04 Apr 2019, 18:24:31 martiny rakstīja:
Sveiki. esmu jauniņais šajā jomā.
interesē kāda eļļa būtu labāk jālej kawasaki zx12r 2004 jāņem vērā, ka reāls nobraukums motoram ir 21k.
Noteikti ne rapšu..
Tu jautā par viskozitāti vai zīmolu?
04 Apr 2019, 18:24:31 martiny rakstīja:
Sveiki. esmu jauniņais šajā jomā.
interesē kāda eļļa būtu labāk jālej kawasaki zx12r 2004 jāņem vērā, ka reāls nobraukums motoram ir 21k.
Noteikti ne rapšu..
Tu jautā par viskozitāti vai zīmolu?
Nu protams viskozitā, tāpat arī firmu. Gribās lai mīlīgi un klusi strādā.Tāpat arī lai ātrumu turpina normāli slēgties mīksti, kā arī sajūgam lai veselīgi.
----------------- Esmu prātīgs un respektēju savu mīļo zvēru.
28 Mar 2019, 14:45:15 mexa rakstīja:
Es taa apmeram arii skatos uz to visu. tapeec leju tikai 98 jau kadus 9 gadus. Jo tam pec noklusejuma nevar buut tik slikta kvalitaate kaa to atlauj 95 benja pec papiriem
Runājot par benju - vai tad Oktānskaitlis nosaka to, kāda kvalitāte? Labi, zinu - kvalitātes turēšana būtu blakusprodukts tam, lai padarītu to degvielu tādu, ka tās pašaizdegšanās punkts ir augstāks un var to lietot lielākas kompresijas dzinējos...
Bet tā pa lielam - par degvielas kvalitāti var paskatīties "Aizliegtais paņēmiens"
Arī kādreiz domāju, ka oktānskaitlis nozīmē kvalitāti.. Bet ir bijusi pieredze arī ar nopirktu tjip 108to, ar ko aparāts, kam lēja to iekšā galīgi negribēja iet, kaut gan pieļāva arī tādas degvielas izmantošanu...
Gribēju teikt - lai no izteikuma mazāk zināt kārajiem nerastos nepareizs priekšstats..
04 Apr 2019, 18:24:31 martiny rakstīja:
Sveiki. esmu jauniņais šajā jomā.
interesē kāda eļļa būtu labāk jālej kawasaki zx12r 2004 jāņem vērā, ka reāls nobraukums motoram ir 21k.
Noteikti ne rapšu..
Tu jautā par viskozitāti vai zīmolu?
Nu protams viskozitā, tāpat arī firmu. Gribās lai mīlīgi un klusi strādā.Tāpat arī lai ātrumu turpina normāli slēgties mīksti, kā arī sajūgam lai veselīgi.
kas tas ir? ienāk kāds jauns un uzreiz jānorej cilvēks vismaz pareizo sadaļu atrada, ja nav ko teikt tad blin paklusē paskaties pats veterān uz savu reģ datumu
untu jaunekli neslinko googlē iemet msavu mo un tev 3 valodās manuāli piedāvās
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
Degošs krūms tev to sapnī pavēstīja?
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
Niere, tagad man lūdzu paskaidro, agrāk ļoti tieši norādīji uz to, ka jāievēro JASO MA un nekādā gadījumā auto eļļas... šajā video saka pilnīgi pretēji!
Par pārējām lietām man iebildumu nav!
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
jāteic, ka es to video nenoskatījos visu pilnībā, bet arī nedaudz pārlecu.
par JASO T903/4 specenēm visdrīzāk neesmu apgalvojis, ka tikai tās un nav variantu. proti, lai nav pārpartumu, tā ir ieteicamā opcija katram, kuram nav saprašanas tēmā. savukārt tiem, kas spēj izšķirt, ar ko atšķiras dažādas auto motoreļļas, ir iespējama arī auto eļļu opcija.
piemēram vecās paaudzes dīzelenes ne reizi vien esmu ieteicis kā opciju dažu problēmu risinājumam.
un dažu auto sacīkšu eļļu, faktiski bez jebkādiem apstiprinājumiem, pat ieteicis klavierniekiem.
bet tie tomēr drīzāk izņēmumi.
01 May 2019, 09:06:28 soulfreak rakstīja:
Niere, tagad man lūdzu paskaidro, agrāk ļoti tieši norādīji uz to, ka jāievēro JASO MA un nekādā gadījumā auto eļļas... šajā video saka pilnīgi pretēji!
Par pārējām lietām man iebildumu nav!
reti vērtīgs video. par visu to fragmentāri šeitan jau nunāts, bet labi, ja šīs lietas kāds pasaka no malas un vizuāli.
pats arī atradu ko vērtīgu - beidzot zinu, kāds ir aktuālais esteru procents 300V...
galvenais, ka tā ne tuvu NAV pašu OEMu iniciatīva, bet gan zaļo mūdžu uzspiesta politika.
jau tā HTHS viskozitāte 0W-20 klasei bija katastrofālie 2.6cP, bet tagad vispār totāla katastrofa.
Japan continues to lead the way in the move to lower viscosity and the latest specification development includes SAE 0W-8 viscosity grade, for which HTHS is between 1.7 and 2.0 mPa.s and KV100 is 4.0 - 6.1 mm2/s.