Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
15. Aug 2018, 17:41#3428

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

edit:
par 2T moču ēras beigām pārcēlu uz Pīīī tēmu:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...=14860#last_post

[ Šo ziņu laboja Niere, 15 Aug 2018, 21:11:13 ]

Offline

Ingemars
18. Aug 2018, 09:50#3429

Kopš: 01. Jul 2015

Ziņojumi: 9

Braucu ar: 636

Kur labāk meklēt Motul 5w50 eļļu mocim?

Offline

lomsz
08. Oct 2018, 12:17#3430

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pavecākam mocim rakstīts dakšas eļļa 10w20... Tādu neatrodu mūsdienās, ar kādu aizvietot? 10w vai 20w?

Offline

Niere
08. Oct 2018, 23:36#3431

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jā, 46tā hidrauliskā eļļa būs ok. tikai noteikti izvēlies DIN HVLP (ne HLP) jeb ISO HV (ne HM). citiem vārdiem sakot, eļļu, kuras viskozitātes indekss (VI) ir augstāks par 140.
protams, ir arī krutāki, taču dārgāki varianti, taču, ja runa par vecāku dzelzi, kuram vienkārši vajag eļļu, tad šādi būs gana ok.

Offline

Pauliic
03. Jan 2019, 21:17#3432

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

nedaudz no citas operas:

ir auto, kuriem liekot gāzi ir jāliek papildus vārstu eļļošana - tai eļļai nav analogi? tantes runā, ka esot 1:1 ar 2t eļļu?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

dzanks
03. Jan 2019, 21:51#3433

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Tai piedevai ko visi sauc par vārstu eļļu man domāt ar eļļošanu maz sakara. Vairāk domāta gāzes sadegšanas ātruma palielināšanai. Vai to nodrošina kāda 2T eļļa nezinu. Manam subaru tādas iekārtas nav, jo pie augstākiem apgriezieniem/slodzēm tiek padots klāt benzīns, kas paātrina gāzes sadegšanu. Nobraukums jau 370kkm, un nekas nav izdedzis.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 03 Jan 2019, 21:53:17 ]

Offline

SMOT
04. Jan 2019, 00:42#3434

Kopš: 04. Jan 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Kawasaki

Rudenī nopirku Hornetu 2001 gada ar 20k km nobraukumu. Jautājums kad būtu ieteicams mainīt bremžu eļļu, un kādu?

Offline

mezamaris
04. Jan 2019, 01:40#3435

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Un kam tev Subārs,ja tu to uzgāzē?
Dzer arī bezalkoholisko alu un kastrē savu suni?

Offline

Sergejs80
04. Jan 2019, 09:20#3436

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem

Offline

dzanks
04. Jan 2019, 11:49#3437

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Subaru nav tikai turbo impreza trasei. Ir arī atmosfēriskas ikdienas mašīnas ar pietiekami lielu apetīti lai gribētos to ierobežot. Tik cik esmu nobraucis, man jau sanāk vēl vismaz 1 tāds subārs.

Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 04 Jan 2019, 13:56:01 ]

Offline

SMOT
04. Jan 2019, 14:33#3438

Kopš: 04. Jan 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Kawasaki


04 Jan 2019, 09:20:35 Sergejs80 rakstīja:
Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem

Pēc TA datiem un stāvokļa varētu arī būt tie 20k km, bet jebkurā gadījumā gadi mocim ir daudz un šoreiz lielāks uzsvars tieši uz to. Tad eļļai pa modeļiem nav ko baigi iespringt, var kaut vai to pašu ko mašīnai, tikai attiecīgo DOT skatīties?

Offline

dzanks
04. Jan 2019, 15:00#3439

Kopš: 09. Jan 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: Suzuki DL-650 / Rīga 7/ Delta

Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.

[ Šo ziņu laboja dzanks, 04 Jan 2019, 15:02:18 ]

Offline

El_Camino
04. Jan 2019, 16:13#3440

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


04 Jan 2019, 11:49:09 dzanks rakstīja:
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.

Pamēģini motorex Formula 10W40 vai Castrol Power 1 10W40 , vajadžetu novērst slīdēšanu.

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

El_Camino
04. Jan 2019, 16:15#3441

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


04 Jan 2019, 15:00:27 dzanks rakstīja:
Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.

Arī no braukšanas režīma, jo biežāk karsīs jo ātrāk kondensāts būs iekšā

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

Pauliic
05. Jan 2019, 00:44#3442

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

motorex formula, pēc pieredzes eļļa , liešu arī behā tagad,

par bremžu eļļu, - viņa maksā kapeikas, lai to ik pa laikam nesamainītu,

ātrais piemērs https://www.1shop.lv/34625/motorex-bremzu-ella-...1l--mot-dot4-1l/

neko nezinu par šo www utt

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

soulfreak
05. Jan 2019, 09:44#3443

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Interesants video, diezgan labi daudz ko izskaidro, eļļu speci varētu gan pakomentēt vai te viss ir pareizi? Izskatās, ka nē!

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 05 Jan 2019, 09:50:22 ]

Offline

Coooool
06. Jan 2019, 19:27#3444

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām

soulfreak, izskatās, ka nelasi topiku no A-Z. Tika jau apspriests šeit

-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

soulfreak
07. Jan 2019, 10:42#3445

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Pilna galva ar viskautko, nevar visu atcerēties

Offline

AOzolins
07. Jan 2019, 21:03#3446

Kopš: 07. Jan 2019

No: Gulbene

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Riga13, PitPro Comp, Kx250F

Sveiki, biedri!
Lasot un pārlasot eļļu tēmas man nesapratni rada viens fundamentāls jautājums moču eļļu sakarā.
Dots: krosa mocis Kawasaki kx250f 2013 gada, ņemu grāmatu un lasu: prasītā eļļa SG,SH,SJ,SL,SM, JASO MA,MA1,MA2 SAE 10W-40, maiņas intervāls 15 stundas.
Reāli lielais vairums ļaužu lej Motul 300v(man arī iepriekšējais īpašnieks piekodināja tikai šo), vai citus superdārgus analogus un maina ik pa 5 stundām.
Tad nu jautājums- Vai japāņu rekomendācijas ir aplamas( ar kādu domu?), vai mēs esam stulbi, ka tā pārmaksājam, jo starp šīm rekomendācijām ir vairāk kā 10 -kārtīgas izmaksas?
Personīgi man ir viedoklis, ka pārnodrošināmies, ka ieguvums nesedz izmaksas, bet gribētu uzklausīt citus viedokļus.
Paldies.

Offline

JohnyW
08. Jan 2019, 09:10#3447

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


07 Jan 2019, 21:03:48 AOzolins rakstīja:
Sveiki, biedri!
Lasot un pārlasot eļļu tēmas man nesapratni rada viens fundamentāls jautājums moču eļļu sakarā.
Dots: krosa mocis Kawasaki kx250f 2013 gada, ņemu grāmatu un lasu: prasītā eļļa SG,SH,SJ,SL,SM, JASO MA,MA1,MA2 SAE 10W-40, maiņas intervāls 15 stundas.
Reāli lielais vairums ļaužu lej Motul 300v(man arī iepriekšējais īpašnieks piekodināja tikai šo), vai citus superdārgus analogus un maina ik pa 5 stundām.
Tad nu jautājums- Vai japāņu rekomendācijas ir aplamas( ar kādu domu?), vai mēs esam stulbi, ka tā pārmaksājam, jo starp šīm rekomendācijām ir vairāk kā 10 -kārtīgas izmaksas?
Personīgi man ir viedoklis, ka pārnodrošināmies, ka ieguvums nesedz izmaksas, bet gribētu uzklausīt citus viedokļus.
Paldies.

Ja ilgāk padzīvo un pabrauc ar to kaujas tehniku, tad saproti - kamēr tev viss ir normāli stock bez kkādiem šķūningiem un tjūningiem (kas reizēm lauž šo to citu, kas dzinējā ir OEM), tad vienkārši jāpieturas pie specifikācijā minētā.
Protams, reizēm specenē norādītā eļļas marka ir tieši tāda dēļ rūpnīcas dīla ar eļļas ražotāju un varbūt to pat vairs neražo, bet tāpēc jau ir prasību standarts un viskozitātes norādītas, kuras var liet.
A visādi tur ūber motuļi un nez kādi vēl - tas reizēm vairāk ir placebo, protams, līdz brīdim, ja neesi taisījis kkādu šķūningu, kā gadījumā jau var būt citas vajadzības.
Zinu džeku, kas testēja savā CRF450 (2005.g) Kamazeni, mainot to pirms katra brauciena (apm. pa 2h). Nobrauca 100h, dilumi nekādi nebija. Viņš gan arī nav nekāds ūber gonšķiks, kas varētu pilnībā izspiest visu no tā 450nieka + tas bija vecās paaudzes aparāts, kam viss uztaisīts ar lielāku resursu.
Par to pārnodrošināšanos - tas ir placebo lielākoties. Ja man ir Golf2 ar 1.6 dzinēju, varu liet sintētiku, kaut arī varbūt vajag minerāleļu vai pussintētiku. Braucot ikdienā ar to sintētiku un mainot to ik pa 10k km, diez vai būs kāds ieguvums. Varbūt pat nebūs tik labi. Un protams, tas nav ekonomiski pamatoti. Jālej tas, kas norādīts specenē, un tur arī parasti ir kkādas robežas.

Offline