Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Naits | 19. Apr 2022, 18:05 | #34881 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Pa kreiso sānu vāku nav bijis kādreiz sitiens? Ir redzēts, ka vāks vai karteris labots un mazliet sameties, kā rezultātā mazliet skaras pie magnēta gala skrūves, kā rezultātā ir līdzīga bēda.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
mikrefons | 19. Apr 2022, 21:09 | #34882 |
| Kopš: 22. Sep 2013
No: Olaine
Ziņojumi: 381
Braucu ar: Ar piekabi!
| KTM LC4 640 2005. gada.
Starteris nespēj pagriest motoru.
Starteris jauns, aķis jauns, kontakti pārbaudīti, zobrati un tas sajūgs viss ir labs.
Ievelkot dekompresatoru griež kā vajag, bet nelec.
Vai varētu būt, ka auto dekompresators ir nobeidzies? Kādam ir tā gadījies? Vai ir kāds kas apņemtos to nomainīt? | Offline | | |
mezamaris | 19. Apr 2022, 21:22 | #34883 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
19 Apr 2022, 18:05:27 Naits rakstīja:
Pa kreiso sānu vāku nav bijis kādreiz sitiens? Ir redzēts, ka vāks vai karteris labots un mazliet sameties, kā rezultātā mazliet skaras pie magnēta gala skrūves, kā rezultātā ir līdzīga bēda.
Nemaz nevajag labot,man bija uzsists vāks,pat netecēja,bet starteris sāka ķīlēt,tur maz vajag nobīdīt. | Offline | | |
|
Rizza | 21. Apr 2022, 11:41 | #34884 |
| Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Yolo džeksoni! Varat ieteikt kādu virpotāju, kas man varētu izvirpot flanci 10cm diametrā, 1cm biezu un 6 caurumus. Gribu uzlikt pufiņu uz oriģinālās trubas, bet vajag to pāreju. Veikalā maksā 100e plus gaidīšana. Pēc vajadzības piebrauktu lai var visu samērīt. Teikas Arnis vēl visp ņemās ar to?
Links te[ Šo ziņu laboja Rizza, 21 Apr 2022, 11:45:55 ] | Offline | | |
uldiss | 21. Apr 2022, 13:41 | #34885 |
| Kopš: 12. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 139
Braucu ar: Miskasti
| Varbūt kādam ir ideja. Vecais ZX6r ar karburatoriem. Lec labi auksts, lec labi silts, bet tikko ir "karsts", jeb labi uzsilis tā nešķiļās un dikti ilgi jāgriež. Karbīši ir tīrīti un regulēti, sveces un svečvadi svaigi, vārstu atstarpes saregulētas. Iet labi kad uzsilis.
[ Šo ziņu laboja uldiss, 21 Apr 2022, 13:41:49 ] | Offline | | |
Zais | 22. Apr 2022, 22:40 | #34886 |
| Kopš: 22. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai
| Ir jautājums spečukiem (Āfrika RD07A):
sezona sākusies ar šaušanu izpūtējā, palielinot apgriezienus virs 5K. Braucot ir sajūta, ka trūkst "asuma", paātrinās negribīgi.
Ir mainīta truba, bet tam noteikti nav saistības, jo šāva arī vecajā.
Sveces ir mainītas pagājušogad, brauktas maz. Gaisa filtrs arī gana svaigs. Nupat nomainīti degvielas sūkņa kontakti, kas bija nobeigušies. Lec no pusapgrieziena, tukšgaitā mierīgi darbojas.
Kādas idejas? Jālien karburatorā?
----------------- Nē nu jā
| Offline | | |
Madijs | 23. Apr 2022, 14:47 | #34887 |
| Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Varbūt kādam ir, vai zin kur atrast 19. gada Afrikas āra temperatūras devēja pretestības grafiku? Galīgi nemāku atrast. Long story short- nerāda āra temperatūru, vispār neko nerāda displejā, tikai strīpiņas. Pamērot pretestību devējam, tā mainās pasildot, bet ļoti iespējams, ka tas devējs nav nemaz īstais, jo vads šķiet nedaudz par īsu, jo līdz viņa dislokācijas vietai sensoru nemaz nevar aizvilkt. Īsāk sakot, vajag pretestību grafiku, lai saprastu, uz kuru pusi tālāk rakt. | Offline | | |
Naits | 23. Apr 2022, 15:51 | #34888 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
22 Apr 2022, 22:40:57 Zais rakstīja:
Ir jautājums spečukiem (Āfrika RD07A):
sezona sākusies ar šaušanu izpūtējā, palielinot apgriezienus virs 5K. Braucot ir sajūta, ka trūkst "asuma", paātrinās negribīgi.
Ir mainīta truba, bet tam noteikti nav saistības, jo šāva arī vecajā.
Sveces ir mainītas pagājušogad, brauktas maz. Gaisa filtrs arī gana svaigs. Nupat nomainīti degvielas sūkņa kontakti, kas bija nobeigušies. Lec no pusapgrieziena, tukšgaitā mierīgi darbojas.
Kādas idejas? Jālien karburatorā?
visdrīzāk ka jālien un pirms tam notestē vai nepiesūc gaisu gar kakliem un droseles asīm.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Boltrix | 24. Apr 2022, 09:21 | #34889 |
| Kopš: 22. Jun 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar: TDM850
| Sveiciens visiem! Varbūt kāds var padalīties ar info, kur Rīgā par saprātīgām naudām pirkt priekšējo dakšu blīvslēgu iesitēju? Aliexpress atrodu, bet neesmu mierā gaidīt pusotru mēnesi... | Offline | | |
Negantelis | 24. Apr 2022, 11:57 | #34890 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Domāju ka īr veikali kur tādu var dabūt dienu laikā, tiesa ja tas vienai reizei vajadzīgs un rokas taisnas pilnīgi mierīgi var iztikt ar veco blīvslēgu.Āmurītis jānotin ar lentu.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Boltrix | 24. Apr 2022, 17:14 | #34891 |
| Kopš: 22. Jun 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar: TDM850
| O, par šo nebiju iedomājies, paldies par padomu. | Offline | | |
viesic | 25. Apr 2022, 10:51 | #34892 |
| Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas. | Offline | | |
martinss | 25. Apr 2022, 11:31 | #34893 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Ūdensvadu biezās, armētās trubas ir vēl labākas, ja der.
25 Apr 2022, 10:51:41 viesic rakstīja:
Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
DeLuush | 26. Apr 2022, 16:24 | #34894 |
| Kopš: 05. Sep 2017
Ziņojumi: 44
Braucu ar:
|
04 Oct 2021, 22:13:17 Modrs rakstīja:
Beidzot izdevās pieslēgties savam zāģim
pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru.
VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās
iBeat mikuni softs (darbojas tikai 32bit win)
no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.
vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu
Settings
No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.
palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā
Esi laipni gaidīts online un PM, ir jautājumi! | Offline | | |
Bumbss | 03. May 2022, 10:01 | #34895 |
| Kopš: 11. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 91
Braucu ar: Mēli pa dēli
| Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi? | Offline | | |
shiirs | 03. May 2022, 10:12 | #34896 |
| Kopš: 24. Apr 2008
Ziņojumi: 689
Braucu ar: CanAm Outlander 1000 XTP, KTM duke 690 2008, KTM EXC-F 450 SIXDAYS 2024
|
03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?
Ja tev ir multimetrs tad vari pārbaudīt pats vai ir noplūde.
Izslēdz aizdedzi.
Uzgriez multimetra kloķi uz A = Amperi.
Noņem plusa klemmi. Melno multimetra taustu pievieno akumulatora + un sarkano pievieno sarkanajam resnajam vadam.
Un tad skaties, kādu skaitli uzrādīs multimetrs.
----------------- aizej tur nezin kur atnes to nezin ko. | Offline | | |
Padre | 03. May 2022, 10:27 | #34897 |
| Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Kas tev par mopēdu bija?
Iemesli dažādi... var nelādēt braucot (bieži liek V indikatorus uz borta, kaut kur), tipa tukšgaitā viss ok, rāda 14+V, bet ģenerators ir tik vecs, cik viņš ir vecs... tur visādi brīnumi var būt.
Piešķil - pieliec multimetru, pagāzē līdz 3-5K RPM, skaties, vai mainās V.
Un jā, pačeko noplūdi pats, kā jau minēts.
03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!
Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.
Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.
Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v
Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v
Signalizācija, imobilaizers nav.
Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
Einhaus | 03. May 2022, 13:57 | #34898 |
| Kopš: 04. Jun 2018
Ziņojumi: 143
Braucu ar:
| Tik pat labi var būt kabeļiem korozija, ka rezultātā samazināts šķērsgriezums vietām un plūst maz apmēru. V šajā gadījumā radīs pareizi, bet aķis nelādēsies. | Offline | | |
Madijs | 03. May 2022, 14:01 | #34899 |
| Kopš: 15. Dec 2020
Ziņojumi: 606
Braucu ar: Platu smaidu sejā
| Pareizi tikko rakstija, tadas lietas parbauda ar ampermetru, ja noplūde lielaka par kaut kādiem 0.05A, tad meklējam patērētāju pa vienam atslēdzot visu, kas saslēgts. | Offline | | |
mezamaris | 03. May 2022, 14:40 | #34900 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Autiņiem bieži aķi sēdina starteris,kurš ir visu laiku zem sprieguma,tajā sakrājas oglīšu putekļi un laiž uz īso.Ārstējas izmazgājot.
Nezinu kā tavam modelim,bet var pamēģināt atvienot starteri un pačekot izlādi. | Offline | | |
|
|