Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Atdod man. Nekādā gadijumā netici sertifikacijai uz burkas. Pretī iedošu ikonu ar svēto Motul, palīdz, sargā un dažkārt pat pieceļ jebkuru pusmirušu 20-gadīgu moci... | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu... | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
21 Jan 2019, 20:05:04 lomsz rakstīja:
Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu...
Niere visticamāk pārfrāzēs augstāk pieminēto :
" (..) piedāvā kaut vienu savu "full synthetic" produktu ar esteriem? vai arī tomēr arvien izšļūc pa vecam ar GroupIII hidrokrek ".
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
|
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Niere, vai Tev ir komentāri par Championlube ko tirgo pkp.lv ? savam četrriteņu bavārietim leju šādu: Links uz speceni
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Jan 2019, 20:05:04 lomsz rakstīja:
Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu...
http://www.bomotoroil.nl/
"Site Under Construction"............... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Jan 2019, 23:09:59 Rizza rakstīja:
Niere, vai Tev ir komentāri par Championlube ko tirgo pkp.lv ? savam četrriteņu bavārietim leju šādu: Links uz speceni
ja tavam bavārietim prasa BMW LL-04, tad kādēļ ar lai nelietu..
tā kā tam ir arī MB229.52, tad visnotaļ normāls produkts. protams, sastingšanas temperatūra -36C (tātad zem -20C grūti startēt), kā jau hidrokrekam, nav nekāda spožā, bet drīzumā vietam sola -30C | Offline | | |
nillys | | Kopš: 21. Sep 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 79
Braucu ar: CRF450, TransSlap
| Transalps ēd eļļu 91. gada,leju 5100 10w40, varētu būt, ka nomainot uz citu marku vai viskozitāti problēma risinās? Ja jā, tad kādu? Jo mocis nedūmo nekad, bet tā eļla kautkur pazūd | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| 5100tā faktiski ir minerāleļļa ar ēdamkaroti esteru. minerālenēm ir izteikti augsta gaistamība. attiecīgi, ja eļļas zudumam nav tehnisku iemeslu (tādu var būt ~40), tad pat visprastākā sintētika uz GroupIII bāzes, var samazināt patēriņu. protams, PAO un esteriem gaistamība ir pavisam niecīga, ap ~5%, bet tas nenozīmē, ka uzreiz vajag tieši tādu. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| niere-vari iisi nokomenteet motul moto liinijas markas, par 7100 pietiek info un pieredzes, 300v ar drusku, bet citas seerijas pamaz info, vajag kraatuvi papildinaat
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| savulaik tepat MP vērtēju arī šos divus produktus, kur, pamatojoties uz veiktajām lietoto eļļu analīzēm, 7100tajai bija izteikti sūdīga bīdes (viskozitātes) stabilitāte karstajā galā, kas norāda uz markentinga pozicionējumam neatbilstošām izejvielām (hidrokreks+lēts visc.modifikators). tas gan nenozīmē, ka lielākajai daļai citām 'širpotreba' klases GroupIII sintētikām nav tāda pati kaite, taču to piesaucu, jo produkts tiek piedāvāts kā "krutais" esters. protams, ka moto motoreļļas neviena nav 100% esters (un nav arī vajadzības), taču jāsaprot, ka konkrētās eļļas bāzē ir vienkārši GroupIII (attīrīta minerālene) 'sintētika' ar nelielu esteru piešprici. tātad, tīri no izejvielu vērtējuma, - uzlabots 'širpotrebs'.
runājot par 300V, man nav pieejami analīžu rezultāti. tā kā šim produktam iepriekš piesauktā GroupIII vietā būtu jābūt polialfaolifīniem (PAO), tad pieņemu, ka šis tiešām ir augstvērtīgs produkts. parasti citi ražotāji datu lapās akcentē PAO+ester, bet Motul to nav darījis. iespējams tādēļ, lai visus akcentus liktu uz esteri.
pirms gadiem pieciem Motul pilnībā pārstrādāja savas moto eļļas un nojaušu, ka viens no iemesliem bija tautā aizgājušais konkurentu pētījums, kur 300V uzrādīja pārsteidzoši sūdīgu rezultātu zobratu aizsardzībā un pretkorozijas īpašībās. ar jauno formulu datu lapā īpaši tika akcentēta FZG slodzes veiktspēja (augsta kontaktspiediena potence), tātad tā bija reakcija uz pamatoto kritiku.
taču par pārstrādāto recepti, kā jau teicu, nevaru droši izteikties, taču nojaušu, ka tai tiešām vajadzētu būt savestai kārtībā līdz tam līmenim, kurā 300V tiek mārketēts.
jāsaprot arī, ka tīri no plašai publikai pieejamas tehnisko datu lapas nolasīt visas svarīgās eļļas īpašības nav iespējams. | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| Ir ļoti daudz jautājumy par šodienas eļļām, piem. kapēc Wolf pēc 5tkm nokrītas līmenis (izgaro vai?), kapēc 7100 pēc 10tkm pārvēršas par ūdeni? Kapēc Prolong ir vienīgā piedeva jebkurai eļļai, kura sajaucoties samazina berzes pretestību uz metāla detaļām? Kapēc tas un kapēc šis???
Ir zināms fakts, sintētika vai pussintētika būs labākais mūsu tehnikai (neatstāj piedeguma nogulsnes), ja tā ir vecāka par gadiem pieciem un vēl plus. Jaunāka tehnika prasa plānāku eļļu, vecāka tehnika biezāku, saistīts ar salāgojuma precizitāti kustīgo detaļu mezglos.
Nav man jāpiekrīt, jo tikai subjektīvs viedoklis no gadu pietedzes
-----------------
| Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Īsti nesapratu ko gribēji pateikt | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Laikam to ka ir piedeva kura izlabo visas elljas, un nieres viedoklim par piedevaam, kuru paarnjeemu arii es, uz kiimijas pamata, nav vietas.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
27 Jan 2019, 19:42:59 mezamaris rakstīja:
Īsti nesapratu ko gribēji pateikt
Tiem kas nesaprata
Izmantojiet tehnikai eļļu, kura rakstīta manuālī, un viss būs štokos ar piebildi, savlaicīgi to nomainot ar filtru
-----------------
| Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Tas gan ir jaunums. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
27 Jan 2019, 19:57:29 tuchka rakstīja:
Izmantojiet tehnikai eļļu, kura rakstīta manuālī, un viss būs štokos ar piebildi, savlaicīgi to nomainot ar filtru
ja viss ir tik vienkārši, tad tieši šobrīd mēs ar vienu no prominentiem MPistiem skatām tēmu par šo Honda rekomendāciju:
jautājumi:
1) vai gonkai izmantosi ieteikto Honda OEM produktu?
2) ja Honda produkts par dārgu, vai izmantosi, piemēram, šādu manuāļa prasībām atbilstošu eļļu?
(tas, ka ražots Ķīnā, nav būtiski)
| Offline | | |
Janjis | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 159
Braucu ar: R9T & GS Rallye
| Labāk nokomentē Hondas neloģiku OEM uzrādīt 10W30!
27 Jan 2019, 22:36:26 Niere rakstīja:
27 Jan 2019, 19:57:29 tuchka rakstīja:
Izmantojiet tehnikai eļļu, kura rakstīta manuālī, un viss būs štokos ar piebildi, savlaicīgi to nomainot ar filtru
ja viss ir tik vienkārši, tad tieši šobrīd mēs ar vienu no prominentiem MPistiem skatām tēmu par šo Honda rekomendāciju:
jautājumi:
1) vai gonkai izmantosi ieteikto Honda OEM produktu?
2) ja Honda produkts par dārgu, vai izmantosi, piemēram, šādu manuāļa prasībām atbilstošu eļļu?
(tas, ka ražots Ķīnā, nav būtiski)
[ Šo ziņu laboja Janjis, 28 Jan 2019, 11:53:08 ] | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
28 Jan 2019, 13:41:15 Bagars rakstīja:
28 Jan 2019, 11:52:44 Janjis rakstīja:
Labāk nokomentē Hondas neloģiku OEM uzrādīt 10W30!
Kur tieši ir neloģika? Kautkas par daudz vai par maz?
Bet kā, tavuprāt, vajadzēja?
Ārā 21 gadsimts, vajadzēja gadam atbilstošākas prasības. Bet ja tur gazonakasilka 80 gada, tad ok | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Kāds restaurātors man teica,ka ar vecajiem tieši esot problēmas,jo režotāji ekoloģisko normu spiesti vairs nepievienojot eļļām tiem vajadzīgās vielas...
Nu bet mūsdienu motori?
Tos būvējot izmanto matereālus jau ņemot vērā smērvielu iespējas... | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
29 Jan 2019, 16:22:04 mezamaris rakstīja:
Kāds restaurātors man teica,ka ar vecajiem tieši esot problēmas,jo režotāji ekoloģisko normu spiesti vairs nepievienojot eļļām tiem vajadzīgās vielas...
Nu bet mūsdienu motori?
Tos būvējot izmanto matereālus jau ņemot vērā smērvielu iespējas...
Jau daudz siltāks
Tikai vajadzīgās vielas ir pat vairāk, kā pirms laba laika atpakaļ.
Viss slēpjas salāgojuma precizitātē, visas slīdes detaļas, sazobes, sūkņi utt.
Jo smalkāka tehnika, jo smalkāku eļļu vajadzētu izmantot
Motoru remontu manuāļos arī ir pieteiktas pielaides, kas saprotamā valodā norāda jau automātā uz eļļas blīvumu. Nu kkā tā...
-----------------
| Offline | | |
|
|