Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
03. Sep 2021, 11:14#34681

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ietekmee caurums, atkarajas no akustikas, bet tomer jaaizvac. Vakuuma ap tiem 3-4mm buus. Perc interkara silikona, gumijas klasiskos aizmirsti

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

booo_kat
03. Sep 2021, 11:27#34682

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.

Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.

Offline

ursus
03. Sep 2021, 15:13#34683

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Paldies ! Naitam par technisko problēmu risināšanas palīdzību.
1. reiz ar karburatoru cīņu,ko uzveicu ar Naita padomu.

2.reiz, Nelielā problēma ar sajūgu,detaļu iegāde,padoms. Viss -čikiniekā-.

P.S. Suzim neesmu ķēdi mazgājis ... un netaisos,laikam jau pa dubļiem neizvārtu...

[ Šo ziņu laboja ursus, 03 Sep 2021, 15:14:03 ]



-----------------
JAWA

Offline

Naits
03. Sep 2021, 17:20#34684

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 Sep 2021, 15:13:35 ursus rakstīja:
Paldies ! Naitam par technisko problēmu risināšanas palīdzību.
1. reiz ar karburatoru cīņu,ko uzveicu ar Naita padomu.

2.reiz, Nelielā problēma ar sajūgu,detaļu iegāde,padoms. Viss -čikiniekā-.

P.S. Suzim neesmu ķēdi mazgājis ... un netaisos,laikam jau pa dubļiem neizvārtu...

Ņem par labu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
03. Sep 2021, 20:45#34685

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


03 Sep 2021, 11:27:09 booo_kat rakstīja:
Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.

Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.


Brauc ka uz servisu, citadi tulit kads ierekomendes droseli pamainiit jaredz par ko runa, citaadi jau auzas saakas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

booo_kat
05. Sep 2021, 10:02#34686

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


03 Sep 2021, 20:45:07 mexa rakstīja:

03 Sep 2021, 11:27:09 booo_kat rakstīja:
Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.

Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.


Brauc ka uz servisu, citadi tulit kads ierekomendes droseli pamainiit jaredz par ko runa, citaadi jau auzas saakas


Gofra jau pierakstīta servisā, cauruli nomainīju, tā raustīšanās pazuda.

Offline

mario973
19. Sep 2021, 19:25#34687

Kopš: 08. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: braucamo

Jautājums padebīls,bet tomēr- vai nenobortejot riepu var kā saprast vai tā ir ar kameru vai bez. Un vai bezkameras riepā var likt kameru.

Offline

Naits
19. Sep 2021, 20:29#34688

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Pirmkārt pēc diska var saprast kāda riepa uz tā var būt, otrkārt uz riepas ir rakstīts vai tā ir bezkameru un trešā lieta, ka bezkameru riepā var likt kameru

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

tipin6
19. Sep 2021, 20:43#34689

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

Pēc ventīļa... Ja var redzēt, ka ventīlis iznāk no diska iekšpuses- tad ar kameru. Ja ir tāds kā gumijots, diezgan elastīgs uz visām pusēm- tad bezkameru.

Offline

mario973
19. Sep 2021, 22:03#34690

Kopš: 08. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: braucamo

Thx

Offline

Modrs
22. Sep 2021, 21:24#34691

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


30 Aug 2021, 10:15:03 viesic rakstīja:

29 Aug 2021, 20:48:26 Modrs rakstīja:
Jācer, ka nebūs liesais un zonde spēs veikt nepieciešamās korekcijas

Nezinu par konkrēto ecu, bet cik esmu skatījies līdzīga gada kaplim nav ego korekcijas ar fuel trim tabulām, motora aizsardzībai ir afr tabula ar vērtībām (~ 1.05) kuru pārsniedzot izmet error. Tā kā iespējams nāksies remapot, ja atšķirsies sprausla.


Biš čakars turpinās. Mocis sācis sprauslāt. lēni uzdodot gāzi viss ok, strauji uzgāzējot slāpst nost.

jautājums - ir kādam (kaut vai tanī pašā motosportā) kompis, ar ko pieslēgties un saprast, kas par problēmu?

atradu šādu video:

tā kā garāžā ir pilns ar VAGiem un ir jau šī diagnostika, būs jāpaprovē

EDIT: Problēma atrisināta - lai iztīrītu degvielas sistēmu, bākā biju ilējis ASPENu. Tas biš padarīja vaļīgāku vienu degvielas caurulīti bākas iekšpusē pie degvielas sūkņa. Nepietiekams degvielas spiediens bija iemesls

[ Šo ziņu laboja Modrs, 25 Sep 2021, 20:22:11 ]

Offline

ursus
30. Sep 2021, 16:13#34692

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Liekam jaunu bildi(jautājumu) iekšā.

Nomainot riepu,piegāju kritiskam vērtējumam ķēdei.

Pēc manuāļa mērot ir jau tuvu izdilumam,tas apmēram 12.000km ,pēc nomaiņas.

Kad veco(oriģinālo)mainīju pie 34.000(apmēram).Mainot teica,ka ķēde NAV !!! jāmaina,bet tikai mazo zobratiņu ! Nomainīju ķēdi un zobratiņu,likās tikai loģiski(zobratiņam bija slīpi noēsti zobi-klasika).

Mazais zobrats bez diluma pazīmēm,bet ķēde drīz būs izstiepusies,pat nebūs vairs ...kur regulēt(pēc kādiem 4000km).

...nu un jautājums... kur un KĀDU iepirkt,lai nav sliktāka par oriģinālo 530 (DID 50VA2) un 116 posmi.

P.S. mainītā ķēde pa dubļiem nav braukusi,smērēta regulāri(tāpat kā oriģinālā),ir ar O ringiem. marku neatceros.

[ Šo ziņu laboja ursus, 30 Sep 2021, 16:15:03 ]



-----------------
JAWA

Offline

Balzaks
30. Sep 2021, 16:40#34693

Kopš: 06. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar: 929

Man par to pašu ķēžu tēmu.
Kur meklēt kvalitatīvu ķēdes kniedējamo instrumentu? Ir kaut kādi pavisam sliktie, no kuriem jāizvairās, piemēram, konstrukcijas vai zemās kvalitātes dēļ?

Offline

mezamaris
30. Sep 2021, 18:13#34694

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


30 Sep 2021, 16:13:59 ursus rakstīja:
Liekam jaunu bildi(jautājumu) iekšā.

Nomainot riepu,piegāju kritiskam vērtējumam ķēdei.

Pēc manuāļa mērot ir jau tuvu izdilumam,tas apmēram 12.000km ,pēc nomaiņas.

Kad veco(oriģinālo)mainīju pie 34.000(apmēram).Mainot teica,ka ķēde NAV !!! jāmaina,bet tikai mazo zobratiņu ! Nomainīju ķēdi un zobratiņu,likās tikai loģiski(zobratiņam bija slīpi noēsti zobi-klasika).

Mazais zobrats bez diluma pazīmēm,bet ķēde drīz būs izstiepusies,pat nebūs vairs ...kur regulēt(pēc kādiem 4000km).

...nu un jautājums... kur un KĀDU iepirkt,lai nav sliktāka par oriģinālo 530 (DID 50VA2) un 116 posmi.

P.S. mainītā ķēde pa dubļiem nav braukusi,smērēta regulāri(tāpat kā oriģinālā),ir ar O ringiem. marku neatceros.

Ride.lv Toms.Ņemu no viņa,amerikāņu ķēdes ar ringiem,kādas vien gribi.Sakarīgs džeks,ieteiks ko vajag Tavam aparātam.

Offline

Modrs
04. Oct 2021, 22:13#34695

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

Beidzot izdevās pieslēgties savam zāģim



pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru.
VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās

iBeat mikuni softs (darbojas tikai 32bit win)

no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.

vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu


Settings

No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.


palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā

[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 Oct 2021, 22:30:01 ]

Offline

agaFu
06. Oct 2021, 08:11#34696

Kopš: 13. Jul 2011

No: Madona

Ziņojumi: 67

Braucu ar: zx9r

Var kāds mani apgaismot. Kāpēc krosa moči Suzuki RMZ ap 08-09 gadu ir tik lēti? Vai tad viņi ir tik slikti un tik krasi atšķiras no Yamaha, Kawasaki, Honda?

Offline

elf
07. Oct 2021, 10:25#34697

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Viena no RMZ problēmām ātrumkārbas zobrati...ja pa x eur var nopirkt Suzuki 3 zobratus,tad Hondai nopirksi 2 zobratus,Yamahai 1 zobratu..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Hasks
07. Oct 2021, 12:08#34698

Kopš: 28. Jun 2011

Ziņojumi: 66

Braucu ar: Z900

Vasaras vidū paņēmu konstruktoru ar ko īsināt vakarus EXC525 2005.

Simptomi - "slidinot" sajūgu mēdz nākt ārā interesantas skaņas un saķere ir nevienmērīga - tad ir tad nav. Slīdēšanu pie atlaista sajūga neesmu novērojis. Pirms skrūvēšanas gribu saprast ko meklēt - sajūga diski saguruši? Kādi vēl varianti?

Serviss nav opcija. Gribu maksāt par savu skolu un skrūvēt pats.

Offline

tarantuls
07. Oct 2021, 13:18#34699

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

Iespējams diski kurvī iedeldējuši rievas, vīle uz brīdi palīdzēs


-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

elf
07. Oct 2021, 15:28#34700

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

1.jānovīlē taisni un visās vietās vienādi..
Tākā atstarpe starp disku un kurvi paliek lielāka...jaunus robus iesit valša tempā..
Pēc nākošas vīlēšanas robi būs ļoti ātri...
Ja nav slinkums skrūvēt,var vīlēt!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline