Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Liepājas motobraucēju sarunas

AutorsZiņojums
didrx
09. Jun 2013, 21:56#3461

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V


09 Jun 2013, 21:49:53 janis4 rakstīja:

09 Jun 2013, 21:47:42 didrx rakstīja:

09 Jun 2013, 21:35:19 janis4 rakstīja:
Jep dzrdējām jau šo izgājienus!
Ja šādu bardaku viņi grib taisīt lūdzu pilsētā vesels bars ar jogurtiņu tirinātājiem.
Mēs braucam prieka pēc un kolonā,neviss tirinam un taisam bardaku apdzīšana pa labo pusi un utt-Без обид džeki.

tev čalīt vajadzēja šodien līdz braukt,bija jautri un zinātu ko Bandit spēj

Es zinu ko mans spēj! 180 un vēl ručkā paliek,bet man to nevajag.

eēē,180,220,tas vis huinā,ātrums bij ap 20-līdz 70 km/h,gaidam Nk report

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

tuchka
09. Jun 2013, 22:16#3462

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Sveiciens

Tā arī neviens no Liepājas, bez manis Balvos nebija Pasāciens labs, laiks bija ideāls, kopā nobraukti 990km.
Esmu mājās

Un kas tad jums te noticies? Izklaide uz ceļa

-----------------

Offline

tuchka
09. Jun 2013, 22:30#3463

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

No kluba brauca, bet ne no Liepājas Aizputnieki divi bija.

-----------------

Offline

tuchka
09. Jun 2013, 22:37#3464

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Gandrīz uzminēji Norča un Juris

-----------------

Offline

Andzeisss
09. Jun 2013, 23:02#3465

Kopš: 06. May 2013

No: Ape

Ziņojumi: 60

Braucu ar:

Liepāja-Grobiņa-Aizpute-Kuldīga
Paldies tiem kuri šodien piedalijās šaja maršutā
bija ļoti forši izbaudit šadu dienu uz mocīša!Pieskandinājam Kuldigas ielas un protams ameklējām arī seno Rumbas tiltu!




Offline

nk
09. Jun 2013, 23:07#3466

Kopš: 11. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Āfriku

Tātad šodien bijām izbraukumā. Startējām no FP 7 moču sastāvā, bet dažādu iemeslu dēļ atdalījāmies no kolonnas (ja to tā varēja nosaukt) un ļāvāmies putekļu varai Galerija, apskatot jākomentē (der arī glupi komenti)

Saistībā ar priekšdienām - iesaku pirms brauciena visiem vienoties par to, kā braucam kolonnā, ar kādu ātrumu pārvietojamies un kur apstājamies, lai izpaliktu haosa veidošana uz ceļa Miers

Offline

juris7a9
10. Jun 2013, 00:02#3467

Kopš: 09. May 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 330

Braucu ar: Africa Twin

Sveiciens visiem, nezinu visu story jo pilns razklads nav bijis, par braukšanu kolonnā un braukšanas kultūru tas mums pieklibo, tamdēļ ielieku postu no mca.lv lapas, kas varētu kalpot, kā laba sākotnējā informācija visiem braucējiem. Braukšana kolonnā.

Braukšana organizētā grupā (kolonnā) ir daudz drošāka gan pašiem braucējiem, gan arī pārējiem satiksmes dalībniekiem. Kolonna ir pamanāma, braukšanas ātrums ir mazāks. Kolonnu parasti vada pieredzējis motobraucējs, kurš brauc kolonnas priekšgalā (kreisajā pusē) un, veicot jebkurus manevrus, novērtē situāciju un raugās, lai tas būtu droši visiem motobraucējiem.

Kolonnas izkārtojums braucot - blakus pa diviem, „zigzagā” vai pa vienam ir atkarīgs no satiksmes apstākļiem, no ceļa platuma un ceļa stāvokļa. Izkārtojumu nosaka brauciena vadonis (pacelta roka ar vienu vai diviem pirkstiem). Distance starp motocikliem nedrīkst būt pārāk liela, lai kolonnai būtu vienots raksturs un mašīnas to uztvertu kā vienu veselu vienību (necenstos iespraukties). Braucot kolonnai jāiekļaujas vienā braukšanas joslā! Visi kolonnai jābrauc tajā joslā, pa kuru brauc vadonis.

Sākotnējo izkārtojumu brauciena laikā patvaļīgi mainīt nedrīkst! Neapdzen pārējos un nemaini savu pozīciju kolonnā. Braucot ir būtiski, lai visu laiku justu līdzbraucējus - varētu redzēt blakus braucēju, kā arī varētu spogulī redzēt aizmugurē pa diagonāli braucošo (tas ir vēl viens distances nosacījums). Pareizās distances ieturēšana ir ikviena braucēja pienākums!

Apdzenot dzelžaini jāievēro izvietojuma secība (piem., Nr.3. nekādā gadījumā nedrīkst līst priekšā Nr.2.). Ja ceļš ir pietiekami plats, var apdzīt visa kolonna kopumā braucot pa diviem paralēli (tādā gadījumā kreisajā pusē braucošajam Nr.1. ir jāatstāj pietiekami vietas blakus braucošajam Nr.2. utt.). Apdzenot brauciena vadonim ir jāņem vērā kolonnas kopīgais garums un zināmu laiku jābrauc ar lielāku ātrumu, lai pēc apdzīšanas izveidotos pietiekami daudz vietas visai kolonnai.

Brīdinājuma signālus ar roku dod brauciena vadonis, lai savlaicīgi pievērstu aizmugurē braucošo uzmanību pirms apstāšanās, pagriezieniem, vai citos gadījumos. Signālus atkārto aizmugurē braucošie, lai tos varētu redzēt visi pārējie.

Papildus meklēt šeit: http://mca.lv/about.php?child=rullis&l=1

Šķērsojot krustojumu jācenšas, lai visa kolonna paspētu pabeigt to pie zaļās gaismas. Kolonnā braucot, nekādā gadījuma nedrīkst strauji bremzēt.

Benzīna uzpildīšana ir jāveic pirms ierodamies uz tikšanās vietu. Braucienu laikā kopīgi uzpildoties, benzīna bākas ir jāpiepilda „līdz lūpai” pilnīgi visiem, neatkarīgi no tā, cik pilna tā katram ir. Pat viens litrs benzīna, kas vēlāk var pietrūkt (varētu nobraukt aptuveni 20km!), var radīt problēmas gan sev, gan visiem pārējiem.

Pulcēšanās braucienam parasti tiek noteikta vismaz pusstundu pirms paredzamā starta laika. Motobraucēji, cienot pārējos, cenšas ierasties savlaicīgi.

Motociklus novieto vienā rindā (parasti 30 leņķī pret trotuāru, paredzamās braukšanas virzienā), tā, lai bez problēmām varētu uzsākt braukšanu. Norobežotās vietās vai telpās motocikli jānovieto tikai un vienīgi ar priekšējo riteni izbraukšanas virzienā!

Uzsākot braukšanu, brauciena vadonis izziņo 5 vai 10 min. gatavību, kuras laikā brauciena dalībniekiem ir pilnībā jāsagatavojas braukšanai. Braukšanu uzsāk tikai tad, kad brauciena vadonis ir pārliecinājies par visu braucēju gatavību. Skaitliski lielas grupas braukšanai gatavojas nostājoties braukšanas kārtībā.

Kolonnas beigās brauc kāds no pieredzējušiem braucējiem. Ja kolonna ir gara, brauciena vadonim un kolonnas noslēdzošajam braucējam tiek rekomendēts lietot rācijas, kas nodrošina koordinētu rīcību manevrējot un apdzenot. Ja kāds no braucējiem nezināmu iemeslu dēļ izstājas no kolonnas, noslēdzošā braucēja pienākums ir apstāties un noskaidrot iemeslus. Nepieciešamības gadījumā, noslēdzošais braucējs apdzen kolonnu un informē brauciena vadoni par nepieciešamību apstādināt kolonnu.

Offline

didrx
10. Jun 2013, 00:10#3468

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V

izglītojošs raksts

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

Kennyy
10. Jun 2013, 00:12#3469

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


10 Jun 2013, 00:02:53 juris7a9 rakstīja:

Braukšana organizētā grupā (kolonnā)

Papildus meklēt šeit: http://mca.lv/about.php?child=rullis&l=1


PALDIES Jurim,lasi manas domas...Domāju šo būtu jāzin katram,kurš sāk MO gaitas un neizbēgami piedalīsies kādā kopīgā braucienā!!! Lai būtu bez obid,bet kārtībai jābūt...

Offline

krauklis
10. Jun 2013, 00:46#3470

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R




PALDIES Jurim,lasi manas domas...Domāju šo būtu jāzin katram,kurš sāk MO gaitas un neizbēgami piedalīsies kādā kopīgā braucienā!!! Lai būtu bez obid,bet kārtībai jābūt...


+1
Es, piemēram, ja sāku braukt kreisajā pusē, tad tur arī atrodos visu brauciena laiku, tanī skaitā apdzenot, līkumos, utt.

[ Šo ziņu laboja krauklis, 10 Jun 2013, 00:50:38 ]



-----------------
Nunc est bibendum

Offline

juris7a9
10. Jun 2013, 07:54#3471

Kopš: 09. May 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 330

Braucu ar: Africa Twin

Šeit tas neparādījās, bet gribu papildināt nedaudz par ātrumu. Braucot kolonnās, ātrumu parasti izvēlās tādu, lai visi dalībnieki to varētu veikt ilglaicīgi, mūsu gadījumā, kad ir tik dažādi motocikli 110-120 km/h ir max. Braucot ar ātrumu 120 km/h kolonnas beigās braucošajam sanāk, braukt pat līdz 125-130km/h, kas ar dažiem kapļiem ir pagrūti.
Peace!!!

Offline

janis4
10. Jun 2013, 08:03#3472

Kopš: 31. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 401

Braucu ar: Suzuki GSF 1250 S

+1Jurim

-----------------
Es neesmu slinks. Vienkārši mani pasargā senās Ēģiptes miera Dievs - Danunah.

Offline

Kennyy
10. Jun 2013, 09:18#3473

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


10 Jun 2013, 07:54:25 juris7a9 rakstīja:
Šeit tas neparādījās, bet gribu papildināt nedaudz par ātrumu. Braucot kolonnās, ātrumu parasti izvēlās tādu, lai visi dalībnieki to varētu veikt ilglaicīgi, mūsu gadījumā, kad ir tik dažādi motocikli 110-120 km/h ir max. Braucot ar ātrumu 120 km/h kolonnas beigās braucošajam sanāk, braukt pat līdz 125-130km/h, kas ar dažiem kapļiem ir pagrūti.
Peace!!!

Nu par to jau būtībā arī ir runa,JO ne visi spēj lidot līdzi un līdz ar to jārod kompromiss starp visiem braucējiem! Ikdienā "lidotāji" turās aizmugurē,jo tur ātrums mazliet lielāks...

Offline

Lonely-Coyote
10. Jun 2013, 10:54#3474

Kopš: 01. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 549

Braucu ar: Yamaha Raider S, XV1900

Lasīt te visu lasīju, bet nebija laika iemest savus 5 klapanus...

No sākuma par Night-Run, kas bija naktī no sestdienas uz svētdienu. Visiem, kas piedalījās, milzīgs paldies! Pasākums negaidīti izvērtās ļoti labs! Īsi rezumējot: satikāmies 22:00 pie FP, pēc nelielas papļerināšanas nolemts aizskriet līdz “West Coast Liners MC” klub hausam, kur notika jauno biedru uzņemšanas pasākums. Parasti uz tādām lietām pieņemts nepiederīgajiem nebraukt, taču no kluba Prezidenta un biedriem ir vairākkārt saņemti aicinājumi piebraukt, kad vien tur viņi ir (paskrienot uz priekšu, piebildīšu ... jo daudz maz esam viņiem zināmi ar savu kultūru un manierēm!!!). Pēc ietusēšanas aizbraucām līdz NK miteklim ievērtēt autosa špahtelēšanu. Te pa ceļam pievienojās dažs labs, kas tiko izlūdzies MO atslēgas Paldies NK par uzņemšanu un cienāšanu ar kapiju! Saņemot ziņu no Urmassa, ka viņam gar logiem autobusi vien braukā (ezerkrasts) nolemts piebraukt un šo ainu pamainīt. 5-stāveņu logos parādās sejas un no viena paģīgā parādas pats Urmass uzsist klaču. Vēlāk aizbraucam līdz Dzintara boulingam, kur tautas ļoti daudz. Laiks palicis visai pavēs, bet nolemjam izbraukt līdz karostai pie jūras (kur kaitisti tusē). Iečekots jūras slapjums un nolemts aizskriet līdz Cukurenes Staķikam ieplēst pa pēdējai kapijai. Mājupceļš izved ar aplīti caur FP un tad jau pa mājām. Bildes gan nav, jo nebija plānā, ka tik feini viss izvērtīsies. Kaut gan Krisso nebija, tā kā īpašas ekšen bildes nebūtu pa ļubomu!

[ Šo ziņu laboja Lonely-Coyote, 10 Jun 2013, 10:55:13 ]

Offline

Lonely-Coyote
10. Jun 2013, 11:39#3475

Kopš: 01. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 549

Braucu ar: Yamaha Raider S, XV1900

Nu un tagad par pēdējās dienās aktualizējušos tēmu, jo, lai arī nav būts un redzēts (par laimi laikam), bet dzirdēts ir pietiekami! Piedāvāju ieviest nelielu skaidrību.
Pirmkārt, +1 un paldies Jurim, par postu! Pilnīgi vietā un pareizi!
Mums līdz šim vienmēr ir veiksmīgi noritējuši visi tusi un braucieni. Šeit uzsvaru liekot uz braukšanas manierēm un kultū kā tādu. Vienmēr visi braucam organizēti, cienot un respektējot kā sevi, tā arī citus- ne tikai kolonnā braucošos bet arī citus satiksmes dalībniekus un gājējus.
Lai arī mēs te neesam nekāds MC, taču apspriežot tēmu citā vietnē, jāpiekrīt Kennyy teiktajam, ka no tās MC būtības ir jāizlasa sev (mums) vajadzīgais. Un proti, tie ir atsevišķi noteikumi par to, kā un kas notiek izbraucienos/tusos. Neesam MC, bet drīzāk grupa un līdz ar to tomēr piedāvāju pieturēties pie kaut kādiem noteikumiem, kurus varam (ieinteresētie) kādu dien piesēst un apspriest.
Protams, ka 15:00 svētdienās FP ir un paliks pilnīgi publisks pasākums! Bet par braukšanu kaut kur, tomēr... ir jāvienojas un, vai nu jāakceptē rīkotāja noteikumi, vai pasākums jāskipē.
Tapēc pieļauju, ka vaig ievērot zināmus noteikumus. Piem: kā veidojas kolonna, Juris jau aprakstīja, kā veic apdzīšanu/apsteigšanu, krustojumu šķērsošanu, kā viens otru uzmana, distance, ka nevar raustīties, wheeliji, sausage-burnout utt. Un pats galvenais, man liekas, braucienā “po ļubomu” ir jādara tas un tā, ko dara kolonnas līderis, ko var arī “iecelt” pirms katra brauciena, jo no maršruta var atkarāties, ka kāds to zin labāk utt. citas nianses.
Vienmēr ir patīkami, ka auosi un gājēji uzgavilējot pasveicina, nevis škrobē žestikulē un citādi izrāda dusmas, ko izraisa MO braucēju bravūrīgais braukšanas stils.
Katrs lai brauc kā grib, bet, ja kopā tad kopā. Jeņķiem labs teiciens: When in Rome, do as Romans do”!
Nu un tagad aiziet, kas grib sūtat mani na..., kas vismaz kaut kam no augstāk esošā “palaga” piekrīt spiež “like”, plusiņus u.c.

Offline

Kennyy
10. Jun 2013, 12:11#3476

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


10 Jun 2013, 10:54:48 Lonely-Coyote rakstīja:
Bildes gan nav, jo nebija plānā, ka tik feini viss izvērtīsies. Kaut gan Krisso nebija, tā kā īpašas ekšen bildes nebūtu pa ļubomu!


Kā nav??? ...IR un kā reizi ar kko lielu un maigu..

P.S. Bildē gan to neredz,bet pakaļas dufelis ir mākslinieciski apzīmēts ar malkas šķūnīša uzrakstiem un vizuāliem elementiem...

[ Šo ziņu laboja Kennyy, 10 Jun 2013, 12:13:05 ]

Offline

Kennyy
10. Jun 2013, 12:23#3477

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Koijots arī iepļūtīja... nu lab,neko nepareizu jau nepateica...
Jebkurā gadījumā,ja pasākums ir publisks/privāts, jārespektē brauciena vadītājs (tas kas dotajā brīdī vada kolonnu) un jāpakļaujas nosacītai kārtībai,JO bardaks veido tikai neizbēgamu ceļu uz nesaskaņām,vai sliktākajā gadījumā sadursmi!
Cienīsim viens otru un pārējos satiksmes dalībniekus,kopā veidojot arī MO braucēju kultūru uz ceļa,lai mūs pavadītu ar sveicienu,vai smaidu ...

Offline

krauklis
10. Jun 2013, 13:56#3478

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Plus viens

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

agrais
10. Jun 2013, 18:07#3479

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,

Setdien viens jefiņš(manā personā) sludinājumos ieraudzīja ka pārdodas mocītis-2007 gads, 1800 jūdzes nobraukts.Cena 400 pondi Protams, tika braukts, skatīts un nopirkts. Vienīgais- tas ir SUZUKI MARAUDER 125 Nezinu kur viņu likšu, bet pa tādu naudu bija jāņem, mo kā no veikala....Varbūt kāds bizness sanāks...

Offline

Kennyy
10. Jun 2013, 18:11#3480

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


10 Jun 2013, 18:07:31 agrais rakstīja:
Setdien viens jefiņš(manā personā) sludinājumos ieraudzīja ka pārdodas mocītis-2007 gads, 1800 jūdzes nobraukts.Cena 400 pondi Protams, tika braukts, skatīts un nopirkts. Vienīgais- tas ir SUZUKI MARAUDER 125 Nezinu kur viņu likšu, bet pa tādu naudu bija jāņem, mo kā no veikala....Varbūt kāds bizness sanāks...

Bez motora????...
Par tiem 400 poundiem ved man šurp,uzdāvināšu sievai...

Offline