Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
06 Aug 2018, 21:41:19 Bagars rakstīja:
~2006-2008 HVA
SMR 400, 450, 510- SMR 450/R - COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE (with FULL POWER ENGINE) EVERY 5 HOURS (SMR ar slipperclutch)
TE-TC 250, 450, 510 COMPETITION MOTORCYCLE, RACING USE: with FULL POWER ENGINE EVERY 8h MX / 16h EN
SMR 400, 450, 510 - TE 250, 450, 510 - STANDARD MOTORCYCLE, STREET LEGAL (with LIMITED POWER ENGINE) EVERY 5000 KM
Realitātē nevienam no tiem močiem nav Limited Power Engine, jo visi ierobežotāji sen ir izmesti laukā, tā kā paliek tikai maiņas intervāls Racing režīmā ar korekcijām uz augšu vai leju atkarībā no braukšanas stila.
jā, 46tā hidrauliskā eļļa būs ok. tikai noteikti izvēlies DIN HVLP (ne HLP) jeb ISO HV (ne HM). citiem vārdiem sakot, eļļu, kuras viskozitātes indekss (VI) ir augstāks par 140.
protams, ir arī krutāki, taču dārgāki varianti, taču, ja runa par vecāku dzelzi, kuram vienkārši vajag eļļu, tad šādi būs gana ok.
Tai piedevai ko visi sauc par vārstu eļļu man domāt ar eļļošanu maz sakara. Vairāk domāta gāzes sadegšanas ātruma palielināšanai. Vai to nodrošina kāda 2T eļļa nezinu. Manam subaru tādas iekārtas nav, jo pie augstākiem apgriezieniem/slodzēm tiek padots klāt benzīns, kas paātrina gāzes sadegšanu. Nobraukums jau 370kkm, un nekas nav izdedzis.
Subaru nav tikai turbo impreza trasei. Ir arī atmosfēriskas ikdienas mašīnas ar pietiekami lielu apetīti lai gribētos to ierobežot. Tik cik esmu nobraucis, man jau sanāk vēl vismaz 1 tāds subārs.
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.
04 Jan 2019, 09:20:35 Sergejs80 rakstīja:
Spečuki iesaka br.eļļu mainīt reizi 2-3 gados, liet attiecīgo dot, kurš norādīts uz vāciņa. Maz ticams, ka tikai 20 t.km pa šiem gadiem
Pēc TA datiem un stāvokļa varētu arī būt tie 20k km, bet jebkurā gadījumā gadi mocim ir daudz un šoreiz lielāks uzsvars tieši uz to. Tad eļļai pa modeļiem nav ko baigi iespringt, var kaut vai to pašu ko mašīnai, tikai attiecīgo DOT skatīties?
Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.
04 Jan 2019, 11:49:09 dzanks rakstīja:
Lai nebūtu beztēma - jautājums.
Kādu eļļu labāk izvēlēties Suzuki GS500 dzinējam. Visi online katalogi saka 10w40, uz kartera uzlīmēts 20w50. Iepriekšējo sezonu nobraucu ar 10w40, sūdzību nebija, izņemot nedaudz slīdošu sajūgu īpaši skarbos režīmos, bet domāju tur citi iemesli. Vai tomēr labāk izvēlēties 20w50. Moci lietoju 90% ikdienā pa pilsētu, 10 % trasē @redline.
Pamēģini motorex Formula 10W40 vai Castrol Power 1 10W40 , vajadžetu novērst slīdēšanu.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles
04 Jan 2019, 15:00:27 dzanks rakstīja:
Braucot pa ielu diez vai sasniegsi tādu bremžu temperatūru, kur varētu būt nozīme eļļas markai (pie vienāda DOT). Bremžu eļļa nenoveco pa kilometriem, bet pa gadiem, jo ir higroskopiska (ar tieksmi uzsūkt mitrumu). Jebkura attiecīgā DOT eļļa ko ieliesi būs labāka par to, kas tur ir šobrīd.
Arī no braukšanas režīma, jo biežāk karsīs jo ātrāk kondensāts būs iekšā
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves => Rascal Motorcycles