Braucam pa lielceļu Tikko izbraukuši no Austtrijas-Insbrukas virzienā, lietus gāž pamatīgi, bet tā kā mums garš ceļš priekšā stiepjam 1,6- 1,7 un tad mums garām aiziet divi moči no kuriem viens bija tas jaunais stiļagu nakeds ar R motoru. Pie sevis nodomāj ka šis izmanto iespēju pabraukt ar ūdens dzesi un atpaliku.
05 Jul 2014, 00:28:51 Rux rakstīja:
Izpildiiju liiko roku performansi un sava R1150R iABS modulii saraavu gaisu, mainot bremzhu škidrumu. Protams izzīmējās ABS kļūda panelī un ABS nestrādā. Gaisu sisteemaa likvideeju, bremzes ir, bet kļūda palika un ABS neīt. Ir idejas kaa resetot iABS?
Pēc GS-911 mauāļa skatoties izskatās, ka viss ir iespējams
Ja nu kas, tad PM
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Nu kā ta nevar, pie hēbeļā ir regulējama "atspiediena" skrūve. Vienīgi, ja sajūgs iet uz begām, tad regulēšanai nav jēgas.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Nu kā ta nevar, pie hēbeļā ir regulējama "atspiediena" skrūve. Vienīgi, ja sajūgs iet uz begām, tad regulēšanai nav jēgas.
Pareizāk sakot ir iespēja regulēt hēbeļa attālumu no Griffa, lai būtu parocīgāk tiem, kam nestandarta pirkstu garumu,bet nevis momentu, kurā saslēdzas sajūgs.
Es pieļauju ka ir iespēja paeksperimentēt un pagādāt to bmw nestandarta atgaisojamo dīzi hidrosajūga izspiedējvirzulim. lai pagaisotu sajūga eļļas sistēmu.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Domāju, ka problēma ir raidera kreisajā plaukstā, respektīvi plaukstas un pirkstu saspiedienā, kā rezultātā nevar vienmērīgi atlaist hēbeli
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Regulet neko nevar. Ja nem pasas beigas, tad, domaju, ka beigusies ir sajuga diski. Cik ir noskrejiens pacientam? Siem motoriem, cik dzirdets, ap 40k km sak beigties sajugi.
Heil motoradirstiem no Osterrraich!!!
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Regulet neko nevar. Ja nem pasas beigas, tad, domaju, ka beigusies ir sajuga diski. Cik ir noskrejiens pacientam? Siem motoriem, cik dzirdets, ap 40k km sak beigties sajugi.
Heil motoradirstiem no Osterrraich!!!
Viņam tak` jauns mopēds, nevis cits.Jauns
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
Regulet neko nevar. Ja nem pasas beigas, tad, domaju, ka beigusies ir sajuga diski. Cik ir noskrejiens pacientam? Siem motoriem, cik dzirdets, ap 40k km sak beigties sajugi.
Heil motoradirstiem no Osterrraich!!!
Viņam tak` jauns mopēds, nevis cits. Jauns
[ Šo ziņu laboja Auser, 07 Jul 2014, 10:46:23 ]
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz.
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
..nu nevar regulēt.. un tālāk.. jāmaina mocis? ..kādu risinājumu tad BM auto ieteica?
06 Jul 2014, 18:54:37 DXO rakstīja:
sveiki motardisti. Iegādājos jaunu K1300s, kuram atklājās defekts, sajūga ķer pašās beigās. BM auto pateica, ka tas ir hidro sajūgs un regulēt nevar. Varbūt kādam ir pieredze vai zināšanas, kā var regulēt k1300s sajūgu.
..nu nevar regulēt.. un tālāk.. jāmaina mocis? ..kādu risinājumu tad BM auto ieteica?
Tik pat labi ir iespējams, ka sajūga izspiedējcilindrītis čakarē, ja jau tas ir Nullītes BMW.
1. "atrakstīšos" par skrūvītēm. Artilērijas ielā (vnk tuvāk mājām) ir, bet ar parasto hex, ne tx. Man fofig, nomainiju visas 4 čemodāna eņģes skrūves. 0,06 € gab Pārdevējs arī čals ar jūtām, ieraudzija manu paraudziņu un novīpsnāja, aaa, tā mocim, ja ?
2. Par sajūgu. Nu es Dzintara vietā tā vnk nepiekristu bmauta viedoklim un pamēģinātu iegūt alternatīvu slēdzienu no kāda importijas bmw servizista. Nu, es domāju - no Oderas rietumu puses. Ļoti der arī tie, kas ir Alpiem lejas pusē.
Nu DXO mums cilvēks moderns, braukā apkārt, gan jau ka arī skolā gājis un tajās putnu valodās arī runāt prot Gan jau tiks galā pats Ja nu es smagi klūdos, gan jau tepat mums uzpeldēs kādi salā dzīvojošie tautieši
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ?
Paldies visiem par info.
Mocis jauns. BM auto pa garantiju nomainīja uz 1000 km sajūga diskus.
Tagad ir labāk.
Paldies Vater par ideju.
Kad mums kāds kopīgs izbrauciens ?
ne pa tēmu. Kolēģi stāsta.
Brīvdienās pie Orange ulmaņa gatvē kāds motobraucējs kārtīgi sadeva pa purnu a/m šoferītim bēdīgi, ka nevaram draudzīgi sadzīvot.
07 Jul 2014, 15:10:35 DXO rakstīja:
Paldies visiem par info.
Mocis jauns. BM auto pa garantiju nomainīja uz 1000 km sajūga diskus.
Tagad ir labāk.
Paldies Vater par ideju.
Kad mums kāds kopīgs izbrauciens ?
07 Jul 2014, 15:10:35 DXO rakstīja:
Paldies visiem par info.
Mocis jauns. BM auto pa garantiju nomainīja uz 1000 km sajūga diskus.
Tagad ir labāk.
Paldies Vater par ideju.
Kad mums kāds kopīgs izbrauciens ?
Dzintar,ja tu domā LV, tad varu tevi iepriecināt, ir tikai viens 50km braucams posms, kas kā reize pasē K13S: Suntaži-Ērgļi. Visas tās reizes, kad esmu tur vīlējis esmu brīnījies par mo braucēju skaitu, kas uz tā ceļa bija skaitāmi vien uz vienas rokas pirkstiem Alternatīva ir trase, bet pēdējie 16km pirms Ērgļiem ir ze Best! Iesaku noprovēt!
Kas var palīdzēt ar profesionālu padomu par jauno F800gs. Bērnu slimības...un citas lietas. Esmu pie trešā tūkstoša, bet ārā nāk kaut kādas liekas skaņas! Pēc pirmās apkopes teicu, ka kaut kas nav īsti...izstūma ārā un teica, ka alles in ordnung
Pīī, sadaļa.
Vakar BM-autā iedevu uz 1000km apkopi savu motorradu.
Tuvākais pieejamais laiks ....24.07.
Labi ka nekur diži nav jābrauc
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/