jā, 46tā hidrauliskā eļļa būs ok. tikai noteikti izvēlies DIN HVLP (ne HLP) jeb ISO HV (ne HM). citiem vārdiem sakot, eļļu, kuras viskozitātes indekss (VI) ir augstāks par 140.
protams, ir arī krutāki, taču dārgāki varianti, taču, ja runa par vecāku dzelzi, kuram vienkārši vajag eļļu, tad šādi būs gana ok.
Tai piedevai ko visi sauc par vārstu eļļu man domāt ar eļļošanu maz sakara. Vairāk domāta gāzes sadegšanas ātruma palielināšanai. Vai to nodrošina kāda 2T eļļa nezinu. Manam subaru tādas iekārtas nav, jo pie augstākiem apgriezieniem/slodzēm tiek padots klāt benzīns, kas paātrina gāzes sadegšanu. Nobraukums jau 370kkm, un nekas nav izdedzis.
Subaru nav tikai turbo impreza trasei. Ir arī atmosfēriskas ikdienas mašīnas ar pietiekami lielu apetīti lai gribētos to ierobežot. Tik cik esmu nobraucis, man jau sanāk vēl vismaz 1 tāds subārs.
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.
04 Jan 2019, 09:20:35 Sergejs80 rakstīja:
Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem
Pēc TA datiem un stāvokļa varētu arī būt tie 20k km, bet jebkurā gadījumā gadi mocim ir daudz un šoreiz lielāks uzsvars tieši uz to. Tad eļļai pa modeļiem nav ko baigi iespringt, var kaut vai to pašu ko mašīnai, tikai attiecīgo DOT skatīties?
Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.
04 Jan 2019, 11:49:09 dzanks rakstīja:
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.
Pamēģini motorex Formula 10W40 vai Castrol Power 1 10W40 , vajadžetu novērst slīdēšanu.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles
04 Jan 2019, 15:00:27 dzanks rakstīja:
Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.
Arī no braukšanas režīma, jo biežāk karsīs jo ātrāk kondensāts būs iekšā
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles
Sveiki, biedri!
Lasot un pārlasot eļļu tēmas man nesapratni rada viens fundamentāls jautājums moču eļļu sakarā.
Dots: krosa mocis Kawasaki kx250f 2013 gada, ņemu grāmatu un lasu: prasītā eļļa SG,SH,SJ,SL,SM, JASO MA,MA1,MA2 SAE 10W-40, maiņas intervāls 15 stundas.
Reāli lielais vairums ļaužu lej Motul 300v(man arī iepriekšējais īpašnieks piekodināja tikai šo), vai citus superdārgus analogus un maina ik pa 5 stundām.
Tad nu jautājums- Vai japāņu rekomendācijas ir aplamas( ar kādu domu?), vai mēs esam stulbi, ka tā pārmaksājam, jo starp šīm rekomendācijām ir vairāk kā 10 -kārtīgas izmaksas?
Personīgi man ir viedoklis, ka pārnodrošināmies, ka ieguvums nesedz izmaksas, bet gribētu uzklausīt citus viedokļus.
Paldies.
07 Jan 2019, 21:03:48 AOzolins rakstīja:
Sveiki, biedri!
Lasot un pārlasot eļļu tēmas man nesapratni rada viens fundamentāls jautājums moču eļļu sakarā.
Dots: krosa mocis Kawasaki kx250f 2013 gada, ņemu grāmatu un lasu: prasītā eļļa SG,SH,SJ,SL,SM, JASO MA,MA1,MA2 SAE 10W-40, maiņas intervāls 15 stundas.
Reāli lielais vairums ļaužu lej Motul 300v(man arī iepriekšējais īpašnieks piekodināja tikai šo), vai citus superdārgus analogus un maina ik pa 5 stundām.
Tad nu jautājums- Vai japāņu rekomendācijas ir aplamas( ar kādu domu?), vai mēs esam stulbi, ka tā pārmaksājam, jo starp šīm rekomendācijām ir vairāk kā 10 -kārtīgas izmaksas?
Personīgi man ir viedoklis, ka pārnodrošināmies, ka ieguvums nesedz izmaksas, bet gribētu uzklausīt citus viedokļus.
Paldies.
Ja ilgāk padzīvo un pabrauc ar to kaujas tehniku, tad saproti - kamēr tev viss ir normāli stock bez kkādiem šķūningiem un tjūningiem (kas reizēm lauž šo to citu, kas dzinējā ir OEM), tad vienkārši jāpieturas pie specifikācijā minētā.
Protams, reizēm specenē norādītā eļļas marka ir tieši tāda dēļ rūpnīcas dīla ar eļļas ražotāju un varbūt to pat vairs neražo, bet tāpēc jau ir prasību standarts un viskozitātes norādītas, kuras var liet.
A visādi tur ūber motuļi un nez kādi vēl - tas reizēm vairāk ir placebo, protams, līdz brīdim, ja neesi taisījis kkādu šķūningu, kā gadījumā jau var būt citas vajadzības.
Zinu džeku, kas testēja savā CRF450 (2005.g) Kamazeni, mainot to pirms katra brauciena (apm. pa 2h). Nobrauca 100h, dilumi nekādi nebija. Viņš gan arī nav nekāds ūber gonšķiks, kas varētu pilnībā izspiest visu no tā 450nieka + tas bija vecās paaudzes aparāts, kam viss uztaisīts ar lielāku resursu.
Par to pārnodrošināšanos - tas ir placebo lielākoties. Ja man ir Golf2 ar 1.6 dzinēju, varu liet sintētiku, kaut arī varbūt vajag minerāleļu vai pussintētiku. Braucot ikdienā ar to sintētiku un mainot to ik pa 10k km, diez vai būs kāds ieguvums. Varbūt pat nebūs tik labi. Un protams, tas nav ekonomiski pamatoti. Jālej tas, kas norādīts specenē, un tur arī parasti ir kkādas robežas.