Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Moto Tehniskā apskate
Autors | Ziņojums |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
16 Mar 2011, 21:34:09 lenko rakstīja:
Kapec ne
630.3. Motocikla abās pusēs jābūt kāju atbalstiem gan vadītājam, gan
pasažierim. Tiem un to stiprinājumiem jābūt bez funkcionalitāti un izturību
ietekmējošiem bojājumiem, pārklātiem ar gumijotu materiālu vai izveidotiem ar
reljefu virsmu. Aizliegts izmainīt vadītāja kāju balstu izvietojumu, nemainot
vadības ierīču izvietojumu.
630.4. Motociklam jābūt aprīkotam ar pasažiera rokturiem, ja to ir
paredzējis izgatavotājs.
Ja metinajuma vietu var redzēt tad to var traktēt kā neatbilstošu remontu, te kautkur jau ir runāts pa metinātiem kāpšļiem. | Offline | | |
gliemezis69 | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 262
Braucu ar: ar pirkstu pa karti
|
16 Mar 2011, 23:27:24 feciic rakstīja:
16 Mar 2011, 21:34:09 lenko rakstīja:
Kapec ne
630.3. Motocikla abās pusēs jābūt kāju atbalstiem gan vadītājam, gan
pasažierim. Tiem un to stiprinājumiem jābūt bez funkcionalitāti un izturību
ietekmējošiem bojājumiem, pārklātiem ar gumijotu materiālu vai izveidotiem ar
reljefu virsmu. Aizliegts izmainīt vadītāja kāju balstu izvietojumu, nemainot
vadības ierīču izvietojumu.
630.4. Motociklam jābūt aprīkotam ar pasažiera rokturiem, ja to ir
paredzējis izgatavotājs.
Ja metinajuma vietu var redzēt tad to var traktēt kā neatbilstošu remontu, te kautkur jau ir runāts pa metinātiem kāpšļiem.
nu bet tacu neesiet slinki sametiniet noslipejiet un pectam par 5ls ar aerosolu nokrasojiet un bus ka orginals (tikai neaizmirstiet apskate paprasit vai var but metinati kapsli)
----------------- Хорошо натренированные рефлексы быстрее, чем удача.
http://www.anga.lv/ | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
16 Mar 2011, 23:27:24 feciic rakstīja:
16 Mar 2011, 21:34:09 lenko rakstīja:
Kapec ne
630.3. Motocikla abās pusēs jābūt kāju atbalstiem gan vadītājam, gan
pasažierim. Tiem un to stiprinājumiem jābūt bez funkcionalitāti un izturību
ietekmējošiem bojājumiem, pārklātiem ar gumijotu materiālu vai izveidotiem ar
reljefu virsmu. Aizliegts izmainīt vadītāja kāju balstu izvietojumu, nemainot
vadības ierīču izvietojumu.
630.4. Motociklam jābūt aprīkotam ar pasažiera rokturiem, ja to ir
paredzējis izgatavotājs.
Ja metinajuma vietu var redzēt tad to var traktēt kā neatbilstošu remontu, te kautkur jau ir runāts pa metinātiem kāpšļiem.
Nu lidz galam iespejams nav izrunats,kada starpiba,kapslis vai izputejs,tad jau neko nedrikst metinat,visam jabut viena gabala
603. Nepareizs remonts
Veicot rāmja vai nesošo elementu remontu (metināšanu, kniedēšanu),
nav pieļaujami apkārtējo detaļu vai mezglu bojājumi. Veiktajiem remontdarbiem
jānodrošina pietiekoša rāmja vai nesošā elementa stiprība.
Nav pieļaujams rāmja vai nesošo elementu remonts kniedējot, izņemot
gadījumus, ja to paredz transportlīdzekļa izgatavotājs.
Nav pieļaujams veikt rāmja vai nesošo elementu remontu, uzlīmējot vai
pieskrūvējot remonta materiālus, tādejādi noslēpjot bojāto vietu.
Nav pieļaujams veikt izmaiņas motocikla (tricikla, kvadricikla) rāmja
konstrukcijā.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
|
gliemezis69 | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 262
Braucu ar: ar pirkstu pa karti
|
16 Mar 2011, 23:42:44 lenko rakstīja:
16 Mar 2011, 23:27:24 feciic rakstīja:
16 Mar 2011, 21:34:09 lenko rakstīja:
Kapec ne
630.3. Motocikla abās pusēs jābūt kāju atbalstiem gan vadītājam, gan
pasažierim. Tiem un to stiprinājumiem jābūt bez funkcionalitāti un izturību
ietekmējošiem bojājumiem, pārklātiem ar gumijotu materiālu vai izveidotiem ar
reljefu virsmu. Aizliegts izmainīt vadītāja kāju balstu izvietojumu, nemainot
vadības ierīču izvietojumu.
630.4. Motociklam jābūt aprīkotam ar pasažiera rokturiem, ja to ir
paredzējis izgatavotājs.
Ja metinajuma vietu var redzēt tad to var traktēt kā neatbilstošu remontu, te kautkur jau ir runāts pa metinātiem kāpšļiem.
Nu lidz galam iespejams nav izrunats,kada starpiba,kapslis vai izputejs,tad jau neko nedrikst metinat,visam jabut viena gabala
603. Nepareizs remonts
Veicot rāmja vai nesošo elementu remontu (metināšanu, kniedēšanu),
nav pieļaujami apkārtējo detaļu vai mezglu bojājumi. Veiktajiem remontdarbiem
jānodrošina pietiekoša rāmja vai nesošā elementa stiprība.
Nav pieļaujams rāmja vai nesošo elementu remonts kniedējot, izņemot
gadījumus, ja to paredz transportlīdzekļa izgatavotājs.
Nav pieļaujams veikt rāmja vai nesošo elementu remontu, uzlīmējot vai
pieskrūvējot remonta materiālus, tādejādi noslēpjot bojāto vietu.
Nav pieļaujams veikt izmaiņas motocikla (tricikla, kvadricikla) rāmja
konstrukcijā.
uz papira izklausas skaisti bet visus metinajumus LV uzskata par nepareizi veiktiem un bistamiem tas ir pieredzes iemetinot detalas autosiem jo nav noteikts cik un kur tu nedriksti un pectam pieradit ka tiesi taja vieta un tada veida tas ir tehniski pareizi,,,ar musu csdd pazaudets laiks un nauda
----------------- Хорошо натренированные рефлексы быстрее, чем удача.
http://www.anga.lv/ | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Nu nez,ja visu pareizi esi izdarijis(piem.ramja remonta),neviens nav piecakarejies,par suvju kvalitati vai stipribu vispar nerunasim.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
gliemezis69 | | Kopš: 29. Nov 2009
Ziņojumi: 262
Braucu ar: ar pirkstu pa karti
|
17 Mar 2011, 00:04:41 lenko rakstīja:
Nu nez,ja visu pareizi esi izdarijis(piem.ramja remonta),neviens nav piecakarejies,par suvju kvalitati vai stipribu vispar nerunasim.
nju pedejas reizes kad ir iets ar stok aprikojumu pat par to dazi IPASI izglitoti darboni ir piestadijusi pretenzijas
----------------- Хорошо натренированные рефлексы быстрее, чем удача.
http://www.anga.lv/ | Offline | | |
Exciter | | Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Vai atstarotājam jābūt E marķējumam?
Kur labāk/lētāk nopirkt tādu? Velo veikalos? | Offline | | |
dzeksis | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
17 Mar 2011, 06:05:56 Exciter rakstīja:
Vai atstarotājam jābūt E marķējumam?
Kur labāk/lētāk nopirkt tādu? Velo veikalos?
auto rezerves daļu veikalos, var dabūt pat pašlīmējošos atstarotājus. Turās viņi diezgan labi, tik viegli noraut nav iespējā.
Principā visiem, ko tirgo ir E-marķējums.. | Offline | | |
Kiddy | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
17 Mar 2011, 00:04:41 lenko rakstīja:
Nu nez,ja visu pareizi esi izdarijis(piem.ramja remonta),neviens nav piecakarejies,par suvju kvalitati vai stipribu vispar nerunasim.
Ar tiem metinājumiem/kniedējumiem u.t.t. ir tā, ka mēs te demagoģēt varam skaisti, bet realitātē izdrāzīs 100 pudof
Tepat forumā jau ir dzirdēts ne viens vien kadrs kurš ir aizsūtīts mājās ar metinātiem kāpšļiem vai kāpšļu kronšteiniem!
Pašam agrāk bij nolauzts bremžu hēbeļa pats galiņš (tas bumbulis). To ka ar nolauztu braukt uz skati nevarēja, to takā zināju, jo esot tjip bīstami citiem satiksmes dalībniekiem (veselībai) - varot kādu sadurt plus bremzējot var noslīdēt pirksti nohēbeļa. Uzmetināja man to bumbulīti smuki atpakaļ un viss bija gerai. Vienu gadu pat skati izgāju (tad gan bij Ogrē). Pag. gad Rīgā izdzina ārā tikai tā Teksts ar bij kaut kas no sērijas par vadības sviru nesankcionētu remontu bla bla blā
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
ABU | | Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Tak nopucē gludi, lai neredz šuves un nokrāso! Neviens krāsu nost nekasīs
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) | Offline | | |
Kiddy | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
17 Mar 2011, 11:52:16 ABU rakstīja:
Tak nopucē gludi, lai neredz šuves un nokrāso! Neviens krāsu nost nekasīs
Tas gan tiesa! Ja neredzēs, tad problēmu nav
Ja pamanīs, tad varēsi braukt mājās!
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
jautruls | | Kopš: 18. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3720
Braucu ar: Suzuki
|
17 Mar 2011, 06:05:56 Exciter rakstīja:
Vai atstarotājam jābūt E marķējumam?
Kur labāk/lētāk nopirkt tādu? Velo veikalos?
Ir jaabuut! Maneejo arii izpeetiija! Varu saveejo aizdot...Taa kaa taa njemshu nost...
Maksaaja 0,50 ls + nedaudz darba.
----------------- фиксы смайди! | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
16 Mar 2011, 21:26:58 Pauliic rakstīja:
pekas var būt metinātas? (alumīnijs) ?
mani arī par to izmeta.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
k-750 | | Kopš: 27. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 200
Braucu ar: fz6n
| Mūžīgais jautājums, bet nu pašlaik ir aktuāls! Kur var viss labāk iziet tehnisko (nav šakāļi, kas piš par visu iespējamo !)Paldies jau iepriekš!!!! | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
17 Mar 2011, 11:31:53 Kiddy rakstīja:
17 Mar 2011, 00:04:41 lenko rakstīja:
Nu nez,ja visu pareizi esi izdarijis(piem.ramja remonta),neviens nav piecakarejies,par suvju kvalitati vai stipribu vispar nerunasim.
Ar tiem metinājumiem/kniedējumiem u.t.t. ir tā, ka mēs te demagoģēt varam skaisti, bet realitātē izdrāzīs 100 pudof
Tepat forumā jau ir dzirdēts ne viens vien kadrs kurš ir aizsūtīts mājās ar metinātiem kāpšļiem vai kāpšļu kronšteiniem!
Pašam agrāk bij nolauzts bremžu hēbeļa pats galiņš (tas bumbulis). To ka ar nolauztu braukt uz skati nevarēja, to takā zināju, jo esot tjip bīstami citiem satiksmes dalībniekiem (veselībai) - varot kādu sadurt plus bremzējot var noslīdēt pirksti nohēbeļa. Uzmetināja man to bumbulīti smuki atpakaļ un viss bija gerai. Vienu gadu pat skati izgāju (tad gan bij Ogrē). Pag. gad Rīgā izdzina ārā tikai tā Teksts ar bij kaut kas no sērijas par vadības sviru nesankcionētu remontu bla bla blā
Psc salidzinaji p..pi ar pirkstu.
Bik tak jasaprot kas ir bremžu, stūres iekarta!
Noteikumos ari skaidri tekts ko var un ko nē.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
Kiddy | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
17 Mar 2011, 13:18:50 lenko rakstīja:
17 Mar 2011, 11:31:53 Kiddy rakstīja:
17 Mar 2011, 00:04:41 lenko rakstīja:
Nu nez,ja visu pareizi esi izdarijis(piem.ramja remonta),neviens nav piecakarejies,par suvju kvalitati vai stipribu vispar nerunasim.
Ar tiem metinājumiem/kniedējumiem u.t.t. ir tā, ka mēs te demagoģēt varam skaisti, bet realitātē izdrāzīs 100 pudof
Tepat forumā jau ir dzirdēts ne viens vien kadrs kurš ir aizsūtīts mājās ar metinātiem kāpšļiem vai kāpšļu kronšteiniem!
Pašam agrāk bij nolauzts bremžu hēbeļa pats galiņš (tas bumbulis). To ka ar nolauztu braukt uz skati nevarēja, to takā zināju, jo esot tjip bīstami citiem satiksmes dalībniekiem (veselībai) - varot kādu sadurt plus bremzējot var noslīdēt pirksti nohēbeļa. Uzmetināja man to bumbulīti smuki atpakaļ un viss bija gerai. Vienu gadu pat skati izgāju (tad gan bij Ogrē). Pag. gad Rīgā izdzina ārā tikai tā Teksts ar bij kaut kas no sērijas par vadības sviru nesankcionētu remontu bla bla blā
Psc salidzinaji p..pi ar pirkstu.
Bik tak jasaprot kas ir bremžu, stūres iekarta!
Noteikumos ari skaidri tekts ko var un ko nē.
Es toč nezinu kas tur noteikumos ir rakstīts, bet dzīvē par metinātu kāpsli tevi izdrāzīs
Un nav tur nekāds pi ar pirkstu.
Tev patīk teorija? Tad piekrītu, ka teorētiski bremžu svira izklausās nopietnāk, nēkā kāpslis. Bet dzīvbē manuprāt ja tev metināts kāpslis atvērsies braudzot tad ir 100% lielāk iespēja noraut uz mutes (vai iebraukt pretējā joslā), nekā braukājot bez tā hēbeļa gala pimpīša! Jo tas galiņš tikai nodrošina lai tev nenoslīd pirksti, lai gan es nezinu kā tas ir iespējams, bet uz kāpšļiem tu nereti piepacelies kājās pirms bedrēm u.c. Iedomājies kas notiks, ja tev lūzīs tas metinājums
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
Kiddy | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
| Un man domāt, ka tieši uz šo punktu viņi arī atsauksies!
16 Mar 2011, 21:34:09 lenko rakstīja:
Kapec ne
630.3. Motocikla abās pusēs jābūt kāju atbalstiem gan vadītājam, gan
pasažierim. Tiem un to stiprinājumiem jābūt bez funkcionalitāti un izturību
ietekmējošiem bojājumiem, pārklātiem ar gumijotu materiālu vai izveidotiem ar
reljefu virsmu. Aizliegts izmainīt vadītāja kāju balstu izvietojumu, nemainot
vadības ierīču izvietojumu.
630.4. Motociklam jābūt aprīkotam ar pasažiera rokturiem, ja to ir
paredzējis izgatavotājs.
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
Kiddy | | Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
| Patinu atpakaļ šito pašu topiku un atradu pag gada lenko tekstu
07 Aug 2009, 23:46:54 lenko rakstīja:
Sen par skatēm nebija diskuteets
par tiem hēbeļiem un kāpšļiem(ir vēl kaudze elementu) pareizi teikts,nedrīkst metināt,kapēc,Pēcis jau minēja.
Ja gribi to noslēpt,tad smuki apstrādā šuvi(špaktele,krāsa utt)un neviens pat neiedomāsies,jauns vai lietots.
viens te minēja,ka skopais maksā divreiz....ar tehniku mīlīši ir 10reiz!!!
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Tikai un vienigi cenšos pateikt ka balstoties uz vinu izstradato teoriju vari stavet pretim tiem kas tevi megina apskatē drāzt.
Pec tevis teiktā saprotu ka tev ir pretenzijas pret metinatiem savienojumiem. Ko tad darit tiem kas sver virs 100 kg un grib braukt ar custom čoperi
Galvenais izdarit visu tehnoloģiski pareizi
p.s. Man patik ja teorija un prakse iet roku rokā,bet reizēm protams ir savādāk.
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
17 Mar 2011, 13:57:22 Kiddy rakstīja:
Patinu atpakaļ šito pašu topiku un atradu pag gada lenko tekstu
07 Aug 2009, 23:46:54 lenko rakstīja:
Sen par skatēm nebija diskuteets
par tiem hēbeļiem un kāpšļiem(ir vēl kaudze elementu) pareizi teikts,nedrīkst metināt,kapēc,Pēcis jau minēja.
Ja gribi to noslēpt,tad smuki apstrādā šuvi(špaktele,krāsa utt)un neviens pat neiedomāsies,jauns vai lietots.
viens te minēja,ka skopais maksā divreiz....ar tehniku mīlīši ir 10reiz!!!
Es jau ari tagad neatsakos no saviem vardiem
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
|
|