Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
booo_kat | | Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
| Trodo piemēram. https://www.trodo.lv/motorella-eurol-10w40-motorcycle-4l
Pēc 2 dienām pa 2EUR kanna ir Omnivas pakomātā. | Offline | | |
Gvido777 | | Kopš: 29. Sep 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: Street; HD
| Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).
----------------- Pret Vèju. | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).
Viens pazīstams tirgo eurol. Teica jau ka esot laba. Pats provējis neesmu.
Pēc būtības karstais gals tam w40 nedaudz biezāks. Par cik tas automāts tad grūti teikt. Savam mocim leju 10w60 visu laiku, lai gan paredzēts 10w50 - problēmu absolūti nekādu. Bet nu man tur stipri primitīva kārba un sajūgs. | Offline | | |
|
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).
Bez W indeksa vēl vērā ir jāņem ražotāja specifika
Šeit diezgan saprotamā valodā aprakstīt kas ir kas:
Motoreļļa: kā izvēlēties pareizo
-----------------
| Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
06 Jan 2020, 16:11:03 Indo rakstīja:
06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).
Bez W indeksa vēl vērā ir jāņem ražotāja specifika
Šeit diezgan saprotamā valodā aprakstīt kas ir kas:
Motoreļļa: kā izvēlēties pareizo
Nu bet tur iet runa par autiņiem vairāk. Tad protams ka jāskatās specifikācija.
Mocim man liekas ka vienīgā specifikācija ir Jaso MA.
Nu mošk ka hondām ir kādi kvēpu filtri vai vēl kas un tad ir arī kāda speciāla specifikācija. | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Šie divi, laikam, runā par motorlaivām?!
06 Jan 2020, 14:45:32 booo_kat rakstīja:
Iekš paveca VW 1.6 benzīna lietoju 5W40 Eurol un bēdu nezinu. Ja Agip eļļu diezgan ēda, tad ar Eurol uz 10k kādu litru sanāk tikai pieliet. Eļļai priekš savas cenas vismaz sintētikai nav nekāda vaina.
06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).
-----------------
| Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Močiem, protams, svarīgākais faktors ir JASO MA/MA2, bet, nu ar viskozitātēm es arī neiteiktu baigi variēt.
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
06 Jan 2020, 12:51:28 Gvido777 rakstīja:
Ahoi moto tauta!
Papētot iepriekš visus video par mītiem par eļļam utt.
Vai kāds ir lietojis Holande ražotu eļļu Eurol ?
Sava laikā lēju labu Moto eļļu, nosaukumu nesaukšu. Negribu kādam biznesu sačakarēt, par 4L 10W40 20eur kanna. Bet tagad 4L kanna pēc izreklamētības maksā 45eur. Domāju tas pats ir ar Motul utt izreklamētam eļļām.
Velos pamēgināt šo. Kāds ir lējis?
ieteikumu, vai labāk nevajaga? Vai zīmols nopietns. Cena ļoti laba ..
10W40 un visi Jaso Ma2 utt.
[IMG../IMG]
širpotrebs kā širpotrebs.
tā kā mums nav nekāda Austrālija, bez vajadzības paaugstināt viskozitātes klasi nevajag. kā saprotu, tavi braukšanas apstākļi un stils iekļaujas mērenības robežās. līdz ar to bez īpašām indikācijām nav vajadzības pēc SAE ##W-40.
no citas puses - nekas dramatisks nenotiks, jo šāds širpotrebs nebūs sevišķi noturīgs 'karstajā' galā un tas 40 ātri pārtaps par to pašu 30.
līdz ar to viens impis... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| apskatīju to saiti. čaļi satulkojuši no anglenes.
bet uzmanību pieķēra šis teikums:
"MoS2. Šīs eļļas sastāvā ietilpstošais molibdēna disulfīds novērš ierāvumu veidošanos, mazina detaļu berzi un nodilumu, nodrošina dzinēja darbību bez trokšņa."
tas "ierāvums" gluži kā par pakaļā ierautām apenēm))))
ps. čaļi tulkojuši vārdu 'scuffing', kas triboloģiski ir adhēzīvais nodilums jeb iesprūdnodilums. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Mazliet offtopic, bet man ļoti interesē benzīnmotoru nākotne...
Niere, pakomentē to savu Mazdas gadījumu ar partikulāro filtru un eļļas struajo degradāciju? Vai ir kādi konkrēti jaunumi un fakti? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.
kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās... | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Tev dizelis tek elljaa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ne tikai man. cilvēki jau par to nemaz nenojauš, ko zaļās cūkas ir panākušas.
pat autorizētā servisā par problēmas apmēru ir tikai aptuvena apjausma. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| degvielas sistemas hermetiskumu baudi, kads motors? Atpluude sprauslaam kada, kur iet?, gredzeni uz sprauslam ok?
Vakuumu risini apkopjot egr, ventilaciju, un citas trubas, un ja ir vaarstus. Kartera spiediens ir loti daudziem nezinaams krokodils, un tad- kapeec 2 turbinas pec kartas mirst
Vai ir jau baudiits no kurienes degviela?
DPF savus km nobrauca? Spiediena izpluudee nav? Gaisa filtru neieraava trubaa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c![ Šo ziņu laboja martinss, 23 Jan 2020, 22:59:54 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini! | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
23 Jan 2020, 19:22:44 Niere rakstīja:
tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.
kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...
Vai es tiešām nosapņoju, ka runa bija par jaunu benzīna mazdu? | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Velns viņu zina, radinieks te ar xc90(laikam), pirktu jaunu, ar longlife eļļām nobrauca pie 400000 km, it kā nekādu problemu nebija.
24 Jan 2020, 09:06:57 soulfreak rakstīja:
Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
23 Jan 2020, 22:52:28 martinss rakstīja:
Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!
VW 1,6 FSI | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Turpiniet mainīt eļļu ar 30000km intervālu
Ražotājs par to tikai berzē rokas
Es TSI VAG'am mainu max 15000km (parasti uz +/- 11000km) un katru reizi hujeju par Castrol LL eļļas cenu pie dīlera, konkrēti Moller'a - 17.XX€/L!!! Es priekš pieliešanas veikalā 4L pirku pa 46€... [ Šo ziņu laboja Indo, 27 Jan 2020, 10:43:23 ]
-----------------
| Offline | | |
|
|