Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
booo_kat
06. Jan 2020, 15:12#3618

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Trodo piemēram. https://www.trodo.lv/motorella-eurol-10w40-motorcycle-4l
Pēc 2 dienām pa 2EUR kanna ir Omnivas pakomātā.

Offline

Gvido777
06. Jan 2020, 15:55#3619

Kopš: 29. Sep 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: Street; HD

Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).

-----------------
Pret Vèju.

Offline

rinalds2m
06. Jan 2020, 16:02#3620

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).

Viens pazīstams tirgo eurol. Teica jau ka esot laba. Pats provējis neesmu.

Pēc būtības karstais gals tam w40 nedaudz biezāks. Par cik tas automāts tad grūti teikt. Savam mocim leju 10w60 visu laiku, lai gan paredzēts 10w50 - problēmu absolūti nekādu. Bet nu man tur stipri primitīva kārba un sajūgs.

Offline

Indo
06. Jan 2020, 16:11#3621

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).


Bez W indeksa vēl vērā ir jāņem ražotāja specifika

Šeit diezgan saprotamā valodā aprakstīt kas ir kas:

Motoreļļa: kā izvēlēties pareizo

-----------------

Offline

rinalds2m
06. Jan 2020, 16:15#3622

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 281

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450


06 Jan 2020, 16:11:03 Indo rakstīja:

06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).


Bez W indeksa vēl vērā ir jāņem ražotāja specifika

Šeit diezgan saprotamā valodā aprakstīt kas ir kas:

Motoreļļa: kā izvēlēties pareizo


Nu bet tur iet runa par autiņiem vairāk. Tad protams ka jāskatās specifikācija.
Mocim man liekas ka vienīgā specifikācija ir Jaso MA.
Nu mošk ka hondām ir kādi kvēpu filtri vai vēl kas un tad ir arī kāda speciāla specifikācija.

Offline

Indo
06. Jan 2020, 16:20#3623

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Šie divi, laikam, runā par motorlaivām?!




06 Jan 2020, 14:45:32 booo_kat rakstīja:
Iekš paveca VW 1.6 benzīna lietoju 5W40 Eurol un bēdu nezinu. Ja Agip eļļu diezgan ēda, tad ar Eurol uz 10k kādu litru sanāk tikai pieliet. Eļļai priekš savas cenas vismaz sintētikai nav nekāda vaina.



06 Jan 2020, 15:55:04 Gvido777 rakstīja:
Un ja Honda ražotājs paredzējis liet 10W30 , jālej tikai 10W30, vai var arī liet 10W40? Vai labāk tikai 10W30? Robotizētā kārba (automāts).


-----------------

Offline

Indo
06. Jan 2020, 16:22#3624

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Močiem, protams, svarīgākais faktors ir JASO MA/MA2, bet, nu ar viskozitātēm es arī neiteiktu baigi variēt.

-----------------

Offline

Niere
06. Jan 2020, 17:12#3625

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Jan 2020, 12:51:28 Gvido777 rakstīja:
Ahoi moto tauta!
Papētot iepriekš visus video par mītiem par eļļam utt.
Vai kāds ir lietojis Holande ražotu eļļu Eurol ?
Sava laikā lēju labu Moto eļļu, nosaukumu nesaukšu. Negribu kādam biznesu sačakarēt, par 4L 10W40 20eur kanna. Bet tagad 4L kanna pēc izreklamētības maksā 45eur. Domāju tas pats ir ar Motul utt izreklamētam eļļām.
Velos pamēgināt šo. Kāds ir lējis?
ieteikumu, vai labāk nevajaga? Vai zīmols nopietns. Cena ļoti laba ..
10W40 un visi Jaso Ma2 utt.
[IMG../IMG]

širpotrebs kā širpotrebs.
tā kā mums nav nekāda Austrālija, bez vajadzības paaugstināt viskozitātes klasi nevajag. kā saprotu, tavi braukšanas apstākļi un stils iekļaujas mērenības robežās. līdz ar to bez īpašām indikācijām nav vajadzības pēc SAE ##W-40.
no citas puses - nekas dramatisks nenotiks, jo šāds širpotrebs nebūs sevišķi noturīgs 'karstajā' galā un tas 40 ātri pārtaps par to pašu 30.
līdz ar to viens impis...

Offline

Niere
06. Jan 2020, 17:40#3626

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

apskatīju to saiti. čaļi satulkojuši no anglenes.
bet uzmanību pieķēra šis teikums:
"MoS2. Šīs eļļas sastāvā ietilpstošais molibdēna disulfīds novērš ierāvumu veidošanos, mazina detaļu berzi un nodilumu, nodrošina dzinēja darbību bez trokšņa."

tas "ierāvums" gluži kā par pakaļā ierautām apenēm))))
ps. čaļi tulkojuši vārdu 'scuffing', kas triboloģiski ir adhēzīvais nodilums jeb iesprūdnodilums.

Offline

soulfreak
23. Jan 2020, 11:56#3627

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Mazliet offtopic, bet man ļoti interesē benzīnmotoru nākotne...
Niere, pakomentē to savu Mazdas gadījumu ar partikulāro filtru un eļļas struajo degradāciju? Vai ir kādi konkrēti jaunumi un fakti?

Offline

Niere
23. Jan 2020, 19:22#3628

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.

kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...

Offline

mexa
23. Jan 2020, 19:41#3629

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tev dizelis tek elljaa?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
23. Jan 2020, 21:01#3630

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ne tikai man. cilvēki jau par to nemaz nenojauš, ko zaļās cūkas ir panākušas.
pat autorizētā servisā par problēmas apmēru ir tikai aptuvena apjausma.

Offline

mexa
23. Jan 2020, 21:20#3631

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

degvielas sistemas hermetiskumu baudi, kads motors? Atpluude sprauslaam kada, kur iet?, gredzeni uz sprauslam ok?
Vakuumu risini apkopjot egr, ventilaciju, un citas trubas, un ja ir vaarstus. Kartera spiediens ir loti daudziem nezinaams krokodils, un tad- kapeec 2 turbinas pec kartas mirst

Vai ir jau baudiits no kurienes degviela?
DPF savus km nobrauca? Spiediena izpluudee nav? Gaisa filtru neieraava trubaa?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
23. Jan 2020, 22:52#3632

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!

[ Šo ziņu laboja martinss, 23 Jan 2020, 22:59:54 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

soulfreak
24. Jan 2020, 09:06#3633

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!

Offline

soulfreak
24. Jan 2020, 09:08#3634

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


23 Jan 2020, 19:22:44 Niere rakstīja:
tas ir dīzelis ar DPF. pateicoties veiktajām analīzēm tika konstatēts, ka motora karterī veidojas vakuums, kas pastiprināti šņauc karterī nesadegušu dīzeli.
tā vai citādi, problēma izriet no DPF tehnoloģijas un nav unikāla parādība. galu galā visiem virs Max atzīmes vēl MaxOfMax atzīme. tas nozīmē, ka lielākoties šie motori pastiprināti dilst dēļ nepieļaujami zemas viskozitātes. 'katastrofālā' robeža degvielas kontaminācijai ir 4%, 2% = bīstami. analīžu atskaitēs krietni virs 10%.

kartera ventilācijas problēma daļēji tika servisā novērsta, bet nu atkal viss pludo dīzelī un, godīgi sakot, pat negribās taisīt analīzi, jo es zinu, ko tur ieraudzīšu.
regulāri uzdodu vietējiem sarkanzaļajiem reketieriem jautājumu, kurš no viņiem kompensēs zaudējumu tūkstošus man un citiem eiropiešiem, kamēr Ķīnai grētas brauc ar līkumu un pat nepiesauc savos sašutuma pilnajos 'how dare you!' uzsaucienos dzīvot zaļi.
neviens no viņiem nepiesakās...


Vai es tiešām nosapņoju, ka runa bija par jaunu benzīna mazdu?

Offline

martinss
24. Jan 2020, 09:46#3635

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Velns viņu zina, radinieks te ar xc90(laikam), pirktu jaunu, ar longlife eļļām nobrauca pie 400000 km, it kā nekādu problemu nebija.


24 Jan 2020, 09:06:57 soulfreak rakstīja:
Man jau patīk tās VW rekomendācijas 30k km vai 2 gadi Ja man būtu jālieto jauns auto, tad es vnk pie 10k izsūktu caur tausta cauruli veco eļļu un iegāztu jaunu.
VW jau izdevīgi, nobrauc garantijas periodu, noklapē dzinējs, maini!


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

ksneps
26. Jan 2020, 19:44#3636

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


23 Jan 2020, 22:52:28 martinss rakstīja:
Dienesta VW 1.6 TDI dīzelītim uz ~52000km (kādi 6000km līdz otrai longlife eļļas maiņai bija palikuši) dabūju liet klāt visu 0.9l(!) buņdžiņu, jo iedegās zema motora eļļas līmeņa lampiņa un līmenis bija zem pirmās atzīmes.
Dīleris pateica, kad par to tika ziņots- brauciet un nopērciet eļļu paši (norādot kādu tieši jāpērk), pielejiet klāt cik vajag...
Nabaga motors, noņemot eļļas ieliešanas vāciņu, redzams, ka viss nenormāli melns un darvains ap sadaleni.
Pielejot klāt svaigo eļļu, motors beidza grabēt atkal (kā jau teicu, mani novērojumi rāda, ka konkrētajiem TDI ap 15000-20000km pēc eļļas maiņas silts motors sāk palikt brīvgaitā dzirdami skaļāks).
Līdz pirmajai eļļas maiņai (ap 28000km) klāt nebija jālej.
Godīgi sakot, tas ir vienkārši kaut kāds p*****c!




VW 1,6 FSI

Offline

Indo
27. Jan 2020, 10:22#3637

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Turpiniet mainīt eļļu ar 30000km intervālu

Ražotājs par to tikai berzē rokas

Es TSI VAG'am mainu max 15000km (parasti uz +/- 11000km) un katru reizi hujeju par Castrol LL eļļas cenu pie dīlera, konkrēti Moller'a - 17.XX€/L!!! Es priekš pieliešanas veikalā 4L pirku pa 46€...

[ Šo ziņu laboja Indo, 27 Jan 2020, 10:43:23 ]



-----------------

Offline