Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
31. Oct 2021, 06:44#34721

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Manuprāt, jebkurā gadījumā ar vienu nepietiek. Vismaz divas vajadzēs. Domāju arī ka jāizvēlas atslēga kas nav ar diapazonu no 6-210, jo mazāks diapazons jo precīzākam jābūt instrumentam. Ja plāno moča skrūvešanu, tad atslēga jāskatās no 10Nm, ļoti daudz skrūves būs amplitūdā no 10 līdz 30 un atsevišķi mezgli vēl var būt ap 40, Tālāk nākamais aktuālais atkarībā no moča varētu būt 60-150 asīm. Tas ir tie spēki, kurus ikdienas lietotājam varētu būt aktuāli izmantot.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

booo_kat
31. Oct 2021, 09:17#34722

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Paldies par padomiem! Skatīsies tālāk.

Ja vēl kādam ir kas bilstams, lūgtum!

Offline

zet
31. Oct 2021, 17:12#34723

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Liekas ka musdienās visi bijušie brendi ir vienādi. +-labi, bet ne perfekti.
Jāņem jebkuru nosaukumu no prof līnijam (ne amateru), to pašu Yato, Kingtony, Gedore, Makita vai citu. Visi vienādi "cieti".

Offline

Gasjs
31. Oct 2021, 17:28#34724

Kopš: 17. Jun 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 265

Braucu ar: agronoma sapni (BMW R1200GS Adventure LC)

Paņēmu momentatslēgas Louis: vienu smago - līdz kādiem 100+Nm un vienu vieglo līdz 40Nm. No lētā gala (Rothenwald vai Craft Meyer).
Smagā ir ļoti Ok.
Vieglajai vairs nedzirdu, kad sāk klikšķēt. Pēc sajūtām šķiet ka pārvelku.
Man gan abas rokas kreisās.
Anyway - iesaku paņemt vairākas un "vieglo" ņemt glaunāku, jo mazos spēkus ir krietni vieglāk un riebīgāk pārvilkt

Offline

DVPQ
05. Nov 2021, 16:06#34725

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Aprillia Shiver

Sveiki Biedri,

Šovasar pamaniju kad braucot bez rokām mocīti velk uz vienu sānu, tapēc gribu uzklausīt jūsu viedokļus, kur varētu aizvest moci uz pārbaudi , jeb rāmja ģeometrijas diagnostiku , un cik tas maksātu ?

Mocis ir kritis uz viena sāna, bet ne manā īpašumā, tapēc tādas aizdomas kad kkas nav ar to

Pateicos jau iepriekš !

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 05 Nov 2021, 20:02:47 ]

Offline

ursus
05. Nov 2021, 17:10#34726

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

pirmkārt katrs mocis,kaut kur velk. ideālu rāmju naU (varbūt ir).

Otrs kā esi savu (dirsu) pakaļu uz sēdekļa uzlicis.
UN NESMEJ !

Normāli atbilde,šķībs rāmis,bet subjektīvi.

JO !!! spriegojot ķēdi(kaut nedaudz šķībi-pieļajami),riteni nebūs perfekti ar otru riteni.

-----------------
JAWA

Offline

mezamaris
05. Nov 2021, 20:00#34727

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

1-Pēc kritiena pirmais ko pārbauda ir pr. dakša(štoki,tilti,ap.tilta ass)
2-Uz sānu var vilkt dēļ nepareiza ķēdes spriegojuma,kā jau tika minēts (pak. ritens nav uz vienas ass ar pr.)
3-Nepareizs svarojums,arī jau minēja par pakaļu,var vēl minēt somas.
4-Nepatīkamākais,tas ir rāmis.Lai samērītu vajadzēs nojaukt līdz plikam rāmim ar pr. un pak.dakšu...
Bet neraudi,parasti tā ir pr. dakša.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 05 Nov 2021, 20:05:51 ]

Offline

DVPQ
06. Nov 2021, 17:52#34728

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Aprillia Shiver

paldies veči par atbildēm, lieliskas idejas ar ko sākt super

Offline

Kalnz
07. Nov 2021, 21:25#34729

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`

Gribu dabūt moci zemāku pa +/- 3-5cm

Darīt to ar linkage palīdzību? Kur atrast īsto linkage?

Mocis - KX450F

Offline

Sergejs80
07. Nov 2021, 21:40#34730

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Ja māki fleksi un urbjmašīnu, tad mierīgi pats.

Offline

Kalnz
07. Nov 2021, 21:41#34731

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`


07 Nov 2021, 21:40:20 Sergejs80 rakstīja:
Ja māki fleksi un urbjmašīnu, tad mierīgi pats.


Kas jādara?

Offline

Sergejs80
07. Nov 2021, 21:46#34732

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Laikam drusku pārsteidzos. Manam mocim tie linki ir vienkārši no plakandzelža, ja Tavam nav kādi specifiski izliekumi, tad uztaisi pats.

Offline

feciic
08. Nov 2021, 00:10#34733

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


07 Nov 2021, 21:41:49 Kalnz rakstīja:

07 Nov 2021, 21:40:20 Sergejs80 rakstīja:
Ja māki fleksi un urbjmašīnu, tad mierīgi pats.


Kas jādara?

Pirms sāc darboties ar fleksi pārliecinies vai priekšējo dakšu vari tiltiņos iesēdināt nu vismaz tik daudz lai pre stūri neatmetas, savādāk mocis nestūrēsies. Bet vispār kam tas vajadzīgs, kx450 nav domāts pie luksofora sēdēt, tādēļ sēdekļa augstumam no zemes nebūtu jābūt vispār nekādai nozīmei.

Offline

Kalnz
08. Nov 2021, 10:55#34734

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`


08 Nov 2021, 10:00:32 Bagars rakstīja:

07 Nov 2021, 21:25:10 Kalnz rakstīja:
Gribu dabūt moci zemāku pa +/- 3-5cm

Darīt to ar linkage palīdzību? Kur atrast īsto linkage?

Mocis - KX450F

vajadzētu sākt ar skaidrojumu, kāpēc nepieciešama pazemināšana ... mazam augumam, smaguma centra paremināšanai, vnk gribās, ..?


Lai padarītu ērtāku uzsākšanu, braukšanu utml īsāka auguma cilvēkam

Doma uzlikt vnk citu, īsāku linkage, bet kādu?

Vēl jautājums par radiatora aizsargu, kādi ir varianti? Lai nogūldot moci paliek radiatori dzīvi, netiek saspiesti

Offline

Kalnz
08. Nov 2021, 18:21#34735

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`


08 Nov 2021, 14:18:24 Bagars rakstīja:

08 Nov 2021, 10:55:10 Kalnz rakstīja:

Lai padarītu ērtāku uzsākšanu, braukšanu utml īsāka auguma cilvēkam

Doma uzlikt vnk citu, īsāku linkage, bet kādu?

Tikai zemāku sēdekli
Tas ir drošākais, lētākais un vienkāršākais variants. Visi pārējie maina mo vadāmību.


Vēl jautājums par radiatora aizsargu, kādi ir varianti? Lai nogūldot moci paliek radiatori dzīvi, netiek saspiesti

Aizsargi
vai Toms @ride.lv






Thx par linku

Par sēdekli ideja laba, bet neesmu redzējis pazeminātus sēdekļus jeb parlonus, tikai standarta vai paaugstinātus...

Offline

Bagars
08. Nov 2021, 21:45#34736

Kopš: 09. Sep 2008

Ziņojumi: 4244

Braucu ar: ļoti gudru sejas izteiksmi

http://www.mimero.lv/ uztaisīs visu, ko var uztaisīt. Protams, no esošā sēdekļa.
vrb labāk nopirkt k-kādu ar bojātu virsu, lai nav jāčakarē esošais.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=15239
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7649

Offline

Naits
09. Nov 2021, 18:09#34737

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Manējā glerija ir 10 gadus veca, bet Robis vēl joprojām ar to nodarbojas, vieta cita, bet tur pat netālu Starta ielā un numurs tas pats. Otra ir viņa galerija, bet labāk zvaniet, jo nezinu cik bieži te ienāk

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Kalnz
09. Nov 2021, 19:46#34738

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 670

Braucu ar: Kawasaki KX450F / Harley-Davidson FXDS / TRRS ONE RR 22`

Cik daudz ir jānojauc liekot radiatora aizsargus? Antifrīzs jālej ārā?

Offline

RadekSkylark
11. Nov 2021, 21:27#34739

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 425

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Sveiki, tauta.

Gribēju apvaicāties, varbūt kāds saskaries ar līdzīgu situāciju.

Nopirku Acerbis X-Factory roku sargus. Gribēju uzmontēt, konstatēju, ka oriģinālajai moto alumīnija stūrei (22mm ārējais diametrs) iekšējais diametrs ~13mm (attiecīgi stūras sieniņas biezums ~4,5mm), bet dībeļiem, kas nāk līdzi roku sargiem ārējais diametrs ~13,5-14mm. Saprotu, ka, acīm redzot, lielākajai daļai stūru iekšējais diametrs lielāks, līdz ar to nav problēma uzmontēt šos, universālos, roku sargus.

Domāju par potenciālajiem risinājumiem, prātā nāk 3 varianti, kurus sarindoju, manuprāt, pēc izmaksām:
1) paņemt 14mm urbi un ieurbt galos tik dziļi, cik jālien dībelim (galos stūres sieniņas biezums būs 4mm, kas šķiet, ka ir vairāk kā pietiekami stiprībai);
2) censties atrast un nopirkt, vai pasūtīt pie virpotāja jaunas čaulas dībelim, kam būs mazāks ārējais diametrs;
3) nopirkt jaunu stūri, kurai ir standarta iekšējais diametrs (sieniņas biezums).

Ja kādam ir vēl kāds variants, labprāt uzklausīšu. Tāpat būšu pateicīgs par komentāriem attiecībā uz minētajiem variantiem (vienlaicīgi kāds varbūt var ieteikt sakarīgākās alumīnija price/performance stūres).

Paldies!

[ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 11 Nov 2021, 21:29:26 ]

Offline

mezamaris
11. Nov 2021, 21:41#34740

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Gribi no rokas pārurbt 1mm ?
Ceru Tev ir pieredze un zini kā šādā gadījumā jāasina urbis...
Skaidrs,ka jauna čaula ir prātīgāk.
Stājies rindā pēc alus...

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 11 Nov 2021, 21:44:05 ]

Offline