Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Jelgavas motobraucēju sarunas

AutorsZiņojums
fest
22. Aug 2011, 17:59#3541

Kopš: 22. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Mellu zetku

Jury, ir vārdi, kas vienkārši netulkojas Šis ir viens no tiem, kuru es pirmo reizi dzirdu, un precīzu nozīmi nesaprotu, bet īsumā:

Zinu, ka tūlīt uz sevi izsaukšu negatīvu emociju vilni- bet daudziem silti iesaku padomāt par trasei atbilstošu ekipējumu. DB, vellabeerns, es un visi pārējie, kas šajā sezonā ir nopietni lidojuši to var apstiprināt no savas pieredzes. It īpaši ja aiziet runa par improvizētām sacīkstēm ar kopējo startu

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:02#3542

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:

"pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs

Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki...

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:04#3543

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:


22 Aug 2011, 17:59:22 fest rakstīja:
. . .
Zinu, ka tūlīt uz sevi izsaukšu negatīvu emociju vilni- bet daudziem silti iesaku padomāt par trasei atbilstošu ekipējumu. DB, vellabeerns, es un visi pārējie, kas šajā sezonā ir nopietni lidojuši to var apstiprināt no savas pieredzes. It īpaši ja aiziet runa par improvizētām sacīkstēm ar kopējo startu

+1
Pēc mana kombiņa jau var pateikt, ka ne vienu reizi vien esmu kritis... Pieceļas un skrien tālāk... Pat vilku labi virs simta paņemot gadās arī netrāpīt slimnīcā... Bet tā arī ir laimes spēle...

[ Šo ziņu laboja DB, 22 Aug 2011, 18:05:52 ]

Offline

Jorens
22. Aug 2011, 18:05#3544

Kopš: 15. Apr 2009

Ziņojumi: 1531

Braucu ar: Cagiva Raptor 1000


22 Aug 2011, 18:02:09 DB rakstīja:
"pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs

Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki...




-----------------

Offline

Yury
22. Aug 2011, 18:08#3545

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda


22 Aug 2011, 18:05:23 Jorens rakstīja:

22 Aug 2011, 18:02:09 DB rakstīja:
"pluncaks" Yury laikam vārdnīcā nebūs

Nu kā lai Tev labāk pastāsta...
Piemēram Dachai ir normāli pluncaki...




Man liekas es sapratu,par kādu Dachas daļu tu runā
Tagad es zinu ko šis vārds nozimē, bet nav skaidrs, kā to pareizi pārtulkot un kā tas tika atvasināts. Nonsenss...

[ Šo ziņu laboja Yury, 22 Aug 2011, 18:10:05 ]

Offline

Jorens
22. Aug 2011, 18:11#3546

Kopš: 15. Apr 2009

Ziņojumi: 1531

Braucu ar: Cagiva Raptor 1000

tur nav logikas, ta pat ka ar žauna klapēšanu

-----------------

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:12#3547

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:


22 Aug 2011, 18:08:50 Yury rakstīja:
Nonsenss...

Tā tas arī sanāk un ir...

Offline

Yury
22. Aug 2011, 18:17#3548

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda


22 Aug 2011, 18:11:52 Jorens rakstīja:
tur nav logikas, ta pat ka ar žauna klapēšanu

Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti

Offline

marcis
22. Aug 2011, 18:20#3549

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu

Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:


Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.

Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem


Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt


Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....

[ Šo ziņu laboja marcis, 22 Aug 2011, 18:21:02 ]



-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Yury
22. Aug 2011, 18:24#3550

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda

Manu iepriekšējo ziņu vajadzēja te ielikt

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:31#3551

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:


22 Aug 2011, 18:17:58 Yury rakstīja:
Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti

tulīt apmīzīšos

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:33#3552

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:

Paldies, Mārci...

Patiesībā, bija konkrēts bardaks... Trases shortcut taisīšana, stāšanas utt...

Visiem vēlams izlasīt...

Bet mēs jauni braucēji... Cits pirmo reizi trasē, cits otro...
Labi, ka kāds pastāsta...

[ Šo ziņu laboja DB, 22 Aug 2011, 18:35:11 ]

Offline

DB
22. Aug 2011, 18:39#3553

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:


22 Aug 2011, 18:17:58 Yury rakstīja:
Labs ir, davai tagad par žaunu klapēšanu izstāsti

Ar žaunu klapēšanu ir tā, ka var izklapēt kaklā, var izklapēt žaunā, var vienkārši izklapēt...

Offline

Jorens
22. Aug 2011, 18:41#3554

Kopš: 15. Apr 2009

Ziņojumi: 1531

Braucu ar: Cagiva Raptor 1000



-----------------

Offline

Yury
22. Aug 2011, 18:49#3555

Kopš: 12. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 368

Braucu ar: Honda

Nu bet kā tad ar šito?:

Offline

kunkuls
22. Aug 2011, 19:01#3556

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka


22 Aug 2011, 11:53:36 shizo rakstīja:

22 Aug 2011, 10:06:20 ano19 rakstīja:

19 Aug 2011, 21:59:37 shizo rakstīja:
brīnišķīgi!
šovakar pāris reizes nobraucu garām slavenajam statoilam, bet neviena nemanīju.. pīpēšana tiek atlikta uz nenoteiktu laiku.
Starp citu, es meklēju kādu smuku un gludu pļaviņu Jelgavā vai tās rajonā, kur padzenāties un patrenēties. Vai ir kādi ieteikumi?


Diezgan līdzens ir Jelgavas lidostā, tur noņemtas betona plāksnes, un nu ir smiltiņas, kur var mīksti nokrist . pagaidām neviens nav dzinis prom, vispār nevienu tur neesmu redzējis, izņemot vienreiz planieris nosēdās

Paldies par ieteikumu, aizbraukšu paskatīties, bet ir aizdoma, ka man nav piemērotas riepas smiltīm.
Starp citu, kāds man bija ieteicis vecu futbola laukumu Mežaciemā. Vakar biju - nekur neatradu.. akla vai?!

Akla gan! Apsties kartē Lediņu ceļš 1 un pretī tam aptuveni ir

Offline

glupais
22. Aug 2011, 19:10#3557

Kopš: 16. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1279

Braucu ar: Muti


22 Aug 2011, 18:49:16 Yury rakstīja:
Nu bet kā tad ar šito?:


Tas ir tējas maisiņš!

Analogu žaunu aizklapēšanai dzirdēju - mandeļu masāža!

Offline

kunkuls
22. Aug 2011, 19:18#3558

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka


22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu

Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:


Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.

Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem


Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt


Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....

Cik zināms trasē īpaši nestāvēja - vienīgi es trases neizmantotajos posmos.
Par lukturiem,spoguļiem lai lemj paši jo tomēr tā ir atpūta treniņš nevis riktīga gonka.
Ekipējumu nu noteikti vajadzētu es jau par to domāju tajā dienā redzot ka puse bez cimdiem un parastāš biksēs (vismaz ceļa sargus daboniet)
par izbraukšanu no trases tikai 2 vai 3 reizes maniju ka kāds nepaceļ roku brīdinot par izbraukšanu.

P.S Kad nākošo braucienu taisam? pirms ziemas jau vajag iztrakoties ! Jo ne visi varēsiet pa ziemu vizzināties kā eS

Offline

fest
22. Aug 2011, 19:28#3559

Kopš: 22. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 400

Braucu ar: Mellu zetku


22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu

Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:


Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.

Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem


Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt


Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....


Mārci, paldies par padomiem (arī tiem, ko trasē apstāstīji)
Organizatoru šeit nav- paši savācamies, un faktiski atpūšamies trasē.

Izskatījās, ka tas kartings tev galīgi neiet- beigās vispār nobeidzās?

Offline

GT
22. Aug 2011, 19:47#3560

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


22 Aug 2011, 19:28:23 fest rakstīja:

22 Aug 2011, 18:20:03 marcis rakstīja:
Svētdien pabiju Ruļļos un paskatījos uz jelgavnieku treniņu

Brīžiem baigo bardaku taisat trasē. Re, kur no nesenām diskusijām nokopēju jūzera 'asdf' rakstīto:


Vakardienas treniņā (kartodromā) izskatījās, ka bija diezgan daudz jaunu braucēju (kas ir apsveicami), vienīgi būtu labi, ja pirms palaišanas trasē viņiem arī apskaidrotu dažus pamatprincipus... Savādāk tur bija kadri ar neaizlīmētiem / nepagrieztiem prom spoguļiem, kas ieraugot kādu aizmugurē pēkšņi sabremzējās vai mēģināja izdarīt ko citu pilnīgi neprognozējamu.

Dažas lietas, ko vajadzētu ievērot (organizātori, labojiet, ja kaut kas ir nepareizi:
- izbraucot no trases ir jābrīdina citi braucēji paceļot roku
- trasē treniņa laikā apstāties / stāvēt ir aizliegts. Ja ir gadījusies kāda tehniska ķibele, tad tāpat vajag censties brīdināt citus braucējus paceļot roku, un nobraukt no trases vietā, kur pēc iespējas mazāk varētu traucēt citus braucējus
- trases konfigurācija visiem ir vienāda - nekādu saīsinājumu taisīšana nav paredzēta
- spoguļos skatīties nevajag (tas ir pat bīstami) - jums ir jākoncentrējās uz to kas notiek priekšā nevis aizmugurē.
- vispār spoguļiem / lukturiem ir jābūt aizlīmētiem
- Ja kāds grib, tevi apdzīt, tad viņš pats izdomās kur un kā to izdarīt. Noteikti nevajag pagriezienos pekšņi mainīt trajektoriju vai samazināt ātrumu, jo aizmugurē braucošais rēķinās ar to ka brauksi pa trajektoriju un varbūt jau ir izvēlējies citu trajektoriju, lai tevi apdzītu.
- ja nu jūti, ka kāds ir iesēdies astē un netiek garām, tad vislabāk viņu palaist garām kādā taisnē
- ja ir jautājumi vai neskaidrības droši vajag jautāt organizātoriem / citiem braucējiem


Šo te visu vajadzētu pieņemt kā dogmu un ievērot katru reizi! Jā, tātad arī papīra skoču līdzi un līmēt ciet VISUS stiklus. Iesaku arī spidometru, lai nav kārdinājums paskatīties, 'uz cik es laižu' Tahometru var atstāt. Skatoties uz jums, man arī beigās sāka siekala tecēt


Papildināšu - par ekipējumu pat nepieminēju....


Mārci, paldies par padomiem (arī tiem, ko trasē apstāstīji)
Organizatoru šeit nav- paši savācamies, un faktiski atpūšamies trasē.

Izskatījās, ka tas kartings tev galīgi neiet- beigās vispār nobeidzās?


Es to tiesi 6dien biju redzejis Keith Code - Twist of the Wrist vol 2, bet domaju prieks 1x reizes bija labi diezgan daudziem

+par spidometru, taisnes gala gandriz katru reizi palureeju, bet nu vismaz tas palidzej saprast ka ar 2ro 10km taisne var dabut vel klat

[ Šo ziņu laboja GT, 22 Aug 2011, 19:48:53 ]

Offline