Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot MOTO
Autors | Ziņojums |
monsieur | | Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 353
Braucu ar: FLHRC
|
24 Feb 2017, 20:20:08 fredijz rakstīja:
24 Feb 2017, 19:55:50 Rii rakstīja:
24 Feb 2017, 19:28:56 fredijz rakstīja:
Tu dalbajob es neuzsāku nekādu cepienu un arī nepavainojos-jautāju cilvēku pieredzi ar konkrēto kantori, bez nekādiem apvainojumiem,pārmetumiem utt.. tas, ka tas kantoris sāka smirdēt ir viņu problēma un tikai pastiprina neuzticību.Neviens normāls cilvēks pat velosipēdu par 200 eiro nepērk neizbraucot, kur nu vēl motociklu..Neesmu bomārs, bet arī 5k eiro nemētājās plauktā, tapēc pirms pirkt motociklu gribās nedaudz vairāk informācijas gan par pašu motociklu gan pārdevēju.
Ja kāds ir celka tad tas esi tu diršot tukši par tēmu kurā neesi lietas kursā..ja ņehuj darīt ej nopulē raķeti un iepis divlitreni Es hujeju cik daudz cilvēku ir sensitīvi un aprobežoti.. Veiksmīgas brīvdienas kungi
Nu pag, Jusumoto pašā, pašā sākumā uzrakstīja teikumu ar piebildi "pārlasi līdz pielec". Izskatās, ka tev joprojām nepieleca
Jā, pirkt velosipēdu neizbraucot ir ļoti ekstrēma lieta, bet vaitad tev kāds aizliedza ar to moci izbraukt? Tu izbraukt gribēji priekš tam, lai pārbaudītu, vai viss strādā. Pareizi? Pareizi - tā tu uzrakstīji pirmajā savā ierakstā.
Nu tad kur ir problēma? Aizej izbrauc. Ja viss strādā - pērc. Ja kaut kas nestrādā - tev nekas nav jāmaksā.
Un par saviem brīvdienas plāniem ar raķetēm un divlitrenēm nevajag šeit stāstīt, nevienu tas neinteresē
Lai nebūtu tukša diršana, esmu pircis un pārdevis 3 motociklus un 4 automašīnas, pirmo reizi saskāros ar šādiem noteikumiem. Nevienu "tūristu"pats pārdodot nesatiku.
Jebkuram pircējam būtu jābūt iespējai izbraukt, ja ir aizdomas ka pircējs lašara vai zaglis tad pilnīgi normāli paprasīt visu summu pirms dot braukt. Prasīt 100 eiro par to ka tomēr nepirksi ir uzmetiens.
1)neviens normāls cilveks nepērk pirmo moci kuru apskata (ja vien nav salda cena vai ļoti labs stāvoklis, šajā gadījuma ne viens ne otrs)
2)jebkurš kas ir braucis vairāk kā ari 1 motociklu saprot ka motocikliem atšķirās ne tikai fiziskie parametri, bet arī vadāmība, jauda, bremzēšāna utt, par to vai tas patīk/nepatīk var pārlicināties tikai izbraucot. Un tas ir pilnīgi normāli, ka izbraucot tomēr saproti ka tas nav priekš Tevis.
Nākamreiz pirms sāc kādu apvainot atceries, ka Latvija ir maza un Tu nezini vai kādreiz tam cilvēkam kuram uzdirsi nebūs jāskatās acīs
Motopowers elementā nosauc cilvēku par dalbajobu, pēc tam miedz ar aci, ka Latvija maza un jāskatās acīs | Offline | | |
fredijz | | Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 207
Braucu ar: KTM690EnduroR, HD Fatboy
| Motopowers elementā nosauc cilvēku par dalbajobu, pēc tam miedz ar aci, ka Latvija maza un jāskatās acīs
Tavuprāt te ir nopietns iemesls kaut kādiem apvainojumiem,? Tjip tagad jāienīst visi interneta troļļi kas izdirš kaut ko?? Manā uztverē forums ir vieta kur domu biedri konstruktīvi apspriež konkrētus jautājumus bet acīmredzot ir kaudzīte ar nelaimīgiem civēkiem kuriem nav ko darī un meklē kur kādam par kaut koko pasmirdēt netēmā. man jūs žēl.. noot | Offline | | |
didrx | | Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
|
24 Feb 2017, 15:14:25 Dartagnan rakstīja:
Pamēģinat paši kaut ko patirgot un tad sapratīsit par ko tiek ņemti 100eur.
Ar autosiem piekopjam līdzīgu stratēģiju, jo vismaz 50% zvanītāju ir tūristi, kuri tikai tērē mūsu laiku un resursus!
Kurš gribēs pirkt tas arī atbrauks un nopirks!
Un kāda nah garantija padsmitgadīgam dzelzim, kuram ražotāja paredzētais ekspluatācijas laiks ir 5-7 gadi???
Nauda netiek ņemta ja klients spēj uzrādīt kādus defektus, par kuriem nav bijis informēts!
Vecais,te tiek sludināts"jauna motocikla stāvoklis"ja jauns tad ar garantiju,pats esi ar lielu motobraukšanas pieredzi.Otrs-moto var būt bez defektiem bet padilis un gurdens deļ liela nobraukuma,principā dzinējs darbosies"itkā",bet sajusts cik dzīvelīgs var tikai izbraucot,un tiem močiem ir pamatīgi notīti odo.Biju apskatīt zilo Varadero,neatceros cik bija uz odo,mocis reāli izdilis,bet kā jau honda rūc
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline | | |
|
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| nu mok tigonim liekas ka ir jauna motocikla staavoklis, tas jau katram individuaali
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Nenotinot km nevar apmierināt pircēju. Kas viņus skatīsies ar īstajiem 80+ k km tāfelē?
Tāpat ar autosiem. Ar īstajiem 500k pārdot ir nereāli, bet uzliekot zem 300 cilvēki tic ka ir īsti, zem 200k lielākā daļa saprot ka ir notīts, bet neko nelecas, pērk, un PRIECĀJAS ka tikai 160-200k km. Protams ka pārdevējs cenšas izdabāt pircējam un liek tādu ciparu kas patīk pircējam!
-----------------
| Offline | | |
Rii | | Kopš: 28. Apr 2014
Ziņojumi: 109
Braucu ar: Superduke 1290.
|
24 Feb 2017, 20:20:08 fredijz rakstīja:
2)jebkurš kas ir braucis vairāk kā ari 1 motociklu saprot ka motocikliem atšķirās ne tikai fiziskie parametri, bet arī vadāmība, jauda, bremzēšāna utt, par to vai tas patīk/nepatīk var pārlicināties tikai izbraucot. Un tas ir pilnīgi normāli, ka izbraucot tomēr saproti ka tas nav priekš Tevis.
Liekas, ka tu pats esi sapinies savā teiktajā.
Šo visu bērnu dārzu tu aizsāki ar šo:
23 Feb 2017, 17:08:35 fredijz rakstīja:
2)Un lielākā dīvainība, ja gribi izbraukt noliec visu summu par moci (šis vēl ok), bet ja izdomā, ka nepirksi to moci maksā 100 eiro Es protams saprotu, jānomazgā pēc tam tas mocis, benzīns 200ml nobraukts, bet 100 eiro maksāt, lai pārliecinātos,ka lietotam mocim, kaut vai ātrumi visi slēdzās, vai negrab utt.. ir pilnīgs komsoss
Tu baidījies, raudāji, ka nevar pārliecināties par tehnisko stāvokli pirms mo iegādes. Nu tev apskaidroja, ka tev vienkārši ar aizdedzi ir problēmas un izrādās, ka pārbaudīt tehnisko stāvokli ar izbraukšanu var.
Tagad jau tu novērsies no tēmas un tu sāc kaut ko ļečīt, ka redz tev redz mocis var būt pa lielu vai par jaudīgu vai pārāk labi bremzēt. Tu tiec skaidrībā, kas tieši tevi neapmierina - tas, ka tu nevari (vari) izbraukt un pārbaudīt tehnisko stāvokli vai tas, ka tev moci nedod uz nedēļu pavizināties, lai tu saprastu vai tev tas ir ērts, vai nav par jaudīgu, vai nav par cietu, vai nav par mīkstu, vai dibenu nespiež, vai sejā vējš pārāk daudz nepūš.
Lai to visu saprastu, ar 10-20 minūšu izbraukšanu tikuntā nepietiktu. Lai to visu saprastu ar moci ir jānobrauc kā minimums 100 km. Savukārt, lai saprastu, vai tev mo nav par smagu vai par lielu/par mazu tu vari saprast vienkārši uz tā apsēžoties.
24 feb 2017, 20:49 didrx rakstīja:
moto var būt bez defektiem bet padilis un gurdens deļ liela nobraukuma,principā dzinējs darbosies"itkā",bet sajusts cik dzīvelīgs var tikai izbraucot
Tu vēlies apgalvot, ka izbraucot ar moci pāris minūtes, tu spēj noteikt, vai tam nobraukums ir 30k, 50k, 70k vai vispār 80k ? Tobiš vai nobraukums ir oriģināls..?
Apgaismo mani arī, lūdzu, kā tas ir iespējams. Man tas noteikti dzīvē noderēs, ne tikai ar močiem, bet arī ar autiņiem. Un nē, es to pilnīgi nopietni jautāju.
| Offline | | |
Rii | | Kopš: 28. Apr 2014
Ziņojumi: 109
Braucu ar: Superduke 1290.
|
24 Feb 2017, 22:01:33 Coooool rakstīja:
Rii, tavi maņu orgāni nemāk noteikt vai tur ir 10 - 20 Zs mazāk vai nav!? Plus vēl skan ne tā utt. Tas, ka fredijz pats nezin ko grib, ir skaidrs. Bet ne jau par to runa!
Am, nu godīgi sakot, apsēžoties uz konkrētā moča pirmo reizi dzīvē un izbraucot ar to pāris minūtes, es tiešām nespētu pateikt, vai tur ir palikuši 130 no 150 zirgiem, vai visi 150 ir vēl uz vietas. Kā to var noteikt? Mocis no 0-50 paātrināsies nevis pa 2 sekundēm, bet 1,8 sekundēm?
Un nezināju, ka pēc skaņas var noteikt atlikušo zs daudzumu. Egh, katru dienu ko jaunu iemācos. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Lai moci notesteet iisumaa:
Izgaazt pilnu taafeli(ja vien nebrauksi tikai pa garaazhu) jo defekti paraadaas pie slodzes un aatruma(veejsh) izkustinaat visus mezglus, kur lufte. Tad gjeometrija-vizuaali un braucot. Amortizacijas darbiiba, skruuvju galvinjas pateiks kas skruuveets. Kaa kraasots un kas. Kas bija mainiits un kaa, tas pasaka kaa mocis krita un ko iespejams piedzivoja. Kartera ventilacija vai strada, pec kaa smako ellja, vai peec izgaaziena nav metaala paziimju uz korkja. Vai zem plastika kas nav remonteets, kaadas skruuves(depo, vai izteikti kvalitatiivaakas) cik stipri silst RR, ja var dabuut. Kluchu nodilums, elljas nopluudes, kartera apaksha. Baakas iekspuse, atslegas nobruzajums, roku stuures gumijas, oem vai "reising" un laikam aptuveni viss, pie moto vieglaak domaat aaa un tad peetam vizuaalo lai pakauleeties.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
uzgrieznis | | Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
| Rii,Tev vēl vajag nedaudz "čuju,poņu un ņuhu"
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
24 Feb 2017, 22:06:11 Rii rakstīja:
24 Feb 2017, 22:01:33 Coooool rakstīja:
Rii, tavi maņu orgāni nemāk noteikt vai tur ir 10 - 20 Zs mazāk vai nav!? Plus vēl skan ne tā utt. Tas, ka fredijz pats nezin ko grib, ir skaidrs. Bet ne jau par to runa!
Am, nu godīgi sakot, apsēžoties uz konkrētā moča pirmo reizi dzīvē un izbraucot ar to pāris minūtes, es tiešām nespētu pateikt, vai tur ir palikuši 130 no 150 zirgiem, vai visi 150 ir vēl uz vietas. Kā to var noteikt? Mocis no 0-50 paātrināsies nevis pa 2 sekundēm, bet 1,8 sekundēm?
Un nezināju, ka pēc skaņas var noteikt atlikušo zs daudzumu. Egh, katru dienu ko jaunu iemācos.
Kad izbraucu ar bandiitu pirmoreiz likaas ka salauzts eksemplaars vispaar itkaa griezh, itkaa "bedre" pie max rpm pie lielaaka aatruma utt. Taa jau nepateiksi, un or moto kuri piem tuksgaitaa uzsaakot ieskrieties tupii, bet tupii no rupnicas... izdomaa ko gribi, runaa ar tautu, peerkot njem "bijushu" skruvetaju/brauceju un risku uz tolmetu novediisi daudz zemaak(pret labi sleptu defektu neviens nav apdrosinats) izpluudei nav jaasmird peec benjas toch, nu bet to visu meistars pateiks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
24 Feb 2017, 22:14:26 Coooool rakstīja:
mexa, tai kantorī tu to varēsi pārbaudīt! Un vēl piedevām tikai ar 2 acīm, nevis 4, 6 vai 8.
Es tur neieshu slikta aura naak no komentaariem. Ja pardevejs spitejas vai kaa lidzigi nenaak pretii-tas nav taa veerts, jaamaak atteikties no kardinajuma atrak nopirkt moto
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Rii | | Kopš: 28. Apr 2014
Ziņojumi: 109
Braucu ar: Superduke 1290.
|
24 Feb 2017, 22:11:49 mexa rakstīja:
Lai moci notesteet iisumaa:
Izgaazt pilnu taafeli(ja vien nebrauksi tikai pa garaazhu) jo defekti paraadaas pie slodzes un aatruma(veejsh) izkustinaat visus mezglus, kur lufte. Tad gjeometrija-vizuaali un braucot. Amortizacijas darbiiba, skruuvju galvinjas pateiks kas skruuveets. Kaa kraasots un kas. Kas bija mainiits un kaa, tas pasaka kaa mocis krita un ko iespejams piedzivoja. Kartera ventilacija vai strada, pec kaa smako ellja, vai peec izgaaziena nav metaala paziimju uz korkja. Vai zem plastika kas nav remonteets, kaadas skruuves(depo, vai izteikti kvalitatiivaakas) cik stipri silst RR, ja var dabuut. Kluchu nodilums, elljas nopluudes, kartera apaksha. Baakas iekspuse, atslegas nobruzajums, roku stuures gumijas, oem vai "reising" un laikam aptuveni viss, pie moto vieglaak domaat aaa un tad peetam vizuaalo lai pakauleeties.
Bet es jautāju konkrēti par nobraukumu. Kā izbraucot ar motociklu var noteikt, vai tam ir 30k, 50k, 70k vai 80k nobraukums?
Skaidrs, ka vizuālais stāvoklis liecina ļoti daudz par ko. Bet realitātē 99% gadījumos tas neparko neliecina
Te pat pie mums Latvijā ir moči ar REĀLIEM, pārbaudāmiem 10-20k tāfelē, bet noliekot tos šrotus blakus manam vecajam VFR ar reāliem 80k tāfelē, man likās, ka Latvijas eksemplāriem ir nevis 10-20k, bet kādas nu reizes 10 lielāks nobraukums. Apskrāpēti, ar zariem noberzti, noguruši, īsāk sakot nu ļoti nekopti un nemīlēti moči.
Mans vecais VFR ar 80k tāfelē (no kuriem es nobraucu 30k) tiešām izskatījās labāk nekā kādi četri eksemplāri, ko skatījos SSā ar 10-20k REĀLIEM nobraukumiem. Un es teikšu kā ir - es 30k nobraucu ar VFR (tā kā moci labi zinu), es izbraucu ar identisku VFR, bet ar 20k tāfelē un es nesajutu absolūti nekādu atšķirību.
Tādeļ arī jautāju, kā motopower eksperti var noteikt motocikla nobraukumu vien izbraucot ar to.
Bet hey, esmu arī kādā forumā (bmw, ja nekļūdos) redzējis ekspertus, kas noteica, ka auto ir krāsots, apskatoties vien SS.lv 2 megapikseļu bildes. Kad tik šis nav no tās pašas interneta ekspertu operas.
[ Šo ziņu laboja Rii, 24 Feb 2017, 22:28:15 ] | Offline | | |
didrx | | Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
| Ja Rii,vajag gan tev....,ja dieviņš nav devis tad nebūs...
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline | | |
Rii | | Kopš: 28. Apr 2014
Ziņojumi: 109
Braucu ar: Superduke 1290.
|
24 Feb 2017, 22:26:04 didrx rakstīja:
Ja Rii,vajag gan tev....,ja dieviņš nav devis tad nebūs...
Es tevi sapratu. Gudri dirst tu proti, bet pamatot un paskaidrot neproti. Interneta eksperts kā saka. | Offline | | |
didrx | | Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
|
24 Feb 2017, 22:31:38 Coooool rakstīja:
Tāpēc es vienmēr uzskatu, ka 10 000 km sezonā jābūt. Un ja gads ar nobraukumu neatbilst, tad nahuj. Jo reāliem gonšķikiem vidēji zem 15 000 km nemēdz būt. Jā ar vecu Nokia fotografēts mocis ir konča reālā dzīvē, bet ar DSLR - pilnīgs sūds didrx, ir eksperts māk no Nokia bildes noteikt problēmas.
Pats saprati ko pateici?
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline | | |
eduards_aire | | Kopš: 16. Mar 2016
Ziņojumi: 19
Braucu ar: C300 HEMI, LC4.
|
24 Feb 2017, 19:28:56 fredijz rakstīja:
24 Feb 2017, 18:24:20 Rii rakstīja:
24 Feb 2017, 17:57:31 bumis rakstīja:
Līdzīga pieredze man savulaik bija veikalā "mocis", kur piemērīt bikses varēju tikai tad ja man nauda līdzi(esmu nedaudz nestandarta auguma). Par cik līdz veikalam ir gabaliņš ko braukt gribēju zināt vai ir jēga atgriezties, un pārdevēja/īpašnieka attieksme nu nemaz neuzrunāja. Tikai pēc tam sapratu ka šis laikam sabijās, ka nepierakstu izmērus un nepasūtu kaut kur internetā.
Pēc kāda laika noriju sāpi un aizbraucu uz minēto veikalu ar visu naudu. Bikses dabūju, visi laimīgi.
Nebūtu man problēmas ar izmēriem gan jau otru reizi uz šo veikalu vairs nebrauktu.
Pareizi vien ir. Es pats tieši "mocī" esmu bijis mērīt ķiveres, lai saprastu savu izmēru un vēlāk pasūtītu tās pašas firmas ķiveri internetā Man gan attieksme patika un naudu neprasīja.
Un spriežot pēc daiļdirsēja, kas uzsāka šo visu cepienu - pats visticamāk arī bija atbraucis pavizināties, tādēļ arī sacepās un aizbrauca, jo plāns neizdevās. Ja būtu nopietna interese, tad moci būtu iztestējis nevis tagad kā celka apvainojies un aizskrējis internetā sūdzēties un kā abižota meitene neteiktu, ka nepirks, jo nepatīk attieksme. Ja man autiņš/mocis interesē, man ir pilnīgi pie pakaļas par attieksmi un kas viņu pārdod - turks, krievs vai dīleris, tu taču pērc tehniku nevis meklē sev dzīvesbiedru.
Tu dalbajob es neuzsāku nekādu cepienu un arī nepavainojos-jautāju cilvēku pieredzi ar konkrēto kantori, bez nekādiem apvainojumiem,pārmetumiem utt.. tas, ka tas kantoris sāka smirdēt ir viņu problēma un tikai pastiprina neuzticību.Neviens normāls cilvēks pat velosipēdu par 200 eiro nepērk neizbraucot, kur nu vēl motociklu..Neesmu bomārs, bet arī 5k eiro nemētājās plauktā, tapēc pirms pirkt motociklu gribās nedaudz vairāk informācijas gan par pašu motociklu gan pārdevēju.
Ja kāds ir celka tad tas esi tu diršot tukši par tēmu kurā neesi lietas kursā..ja ņehuj darīt ej nopulē raķeti un iepis divlitreni Es hujeju cik daudz cilvēku ir sensitīvi un aprobežoti.. Veiksmīgas brīvdienas kungi
Es riteni nopirku iveikalā, neizbraucis. Moci nopirku neizbraucis, mašīnu nopirku neizbraucis. Vēl šo un to esmu pircis rokās neturējis un neaptaustījis. Gandrīz piekrītu visam jusumoto.lv garajam palagam. Konkrēti besī tās flegmas kuras pusi dzīves domā ko pirkt vai nepirkt. 'Jā, ņemšu', pēc pus minūtes 'nē, neņemšu'. Varbūt vajadzēja kadram pateikt ka īsti nezini kādu drapaku gribi, un lai iedod iztestēt konkrēto moci. Kā jau te Archy minēja, - nakamreiz dos citam tirgot. Jo? Jo apkārt daudz visādu kreiso mudaku un dīvaiņu. Vai nu pērc(vienalga ko), vai nepērc. Tam kantorim noteikti sabrauc visādi frīki 'tūristot' un tāpēc ir tāda attieksme. | Offline | | |
uzgrieznis | | Kopš: 24. Dec 2015
Ziņojumi: 475
Braucu ar: gsf650 k8
| Kādi b**ģ tūristi? Iet runa par lietotu tehniku un LIETOTA IR JĀPĀRBAUDA !
Izbrauc - ir dirsā un nenopērku = Tūrists ?
a ja šaubīgs pircējs un trinās,grib izbraukt - ja ir nauda līdzi,lai izmēģina,ko tur čakarēties.
Vot bez naudas jau varētu atteikt.
jusumoto,izbraucot būtu džekiem jaskaidro kapēc viņu mocis iet kā veca govs uz kūti, lai dabūtu savu sotaku atpakal ? nu i na**j | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Neizmēģinot var nopirkt moci pa divīti, nevis piecīti eironaudās.
Prasība atstāt pilnu moča cenu kā garantijas naudu , lai izbrauktu, ir pamatota, un jau automātiski atsijā 95% tūristu, jo tie parasti brauc bez naudas līdzi, jeb bez naudas vispār, bet prasīt to sotaku, tas ir pilnīgs bullšits, un tie, kas tam piekrīt, un vēl beigās samaksā, sorry, ir ķerpilas.
Var būt pavisam elementārs iemesls, kamdēļ cilvēks, izbraucot ar kāroto moci, tomēr pārdomā - vienkārši mopēds skatoties no malas varbūt liekās pavisam savādāks, nekā braucot ar to pie stūres un šis iemesls ir pietiekams.
Bet īsumā - LLP.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
didrx | | Kopš: 18. Nov 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1229
Braucu ar: AWD,XL1000V
|
24 Feb 2017, 23:07:49 Archy96 rakstīja:
Neizmēģinot var nopirkt moci pa divīti, nevis piecīti eironaudās.
Prasība atstāt pilnu moča cenu kā garantijas naudu , lai izbrauktu, ir pamatota, un jau automātiski atsijā 95% tūristu, jo tie parasti brauc bez naudas līdzi, jeb bez naudas vispār, bet prasīt to sotaku, tas ir pilnīgs bullšits, un tie, kas tam piekrīt, un vēl beigās samaksā, sorry, ir ķerpilas.
Var būt pavisam elementārs iemesls, kamdēļ cilvēks, izbraucot ar kāroto moci, tomēr pārdomā - vienkārši mopēds skatoties no malas varbūt liekās pavisam savādāks, nekā braucot ar to pie stūres un šis iemesls ir pietiekams.
Bet īsumā - LLP.
+1,man maz moču ir bijis(5 gab.)un visus braucot skatīties bija līdzi nauda tik cik pārdevējs prasija,tirgojot identiski bija kadri kas netikai izlūdzās lai piebrauc atrāda ,bet arī gribēja izbraukt,protams izbraukt nedabuja jo pieprasot nolikt uz testa brauciena laiku piķi nebija ko
----------------- Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Elementāri - jusumoto.lv tirgo drapakus par tādu pašizmaksu, ka nevar atļauties tērēt naudas pieņēmēja laiku, benzīnu, utt.
Vispābā es mēdzu dot dzeramnaudas īpašniekiem, kuru šrotus neesmu nopircis, tā teikt, benzīnam un pusdienām Pieticīga stundas likme ar uzskaites soli brauciena minūte būtu ok vidusceļš arī sava vienīgā motocikla pārdevējiem, ne?
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
|
|