Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jelgavas motobraucēju sarunas
Autors | Ziņojums |
fest | | Kopš: 22. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Mellu zetku
| Jury, ir vārdi, kas vienkārši netulkojas Šis ir viens no tiem, kuru es pirmo reizi dzirdu, un precīzu nozīmi nesaprotu, bet īsumā:
Zinu, ka tūlīt uz sevi izsaukšu negatīvu emociju vilni- bet daudziem silti iesaku padomāt par trasei atbilstošu ekipējumu. DB, vellabeerns, es un visi pārējie, kas šajā sezonā ir nopietni lidojuši to var apstiprināt no savas pieredzes. It īpaši ja aiziet runa par improvizētām sacīkstēm ar kopējo startu | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| "pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs
Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki... | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
22 Aug 2011, 17:59:22 fest rakstīja:
. . .
Zinu, ka tūlīt uz sevi izsaukšu negatīvu emociju vilni- bet daudziem silti iesaku padomāt par trasei atbilstošu ekipējumu. DB, vellabeerns, es un visi pārējie, kas šajā sezonā ir nopietni lidojuši to var apstiprināt no savas pieredzes. It īpaši ja aiziet runa par improvizētām sacīkstēm ar kopējo startu
+1
Pēc mana kombiņa jau var pateikt, ka ne vienu reizi vien esmu kritis... Pieceļas un skrien tālāk... Pat vilku labi virs simta paņemot gadās arī netrāpīt slimnīcā... Bet tā arī ir laimes spēle...[ Šo ziņu laboja DB, 22 Aug 2011, 18:05:52 ] | Offline | | |
|
Jorens | | Kopš: 15. Apr 2009
Ziņojumi: 1531
Braucu ar: Cagiva Raptor 1000
|
22 Aug 2011, 18:02:09 DB rakstīja:
"pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs
Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki...
-----------------
| Offline | | |
Yury | | Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 368
Braucu ar: Honda
|
22 Aug 2011, 18:05:23 Jorens rakstīja:
22 Aug 2011, 18:02:09 DB rakstīja:
"pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs
Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki...
Man liekas es sapratu,par kādu Dachas daļu tu runā
Tagad es zinu ko šis vārds nozimē, bet nav skaidrs, kā to pareizi pārtulkot un kā tas tika atvasināts. Nonsenss... [ Šo ziņu laboja Yury, 22 Aug 2011, 18:10:05 ] | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Apr 2009
Ziņojumi: 1531
Braucu ar: Cagiva Raptor 1000
| tur nav logikas, ta pat ka ar žauna klapēšanu
-----------------
| Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
22 Aug 2011, 18:08:50 Yury rakstīja:
Nonsenss...
Tā tas arī sanāk un ir... | Offline | | |
Yury | | Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 368
Braucu ar: Honda
|
22 Aug 2011, 18:11:52 Jorens rakstīja:
tur nav logikas, ta pat ka ar žauna klapēšanu
Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti | Offline | | |
marcis | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu
Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:
Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.
Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem
Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt
Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju.... [ Šo ziņu laboja marcis, 22 Aug 2011, 18:21:02 ]
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Yury | | Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 368
Braucu ar: Honda
| Manu iepriekšējo ziņu vajadzēja te ielikt | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
22 Aug 2011, 18:17:58 Yury rakstīja:
Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti
tulīt apmīzīšos | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| Paldies, Mārci...
Patiesībā, bija konkrēts bardaks... Trases shortcut taisīšana, stāšanas utt...
Visiem vēlams izlasīt...
Bet mēs jauni braucēji... Cits pirmo reizi trasē, cits otro...
Labi, ka kāds pastāsta...[ Šo ziņu laboja DB, 22 Aug 2011, 18:35:11 ] | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
22 Aug 2011, 18:17:58 Yury rakstīja:
Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti
Ar žaunu klapēšanu ir tā, ka var izklapēt kaklā, var izklapēt žaunā, var vienkārši izklapēt... | Offline | | |
Jorens | | Kopš: 15. Apr 2009
Ziņojumi: 1531
Braucu ar: Cagiva Raptor 1000
|
-----------------
| Offline | | |
Yury | | Kopš: 12. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 368
Braucu ar: Honda
| Nu bet kā tad ar šito?:
| Offline | | |
kunkuls | | Kopš: 05. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: to kam nav tukša bāka
|
22 Aug 2011, 11:53:36 shizo rakstīja:
22 Aug 2011, 10:06:20 ano19 rakstīja:
19 Aug 2011, 21:59:37 shizo rakstīja:
brīnišķīgi!
šovakar pāris reizes nobraucu garām slavenajam statoilam, bet neviena nemanīju.. pīpēšana tiek atlikta uz nenoteiktu laiku.
Starp citu, es meklēju kādu smuku un gludu pļaviņu Jelgavā vai tās rajonā, kur padzenāties un patrenēties. Vai ir kādi ieteikumi?
Diezgan līdzens ir Jelgavas lidostā, tur noņemtas betona plāksnes, un nu ir smiltiņas, kur var mīksti nokrist . pagaidām neviens nav dzinis prom, vispār nevienu tur neesmu redzējis, izņemot vienreiz planieris nosēdās
Paldies par ieteikumu, aizbraukšu paskatīties, bet ir aizdoma, ka man nav piemērotas riepas smiltīm.
Starp citu, kāds man bija ieteicis vecu futbola laukumu Mežaciemā. Vakar biju - nekur neatradu.. akla vai?!
Akla gan! Apsties kartē Lediņu ceļš 1 un pretī tam aptuveni ir | Offline | | |
glupais | | Kopš: 16. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1279
Braucu ar: Muti
|
22 Aug 2011, 18:49:16 Yury rakstīja:
Nu bet kā tad ar šito?:
Tas ir tējas maisiņš!
Analogu žaunu aizklapēšanai dzirdēju - mandeļu masāža! | Offline | | |
kunkuls | | Kopš: 05. Aug 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 164
Braucu ar: to kam nav tukša bāka
|
22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu
Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:
Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.
Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem
Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt
Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....
Cik zināms trasē īpaši nestāvēja - vienīgi es trases neizmantotajos posmos.
Par lukturiem,spoguļiem lai lemj paši jo tomēr tā ir atpūta treniņš nevis riktīga gonka.
Ekipējumu nu noteikti vajadzētu es jau par to domāju tajā dienā redzot ka puse bez cimdiem un parastāš biksēs (vismaz ceļa sargus daboniet)
par izbraukšanu no trases tikai 2 vai 3 reizes maniju ka kāds nepaceļ roku brīdinot par izbraukšanu.
P.S Kad nākošo braucienu taisam? pirms ziemas jau vajag iztrakoties ! Jo ne visi varēsiet pa ziemu vizzināties kā eS | Offline | | |
fest | | Kopš: 22. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Mellu zetku
|
22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu
Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:
Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.
Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem
Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt
Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....
Mārci, paldies par padomiem (arī tiem, ko trasē apstāstīji)
Organizatoru šeit nav- paši savācamies, un faktiski atpūšamies trasē.
Izskatījās, ka tas kartings tev galīgi neiet- beigās vispār nobeidzās? | Offline | | |
GT | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
|
22 Aug 2011, 19:28:23 fest rakstīja:
22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu
Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:
Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.
Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem
Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt
Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....
Mārci, paldies par padomiem (arī tiem, ko trasē apstāstīji)
Organizatoru šeit nav- paši savācamies, un faktiski atpūšamies trasē.
Izskatījās, ka tas kartings tev galīgi neiet- beigās vispār nobeidzās?
Es to tiesi 6dien biju redzejis Keith Code - Twist of the Wrist vol 2, bet domaju prieks 1x reizes bija labi diezgan daudziem
+par spidometru, taisnes gala gandriz katru reizi palureeju, bet nu vismaz tas palidzej saprast ka ar 2ro 10km taisne var dabut vel klat[ Šo ziņu laboja GT, 22 Aug 2011, 19:48:53 ] | Offline | | |
|
|