Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Janjis | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 159
Braucu ar: R9T & GS Rallye
| ir idejas kā tehnisko iziet ar izravētu DPF?
man dileris garantijas laikā izdedzināja filtru un atsūca no kartera lieko eļļas maisījumu!
ja nebūtu uzstājis, eļļu mainīt neviens nepiedāvā - garantijas laikā!
ieteikums no dīlera, gāzēt uz nebēdu lai filtrs nepiekvēp! .. tas nozīmē 4-to pilsētā neizmantot. 6-to zem 120km/h neizmantot!
tā mēs saņemam jauno tehnoloģiju pateicību lietotājam!
10 Jan 2019, 14:13:32 Niere rakstīja:
10 Jan 2019, 03:16:54 soulfreak rakstīja:
10 Jan 2019, 01:46:10 Niere rakstīja:
05 Jan 2019, 09:44:34 soulfreak rakstīja:
Interesants video, diezgan labi daudz ko izskaidro, eļļu speci varētu gan pakomentēt vai te viss ir pareizi? Izskatās, ka nē!
[]KhL_g5LscTw[]
kaut arī reiz jau komentēts, no šodienas viedokļa varu piebilst, ka DPF izdedzināšanas deļ radītā degvielas kontaminācijas problēma eļļā nomāc jebkādas diskusijas par eļļu veiktspējām.
nupat pats cīnos ar Mazda CX-5 2.2D motoreļļas kontamināciju (padsmit %), kas ir katastrofāla jebkuram motoram. un Inchcape galvenais guru plāta rokas un iespaids, ka par tēmu zina tikai no semināriem. vienlaikus, izrādās, motoram jau pie 50Kkm nomainīta sadalene, turbīna u.c. detaļas, kas visai droši ir aprakstītās problēmas dēļ (nopirkts @60Kkm).
ja nebūtu veicis lietotās eļļas analīzi, brauktu līdz motors atkal nosprāgst. tagad šiem esmu tagad skabarga pakaļā, jo neko par eļļu analīžu tēmu nav dzirdējuši principā.
tagad sūtu kārtējo paraugu uz laboratoriju, būs interesanti.
Vo, vairāk šādu info tautai!
Tagad kā reiz šī problēma ir saasināta, ražotājs rekomendē braukt 2 gadus vai 30k km ar vienu eļļas maiņu, bet motori knapi tur garantijas laiku
problēma tāda, ka degvielas kontaminācija eļļā uzkāpj jau pirmajos simtos km pēc eļļas maiņas un vēlāk paliek diezgan konstanti augstā līmenī. kā zināms, autiņiem tagad vēl virs max eļļas līmeņa atzīmes uz tausta vēl ir arī x vai cita atzīme, kura norāda augstāko pieļaujamo degvielas atšķidījumu. bet, ja sasniedz šādu līmeni, jau nav pat runa par katastrofālajiem padsmit % eļļā, bet par pāris litriem uz karteri. viskozitāte šadam šķīdumam nav vispār klasificējama, jo ir ārprātā zema.
līdz ar to te nav runa par eļļas nomaiņas intervālu, jo tas labākajā gadījumā izvāc no eļļas uzkrājušos metāla skaidu.
kad izveikšu nākošās analīzes un būšu izrunājis ar Inchcape guru, pastāstīšu, kā tas viss beidzies. nojaušu, ka vienīgais risinājums ir izravēt visu to dpf sūdu laukā un pārprogrammēt kompi.
radiniekam Toyotu Amserv-ā arī garantijas laikā šī paša iemesla dēļ pilnībā pārlasīja. nav brīnums, ka Toyota atsakās no dīzeļiem saknē.
paldies, zaļie komunisti! jums ellē sagatavota sevišķi silta vieta.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| dīleri ir bezpalīdzīgi problēmas priekšā. ne velti ražotāji atsakās no dīzeļmotora tehnoloģijas principā, jo neredz risinājumu zaļo mūdžu radītajai problēmai.
runājot par dīlera "risinājumu":
'atsūcot' lieko eļļas/degvielas maisījumu, nekas jau principā nemainās, ja nu vienīgi tiek novērsta eļļas/degvielas maisījuma uzkulšana. taču tik zemas viskozitātes maisījumā tā maz vai ir problēma, jo zemā viskozitātē gaisa burbuļi paspēj momentā uzpeldēt virspusē, tādējādi netiek ierauti eļļošanas sistēmā.
kas tur drīzāk ir problēma vēl bez traģiski zemās viskozitātes - piedevu pakas atšķaidījums var nenodrošināt virsmu aizsardzību, tostarp pretkorozijas, saķeres un jauktajā eļļošanas režīmā.
savukārt ieteikums gāzēt ir pretrunīgs. tik ilgi, kamēr eļļa nav kontaminēta, ieteikums ir derīgs. taču tiklīdz tā tiek atšķaidīta līdz tehniski neadekvātai viskozitātei, turbīnu jāsaudzē un virs ~2000rpm griezt motoru nav vēlams.
kā jau teicu, sievas mazdai @50Kkm tika mainīta arī turbīna. | Offline | | |
tuniks | | Kopš: 21. Mar 2009
Ziņojumi: 14
Braucu ar: GSF
| Kāds kautko zin par mannol eļļām?
| Offline | | |
|
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Mažeiķos taisa, domāju, ka tas gana daudz izsaka...
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
15 Jan 2019, 14:45:53 Niere rakstīja:
savukārt ieteikums gāzēt ir pretrunīgs. tik ilgi, kamēr eļļa nav kontaminēta, ieteikums ir derīgs. taču tiklīdz tā tiek atšķaidīta līdz tehniski neadekvātai viskozitātei, turbīnu jāsaudzē un virs ~2000rpm griezt motoru nav vēlams.
kā jau teicu, sievas mazdai @50Kkm tika mainīta arī turbīna.
Gaazeet tu runaa par alja jaunaas paaudzes euroX? Vai tieshi par nobrauktajiem motoriem? Vai dinozauriem?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Jan 2019, 23:32:32 mexa rakstīja:
Gaazeet tu runaa par alja jaunaas paaudzes euroX? [..]
jā, runāju konkrēti par jaunās DPF indedzināšanas tehnoloģiju gadījumā, ja tā rada būtisku degvielas piejaukumu motoreļļā. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
20 Jan 2019, 18:59:19 tuniks rakstīja:
Kāds kautko zin par mannol eļļām?
Un ko tu gribi zināt? Vai viņā neslēpjas nāve? Esmu lējis dažīem, zinu, kas gadiem jau ar viņu brauc, visi dzīvi, parasta pussintētika, ikdienas lietošanai ielas mocim pietiek un 2x lētāka... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Jan 2019, 19:54:08 El_Camino rakstīja:
Mažeiķos taisa, domāju, ka tas gana daudz izsaka...
Mažeiķos jau nu gan eļļas neražo. naftas rafinērijā labākajā gadījumā var ražot pamateļļas (bāzes izejvielu), taču arī to Mažeiķos nedara.
Mannol eļļas ražo Klaipēdā. pēc renovācijas pirms apmēram 10 gadiem, rūpnīca bija pati modernākā Eiropā un tai ir visas nepieciešamās kvalitātes kontroles u.c. sertifikācijas.
līdz ar to arguments "tas daudz ko izsaka", nav vērā ņemams. turklāt - es arī virtuvē varētu uzmaisīt absolūtu top produktu.
un vispār - eļļu jāmā vērtēt jebkuru zīmolu ar labs/slikts, nav pareizais tonis. ja runā, tad par katru konkrētu produktu, bet par to jau daudzkārt esmu izteicies.
vērtējot Mannol sortimentu motocikliem, - SCT Lubricants ir visai būtiski paplašinājis savu sortimentu, kurā tagad redzu arī esterus saturošas eļļas (cik daudz, kas to lai zina).
ja nu viņiem kaut ko jāparmet, tad klientu čakarēšanu ar "Made in Germany" un tas ir nopietns biznesa ētikas pārkāpums.
vienlaikus te uzprasās jautājums, vai, piemēram, Castrol, kurš sevi pozicionē kā nr.1 motocikliem, beidzot piedāvā kaut vienu savu "full synthetic" produktu ar esteriem? vai arī tomēr arvien izšļūc pa vecam ar GroupIII hidrokreku..? [retoriski]
ps. ar Mannol tirdzniecību man nav nekāda sakara. | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Niere - Castrol kopumā ir diezgan interesenta kompānija [ Šo ziņu laboja El_Camino, 21 Jan 2019, 09:47:43 ]
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Kad no Latvijas F1 uz ūdens brauca, motoram izmantoja Castrol eļļu...pirms liešanas motorā katras kannas eļļu pārbaudīja labaratorijā...he gandrīz katrā partijā eļļas atšķīrās...vot i Castrol!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| atšķīras tieši ar ko un cik lielā mērā? | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: V-Strom
|
10 Jan 2019, 03:16:54 soulfreak rakstīja:
Vo, vairāk šādu info tautai!
Tagad kā reiz šī problēma ir saasināta, ražotājs rekomendē braukt 2 gadus vai 30k km ar vienu eļļas maiņu, bet motori knapi tur garantijas laiku
Čoms tikko paņēma svaigu Peugeot busu - eļļas maiņa 40 t.km
Ja kāds vēl nomuļļā pa pilsētu, kur neripo km, bet tinas motorstundas, tad tur ir vēl kujovāk![ Šo ziņu laboja Sergejs80, 21 Jan 2019, 13:46:27 ] | Offline | | |
tuniks | | Kopš: 21. Mar 2009
Ziņojumi: 14
Braucu ar: GSF
| Nopirku mannol 4takt ester 10w40 par 3.55€ litrā.Domāju ko darīt liet motociklā vai labāk nevajag.skatijos youtube mannol testus brīžiem labāki kā nogulām.
| Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Atdod man. Nekādā gadijumā netici sertifikacijai uz burkas. Pretī iedošu ikonu ar svēto Motul, palīdz, sargā un dažkārt pat pieceļ jebkuru pusmirušu 20-gadīgu moci... | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu... | Offline | | |
VATERLAND | | Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
21 Jan 2019, 20:05:04 lomsz rakstīja:
Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu...
Niere visticamāk pārfrāzēs augstāk pieminēto :
" (..) piedāvā kaut vienu savu "full synthetic" produktu ar esteriem? vai arī tomēr arvien izšļūc pa vecam ar GroupIII hidrokrek ".
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Niere, vai Tev ir komentāri par Championlube ko tirgo pkp.lv ? savam četrriteņu bavārietim leju šādu: Links uz speceni
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Jan 2019, 20:05:04 lomsz rakstīja:
Kāds ir lietojis BO Oil motoreļļas? Itkā pilna sintētika, itkā esteru, itkā viskozitātes gandrīz visas aktuālās pieejamas... Atradu par diezgan labu cenu...
http://www.bomotoroil.nl/
"Site Under Construction"............... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
21 Jan 2019, 23:09:59 Rizza rakstīja:
Niere, vai Tev ir komentāri par Championlube ko tirgo pkp.lv ? savam četrriteņu bavārietim leju šādu: Links uz speceni
ja tavam bavārietim prasa BMW LL-04, tad kādēļ ar lai nelietu..
tā kā tam ir arī MB229.52, tad visnotaļ normāls produkts. protams, sastingšanas temperatūra -36C (tātad zem -20C grūti startēt), kā jau hidrokrekam, nav nekāda spožā, bet drīzumā vietam sola -30C | Offline | | |
nillys | | Kopš: 21. Sep 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 79
Braucu ar: CRF450, TransSlap
| Transalps ēd eļļu 91. gada,leju 5100 10w40, varētu būt, ka nomainot uz citu marku vai viskozitāti problēma risinās? Ja jā, tad kādu? Jo mocis nedūmo nekad, bet tā eļla kautkur pazūd | Offline | | |
|
|