Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.
Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.
03 Sep 2021, 15:13:35 ursus rakstīja:
Paldies ! Naitam par technisko problēmu risināšanas palīdzību.
1. reiz ar karburatoru cīņu,ko uzveicu ar Naita padomu.
2.reiz, Nelielā problēma ar sajūgu,detaļu iegāde,padoms. Viss -čikiniekā-.
P.S. Suzim neesmu ķēdi mazgājis ... un netaisos,laikam jau pa dubļiem neizvārtu...
Ņem par labu
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
03 Sep 2021, 11:27:09 booo_kat rakstīja:
Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.
Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.
Brauc ka uz servisu, citadi tulit kads ierekomendes droseli pamainiit jaredz par ko runa, citaadi jau auzas saakas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
03 Sep 2021, 11:27:09 booo_kat rakstīja:
Agha, paldies. Tad par Lambdu manas aizdomas apstiprinās. Skaidrs, ka jānovērš, jo skan reti pretīgi. Brīvdienās mainīs eļļu, tad arī sīkāk palūrēs to izpūtēju.
Varbūt ka viņa nemaz neskaitās vakuumcaurule (gan jau ka pinos terminoloģijā, izmērs kkas ap 8-10mm), iet viņa no trojņika kas dzīvo pie lielās ieplūdes caurules, un pie tā pievienojas vēl kartera ventilācija. Bet šlanga ir uzlikta ar pārāk lielu iekšējo diametru, līdz ar to švilpo viss garām un mašīna rīstās. Kad abus galus kārtīgi nosedz ar roku, tad motors arī aiziet vienmērīgi.
Brauc ka uz servisu, citadi tulit kads ierekomendes droseli pamainiit jaredz par ko runa, citaadi jau auzas saakas
Gofra jau pierakstīta servisā, cauruli nomainīju, tā raustīšanās pazuda.
Pirmkārt pēc diska var saprast kāda riepa uz tā var būt, otrkārt uz riepas ir rakstīts vai tā ir bezkameru un trešā lieta, ka bezkameru riepā var likt kameru
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu
Pēc ventīļa... Ja var redzēt, ka ventīlis iznāk no diska iekšpuses- tad ar kameru. Ja ir tāds kā gumijots, diezgan elastīgs uz visām pusēm- tad bezkameru.
29 Aug 2021, 20:48:26 Modrs rakstīja:
Jācer, ka nebūs liesais un zonde spēs veikt nepieciešamās korekcijas
Nezinu par konkrēto ecu, bet cik esmu skatījies līdzīga gada kaplim nav ego korekcijas ar fuel trim tabulām, motora aizsardzībai ir afr tabula ar vērtībām (~ 1.05) kuru pārsniedzot izmet error. Tā kā iespējams nāksies remapot, ja atšķirsies sprausla.
Biš čakars turpinās. Mocis sācis sprauslāt. lēni uzdodot gāzi viss ok, strauji uzgāzējot slāpst nost.
jautājums - ir kādam (kaut vai tanī pašā motosportā) kompis, ar ko pieslēgties un saprast, kas par problēmu?
atradu šādu video:
tā kā garāžā ir pilns ar VAGiem un ir jau šī diagnostika, būs jāpaprovē
EDIT: Problēma atrisināta - lai iztīrītu degvielas sistēmu, bākā biju ilējis ASPENu. Tas biš padarīja vaļīgāku vienu degvielas caurulīti bākas iekšpusē pie degvielas sūkņa. Nepietiekams degvielas spiediens bija iemesls
Pēc manuāļa mērot ir jau tuvu izdilumam,tas apmēram 12.000km ,pēc nomaiņas.
Kad veco(oriģinālo)mainīju pie 34.000(apmēram).Mainot teica,ka ķēde NAV !!! jāmaina,bet tikai mazo zobratiņu ! Nomainīju ķēdi un zobratiņu,likās tikai loģiski(zobratiņam bija slīpi noēsti zobi-klasika).
Mazais zobrats bez diluma pazīmēm,bet ķēde drīz būs izstiepusies,pat nebūs vairs ...kur regulēt(pēc kādiem 4000km).
...nu un jautājums... kur un KĀDU iepirkt,lai nav sliktāka par oriģinālo 530 (DID 50VA2) un 116 posmi.
P.S. mainītā ķēde pa dubļiem nav braukusi,smērēta regulāri(tāpat kā oriģinālā),ir ar O ringiem. marku neatceros.
Man par to pašu ķēžu tēmu.
Kur meklēt kvalitatīvu ķēdes kniedējamo instrumentu? Ir kaut kādi pavisam sliktie, no kuriem jāizvairās, piemēram, konstrukcijas vai zemās kvalitātes dēļ?
Pēc manuāļa mērot ir jau tuvu izdilumam,tas apmēram 12.000km ,pēc nomaiņas.
Kad veco(oriģinālo)mainīju pie 34.000(apmēram).Mainot teica,ka ķēde NAV !!! jāmaina,bet tikai mazo zobratiņu ! Nomainīju ķēdi un zobratiņu,likās tikai loģiski(zobratiņam bija slīpi noēsti zobi-klasika).
Mazais zobrats bez diluma pazīmēm,bet ķēde drīz būs izstiepusies,pat nebūs vairs ...kur regulēt(pēc kādiem 4000km).
...nu un jautājums... kur un KĀDU iepirkt,lai nav sliktāka par oriģinālo 530 (DID 50VA2) un 116 posmi.
P.S. mainītā ķēde pa dubļiem nav braukusi,smērēta regulāri(tāpat kā oriģinālā),ir ar O ringiem. marku neatceros.
Ride.lv Toms.Ņemu no viņa,amerikāņu ķēdes ar ringiem,kādas vien gribi.Sakarīgs džeks,ieteiks ko vajag Tavam aparātam.
pa visiem šiem 13 gadiem viena kļūda un tā pati par dzeses sistēmas sensoru. VAG KKL OBD adapteris
var, protams, meklēt OBD 16pin ->6pin gatavu adapteri, bet es pagaidām savienoju pa taisno ar peremičkām. vēlāk salodēšu pats, jo ktm un citiem močiem 6 pin štekerī pinout biš atšķirās
no jebaja atnāca sprausla. Kā reiz varēšu redzēt, ir vai nav kādas nobīdes.
vēl viens moments - ar šo visu iespējams regulēt degmaisījumu
Settings
No. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off to. 1 - If your bike starts easily, doesn't flame out, and doesn't hesitate/stumble taking off then your setting is probably OK. I wouldn't go crazy with this number.
No. 2 - Controls fueling at cruise rpm. Does the bike surge at cruise? Does it feel real "snatchy" when you start to lug it in taller gears (3500-4000rpm)? Try adding a little fuel. Keep in mind, adding fuel here is going to affect your fuel economy, don't go crazy and turn your spark plug black.
No. 3 - This is the easiest setting because a dyno will show beyond any doubt what # is best. From my testing 116-122 should cover most bikes depending on mods (and you're prob safe anywhere in that range). This also jives with what Dynojet found.
palasot komentārus husky forumos ir skaidrs, ka var atregulēt tā, ka iet lopā, ratā, driftā, dragā
Var kāds mani apgaismot. Kāpēc krosa moči Suzuki RMZ ap 08-09 gadu ir tik lēti? Vai tad viņi ir tik slikti un tik krasi atšķiras no Yamaha, Kawasaki, Honda?
Vasaras vidū paņēmu konstruktoru ar ko īsināt vakarus EXC525 2005.
Simptomi - "slidinot" sajūgu mēdz nākt ārā interesantas skaņas un saķere ir nevienmērīga - tad ir tad nav. Slīdēšanu pie atlaista sajūga neesmu novērojis. Pirms skrūvēšanas gribu saprast ko meklēt - sajūga diski saguruši? Kādi vēl varianti?
Serviss nav opcija. Gribu maksāt par savu skolu un skrūvēt pats.
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
1.jānovīlē taisni un visās vietās vienādi..
Tākā atstarpe starp disku un kurvi paliek lielāka...jaunus robus iesit valša tempā..
Pēc nākošas vīlēšanas robi būs ļoti ātri...
Ja nav slinkums skrūvēt,var vīlēt!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....