Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
ABU
06. Mar 2011, 12:09#361

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Es zinu vienu kurš netīšām sajauca moču motorex 10-40 ar auto repsol 10-40, abas pussintēzes Nobrauca līdz nākošai eļļas maiņai un tikai tad piefiksēja kļūdu!!!! Neko nebija jutis ne ar moci, ne ar auto Mocis bija hornets ap 2000 gadu, auto toyota 1998 gada Tā kā var izdarīt secinājumus - ja nevelc pa trasi, tad po...

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

osiic
06. Mar 2011, 12:36#362

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Kashelz - neklausies ko tas Nierte saka Shitam mocim ir ruupniicas mauaalis un tajaa ir mineeta tikai 10W40 pussinteetika un cik atceros tad tev tas mocis nav nogaajis miljons kilmotru, taa ka gaaz vien iekshaa normaalu 10W40 un viss Ja atceres tad staastiiju ka man ir choms kursh braukaa ar 83. gada GSX 750 ES modeli - es vinjam parasti sagaadaaju Motorex 10W40 ellju un viss ir gerai

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

uvelis
06. Mar 2011, 14:05#363

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


tas uzskatāmi parāda, ka parasti problēmas dēļ eļļas nerodas vienā setā, bet gan akumulējas.
Un galējos variantos izskatās šādi.


Interesanti...Bet katrs jau pats gudrs un mācās no savām kļūdām...

-----------------
...one life - live it...

Offline

deMarco
06. Mar 2011, 19:00#364

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


06 Mar 2011, 12:09:04 ABU rakstīja:
Es zinu vienu kurš netīšām sajauca moču motorex 10-40 ar auto repsol 10-40, abas pussintēzes Nobrauca līdz nākošai eļļas maiņai un tikai tad piefiksēja kļūdu!!!! Neko nebija jutis ne ar moci, ne ar auto Mocis bija hornets ap 2000 gadu, auto toyota 1998 gada Tā kā var izdarīt secinājumus - ja nevelc pa trasi, tad po...

Es gan teiktu, ka normāli nospīdēja džekam, jo pats pazīstu vienu, kas dēļ šāda izgājiena mainīja sajūgu GSF750

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

zet
06. Mar 2011, 20:05#365

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

REPSOL http://www.oils.lv/lv/produkti

Offline

zet
06. Mar 2011, 20:39#366

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Maza piezīme. API pēc gada taisīts priekš vieglai aprīšanai. Īstenībā viņa izsaka, starp citu, motora konstrukciju. Piem. SF- daudzvārstu , SG- vārstu piedziņa (zazors)caur šaibam , SJ- katalizators, plus ekologija, SH- sausais karteris un tt.
Tapēc konkrētam 2011 gada izlaistam dzinējam var minimāli (kas arī uzrādīts manualā) derēt arī SF.

[ Šo ziņu laboja zet, 06 Mar 2011, 21:00:56 ]

Offline

Kashelz
06. Mar 2011, 20:42#367

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Skaidrs tad ko jagazj iekshaa. Izdilis ipashi nebuus tur nekas, nobraukts ir gan jau diezgan, uz taho liekas bija ap 50k km, lai gan tam darba zirgam tas nekas nav, cik lasiju ja maina eljas tie dzineeji ir nenokaujami, cik jaucu tad nekaadas rievas ieeestas sadalenes nemaniju. Blivslegi ir jauni iegadati, tik tagad domaju varbut ari vaarstu bliivsleegus vajag nomainit.

Pagaidam vel klokjeni gaidu no UK un siltaaku laiku, bet nu jau varees garazja atsaakt skruvet. Cik daudz ar to pussinteetiku var braukt? Mashinai bendziniekam parasti maina pussinteetiku pa 10k km, mo ta pat? Vai biezjaak jaamaina?

Offline

zet
06. Mar 2011, 20:49#368

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Labāko.(Līdz paņem API tabulu)

[ Šo ziņu laboja zet, 06 Mar 2011, 20:51:11 ]

Offline

zet
06. Mar 2011, 21:55#369

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Rezumē: nabagam jāzin visu Mendeļejeva tabulu,bet bagātam vienkārši jāperk eļļa uz visu rubli.

Offline

muudzis
07. Mar 2011, 00:07#370

Kopš: 22. Jan 2011

Ziņojumi: 449

Braucu ar: Wee

krilja, nogi.. - glavnoe hvost! . -= eļļas filtri =- .

Offline

osiic
07. Mar 2011, 10:48#371

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


06 Mar 2011, 20:42:12 Kashelz rakstīja:
Skaidrs tad ko jagazj iekshaa. Izdilis ipashi nebuus tur nekas, nobraukts ir gan jau diezgan, uz taho liekas bija ap 50k km, lai gan tam darba zirgam tas nekas nav, cik lasiju ja maina eljas tie dzineeji ir nenokaujami, cik jaucu tad nekaadas rievas ieeestas sadalenes nemaniju. Blivslegi ir jauni iegadati, tik tagad domaju varbut ari vaarstu bliivsleegus vajag nomainit.

Pagaidam vel klokjeni gaidu no UK un siltaaku laiku, bet nu jau varees garazja atsaakt skruvet. Cik daudz ar to pussinteetiku var braukt? Mashinai bendziniekam parasti maina pussinteetiku pa 10k km, mo ta pat? Vai biezjaak jaamaina?


Bliivsleegus toch nomaini vaarstiem Pirms kaada pusotra gada sava choma GSX750ES modelim mainiiju bliivsleegus (noskreejis bija pa 50K km) un vinji bija pilniibaa sakaltushi Un taa ir - ja shitam mocim regulaari kaa pienaakaas maina ellju, tad tie motori toch nav nokaujami Es ieteiktu mainiit reizi sezonaa vai arii ik pa 6000 km

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

liekeedis
07. Mar 2011, 10:58#372

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


Niere rakstīja:
Viss iepriekšteiktais nav iemesls, lai atkal globalizētu un teiktu, ka Agips ir sū...
točna zinu, ka nē. varam tikai secināt - moču eļļas nav viņu aktuālā tirdzniecības produktu grupa un pie tām neiespringst.

ukhh...aizrāvos


A možka kāds var pateikt konkrēti? Sūds / NEsūds tās Agip eļļas.

[ Šo ziņu laboja liekeedis, 07 Mar 2011, 10:59:03 ]

Offline

Bullis
07. Mar 2011, 11:25#373

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Interesanti, kā viņi dabū, ka tajos dzinējos tā eļļa saķep, paliek kā piķis? Tur vajadzētu pus gadsimtu eļļu nemainīt lai kas tāds izveidotos

Offline

zet
07. Mar 2011, 11:27#374

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


07 Mar 2011, 01:06:57 Niere rakstīja:

06 Mar 2011, 21:55:36 zet rakstīja:
Rezumē: nabagam jāzin visu Mendeļejeva tabulu,bet bagātam vienkārši jāperk eļļa uz visu rubli.


redzi, uz šo tēzi jau arī spekulē visi lielā rubļa kāsēji. es teiktu, ka "mendeļējevu" jāpēta, un tas attiecas ne tikai uz eļļām, arī tiem, kas kvalitāti mēra pēc mazumtirdzneicības cenas.

te viens piemērs:
visi kā galvu saspieduši pēc MOTUL, bet atrodi šiem kaut vienu eļļu močiem ar JASO MA2 specifikāciju. Visas ir tikai un vienīgi MA, kas norāda, ka no sajūga frikcijas viedokļa šīs eļļas nav apdeitētas kopš 2006.tā gada, kad, vienkāršoti sakot, Jaso saskaldīja MA divās MA1 un MA2, kur otrais neapšaubāmi ir būtisks vecā MA apgreids. To var novērtēt pēc frikcijas prasību pieauguma, ko es te iepriekšējos postos iekrāmēju.
Bet nu nav MOTULam MA2!
Par to var pārliecināties šeit jau ne reizi cilātajā Amsoil Motorcycle Study, kur iepriekšminētais skaidri un gaiši uzzīmēts.
(skat. pētījuma 22.ās lpp. apakšdaļu)

Stulbākais ir tas, ka arī paši pārdevēji veikalos un pat servisu veči nav izkoduši šito pasākumu. Vienkārši paļaujas uz skaļākiem nosaukumiem un labākajā gadījumā uz manuāli, kur sausi rakstīta specifikācija tāda un tāda, bet ko tas nozīmē, nav izpratnes.

Rezumējums:
Bagāts nav tas, kuram platīna AmericanExpress, bet gan tas, kurš māk pareizo jautājumu uzdot kaut vai Googļa tantei.


+100 pa visiem punktiem (un + vel vairumnieki, galvenie putas noņēmēji)

Offline

MIGs
07. Mar 2011, 12:53#375

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Par mārketingu un visu pārējo es tev pilnībā piekrītu.
Jā pats leju Motul 300V Factory line 15w50. http://www.motul.com.my/eng/product_line_up/4st...e/4stroke07.html
Esmu lējis Motorexus, Shelus, Elfus un šis man tīk labāk, kautvai tam pašam Shell pēc parametriem jābūt labākam.
HVZ ko vēl viņi tur maisa klāt - varbūt zaļo krāsvielu, bet man kautkādu iemeslu pēc viņš patīk labāk.
Vai neverētu būt, ka šie 2/3 parametri nav vienīgie kas būtu jāņem vērā ?!

-----------------

Offline

MIGs
07. Mar 2011, 13:44#376

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es domāju, ka tā lieta kapēc viņu piemēram ir iecienujuši daudzi KTM braucēji ir:

3. Sašķidrināšanās augstā temperatūrā 2


-----------------

Offline

Goblins
07. Mar 2011, 14:02#377

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


07 Mar 2011, 10:58:11 liekeedis rakstīja:

Niere rakstīja:
Viss iepriekšteiktais nav iemesls, lai atkal globalizētu un teiktu, ka Agips ir sū...
točna zinu, ka nē. varam tikai secināt - moču eļļas nav viņu aktuālā tirdzniecības produktu grupa un pie tām neiespringst.

ukhh...aizrāvos


A možka kāds var pateikt konkrēti? Sūds / NEsūds tās Agip eļļas.


ja njem nopietni, tad nesuuds

1/2 vaacijas brauc ar Agip

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

liekeedis
07. Mar 2011, 14:23#378

Kopš: 30. Jul 2009

No: Brocēni

Ziņojumi: 1024

Braucu ar: kaifu


07 Mar 2011, 14:02:53 Goblins rakstīja:

07 Mar 2011, 10:58:11 liekeedis rakstīja:

Niere rakstīja:
Viss iepriekšteiktais nav iemesls, lai atkal globalizētu un teiktu, ka Agips ir sū...
točna zinu, ka nē. varam tikai secināt - moču eļļas nav viņu aktuālā tirdzniecības produktu grupa un pie tām neiespringst.

ukhh...aizrāvos


A možka kāds var pateikt konkrēti? Sūds / NEsūds tās Agip eļļas.


ja njem nopietni, tad nesuuds

1/2 vaacijas brauc ar Agip


lohi viņi ir točna, viņu mājas lapa sūdīga - apraksts trūcīgs! vai nu tā manta ir laba un viņiem apgrozījums pietiek, vai nu specifikācijas sūdīgas kuras viņi negrib reklamēt! katrā ziņā pie mums te Agipu praktiski nelieto neviens un no visa, kas nav provēts visi baidās...

Offline

MIGs
07. Mar 2011, 14:47#379

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - varbūt vēlies pakomentēt konkrēti šo eļļu: ?!
http://www.motorex.com/index.cfm?oid=1147&l...mp;eintragId=161

-----------------

Offline

Niksons
07. Mar 2011, 14:59#380

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Niere baigi glagolē. Jāsaka, ka sava rozīnīte viņam ir, drīzāk – sauja rozīņu, kā jau īstam kexam

Beidzot ākstīties, piebildīšu, ka arī ārpus foruma pakomunicējot ar viņu, tiešām rodas iespaids, ka kundziņš izprot tēmu.
Lasot viņa komentārus, piedūra viena lieta – lai gan pats esmu inženieris (gan ne mehāniķis), tomēr reizēm pietrūkst pamatinformācijas, lai spētu sekot līdzi diskusijai. Pieļauju, ka lielākai daļai šejienes apmeklētāju ir tā pat vai pat sliktāk.
Vēl liela problēma, ka foruma formāts šo, ārkārtīgi interesanto diskusiju, mazliet sarausta un it kā nomazina tās vērtību.
Tāpēc mans ierosinājums/lūgums – vai Niere nevarētu sagatavot apkopojošu rakstu par šo, mūžam sāpīgo tēmu ? IMHO tas nebūs pārāk grūti/ilgi, jo lielākā daļa jau tepat forumā ir sarakstīta, tikai to vajag apkopot un [droši vien] pielikt klāt kādu cmyku biužuku – grafiku (vietējie māklinieki varētu kko uzskatāmu uzdizainēt )

Rakstam redzu 2 lielos blokus.
a. vajag populāri paskaidrot, kas īsti ir SAE/API/MA utt. Ko tas parametrs nozīmē katram mezglam/motoram, kāpēc būtu jāpārdomā – vai vienmēr ir labāks lielākais cipars, api burts, vai citreiz tas pat var būt kaitīgs
b. eļļu parametru salīdzinājums, vadoties no pieejamajām datu lapām. Kā pareizi piemeklēt eļļu konkrētajam braucamajam (vadoties no izlaiduma gada, stāvokļa, braukšanas stila)

Kā jau offlainā ar Nieri apspriedām – praktiskos eļļu testus mēs ,visticamāk, tomēr izveikt nevaram – pietrūkst tehniskas iespējas un par finansēm pat nav ko sapņot. Bet tas mums netraucē eļļas “iztestēt” teorētiski, vadoties no pieejamajām ražotāju datu lapām.


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline