karlo1941 rakstīja:
kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?
Es smereju ar gultnu smeeri, kuraa ir skiet kalcijs vai kas taads, neatceros vairs, tas kalpo kaa uudens "atgrudejs" palasot Nieres spriedelejumus, taa smere paredzeta agresivam videm, gultni stuuree, kad sakalst gumijas, vai saraujas utt, tiek udens klaat, un gultnji saruusee pa virsu, diezgan biezi redzu ruusu tai vietaa, varbuut taa sakriit, bet citaadi derees teju jebkura gultnju smeere.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
27 Jan 2020, 20:35:29 mexa rakstīja:
27 Jan 2020, 13:13:30 karlo1941 rakstīja:
kura eļļa ir piemērota, lai iesmērētu stūres gultņus (augšējo un apakšējo) pie nomaiņas?
Es smereju ar gultnu smeeri, kuraa ir skiet kalcijs vai kas taads, neatceros vairs, tas kalpo kaa uudens "atgrudejs" palasot Nieres spriedelejumus, taa smere paredzeta agresivam videm, gultni stuuree, kad sakalst gumijas, vai saraujas utt, tiek udens klaat, un gultnji saruusee pa virsu, diezgan biezi redzu ruusu tai vietaa, varbuut taa sakriit, bet citaadi derees teju jebkura gultnju smeere.
Nopērkot pat jaunu motociklu,piekare ir jāizjauc un jāpiesmērē gultņi pilni. No rūpnīcas tur tikai kripatiņa smēres,kā rezultātā ūdens iekšā un vis sarūsē...bij gadījums, stūres gultņi tā pierūsēja
,ka pagriest stūri nebij iespējams.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
|
|