Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ķiveres

AutorsZiņojums
UgunsX
27. Oct 2015, 20:54#3541

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:

Ko tad tur pārdevējs var labot? Kāda nu tā ķivere ir, tāda ir, ne jau pārdevējs viņu tādu uztaisīja..

Offline

dusk
27. Oct 2015, 21:02#3542

Kopš: 14. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1563

Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro


27 Oct 2015, 20:54:25 UgunsX rakstīja:
Ko tad tur pārdevējs var labot? Kāda nu tā ķivere ir, tāda ir, ne jau pārdevējs viņu tādu uztaisīja..

pareizi, neuztaisīja. bet pajautāt taču var. šajā gadījumā ar saulenes svīšanu varētu palīdzēt.
Ok, ja kādam vēl saulenes svīšana ir problēma, tad varu pastāstīt. C3 savulaik bija saulene ar pretsvīšanas pārklājumu. jaunajai C3pro tāda nav. bet saulenes ir savstarpēji aizvietojamas.



-----------------
Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv

Offline

Dartagnan
27. Oct 2015, 21:33#3543

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

1. tobrīd pārdevējs dzēra tur kur ir silti
2. vienalga uzskatu ka šādai problēmai nav jābūt!

-----------------

Offline

shuttle
27. Oct 2015, 21:49#3544

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


27 Oct 2015, 21:33:12 Dartagnan rakstīja:
1. tobrīd pārdevējs dzēra tur kur ir silti
2. vienalga uzskatu ka šādai problēmai nav jābūt!

Mainu to sūda šubertu pret šarku. izmers m strpcitu.

Offline

mdriver
23. Nov 2015, 09:33#3545

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL

LS - 2 "...., arī ir ķivere ?
Persīnīgi neesmu saskāries, bet tauta kko apkārt runā.

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

Sergejs80
23. Nov 2015, 09:57#3546

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1223

Braucu ar: V-Strom

Puikam LS2 nevāji svīst ciet.

Offline

mdriver
23. Nov 2015, 10:38#3547

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL


23 Nov 2015, 09:57:35 Sergejs80 rakstīja:
Puikam LS2 nevāji svīst ciet.

Stikls slikts, skaidrs
Ražotājs ? Citas atsauksmes, neatsauksmes....

Shark evoline 2 stikls nesvīst, saulene svīst.
Caberg kkāds open feis , viss svīst

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

niko
23. Nov 2015, 20:36#3548

Kopš: 23. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 86

Braucu ar: NX650`93, 500EXC-F`21

Citēšu sevi:
Savulaik patirdīju te vietējos par ķiveru tēmu, domāju par Icon, utt., bet gadījās iebraukt Serģī un uzmērīt tieši to LS2 FF322 un derēja tik labi, ka nevarēja neņemt. Man ļoooooooooti liela daļa ķiveru galīgi neģelda tieši dēļ standarta apaļīgās formas, bet galva man ovāla un, acīmredzot, arī LS2 (vai visas, nezinu, bet šis modelis toč) bija tādā izpildījumā. Nu, attiecīgi, nobraucis esmu ~ 2k km, vairāk vai mazāk ikdienas maršrutos. Slikti, ka nav ar ko salīdzināt, jo neesmu neko vairāk lietojis, bet īsumā par fīčām ~ tā:
* Saulesbrille nolaižas līdz tādam līmenim, ka krīt uz nerva - pārāk labi redz malu un bieži pat liekas, ka vairāk traucē, nekā palīdz. Bet nu lielā saulē ir ok. Un ar paceltu ārējo stiklu/nolaistu sauleni viss vējš močī tieši acīs - kaitina!
* Chin guard vai kā to mēslu zem zoda sauc - ja tur vienkārši nolaistu, tad pūš garām, reāli jāatbalsta pret zodu, lai būtu jēga - varbūt tā jābūt, nezinu, bet vēsā laikā nav forši, ja aukstais gaiss nāk sejā vai uz zoda.
* Piepumpējamos vaigus neesmu pagaidām izmantojis, nav komentāru, varbūt pat strādā.
* Ir tomēr kkāds punkts, kur pēc ~stundas brauciena pierē parādās spiediens, bet tas tieši atkarīgs no galvas formas.
* Skaļumam nav atskaites punkta, bet nu kluss tas pods, manuprāt, nav. Ventilācijas jēgu neesmu baisi manījis - vaļā vai ciet, īpaši starpības nav.

Patīk, ka stikls fiksējās stingri pa pozīcijām. Kopumā IMHO pa 100 EUR price/performance ir diezgan ok - vismaz izkristalizējas arī, ko skatīt nākamajos podos.


Uz sezonas noslēgumu nobraukts jau bija mazuliet vairāk, idejiski viss iepriekš rakstītais paliek spēkā, bet, kā jau uz rudeni, svīšana kļuva par problēmu, bet ir doma paņemt pinlocku. Stiprinājumu vietas ir.
Par to visticamāk feedbacku gan varēšu dot tikai pavasarī.

Offline

mdriver
24. Nov 2015, 09:19#3549

Kopš: 27. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: BMW 1600 GTL

Paldies !
Kopsummā neizklausās labi.

Spiež piere, un saulenes līdz pus acīm, izklausās, ka ķivere pa mazu.....

-----------------
You Meeen !

http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI

Sūdzības un ierosinājumi -
PM

Offline

eddie
24. Nov 2015, 12:32#3550

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Mani divi centi par Ispido Desert duālo ķiveri. Neplānoti būs pamatīgs gabals jau ar šo noripināts, ir viedoklis.

Pirkta divu iemeslu dēļ:

1) pa lēto pamēģināt, kā vispār ir braukt ar ar duālo podu - tika dzirdēti viedokļi, ka ar nadziņu ikdienā nav aršana, rauj galvu nost, utt. Un, lai arī uz manu galvu itin labi derēja Honda veikalā pielaikotā Shoei Hornet DS, minstinājos to iegādāties - ka pēc tam neizrādās nepiemērota manām ikdienas vajadzībām;

2) biju nobriedis iegādāt Schuberth C3 vai to pašu Hornet DS, ja izrādītos, ka ar nadziņu nav tik traki, kā tauta runā. Taču žēl būtu skrāpēt šo ķiveri gar zariem meža izbraukumos, tāpēc vēl viena lētā ķivere saimniecībā noderētu.

Rezultāts - sāku braukt ar Ispido, viena nedēļa, otra.. mēnesi; tā arī sezonas beigas sagaidītas un ne C3, ne Hornets nav iegādātas.

Par pirmo pieredzi ar duālo ķiveri kā tādu. Ne sūda tas nadziņš netraucē! Vismaz ne pie tiem ātrumiem, ar kādiem parasti pa lielceļu pārvietojas dual-sport moča mugurā. Protams, savu lomu spēlē normāls vējstikls - uz Transalpa ar standarta stiklu pūta nedaudz vairāk, uz Africas ar lielo MRA mazāk. Taču braukts tika arī uz Transalpa vispār bez būra un nekāda vaina. Protams, lielā vējā uz šosejas viegli purina, pāri tiltiem Rīgā arī mēdz sānvējš nedaudz traucēt, taču ne tā, ka nevar pabraukt. Nez, varbūt dažiem kakla muskuļu deficīts organismā? Aaa, vēl - nevar salīdzināt duālās ķiveres un krosa ķiveres nadziņu. Atšķiras izmērs, leņķis, caurumi, kur gaiss plūst cauri, utt. Ar krosa ķiveri pa šoseju tiešām diez kas nav, taču to pašu nevajag tāpēc attiecināt uz visām duālajām ķiverēm.

Plusi - 1) dēļ izvirzītās zoda daļas vējš svilpo labāk un rezultātā mazāk sviedrē vasarā un mazāk arī svīst pie zemākām gaisa temperatūrām un lietū; 2) nadziņš lieliski piesedz sauli - būtībā es iebūvēto saulesbrilli esmu izmantojis vien dažas reizes, jo vairumā gadījumu pietiek nedaudz noliekt galvu un saule vairs acīs nespīd; 3) nadziņš arī veiksmīgi spēj atsist daļu lietus lāšu kā reiz no tās viziera daļas, kur jāskatās cauri.

Izteiktus mīnusus pat grūti nosaukt. Un eksperimentālā kārtā esmu nonācis pie slēdziena, ka nākamā ķivere arī būs duālā. Maniem ikdienas maršrutiem pašā laikā. Kad sadomāšu Eiropu apceļot, tad arī atgriezīšos pie domas par atveramo podu. Ak jā, vēl arguments, ko teica čalis Yamaha veikalā - padomā, pie uzvalka biksēm tak kedas nevilksi un pie sporta biksēm kurpes arī ne. Tas pats ar ķiverēm un močiem - uz dual-sport moča duālā ķivere piestāv labāk.

Par konkrēto Ispido modeli man grūti ko komentēt, jo nav jau ar ko salīdzināt. Taču par šādu cenu esmu apmierināts par visiem simts. Starpcitu, uz to Ispido iedomājos palūkoties vien tāpēc, ka it kā esot 1:1 ar Acerbis Active. Un to Acerbis kaut kad tiku laikojis - uz manu galvu bija pašā laikā, taču minstinājos pirkt vietējā bodē pa 179 euro, ja vēl nebūt ne tik daudz pielikt un sanāk Hornet DS. Tad aizbraucu palūrēt Ispido - va vellos, tiešām identisks, tikai vairāk kā uz pusi lētāks! Neņemos spriest, vai tiešām identiska, var jau būt, ka izmantotie materiāli vārgāki pret triecieniem, taču uz tausti to nepateikt. Arī nekādi diegi nav sākuši irt vaļā, nekas nav nolūzis. Nobraukti aptuveni pieci seši tūkstoši. Stāsts no sērijas - ne vienmēr lētais gals ir pilnīgs sūds. Un ne vienmēr tas, kas maksā vairāk, noteikti ir labāks, jo cits tirgotājs vienkārši uzliek savu bļembu un uzmet divreiz lielāku ciparu par to pašu sūdu.

Offline

Jusper
24. Nov 2015, 13:40#3551

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700

Man ir Acerbis Active... Teikšu tā, ir savi plusi, savi mīnusi. Pa to priekšējo melno draņķi kaut ciet, pūš virsū, jūtams ļoti labi pie +5 grādiem, vasarā forši
Stikls svīst lietū ciet, ka tik turies, saulene sākumā nepatika, ka nenoklāj visu redzes lauku, bet ar laiku pieradu. Domāju kaut kad iegādāties šosejas kasku, to nadziņu ļoti reti izmantoju.

Īsiem izbraucieniem tas nadziņš netraucē, bet ja domā braukt stundu un vairāk pie/virs 100 nu tad rodas vairāk diskomforts nekā ieguvums. Bet kā jau minēja, tas vairāk atkarīgs no stikla.

Offline

ursus
24. Nov 2015, 17:41#3552

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Caberg vecais -open face- oki. Nopirku jauno,mēsls-trokšņu dēļ.

Tas redzams arī konstrukcijā.Nebiju iedomājies ka jauns ir sliktāks par veco.

Slēgtajiem Caberg ,iebildumu nav.Viss strādā.

[ Šo ziņu laboja ursus, 24 Nov 2015, 17:41:35 ]



-----------------
JAWA

Offline

erda
26. Nov 2015, 21:34#3553

Kopš: 11. Sep 2015

Ziņojumi: 92

Braucu ar:


23 Nov 2015, 20:36:49 niko rakstīja:
Citēšu sevi:
Savulaik patirdīju te vietējos par ķiveru tēmu, domāju par Icon, utt., bet gadījās iebraukt Serģī un uzmērīt tieši to LS2 FF322 un derēja tik labi, ka nevarēja neņemt. Man ļoooooooooti liela daļa ķiveru galīgi neģelda tieši dēļ standarta apaļīgās formas, bet galva man ovāla un, acīmredzot, arī LS2 (vai visas, nezinu, bet šis modelis toč) bija tādā izpildījumā. Nu, attiecīgi, nobraucis esmu ~ 2k km, vairāk vai mazāk ikdienas maršrutos. Slikti, ka nav ar ko salīdzināt, jo neesmu neko vairāk lietojis, bet īsumā par fīčām ~ tā:
* Saulesbrille nolaižas līdz tādam līmenim, ka krīt uz nerva - pārāk labi redz malu un bieži pat liekas, ka vairāk traucē, nekā palīdz. Bet nu lielā saulē ir ok. Un ar paceltu ārējo stiklu/nolaistu sauleni viss vējš močī tieši acīs - kaitina!
* Chin guard vai kā to mēslu zem zoda sauc - ja tur vienkārši nolaistu, tad pūš garām, reāli jāatbalsta pret zodu, lai būtu jēga - varbūt tā jābūt, nezinu, bet vēsā laikā nav forši, ja aukstais gaiss nāk sejā vai uz zoda.
* Piepumpējamos vaigus neesmu pagaidām izmantojis, nav komentāru, varbūt pat strādā.
* Ir tomēr kkāds punkts, kur pēc ~stundas brauciena pierē parādās spiediens, bet tas tieši atkarīgs no galvas formas.
* Skaļumam nav atskaites punkta, bet nu kluss tas pods, manuprāt, nav. Ventilācijas jēgu neesmu baisi manījis - vaļā vai ciet, īpaši starpības nav.

Patīk, ka stikls fiksējās stingri pa pozīcijām. Kopumā IMHO pa 100 EUR price/performance ir diezgan ok - vismaz izkristalizējas arī, ko skatīt nākamajos podos.


Uz sezonas noslēgumu nobraukts jau bija mazuliet vairāk, idejiski viss iepriekš rakstītais paliek spēkā, bet, kā jau uz rudeni, svīšana kļuva par problēmu, bet ir doma paņemt pinlocku. Stiprinājumu vietas ir.
Par to visticamāk feedbacku gan varēšu dot tikai pavasarī.


lasot par ls2 ērtumu nevaru nepiekrist, jo biju provējis paziņas ķiveri LS2 un uz sajūtām bija ļoti laba, lai gan lētais ķinas gals (liekas, ka bija).

pirms laika iepirku sev shark s900, tācu pirms tās uzmēriju AGV, vienu no modeļiem. Varu pateikt, ka bija MEGA ērta pirmā sajūta-kā izlieta uz galvas, ja neskaita, ka pēc 5min. staigāšanas ar viņugalvā. pa veikalu, parādījās neliels diskomforts pieres apvidu. Tapēc iepirkās s900, nolēmu neriskēt. Tomēr pie nākamās savas ķiveres pirkšanas noteikti izmērīšu vairākus AGV modeļus, šoreiz vienkārši, varbūt, līdz pilnībai nedaudz pietrūka.

manas pārdomas par ķiverēm.

PS. kā arī ļoti žēl, ka LV vienuviet veikala ar MILZĪGU ķiveru klāstu vienkārši laikam nav. Ja, piem., salīdzina ar FIN (pec atsauksmēm), kur moto precēm atvēlēti tūkstošiem m2. vineā veikalā

Offline

sandors
26. Nov 2015, 22:19#3554

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


26 Nov 2015, 21:34:20 erda rakstīja:
tācu pirms tās uzmēriju AGV, vienu no modeļiem. Varu pateikt, ka bija MEGA ērta pirmā sajūta-kā izlieta uz galvas, ja neskaita, ka pēc 5min. staigāšanas ar viņugalvā.


Piebilde par AGV...kaut kad mēriju,jo ar pārliecību , ka ņemšu, biju noskatījis vienu modeli. Mērot vairāku AGV modeļus, aplauzos, visi kā viens man bija, galvai pa īsu. Sajūta ka ķivere nav līdz galam uzvilkta. Kaut, man pašam škiet, ka man nav nekāda mega garā galva!

[ Šo ziņu laboja sandors, 26 Nov 2015, 22:20:02 ]

Offline

mexa
26. Nov 2015, 22:25#3555

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ls2 nav tik slikta, bet kvalitaate pieklibo, choms jaunai pazaudeeja vizora skruuves...par sviishanu hz, jauzprasa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

niko
27. Nov 2015, 09:28#3556

Kopš: 23. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 86

Braucu ar: NX650`93, 500EXC-F`21

nu ls2 ir lētā desa - it kā izpildījums ir ok, savu funkciju pildīs, bet ir nepilnības, kas šķiet kaut kā ne tā. Un man nepietika arī ar ~30 min. veikala pastaigas ķiverē, jo kkādu spiešanu jūtu pēc stundas brauciena. Katrā ziņā savu pirmo iespaidu, ka paķers tik podu, kas iet galvā un nespiež, esmu pats apgāzis. Un baigi jāpievērš uzmanība galvas/ķiveres iekšējām formām, tā kā vispirms jāmēra un tad var meklēt saldos dīlus, otrādā secībā nav vērts, var sanākt vilšanās.

Offline

Ansis_C
30. Nov 2015, 12:43#3557

Kopš: 30. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 73

Braucu ar: R6 2003


26 Nov 2015, 22:25:23 mexa rakstīja:
ls2 nav tik slikta, bet kvalitaate pieklibo, choms jaunai pazaudeeja vizora skruuves...par sviishanu hz, jauzprasa


Jāpiekrīt par skrūvēm. Arī gandrīz pazaudēju, paveicās ka ievēroju laicīgi, pievilku un problēmu vairs nebija. Ar svīšanu problēmas nav bijušas, katgan tas varbūt nav tik objektīvi jo pārsvarā tik pa vasaru braucu.

Manuprāt lielākais mīnuss ir polsterējums: Ērts, bet pa sezonu izstaipījās diezgan ievērojami...

-----------------
Pain is inevitable, suffering is optional...

Offline

Kikos
04. Dec 2015, 16:39#3558

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 107

Braucu ar: BMW R1150gs

Nu ko, iepirkta dāvana sev ziemassvētkos, līdz eglītei jau nenocietīšos, būs rīt jāietestē.
Domāju šā un šitā, beigās paliku pie zelta vidusceļa cenas un kvalitātes ziņā. Nopirku Motofavorītā uz skačuhām 246eur, plaukta cena 329eur, Nolan 104EVO flipup ķiveri.
Pirmais iespaids- ļoti zolīda, kvalitatīvi nostrādāta ķivere. Pinloks, saulenes viss liekas čotka. Biki pārsteidza labā nozīmē vizieris, ļoti liels plats, plašs redzes leņķis, vecajam podam BMW system 4, nav tik laba pāredzamība. Kā kalpos laiks rādīs.

-----------------
pleve.lv Visu veidu lauksaimniecības plēves!

Offline

einaarsm
06. Dec 2015, 19:37#3559

Kopš: 19. Aug 2015

Ziņojumi: 145

Braucu ar: cbr f4i

Kādam no šejienes ir scorpion exo 1000 kivere, L vai XL izmērs? Gribētu aizbraukt piemērīt, lai saprastu, kādu izmēru sūtīt. Zeķe, ko galvā vilkt ir
Atbrauksu ciemos ar kādu alu vai šokolādi, Rīgā.
P.s uz veikalu nebraucu, jo kad darbu beidzu, veikali jau ciet.

Pz vai 26847850

Offline

saab21
06. Dec 2015, 20:01#3560

Kopš: 27. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar:

Tauata palīdziet ar savu subjektīvo viedokli:
SHARK EVOLINE SERIES 3 pret Nolan N104.
neviens km ar šiem podiem nav izbraukts, tik cik uzmērīti galvā, tā kā īsti nezinu ar kuru ziemassvētkos sevi iepriecināšu vairāk.
Varbūt kādam no jums ir bijusi pieredze ar abiem šiem podiem un var padalīties ar pieredzi

[ Šo ziņu laboja saab21, 06 Dec 2015, 20:15:20 ]

Offline