Autors | Ziņojums |
Janisgsx600f | 21. Jun 2022, 22:13 | #34941 |
|
Kopš: 23. May 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Suzuki DR650
| Sveiki. Suzuki dr650 dzinējam uzsilstot nekrīt vai lēni krīt apgriezieni. Auksts iet labi, lec labi. Kad kārtīgi uzsilst tad sākas problēmas. Kas varētu būt par vainu? |
Offline | |
|
karlsons | 22. Jun 2022, 23:33 | #34942 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3423
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Complete engine rebuild kit tev vajag
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Bumbss | 24. Jun 2022, 17:46 | #34943 |
|
Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Sveiciens Līgo svētkos!
Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?
[ Šo ziņu laboja Bumbss, 24 Jun 2022, 17:48:28 ] |
Offline | |
|
|
Padre | 24. Jun 2022, 22:22 | #34944 |
|
Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
24 Jun 2022, 17:46:22 Bumbss rakstīja:
Sveiciens Līgo svētkos!
Alus vietā izvēlējos papētīt kur noplūst baterijas enerģija stāvošam moto.
Nonācu pie secinājuma, ka pie vainas ir ģenerators. Papētot manuāli veicu nepieciešamās darbības ar multimetru un nonācu līdz manuālī saucamajam "rectifier" un "IC regulator"
Veicu mērījumus un šobrīd nav skaidrs, ko nozīmē multimetrā uzrādītie cipari.
Pievienoju foto, kur redzams, kādiem būtu jābūt mērījumiem pēc manuāļa+ blakus cipari, kurus uzrādīja multimetrs.
Būšu pateicīgs, ja kāds izskaidros, kas tur rādās- varbūt vienkārši tie skaitļi pārveidojami uz voltiem?
----------------- Ou Yess.
|
Offline | |
|
GuntarsV | 25. Jun 2022, 08:03 | #34945 |
|
Kopš: 15. Nov 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 38
Braucu ar: Xv 1600
| Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi. |
Offline | |
|
Bumbss | 25. Jun 2022, 20:08 | #34946 |
|
Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.
24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
|
Offline | |
|
Naits | 26. Jun 2022, 14:15 | #34947 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
25 Jun 2022, 08:03:30 GuntarsV rakstīja:
Vai uz rūpnīcas dīzes karburatorā var būt ka nav nekāda marķējuma? Tīrot karburatoru uz lielās dīzes neatradu nevienu marķējumu. Uz pārējām bija marķējumi.
parasti ir, ja nav marķējums tad iespējams kāds jet kits likts. Salīdzini pārējās un adatas marķējumu ar tabulu manuālī, tas dos kādu skaidrību.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Padre | 26. Jun 2022, 22:10 | #34948 |
|
Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?
Variants, ko vari vēl izdarīt.
Atvieno ģeneratora vadus (štekeri).
Būs 3 vadi, dzelteni.
Multimetru ieslēdz 200V vai 220V režīmā.
Piešķil moci.
Testera vadu (plusu) liec pie viena ģeneratora vada, mīnusu pie 2 un skaties, cik V ir tukšgaitā. Tas V var mainīties, dažiem 25-35V, citiem mazāk, citiem vairāk.
Šo veic ar visiem 3 vadiem, katru savā starpā.
1 ar 2
1 ar 3
2 ar 1
2 ar 3
3 ar 1
3 ar 2
Starp visiem mērījumiem vajadzētu būt vienādiem V (+-), tukšgaitā.
Pie 3Krpm līdz 5Krpm V ir jāpakāpjas un ļoti.
Service manual šis ir minēts, ja nemaldos, cik ir tukšgaitā jābūt un cik pie apgriezieniem.
Ja kaut kādā brīdī V raustās un nav vienādi - ģenerators saka adios..
Ar atslēgtu ģeneratoru no sistēmas moci ilgi nerūcini, atvieno ģeneratoru, izmēri un slāpē.
25 Jun 2022, 20:08:05 Bumbss rakstīja:
Visus štekerus tiku pārbaudījis. Beigu variantā izraujot štekeri un atslēdzot zemējuma vadu ģeneratoram, multimetrs noplūdi vairs neuzrāda.
Diodes pārbaudīju- viss izpīkstēja un rādijumi starp tām identiski- kam tā arī esot jābūt.
Tad nu esmu nonācis pie tā, ko rakstīju iepriekš. Bildē sarkanajā rāmītī esmu ierakstījis skaitļus, ko man uzrāda multimetrs. Un šobrīd nav skaidrs vai tie uzrādītie skaitļi ir ok vai nē.
24 Jun 2022, 22:22:29 Padre rakstīja:
Ja jau esi aizracies tik tālu..
pa lielam un pa mazam, ar diodi pārbaudi, vai maz ir noplūde, tobiš - vai laiž uz vienu pusi, vai uz abām.
Diodes standarta - laiž uz vienu pusi, ja nemaldis ir arī tādas, kas uz abām pusēm.
Mērot - multimetrā diodes indikators - laiž cauri un rāda V, kaut kādsu, vai nerāda, ok / nav ok.
Mērot pretēji - rāda kaut ko - nav ok / ok. Jāskatās manuālis, pēc bildēm spriežot - standarta, laiž cauri vienā virzienā.
Ja jau pa svētkiem never vaļā pudeli alus un ir brīvs brīdis - sāc ar standarta štekeriem.
Da kaut vai izzvani, lai multimetrs pīkst, teiksim masa pret +, idejiski nav jāpīkst.
Pat ja multimetra vienu galu pieliksi pie regulatora masas vada un pie rāmja otru galu, būtu jāpīkst.
Bet ja pie regulatora + vienu galu un otru pie rāmja un tad pīkst - nav labi...
visus štekerus izrauj, paskaties vai nav korodējuši / apsūbējuši, sapūt viņos kontaktu cleaner, ja ir un tā visiem kontaktiem cauri izej.. darīt būs ko.
Vēl paskaties - uz stūres visas pogas, izjauc vai nav laika zobs izdarījis savu...
----------------- Ou Yess.
|
Offline | |
|
JohnnyB | 27. Jun 2022, 13:38 | #34949 |
|
Kopš: 02. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Motociklu
| Kurš var šādu salabot?
|
Offline | |
|
RolandsK | 27. Jun 2022, 22:09 | #34950 |
|
Kopš: 21. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 155
Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)
| Juris Popovs jeb autospeci.lv visulaiku reklamējas, cik kruti viņi taisno diskus |
Offline | |
|
Bumbss | 28. Jun 2022, 09:40 | #34951 |
|
Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Atvienojot štekeri ar tiem 3 vadiem noplūde tāpat rādijās. Tad kad atvienoju arī zemējuma vadu, noplūde pazuda.
No vot vienīgi ko nenotestēju ir variants, kad štekeris ar 3 vadiem ir pievienots, bet zemējums noņemts. Šo brīvā brīdī būs jāpamēģina.
26 Jun 2022, 22:10:37 Padre rakstīja:
Bet, vai tas nozīmē, kamēr ģenerators ir pieslēgts kopējā ķēdē (3 dzelteni resni vadi), multimetrs rāda noplūdi?
[ Šo ziņu laboja Bumbss, 28 Jun 2022, 09:41:42 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 29. Jun 2022, 00:38 | #34952 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Zemējuma vads nav rādītājs-atvienojot zemējumu visas ķēdes tiek pārtrauktas. |
Offline | |
|
Christian_letti | 29. Jun 2022, 07:21 | #34953 |
|
Kopš: 29. Mar 2020
No: Jelgava
Ziņojumi: 98
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Honda Deauville
| Jautājums - vārstu tikšķēšana/grabēšana, ja parādās, ir novērojama jebkuros apgriezienos jeb kādos nosacītos intervālos?
|
Offline | |
|
Ragana | 29. Jun 2022, 08:35 | #34954 |
|
Kopš: 15. Apr 2019
Ziņojumi: 733
Braucu ar:
| Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt? |
Offline | |
|
marekovich | 29. Jun 2022, 08:46 | #34955 |
|
Kopš: 10. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 403
Braucu ar: Suuuuzuuuukiiii
|
29 Jun 2022, 08:35:51 Ragana rakstīja:
Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt?
Ir gadījies tieši karstumā. Palādēju un aizgāja. |
Offline | |
|
Bumbss | 29. Jun 2022, 08:49 | #34956 |
|
Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Visa ķēde tiek pārtraukta arī ja šis zemējuma vads tiek atvienots tieši no ģeneratora?
Zemējuma vads ir vēl kādā citā vietā uz moča?
29 Jun 2022, 00:38:40 mezamaris rakstīja:
Zemējuma vads nav rādītājs-atvienojot zemējumu visas ķēdes tiek pārtrauktas.
|
Offline | |
|
Ragana | 29. Jun 2022, 10:15 | #34957 |
|
Kopš: 15. Apr 2019
Ziņojumi: 733
Braucu ar:
|
29 Jun 2022, 08:46:49 marekovich rakstīja:
29 Jun 2022, 08:35:51 Ragana rakstīja:
Man močukam vakar viss bija ok. Šorīt nevar piešķilt un viss. Vsp nekāda reakcija, neviena lampiņa neiedegas. Knapi sardzidams tāds kā nopūtiens pēc mirkļa. Aķis pie šī karstuma var nosprāgt?
Ir gadījies tieši karstumā. Palādēju un aizgāja.
Šovakar mēģināšu. Tnx |
Offline | |
|
ursus | 29. Jun 2022, 11:52 | #34958 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| testeri vari pielikt,bet... ko dos palādēšana(muļķa mierinājums).
esi gatava pirkt jaunu akumulatoru,jo tikai muķiem(ēm) var nedaudz paveikties.
P.S. elektrolīts ir?[ Šo ziņu laboja ursus, 29 Jun 2022, 11:53:28 ]
----------------- JAWA |
Offline | |
|
Ragana | 29. Jun 2022, 17:46 | #34959 |
|
Kopš: 15. Apr 2019
Ziņojumi: 733
Braucu ar:
|
29 Jun 2022, 11:52:27 ursus rakstīja:
testeri vari pielikt,bet... ko dos palādēšana(muļķa mierinājums).
esi gatava pirkt jaunu akumulatoru,jo tikai muķiem(ēm) var nedaudz paveikties.
P.S. elektrolīts ir?
Uzliku tagad uz nakti lādēt. Vot vakarā vismaz mocis noreaģēja, bet nepiešķīlās. Nu neko, lai lādē pa nakti, rīt no rīta pievienošu atpakaļ
[ Šo ziņu laboja Ragana, 29 Jun 2022, 17:47:44 ] |
Offline | |
|
krivits | 29. Jun 2022, 18:32 | #34960 |
|
Kopš: 21. Apr 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 162
Braucu ar:
| Labdien.
Lieta sekojoša- motocikls Yamaha xvs 1100 2007g. tikko atpeldējis no ASV copart kantora.
1. Motociklu iedarbinot pieturot nedaudz gāzi viņš rūc, bet nevienmērīgi un reizēm šauj! Atlaižot gāzi pēc laika noslāpst. Sveces jaunas, bāka un karburatori iztīrīti no vecās degvielas.
2. Panelī rāda (N). Pie iedarbināta dzinēja ieliekot 1 ātrumā nekas nonotiek!? Var ieslēgt arī citos ātrumos, bet uz priekšu neiet.
Kādi padomi?
----------------- Dari ko darīdams, apdomā galu! |
Offline | |
|