reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
Degošs krūms tev to sapnī pavēstīja?
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
Niere, tagad man lūdzu paskaidro, agrāk ļoti tieši norādīji uz to, ka jāievēro JASO MA un nekādā gadījumā auto eļļas... šajā video saka pilnīgi pretēji!
Par pārējām lietām man iebildumu nav!
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
jāteic, ka es to video nenoskatījos visu pilnībā, bet arī nedaudz pārlecu.
par JASO T903/4 specenēm visdrīzāk neesmu apgalvojis, ka tikai tās un nav variantu. proti, lai nav pārpartumu, tā ir ieteicamā opcija katram, kuram nav saprašanas tēmā. savukārt tiem, kas spēj izšķirt, ar ko atšķiras dažādas auto motoreļļas, ir iespējama arī auto eļļu opcija.
piemēram vecās paaudzes dīzelenes ne reizi vien esmu ieteicis kā opciju dažu problēmu risinājumam.
un dažu auto sacīkšu eļļu, faktiski bez jebkādiem apstiprinājumiem, pat ieteicis klavierniekiem.
bet tie tomēr drīzāk izņēmumi.
01 May 2019, 09:06:28 soulfreak rakstīja:
Niere, tagad man lūdzu paskaidro, agrāk ļoti tieši norādīji uz to, ka jāievēro JASO MA un nekādā gadījumā auto eļļas... šajā video saka pilnīgi pretēji!
Par pārējām lietām man iebildumu nav!
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
galvenais, ka tā ne tuvu NAV pašu OEMu iniciatīva, bet gan zaļo mūdžu uzspiesta politika.
jau tā HTHS viskozitāte 0W-20 klasei bija katastrofālie 2.6cP, bet tagad vispār totāla katastrofa.
Japan continues to lead the way in the move to lower viscosity and the latest specification development includes SAE 0W-8 viscosity grade, for which HTHS is between 1.7 and 2.0 mPa.s and KV100 is 4.0 - 6.1 mm2/s.
Jautājums ne par motocikliem:
Foto objektīvos, printeros un citur pie kustīgām plastmasas detaļām nāk smēre.
Smēre manuprāt parasti ir balta vai puscaurspīdīga.
Citi saka "Tehniskais vazelīns", "Molibdena smēre".
08 May 2019, 18:47:12 MIGs rakstīja:
Jautājums ne par motocikliem:
Foto objektīvos, printeros un citur pie kustīgām plastmasas detaļām nāk smēre.
Smēre manuprāt parasti ir balta vai puscaurspīdīga.
Citi saka "Tehniskais vazelīns", "Molibdena smēre".
Kas tā ir par smēri un ko tur var lietot ?
Man arī tas aktuāli. Viens plastmasas mehānisms negrib vairs darboties kā nākas.
03 May 2019, 22:42:11 Niere rakstīja:
zaļie mūdži aiziet raznosā.
drīz ūdeni lies motorā..
Nu bet ja nevis vienkāršu ūdeni, bet Svēto, tad tak viss ok, vai ne?
tu pats varētu par dīleri uzmesties - "svētais ūdens dod dzinējam mūžīgo dzīvību - jebkurš, kam loģika nav sveša, to saprot!"
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
14 Jun 2019, 16:23:00 Ferre rakstīja:
pēc cik km būtu optimāli veikt eļļas maiņu?!
Parasti to daru pēc sezonas, kad kādi 5-7k noripināti..
Bet tagad jau ir pāri 5k un plānojas ceļojums ap 2k km, laikam jau lietderīgi būtu nomainīt pirms tā brauciena
pārāk daudz nezināmo.
pieņemot, ka 7Kkm tiešām ir optimāls maiņas brīdis un ceļojuma braukšanas režīms, svars, reljefs un gaisa temperatūra nav ārkārtēji, tad es vienkārši paņemtu līdzi eļļas filtru un tālāk pēc situācijas.
ja tomēr ceļā gaidāma, piemēram, ārkārtīgi augsta gaisa temperatūra, tad nopērc eļļu un nomaini. pēc plānotā attāluma saprotu, ka ar eļļas iegādi nebūtu jābūt problēmai.