Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
10 Jan 2019, 14:48:31 soulfreak rakstīja:
Skaisti, vienkārši skaisti bet nesatraucies, tūlīt nāks arī benzīnniekiem DPF, ja jau tik kādiem jaunajiem modeļiem tie netiek montēti...
Jau ir benzīna dzinēji ar GPF filtriem.
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Ievērtē uz etiķetes speceni API SN; ACEA A3/B4 un neviena OEM apstirinājuma.
"sintētika", kurai specene tāda pati kā prastai minerālenei.
ļoti iespējams, ka šis konkrētais produkts tiek ražots Shell Krievijas rūpnīcā, jo tādam produktam tajā tirgū ir liels noiets.
no citas puses, protams, 2,50E/L iekš 4L iepakojuma ir aizdomīga cena.
tad jāskatās, kas uz etiķetes norādīts kā importētājs. ja Jungent, tad viss kārtībā. ja tas ir LOS [Latvia Oil Service SIA], tad nebrīnītos, ka krutka, jo LOS ir skandalozi pazīstams ar viltotu Shell produkciju. tur daudz pastāstu, bet, lai maniem izteikumiem būtu segums, te viens piemērs, kur LOS bez kautrēšanās produkta nosaukumu uz iepakojuma raksta ar flomīti un kuram partijas numums (Bach Number) neatbilst Shell nomenklatūrai. Jungent par šo ietiesāja LOS, bet es nezinu ar ko tiesvedība beigusies.
Te no Jungent vietnes brīdinājums par LOS viltotu Shell produkciju.
LOS darbība pamatīgi zāģē Shell zīmola prestižu Latvijā. un man žēl Jungent čaļus, ka viņiem tāds "konkurents".[ Šo ziņu laboja Niere, 10 Jan 2019, 23:41:53 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
10 Jan 2019, 23:41:14 Bagars rakstīja:
https://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-hx8-synthetic-5w-40.html
Specifications: API SN/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; MB approval 229.3; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710. Meets the requirements of Fiat 9.55535-N2 and 9.55535-M2
uz etiķetes nav, taču tas arī neko nemaina. norādītie OEM-i ir vienlīdz antikvārs, taču vecam auto bez katalizatoriem utml. maucībām, pilnīgi derīgs produkts. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Jan 2019, 15:26:36 Niere rakstīja:
10 Jan 2019, 07:58:56 AOzolins rakstīja:
Tādā gadījumā pajautāšu savādāk: vai [..] ir normāla izvēle hobijbraucējam?
man arī jautājums dzelžu spīdzinātājiem:
vai no tehnikas noslodzes, līdz ar to arī eļļas mocīšanas (pārkaršana, 'redline'), viedokļa ir būtiska atšķirība starp hobijnieku un proraideri?
man pašam aizdoma, ka hobijnieks bieži vien spēj tehniku/eļļu vairāk samocīt nekā pro.
tas gan, protams, lielā mērā atkrīgs no disciplīnas.
kādi viedokļi?
Dažs labs amatieris var tehniku vairak samocīt neka proracings, pamatā gan pārkarsēt muļļajoties uz vietas.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
AOzolins | | Kopš: 07. Jan 2019
No: Gulbene
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Riga13, PitPro Comp, Kx250F
| Jautājums par hobijniekiem un pro braucējiem ir sarežģīts. Gan vieni gan otri mēdz būt stipri dažādi (atcerieties veco stāstu par V. Gauši kuru izbrāķēja no PSRS izlases, jo baigi nojājot tehniku)
Tīri teorētiski- teiksim...Timrota mocim pēc 100h taču vejadzētu būt mazāk cietušam nekā..piem. Sabuļa...vismaz hadenes ziņā noteikti.
Īstenībā hvz.
Laikam jau lielāka nozīme ir moča skrūvētājam un resursu pieejamībai, tur nu vidusmēra hobijnieks var stipri zaudēt pro skrūvētājam. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| MaHimas Shell izplatītājs
https://files.fm/u/e66ngasy | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Importētājs: pirms 8 gadiem Alytus privātmājā reģistrēts autodetaļu tirdzniecības uzņēmums ar 4-5 darbiniekiem. https://rekvizitai.vz.lt/en/company/amb_autodet...ndas_naudziunas/
vienlaikus Jungent ir Shell oficiālais pārstāvis EST/LAT/LIT. https://shell.jungent.lt/lt/
vari uzzvanīt leišu Jungent, nosaukt produkta Bach Number un uzjautāt.
protams, esošā situācija neizslēdz iespēju, ka tas 'mikrouzņēmums' importējis no kāda Shell dīlera ārpus Baltijas valstīm, taču jau divu uzņēmumu peļņu iespiest nedaudz virs 2Eur/L bez pvn ir nereāli, kur nu vēl veselus trīs.
tad nu vēl var salīdzināt Jungent iepakojumus/etiķetes ar šo konkrēto. es neriskētu šādu produktu pirkt, jo nu baigi velk uz to, ka kaut kāds 'ļevaks' iz Krievzemes, kur krutkas populāras, iemaldījies. | Offline | | |
Janjis | | Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 159
Braucu ar: R9T & GS Rallye
| ir idejas kā tehnisko iziet ar izravētu DPF?
man dileris garantijas laikā izdedzināja filtru un atsūca no kartera lieko eļļas maisījumu!
ja nebūtu uzstājis, eļļu mainīt neviens nepiedāvā - garantijas laikā!
ieteikums no dīlera, gāzēt uz nebēdu lai filtrs nepiekvēp! .. tas nozīmē 4-to pilsētā neizmantot. 6-to zem 120km/h neizmantot!
tā mēs saņemam jauno tehnoloģiju pateicību lietotājam!
10 Jan 2019, 14:13:32 Niere rakstīja:
10 Jan 2019, 03:16:54 soulfreak rakstīja:
10 Jan 2019, 01:46:10 Niere rakstīja:
05 Jan 2019, 09:44:34 soulfreak rakstīja:
Interesants video, diezgan labi daudz ko izskaidro, eļļu speci varētu gan pakomentēt vai te viss ir pareizi? Izskatās, ka nē!
[]KhL_g5LscTw[]
kaut arī reiz jau komentēts, no šodienas viedokļa varu piebilst, ka DPF izdedzināšanas deļ radītā degvielas kontaminācijas problēma eļļā nomāc jebkādas diskusijas par eļļu veiktspējām.
nupat pats cīnos ar Mazda CX-5 2.2D motoreļļas kontamināciju (padsmit %), kas ir katastrofāla jebkuram motoram. un Inchcape galvenais guru plāta rokas un iespaids, ka par tēmu zina tikai no semināriem. vienlaikus, izrādās, motoram jau pie 50Kkm nomainīta sadalene, turbīna u.c. detaļas, kas visai droši ir aprakstītās problēmas dēļ (nopirkts @60Kkm).
ja nebūtu veicis lietotās eļļas analīzi, brauktu līdz motors atkal nosprāgst. tagad šiem esmu tagad skabarga pakaļā, jo neko par eļļu analīžu tēmu nav dzirdējuši principā.
tagad sūtu kārtējo paraugu uz laboratoriju, būs interesanti.
Vo, vairāk šādu info tautai!
Tagad kā reiz šī problēma ir saasināta, ražotājs rekomendē braukt 2 gadus vai 30k km ar vienu eļļas maiņu, bet motori knapi tur garantijas laiku
problēma tāda, ka degvielas kontaminācija eļļā uzkāpj jau pirmajos simtos km pēc eļļas maiņas un vēlāk paliek diezgan konstanti augstā līmenī. kā zināms, autiņiem tagad vēl virs max eļļas līmeņa atzīmes uz tausta vēl ir arī x vai cita atzīme, kura norāda augstāko pieļaujamo degvielas atšķidījumu. bet, ja sasniedz šādu līmeni, jau nav pat runa par katastrofālajiem padsmit % eļļā, bet par pāris litriem uz karteri. viskozitāte šadam šķīdumam nav vispār klasificējama, jo ir ārprātā zema.
līdz ar to te nav runa par eļļas nomaiņas intervālu, jo tas labākajā gadījumā izvāc no eļļas uzkrājušos metāla skaidu.
kad izveikšu nākošās analīzes un būšu izrunājis ar Inchcape guru, pastāstīšu, kā tas viss beidzies. nojaušu, ka vienīgais risinājums ir izravēt visu to dpf sūdu laukā un pārprogrammēt kompi.
radiniekam Toyotu Amserv-ā arī garantijas laikā šī paša iemesla dēļ pilnībā pārlasīja. nav brīnums, ka Toyota atsakās no dīzeļiem saknē.
paldies, zaļie komunisti! jums ellē sagatavota sevišķi silta vieta.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| dīleri ir bezpalīdzīgi problēmas priekšā. ne velti ražotāji atsakās no dīzeļmotora tehnoloģijas principā, jo neredz risinājumu zaļo mūdžu radītajai problēmai.
runājot par dīlera "risinājumu":
'atsūcot' lieko eļļas/degvielas maisījumu, nekas jau principā nemainās, ja nu vienīgi tiek novērsta eļļas/degvielas maisījuma uzkulšana. taču tik zemas viskozitātes maisījumā tā maz vai ir problēma, jo zemā viskozitātē gaisa burbuļi paspēj momentā uzpeldēt virspusē, tādējādi netiek ierauti eļļošanas sistēmā.
kas tur drīzāk ir problēma vēl bez traģiski zemās viskozitātes - piedevu pakas atšķaidījums var nenodrošināt virsmu aizsardzību, tostarp pretkorozijas, saķeres un jauktajā eļļošanas režīmā.
savukārt ieteikums gāzēt ir pretrunīgs. tik ilgi, kamēr eļļa nav kontaminēta, ieteikums ir derīgs. taču tiklīdz tā tiek atšķaidīta līdz tehniski neadekvātai viskozitātei, turbīnu jāsaudzē un virs ~2000rpm griezt motoru nav vēlams.
kā jau teicu, sievas mazdai @50Kkm tika mainīta arī turbīna. | Offline | | |
tuniks | | Kopš: 21. Mar 2009
Ziņojumi: 14
Braucu ar: GSF
| Kāds kautko zin par mannol eļļām?
| Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Mažeiķos taisa, domāju, ka tas gana daudz izsaka...
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
15 Jan 2019, 14:45:53 Niere rakstīja:
savukārt ieteikums gāzēt ir pretrunīgs. tik ilgi, kamēr eļļa nav kontaminēta, ieteikums ir derīgs. taču tiklīdz tā tiek atšķaidīta līdz tehniski neadekvātai viskozitātei, turbīnu jāsaudzē un virs ~2000rpm griezt motoru nav vēlams.
kā jau teicu, sievas mazdai @50Kkm tika mainīta arī turbīna.
Gaazeet tu runaa par alja jaunaas paaudzes euroX? Vai tieshi par nobrauktajiem motoriem? Vai dinozauriem?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Jan 2019, 23:32:32 mexa rakstīja:
Gaazeet tu runaa par alja jaunaas paaudzes euroX? [..]
jā, runāju konkrēti par jaunās DPF indedzināšanas tehnoloģiju gadījumā, ja tā rada būtisku degvielas piejaukumu motoreļļā. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
20 Jan 2019, 18:59:19 tuniks rakstīja:
Kāds kautko zin par mannol eļļām?
Un ko tu gribi zināt? Vai viņā neslēpjas nāve? Esmu lējis dažīem, zinu, kas gadiem jau ar viņu brauc, visi dzīvi, parasta pussintētika, ikdienas lietošanai ielas mocim pietiek un 2x lētāka... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Jan 2019, 19:54:08 El_Camino rakstīja:
Mažeiķos taisa, domāju, ka tas gana daudz izsaka...
Mažeiķos jau nu gan eļļas neražo. naftas rafinērijā labākajā gadījumā var ražot pamateļļas (bāzes izejvielu), taču arī to Mažeiķos nedara.
Mannol eļļas ražo Klaipēdā. pēc renovācijas pirms apmēram 10 gadiem, rūpnīca bija pati modernākā Eiropā un tai ir visas nepieciešamās kvalitātes kontroles u.c. sertifikācijas.
līdz ar to arguments "tas daudz ko izsaka", nav vērā ņemams. turklāt - es arī virtuvē varētu uzmaisīt absolūtu top produktu.
un vispār - eļļu jāmā vērtēt jebkuru zīmolu ar labs/slikts, nav pareizais tonis. ja runā, tad par katru konkrētu produktu, bet par to jau daudzkārt esmu izteicies.
vērtējot Mannol sortimentu motocikliem, - SCT Lubricants ir visai būtiski paplašinājis savu sortimentu, kurā tagad redzu arī esterus saturošas eļļas (cik daudz, kas to lai zina).
ja nu viņiem kaut ko jāparmet, tad klientu čakarēšanu ar "Made in Germany" un tas ir nopietns biznesa ētikas pārkāpums.
vienlaikus te uzprasās jautājums, vai, piemēram, Castrol, kurš sevi pozicionē kā nr.1 motocikliem, beidzot piedāvā kaut vienu savu "full synthetic" produktu ar esteriem? vai arī tomēr arvien izšļūc pa vecam ar GroupIII hidrokreku..? [retoriski]
ps. ar Mannol tirdzniecību man nav nekāda sakara. | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Niere - Castrol kopumā ir diezgan interesenta kompānija [ Šo ziņu laboja El_Camino, 21 Jan 2019, 09:47:43 ]
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Kad no Latvijas F1 uz ūdens brauca, motoram izmantoja Castrol eļļu...pirms liešanas motorā katras kannas eļļu pārbaudīja labaratorijā...he gandrīz katrā partijā eļļas atšķīrās...vot i Castrol!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| atšķīras tieši ar ko un cik lielā mērā? | Offline | | |
Sergejs80 | | Kopš: 26. Jul 2013
Ziņojumi: 1222
Braucu ar: V-Strom
|
10 Jan 2019, 03:16:54 soulfreak rakstīja:
Vo, vairāk šādu info tautai!
Tagad kā reiz šī problēma ir saasināta, ražotājs rekomendē braukt 2 gadus vai 30k km ar vienu eļļas maiņu, bet motori knapi tur garantijas laiku
Čoms tikko paņēma svaigu Peugeot busu - eļļas maiņa 40 t.km
Ja kāds vēl nomuļļā pa pilsētu, kur neripo km, bet tinas motorstundas, tad tur ir vēl kujovāk![ Šo ziņu laboja Sergejs80, 21 Jan 2019, 13:46:27 ] | Offline | | |
tuniks | | Kopš: 21. Mar 2009
Ziņojumi: 14
Braucu ar: GSF
| Nopirku mannol 4takt ester 10w40 par 3.55€ litrā.Domāju ko darīt liet motociklā vai labāk nevajag.skatijos youtube mannol testus brīžiem labāki kā nogulām.
| Offline | | |
|
|