Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Enduro izvēle

AutorsZiņojums
endurists
15. Jan 2020, 22:05#361

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Ja vēlies braukt, tad ieteiktu ņemt kādu no austriešiem vai BETU, TM, GasGas, WR yamahu. Detaļu piegāde ātra, milzīgs aftermarket detaļu klāsts un visas problēmas zināmas un risinājumi atrasti.
Šo var ņemt ja es īsts BMW fans un jūties kaut kādā veidā unikāls, bet nu apdauzīt viņu mežā nebūtu prāta darbs, tomēr pārāk liels retums.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

6500
16. Jan 2020, 21:29#362

Kopš: 30. May 2015

Ziņojumi: 77

Braucu ar: BMW / Yamaha / Suzuki / IMR corsa racing

Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara


Sodien uzduros uz hondam...
Kadi komentari par siem modeliem???

Crf250L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios

Crf450L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios


P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas 250 nav baigais mopeds?


[ Šo ziņu laboja Negantelis, 17 Jan 2020, 09:13:03 ]

Offline

mexa
16. Jan 2020, 21:52#363

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Kaa kam, braukt var, bet ja brauksi ar pumpeni pa asvaltu, zajebjot kratiit zobus. Pa pilseetu ok, pabraukt pat drusku vairaak sajutiisi ka ir ne taa. Ja brauksi sumo izpildijuma ar kaadu vieglo mitas riepu, tad kam tev taadi vieglie aparaati, protams vinji tam der, bet 0.5 riepaa neputisi, nav universala moto, mana izpratne-njem to ko vairak vajag, ja tomeer asvalts buus paris posmi, tad forshi, bet gribi pabraukt pa grunteni pa celjam uz darbu? Tad crf... nuu, kaa ar hajabusu uz kino..., var, bet kapec nepanemt turistiskaaku dualsport?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlsons
17. Jan 2020, 00:02#364

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3423

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara


Sodien uzduros uz hondam...
Kadi komentari par siem modeliem???

Crf250L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios

Crf450L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios


P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas 250 nav baigais mopeds?



Kautkāds ktm 500 cc tev būs kā kulaks uz acs.

Nav virzulis un ella pēc katra brauciena jaamaina, resurss noteikti lielaaks.nu vai husis 501

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Negantelis
17. Jan 2020, 09:13#365

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara


Sodien uzduros uz hondam...
Kadi komentari par siem modeliem???

Crf250L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios

Crf450L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios


P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas 250 nav baigais mopeds?





Esmu braucis ar abiem. Tie ir pilnīgi dažādi motocikli.

250l ir ar mazu jaudu,lētu piekari,mūžīgu resursu,vienkāršām sastāvdaļām. Brauc kaut 24/7, bet bez sporta sastāvdaļas un ambīcijām. 200m augstos smilšu kalnos neuzbrauksi,tramplīnos neleksi.

450l Pilnīgi cits stāsts. Augstvērtīgas sastāvdaļas. Ļoti laba amortizācija kā priekšā tā aizmugurē. Pavisam cita līmeņa jauda.(~45Zs-50Zs ar USA vai Vortex ECU). Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem. Modelis jauns,pie ~32tkm jātaisa motoram remonts ja vadās pēc manuāļa. Daudz stingrāks un komfortablāks par KTM,100% garantija ka izturīgāks un kārtīgāk uztaisīts.To jūt ne tikai izbraucot bet pat aptaustot.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

MartinsR
17. Jan 2020, 10:23#366

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1256

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


17 Jan 2020, 09:13:27 Negantelis rakstīja:
450l Pilnīgi cits stāsts. Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem.

Jā, baigi jau kāds brauks ikdienā uz darbu ar motoru, kam ik pēc 1000km eļļa jātecina un pēc 30 vai cik tur stundām vārsti jāŗegulē

CRF250L, ja pareizi atceros, bija ap 10k km apkopes intervāls, kad Hondas centrā interesējos.

bet piekrītu - pilnīgi dažādi moči, gan pēc filozofijas, gan cenas.

[ Šo ziņu laboja MartinsR, 17 Jan 2020, 10:24:37 ]



-----------------
Riders on the storm

Offline

rinalds2m
20. Jan 2020, 08:44#367

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA


16 Jan 2020, 21:29:11 6500 rakstīja:
Paldies biedri par saturigu diskusiju ,BMW svitrojam ara


Sodien uzduros uz hondam...
Kadi komentari par siem modeliem???

Crf250L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios

Crf450L
https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=2...p;utm_medium=ios


P.s... plana nav tikai meza takas,bet caur mezu uz pilsetu kadu reizi aizbraukt...jautajums,vai tas 250 nav baigais mopeds?





Nu vecīt nezinu par to Hondu. Labi neesmu braucis un citi te saka ka baigais aparāts un labāk uzbūvēts par ktm. Sajūgs uz trosi - vispār kaut kāda vēsture!
Vizuāli manuprāt ktm ir plauktus 3 augstāk:
KTM 6days

Offline

UgunsX
20. Jan 2020, 09:35#368

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:

Nu un kas tad tieši ir vainas sajūga trositei?
Ja kas, jaunajam super duper pašam labākajam KTM 790 arī ir sajūgs ar trosīti..

Offline

barons13
20. Jan 2020, 10:48#369

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 175

Braucu ar: Aprilia SXV550, KTM 950 Adventure un 5.7l bobiku


17 Jan 2020, 10:23:01 MartinsR rakstīja:

17 Jan 2020, 09:13:27 Negantelis rakstīja:
450l Pilnīgi cits stāsts. Var katru dienu braukt uz darbu un vakarā izlidot caur mežu,stigām,tramplīniem.

Jā, baigi jau kāds brauks ikdienā uz darbu ar motoru, kam ik pēc 1000km eļļa jātecina un pēc 30 vai cik tur stundām vārsti jāŗegulē

CRF250L, ja pareizi atceros, bija ap 10k km apkopes intervāls, kad Hondas centrā interesējos.

bet piekrītu - pilnīgi dažādi moči, gan pēc filozofijas, gan cenas.



Nu nepareizi. Es ar saviem sporta supermoto ikdienā regulāri uz darbu braukāju pilnīgā terora režīmā. Sākotnēji ar KTM 530, pēctam ar vēl lielāku eksotiku - Aprilia SXV550. Jā, ir eļļa jāmaina pa kaut kādām 13 motorstundām (kas iziet uz kaut kādiem 700-800km), jā, rij degvielu kā cūka, jā, ir regulāri jāuzpassē visas tehniskās nianses. Un jā, pienāk kapitalka ātrāk BET, pēc principa "tu nevari nopirkt laimi, bet vari nopirkt alu", tieši tāpat ir ar sporta motocikliem ikdienā. Vot aizbrauc no rīta kārtīgā bradaka režīmā uz darbu un diena paiet ātrāk. Un pēctam aizbrauc tādā pašā stilā mājās, un dzīve liekas skaistāka

-----------------
NOFUXGIVN

Offline

rinalds2m
20. Jan 2020, 13:55#370

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA


20 Jan 2020, 09:35:16 UgunsX rakstīja:
Nu un kas tad tieši ir vainas sajūga trositei?
Ja kas, jaunajam super duper pašam labākajam KTM 790 arī ir sajūgs ar trosīti..

Tā baigi jau nekas - vienkārši sūds pilnīgs ir trosīte. Bet nu ja grib kačāt pirkstu locītavas un mainīt troses, tad protams kapēc nē.

Offline

karlo1941
20. Jan 2020, 14:28#371

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

sūds vispār ir kautkas cits.
sūds ir tas, kas savu sūdu pārdot citiem.

un ja tik vienkārši būtu to nomainīt pret dot4, tad ganjau forumā būtu pamācību pilns.

un visticamāk TA diezvai redzēsi ar šādu konstrukciju.

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

rinalds2m
20. Jan 2020, 14:47#372

Kopš: 21. Oct 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 282

Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450, R1250GSA


20 Jan 2020, 14:28:52 karlo1941 rakstīja:
sūds vispār ir kautkas cits.
sūds ir tas, kas savu sūdu pārdot citiem.

un ja tik vienkārši būtu to nomainīt pret dot4, tad ganjau forumā būtu pamācību pilns.

un visticamāk TA diezvai redzēsi ar šādu konstrukciju.


Par ko Tu tur runā?

Offline

MIGs
20. Jan 2020, 16:33#373

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Hidrauliskais spiezās mīkstāk, bet trose atmetas asāk.

Uzskatu, ka trose ir uzticamāka, jo īpaši par KTM(Magura) hidrauliskā sajūga izspiedēja cilindru.

Sāķimiķot norautu trosi būs vieglāk, kā sabeigtu hidrauliku.

Ak jā, un trose ir daudz lētāka.

Dubļu mocim man braukt labāk patīk ar hidraulisko sajūgu.

-----------------

Offline

endurists
21. Jan 2020, 11:04#374

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1249

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Jan 2020, 16:33:26 MIGs rakstīja:
Hidrauliskais spiezās mīkstāk, bet trose atmetas asāk.

Uzskatu, ka trose ir uzticamāka, jo īpaši par KTM(Magura) hidrauliskā sajūga izspiedēja cilindru.

Sāķimiķot norautu trosi būs vieglāk, kā sabeigtu hidrauliku.

Ak jā, un trose ir daudz lētāka.

Dubļu mocim man braukt labāk patīk ar hidraulisko sajūgu.


Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Indo
21. Jan 2020, 13:31#375

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


21 Jan 2020, 11:04:33 endurists rakstīja:

Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!


+100

Sevišķi, kad pa mežu/krūmiem/purvu ir nomauktas x stundas. Tur pat ar hidrauliku vairs nav nekāda medusmaize. Es šitā vienreiz ar veco YāZepu atmetu sajūgu un domāju "A nah viņš nekustās?!" Izrādās, abus sajūga pirkstus ir sarāvis krampis un tie vienkarši neatlaižās! Bet smadzenēm signāls pozitīvs.

-----------------

Offline

Indo
21. Jan 2020, 14:31#376

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati

Rekluse = dārgi



Pa 900€ jebzdrit cik alus sanāk!

-----------------

Offline

Negantelis
21. Jan 2020, 17:06#377

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Ir ļoti maz lietots 150km REKLUSE priekš wr450f 2016+ un YZ450.

Oriģinālā kastē.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
21. Jan 2020, 21:47#378

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Jan 2020, 14:19:50 Bagars rakstīja:

21 Jan 2020, 13:31:47 Indo rakstīja:

21 Jan 2020, 11:04:33 endurists rakstīja:

Tā runā ka hidraulisko sajūgu ir vieglāk modulēt, tas ir "sēdēt uz sajūuga" kas ir svarīgi hārdā, trose der smagajiem motocikliem braucot pa ielu!


+100

Sevišķi, kad pa mežu/krūmiem/purvu ir nomauktas x stundas. Tur pat ar hidrauliku vairs nav nekāda medusmaize. Es šitā vienreiz ar veco YāZepu atmetu sajūgu un domāju "A nah viņš nekustās?!" Izrādās, abus sajūga pirkstus ir sarāvis krampis un tie vienkarši neatlaižās! Bet smadzenēm signāls pozitīvs.

Rekluse un pajāt - trose vai hidraulika

nu... labāk Rekluse un hidraulika


Tikai tāda niansīte, ka hārdā neviens ar reklusi nebrauc, no mūsējiem visi ir izmēģinājuši un visi kā viens atteicās, pirkstus vajag kačāt un ar sajūgu mācēt operēt. Varbūt savādākā braukšanas režīmā tas pasākums darbojas, es tikai konstatēju faktu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

jimbeam
22. Mar 2020, 10:19#379

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Iesakiet vīram am 1,87m Street legal Enduro, ar ko varētu pārsvarā meža takas mīt. Bet lai var arī mierīgi pa ielu pavizināties.
CIlvēks skatijies uz Husaberg, es par tiem neko nezinu, nevarēju komentēt.
Varbūt jums ir kādi universāli ieteikumi?
Kungam nedaudz bail no lieliem kubiem, skatās ap 450.
Bet jēdzīgas argumentācijas gadījumā gan būs gatavs palielināt so robežu.
Cena līdz 6kEUR

Offline

VATERLAND
22. Mar 2020, 11:37#380

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Loģiski, ka šobrīd uz LV piegāde bez variantiem,bet ir ziāms identiskas komplektcijas onka, kas braukā ar šādu, tikai kika versijas 350.





22 Mar 2020, 10:19:26 jimbeam rakstīja:
Iesakiet vīram am 1,87m Street legal Enduro, ar ko varētu pārsvarā meža takas mīt. Bet lai var arī mierīgi pa ielu pavizināties.
CIlvēks skatijies uz Husaberg, es par tiem neko nezinu, nevarēju komentēt.
Varbūt jums ir kādi universāli ieteikumi?
Kungam nedaudz bail no lieliem kubiem, skatās ap 450.
Bet jēdzīgas argumentācijas gadījumā gan būs gatavs palielināt so robežu.
Cena līdz 6kEUR
Husis

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline