Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
19. Apr 2022, 18:05#34881

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Pa kreiso sānu vāku nav bijis kādreiz sitiens? Ir redzēts, ka vāks vai karteris labots un mazliet sameties, kā rezultātā mazliet skaras pie magnēta gala skrūves, kā rezultātā ir līdzīga bēda.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mikrefons
19. Apr 2022, 21:09#34882

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

KTM LC4 640 2005. gada.
Starteris nespēj pagriest motoru.
Starteris jauns, aķis jauns, kontakti pārbaudīti, zobrati un tas sajūgs viss ir labs.

Ievelkot dekompresatoru griež kā vajag, bet nelec.
Vai varētu būt, ka auto dekompresators ir nobeidzies? Kādam ir tā gadījies? Vai ir kāds kas apņemtos to nomainīt?

Offline

mezamaris
19. Apr 2022, 21:22#34883

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


19 Apr 2022, 18:05:27 Naits rakstīja:
Pa kreiso sānu vāku nav bijis kādreiz sitiens? Ir redzēts, ka vāks vai karteris labots un mazliet sameties, kā rezultātā mazliet skaras pie magnēta gala skrūves, kā rezultātā ir līdzīga bēda.
Nemaz nevajag labot,man bija uzsists vāks,pat netecēja,bet starteris sāka ķīlēt,tur maz vajag nobīdīt.

Offline

Rizza
21. Apr 2022, 11:41#34884

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Yolo džeksoni! Varat ieteikt kādu virpotāju, kas man varētu izvirpot flanci 10cm diametrā, 1cm biezu un 6 caurumus. Gribu uzlikt pufiņu uz oriģinālās trubas, bet vajag to pāreju. Veikalā maksā 100e plus gaidīšana. Pēc vajadzības piebrauktu lai var visu samērīt. Teikas Arnis vēl visp ņemās ar to?

Links te

[ Šo ziņu laboja Rizza, 21 Apr 2022, 11:45:55 ]

Offline

uldiss
21. Apr 2022, 13:41#34885

Kopš: 12. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Miskasti

Varbūt kādam ir ideja. Vecais ZX6r ar karburatoriem. Lec labi auksts, lec labi silts, bet tikko ir "karsts", jeb labi uzsilis tā nešķiļās un dikti ilgi jāgriež. Karbīši ir tīrīti un regulēti, sveces un svečvadi svaigi, vārstu atstarpes saregulētas. Iet labi kad uzsilis.

[ Šo ziņu laboja uldiss, 21 Apr 2022, 13:41:49 ]

Offline

Zais
22. Apr 2022, 22:40#34886

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Ir jautājums spečukiem (Āfrika RD07A):
sezona sākusies ar šaušanu izpūtējā, palielinot apgriezienus virs 5K. Braucot ir sajūta, ka trūkst "asuma", paātrinās negribīgi.
Ir mainīta truba, bet tam noteikti nav saistības, jo šāva arī vecajā.
Sveces ir mainītas pagājušogad, brauktas maz. Gaisa filtrs arī gana svaigs. Nupat nomainīti degvielas sūkņa kontakti, kas bija nobeigušies. Lec no pusapgrieziena, tukšgaitā mierīgi darbojas.
Kādas idejas? Jālien karburatorā?


-----------------
Nē nu jā

Offline

Madijs
23. Apr 2022, 14:47#34887

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Varbūt kādam ir, vai zin kur atrast 19. gada Afrikas āra temperatūras devēja pretestības grafiku? Galīgi nemāku atrast. Long story short- nerāda āra temperatūru, vispār neko nerāda displejā, tikai strīpiņas. Pamērot pretestību devējam, tā mainās pasildot, bet ļoti iespējams, ka tas devējs nav nemaz īstais, jo vads šķiet nedaudz par īsu, jo līdz viņa dislokācijas vietai sensoru nemaz nevar aizvilkt. Īsāk sakot, vajag pretestību grafiku, lai saprastu, uz kuru pusi tālāk rakt.

Offline

Naits
23. Apr 2022, 15:51#34888

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


22 Apr 2022, 22:40:57 Zais rakstīja:
Ir jautājums spečukiem (Āfrika RD07A):
sezona sākusies ar šaušanu izpūtējā, palielinot apgriezienus virs 5K. Braucot ir sajūta, ka trūkst "asuma", paātrinās negribīgi.
Ir mainīta truba, bet tam noteikti nav saistības, jo šāva arī vecajā.
Sveces ir mainītas pagājušogad, brauktas maz. Gaisa filtrs arī gana svaigs. Nupat nomainīti degvielas sūkņa kontakti, kas bija nobeigušies. Lec no pusapgrieziena, tukšgaitā mierīgi darbojas.
Kādas idejas? Jālien karburatorā?


visdrīzāk ka jālien un pirms tam notestē vai nepiesūc gaisu gar kakliem un droseles asīm.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Boltrix
24. Apr 2022, 09:21#34889

Kopš: 22. Jun 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: TDM850

Sveiciens visiem! Varbūt kāds var padalīties ar info, kur Rīgā par saprātīgām naudām pirkt priekšējo dakšu blīvslēgu iesitēju? Aliexpress atrodu, bet neesmu mierā gaidīt pusotru mēnesi...

Offline

Negantelis
24. Apr 2022, 11:57#34890

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Domāju ka īr veikali kur tādu var dabūt dienu laikā, tiesa ja tas vienai reizei vajadzīgs un rokas taisnas pilnīgi mierīgi var iztikt ar veco blīvslēgu.Āmurītis jānotin ar lentu.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Boltrix
24. Apr 2022, 17:14#34891

Kopš: 22. Jun 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar: TDM850

O, par šo nebiju iedomājies, paldies par padomu.

Offline

viesic
25. Apr 2022, 10:51#34892

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.

Offline

martinss
25. Apr 2022, 11:31#34893

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ūdensvadu biezās, armētās trubas ir vēl labākas, ja der.


25 Apr 2022, 10:51:41 viesic rakstīja:
Ja pēc izmēriem der, tad lēts variants blīvslēgu iedzīšanai ir pelēkās pvc kanalizācijas trubas.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

DeLuush
26. Apr 2022, 16:24#34894

Kopš: 05. Sep 2017

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


04 Oct 2021, 22:13:17 Modrs rakstīja:
Beidzot izdevās pieslēgties savam zāģim



pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru.
VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās

iBeat mikuni softs (darbojas tikai 32bit win)

no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.

vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu


Settings

No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.


palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā

Esi laipni gaidīts online un PM, ir jautājumi!

Offline

Bumbss
03. May 2022, 10:01#34895

Kopš: 11. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: Mēli pa dēli

Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?

Offline

shiirs
03. May 2022, 10:12#34896

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 689

Braucu ar: CanAm Outlander 1000 XTP, KTM duke 690 2008, KTM EXC-F 450 SIXDAYS 2024


03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?


Ja tev ir multimetrs tad vari pārbaudīt pats vai ir noplūde.

Izslēdz aizdedzi.

Uzgriez multimetra kloķi uz A = Amperi.
Noņem plusa klemmi. Melno multimetra taustu pievieno akumulatora + un sarkano pievieno sarkanajam resnajam vadam.

Un tad skaties, kādu skaitli uzrādīs multimetrs.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

Padre
03. May 2022, 10:27#34897

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Kas tev par mopēdu bija?
Iemesli dažādi... var nelādēt braucot (bieži liek V indikatorus uz borta, kaut kur), tipa tukšgaitā viss ok, rāda 14+V, bet ģenerators ir tik vecs, cik viņš ir vecs... tur visādi brīnumi var būt.
Piešķil - pieliec multimetru, pagāzē līdz 3-5K RPM, skaties, vai mainās V.
Un jā, pačeko noplūdi pats, kā jau minēts.



03 May 2022, 10:01:21 Bumbss rakstīja:
Sveiciens!

Šobrīd situācija ar akumulatora izlādēšanos, kad uz moča.

Akumulators jauns. Stāvot istabā jauda nekritās 12,96V
Ieliku mocī. Ģenerators lādē- pie iedarbināta rādija 14,32V.

Pēc dienas tiku noņēmis- paturēju dienas 3 istabā un vēlreiz pārliecinājos, ka nepieslēgts nelādējas ārā, turējās 12,4v

Pieliku atpakaļ uz moča- nobraucu nedaudz virs 200 km, un noliku garāžā (tajā brīdī neskatījos, cik iekšā jauda)
Nākamajā dienā skatos, jauda 11,94v. Tajā dienā vairs nebraucu- eksperimenta pēc atstāju līdz nākamās dienas vakaram, kad secinu, ka jauda jau vairs 11.02v

Signalizācija, imobilaizers nav.

Kādi ir varianti, kur noplūst enerģija? Kā pārbaudīt- iespējams kāds ar to ir saskāries un ir ieteikumi ar ko sākt, lai skatītos pēc kārtas. Varbūt kādi labi youtube video saglabāti?
+ variet ieteikt elektriķi?


-----------------
Ou Yess.

Offline

Einhaus
03. May 2022, 13:57#34898

Kopš: 04. Jun 2018

Ziņojumi: 143

Braucu ar:

Tik pat labi var būt kabeļiem korozija, ka rezultātā samazināts šķērsgriezums vietām un plūst maz apmēru. V šajā gadījumā radīs pareizi, bet aķis nelādēsies.

Offline

Madijs
03. May 2022, 14:01#34899

Kopš: 15. Dec 2020

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Platu smaidu sejā

Pareizi tikko rakstija, tadas lietas parbauda ar ampermetru, ja noplūde lielaka par kaut kādiem 0.05A, tad meklējam patērētāju pa vienam atslēdzot visu, kas saslēgts.

Offline

mezamaris
03. May 2022, 14:40#34900

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Autiņiem bieži aķi sēdina starteris,kurš ir visu laiku zem sprieguma,tajā sakrājas oglīšu putekļi un laiž uz īso.Ārstējas izmazgājot.
Nezinu kā tavam modelim,bet var pamēģināt atvienot starteri un pačekot izlādi.

Offline