Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Avārijas ar moto

AutorsZiņojums
mezamaris
25. May 2013, 00:35#341

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Īstenībā pats uzmeta kūleni pārforsējot ar bremzēšanu,nu labi,pirms tam pārforsēja ar ātrumu apdzīvotā vietā,bet saprātīgi bramzējot pat pie sadursmes ātrums būtu divreiz mazāks.Labi,no malas viss protams ir labāk redzams...

Offline

spider
25. May 2013, 11:59#342

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Nepareizas bremzēšanas klasika Atrums jau tur vispār bija nekāds, džeks knapi vilkās ar to moci. Šo mēs kursos izejam pašā pirmajā nodarbībā, lai pēc tam trenējoties trasē var likt pa mēmajiem tā ka riepas kūp, bez akrobātikas elementiem

[ Šo ziņu laboja spider, 25 May 2013, 12:00:58 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

seriqous
25. May 2013, 12:06#343

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Runājot par bremzēšanu. Kā ir ar kursiem pa daļām šogad?sapratu,ka visu uzreiz nevaru,bet labprāt iesāktu ar bremzēšanas kursa iziešanu

[ Šo ziņu laboja seriqous, 25 May 2013, 12:07:23 ]

Offline

spider
25. May 2013, 12:46#344

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Jā, nav problēmu, tad kad grupa startēs var nākt uz pirmo nodarbību. Ja novācās lielaks gribētāju skaits, tad var vienoties par ātrāku laiku vai pat brīvdienās.
Ja nesanak laika un līdzekļu pilnajam kursam, es silti rekomendeju atlicināt nedaudz naudas un pāris stundas sava laika, lai apgūtu bremzēšanas tehniku. Tas jums atmaksasies tūkstoškārtīgi.
Ar motociklu ir iespējams apstāties neticami ātri, jebkādos ceļa apstākļos un pilnīgi droši, ne ar ko neriskējot. Tikai ir jāmāk to darīt.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

mouss
25. May 2013, 12:48#345

Kopš: 23. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1733

Braucu ar: Zigi Aprīli

shajaa gadiijumaa dzheks salauza mocim asti un veel sho to,bet pie frontaalaas sadursmes buutu gan raamis,gan daksha utt... taa kaa shis variants bij saudziigaaks!

-----------------
reti riebīgi riebīgs RIEBEKLIS



Offline

spider
25. May 2013, 14:30#346

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Nekādai sadursmei vispār nebija jābūt. Laika, vietas un visa pārējā bija tik daudz, ka noverst šo akrobātikas paraugdemonstrējumu bija iespejams par 200% un vēl ar rezervi. Vēl pat laiks pietiktu degunā paurbināties un zaļās bumbiņas saviļāt, lai iemestu ar tām automašīnas vadītajam.

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

MIGs
25. May 2013, 14:52#347

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lai cik augstprātīgi arī Neizklausītos Spidera teksti, bet nu viņam ir 100% taisnība !
PAT, ja mocists nebūtu pilnībā apstājeis, tad būtu nodzēsies jau nu ļoti, ļoti un pārpalikumu uzņemtu amortiņi.

Te tak ir klasiskais izbīlis un neskatīšanās uz ceļu, IBIO - tak bija 1000% jāparedz, ka tas taksists metīs ripā un moci neredzēs.

Vispār neizskatijās, ka mocists pirms kūleņa būtu bremzējis. Izskatās, ka tad kad pamanija taksi, tad asi uzsita pa bremzēm. Un mocim NEBIJA nekāds mežonīgais 200+_km/h ātrum ! ... Esmu cilvēks radars - spēju pateikt uz aci un pēc video un skaņas !

[ Šo ziņu laboja MIGs, 25 May 2013, 14:55:40 ]



-----------------

Offline

spider
25. May 2013, 15:32#348

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

PUBLISKAIS PAZINOJUMS! (drīkstat mani nomētāt ar virtualajiem akmeņiem, man tapat ir pofig )
Es nekad neesmu pat centies būt augstprātīgs komentējot to vai citu gadījumu.
Mana motobraukšanas filosofija ir gaužām vienkārša: ja tev liekas, ka akmentiņi, bedres, grants uz asfalta, kāds dublītis ir bīstami un nopietni apdraud motociklistus, ka lietus laikā ir ļoti bīstami braukt, jo ir slidens un var nokrist, ka bremzēt ļoti strauji ar motociklu nedrīkst, jo var nokrist, kur nu, ja vēl ceļš ir nosēts ar visiem augstākminētajiem "briesmīgajiem un draudīgajiem elementiem", ka pagriezienu nedrīkst izbraukt ātri, jo motocikls var parlieku sasvērties un nokrist, ja tu nepārtraukti par to vaimanā, bet nedari NEKO, lai paaugstinātu savas prasmes un paplašinātu zināšanas par motociklu, jo tev tā ir labi un tu tā arī braukā, iedzinis pats sevi iedomāto (es uzsveru iedomāto, nevis reālo briesmu) draudu slazdā - TĀ IR TAVA PROBLĒMA! Vai nu ej pie psihiatra, vai nu neraudi un ej mācīties braukt ar moci.
Es esmu pilnīgā prostrācijā no topika "Uzmanīgi šeit slīd!", pie pareizas attieksmes to vajadzētu pardevēt par - "Visi uz šo foršo ceļa posmu, tur asfaltu remontē ar šķembam un viss ceļš ir riktīgi slidens, var ar kaifu atvilkt" . Ta ir jābūt. Motocikls ir ļoti drošs braucamrīks. Ja māk pareizi to izmantot, ir stipri japacenšās lai kaut kur nokristu! No braukšanas ar šo fantastisko izgudrojumu ir jāgūst prieks un bauda, turklāt tas arī ir droši. Tikai un vienīgi braucēja dēļ, šis brīnišķigais transportlīdzklis kļūst par īstu elles mašīnu, kas dodas pēc kārtējās svaigas miesas devas!

[ Šo ziņu laboja spider, 25 May 2013, 15:33:48 ]



-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

Cognition
25. May 2013, 16:00#349

Kopš: 03. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1783

Braucu ar: HONDA XL 1000 V-4 ABS


25 May 2013, 15:32:27 spider rakstīja:
PUBLISKAIS PAZINOJUMS! (drīkstat mani nomētāt ar virtualajiem akmeņiem, man tapat ir pofig )
Es nekad neesmu pat centies būt augstprātīgs komentējot to vai citu gadījumu.
Mana motobraukšanas filosofija ir gaužām vienkārša: ja tev liekas, ka akmentiņi, bedres, grants uz asfalta, kāds dublītis ir bīstami un nopietni apdraud motociklistus, ka lietus laikā ir ļoti bīstami braukt, jo ir slidens un var nokrist, ka bremzēt ļoti strauji ar motociklu nedrīkst, jo var nokrist, kur nu, ja vēl ceļš ir nosēts ar visiem augstākminētajiem "briesmīgajiem un draudīgajiem elementiem", ka pagriezienu nedrīkst izbraukt ātri, jo motocikls var parlieku sasvērties un nokrist, ja tu nepārtraukti par to vaimanā, bet nedari NEKO, lai paaugstinātu savas prasmes un paplašinātu zināšanas par motociklu, jo tev tā ir labi un tu tā arī braukā, iedzinis pats sevi iedomāto (es uzsveru iedomāto, nevis reālo briesmu) draudu slazdā - TĀ IR TAVA PROBLĒMA! Vai nu ej pie psihiatra, vai nu neraudi un ej mācīties braukt ar moci.
Es esmu pilnīgā prostrācijā no topika "Uzmanīgi šeit slīd!", pie pareizas attieksmes to vajadzētu pardevēt par - "Visi uz šo foršo ceļa posmu, tur asfaltu remontē ar šķembam un viss ceļš ir riktīgi slidens, var ar kaifu atvilkt" . Ta ir jābūt. Motocikls ir ļoti drošs braucamrīks. Ja māk pareizi to izmantot, ir stipri japacenšās lai kaut kur nokristu! No braukšanas ar šo fantastisko izgudrojumu ir jāgūst prieks un bauda, turklāt tas arī ir droši. Tikai un vienīgi braucēja dēļ, šis brīnišķigais transportlīdzklis kļūst par īstu elles mašīnu, kas dodas pēc kārtējās svaigas miesas devas!


kaut arī augstu vērtēju Spidera gan teorētiskās zināšanas, gan pasniegt prasmi, gan viņa paša skilu un ikvienam rekomendēju iziet viņa kursus, tomēr, jāsaka, Tev, vecīt, IR gan bik galvā sakāpis
Kopumā jau Tu pareizi saki, ka ar pareizu tehniku un iemaņām var izbaudīt slidenās vietas utml..., taču vajadzētu atcerēties kam Tu to saki ! Visi nav pro braucēji un visi nekad nebūs arī izgājuši kursus, bet tajā pašā laikā liela daļa ir pietiekami jauni un ļoti "maksimāli" .... un šādi apgalvojumi uz viņiem var iedarboties līdzīgi kā maziem bērniem pastāstot, ka pirotehnika ir baigi forši un pareizi lietojot absolutely safe ... peace

-----------------
The Power of Dreams !

Offline

kidd
25. May 2013, 17:23#350

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


25 May 2013, 16:00:23 Cognition rakstīja:
ka pirotehnika ir baigi forši un pareizi lietojot absolutely safe ... peace


un kas tieši Spaidera vai Tavējā apgalvojumā būtu nepareizi? Lai pirotehnika būtu droša - ir jāiziet kursi un jāmācās. Arī ar moto ir tas pats. Un to Spaiders arī uzsvēra. Moto ir ātrs un drošs tr. līdzeklis, ja ar to māk rīkoties. Nevis ručkai on/off un bremzēt - a nah bremzēt, pats apstāsies..

Offline

motomeitene
25. May 2013, 18:20#351

Kopš: 12. May 2011

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 588

Braucu ar: KTM FreeRide350/Honda CRF250L

Mūžu dzīvo mūžu mācies.
Arī karote ūdens var būt bīstama.
Protams, ka tie, kas tikai apgūsts A kategorijas, visi sadirstie ceļi un smilšu brīnumi ir bīstami. Bet tie,kas īsti motobraucēji,kas brauc visu sezonu, dažādos ceļa un laika apstākļos un ar dažādiem moto, tie jau bēdu nezin.
Es vienmēr piekritīšu, neko čīkstēt, un nekad nevajag žēlot naudu, lai sevi pilnveidotu.
Tas taču sev nevis citam

-----------------

Offline

spider
25. May 2013, 18:55#352

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Tev, vecīt, IR gan bik galvā sakāpis

Ar galvā sakāpšanu, manis teiktajam nav absolūti nekāda sakara, paldies dievam ar zvaigžņu slimību es sirdzis nekad neesmu un ceru, ka nekad arī nesaslimšu. Jo it sevišķi, motoolietās es pats sev esmu vislielakais kritiķis. Nekad neesmu sevi uzskatījis par kaut kādu motobraukšanas dievu vai visuvareno orākulu, tomēr ir lietas, kuras, ka tu gribi braukt labi ir jāzin perfekti un nepartraukti ir jātrenē - patīk vei nepatīk, tikai tā var pietuvoties kaut kādai izpratnei par brauksanas tehniku.
Iemācīties braukt ar motociklu ir ārkārtīgi grūts darbs, kura pamatā ir ļoti specifiskas zināšanas. Tajos pašos kursos es nemācu lietas, kuras pats neesmu "atkodis" un pārbaudījis uz savas ādas. Daudzkārt pat nopietni riskējot ar sevi, lai varētu visās niansēs izprast vienu vai otru braukšanas tehnikas elementu, lai bezmaz vai uz pirkstiem kursantam izskaidrotu šo braukšanas elementu nozīmi, robežas, nisanses un varetu pilnībā atbildēt uz visiem jautajumiem.

Šajā forumā ir pietiekoši daudzas reizes ir radušies pārpratumi, par maniem izteicieniem, kurus pilsoņi nez kapēc uzreiz noraksta uz kaut kādu augstprātību un tt. To, ka mans lietu redzejums, nesakrīt ar kāda cita pilsoņa uzskatiem ir pilnīgi normala lieta, un ar augstprātību tam sakara ir pamaz.
To ka mani tracina muļķīgi stereotipi, kurus cilvēki paši sev uzspiež, jā, tas tā ir, tur nekā slēpjama nav
Motokustībā tas ir ļoti labi redzams. Liela daļa braucēju sevi ir iedzinuši savas apziņas slazdā un visiem spekiem pretojas tam, ka kāds mēgina noņemt vāciņu tai puslitra burkai kurā tie dzīvo un parādīt, ka ārpus šīs mazās, ierobežotās burkas eksistē kaut kas plašāks, lielāks un labāks. Cilvēkiem nepatīk pārmaiņas, kas var skart vinus pašus, pat ja šīs pārmaiņas var labot viņus uz labo pusi. Jo tad būs jāatzīst ka tev pašam nav bijusi taisnība un tu esi kļūdījies savos secinājumos un uzskatos. Uzvarēt pašam sevi, diemžēl ne katram ir pa spēkam.....

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

mezamaris
25. May 2013, 19:10#353

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Te nu tev taisnība-nekatoties uz dažādiem brīvības saukļiem,patiesībā motociklisti ir ārkārtīgi konservatīva tauta.

Offline

Niere
25. May 2013, 19:31#354

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Prezumējums, ka visiem uz ceļa jābūt vienlīdz prasmīgiem, ir neiespējams.
no savas, pietiekami ilgstošās, pieredzes varu apgalvot, ka cilvēki stresa situācijās mēdz būt pilnīgi citādi, kā pierasts tos redzēt.
te piemērus varu stāstīt biezā slānī.

labākais veids tos pārbaudīt - palaidiet jūrā ar jahtu vētrā. visas iedomas par cilvjiem var izrādīties pilnīgi aplamas.

tāpat uz ceļa, ikdienā baigais rallists, bet ar auto priekšas piedziņu slidenā līkumā vienkārši iedod pa mēmajiem.

un esmu pārliecināts, ka pat ūberguru pēkšņa stresa situācijā var smagi kļūdīties.
to saku kā cilvis, kas senos laikos četrus gadus nošancējis pažarkā.

un visbeidzot - iedomājieties, ka mūsu dzīvi varētu noskatīties ierakstā....

Offline

MIGs
25. May 2013, 20:33#355

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Tāpēc jau iet un trennējas lai stresa situācija vairs neuzdzītu tādu paniku un tu jau zemapziņā darītu pareizi.
Man liekas, ka visvairāk nepatikšanas uz ceļa notiek 2 lietu dēļ: Pārgalvība un bailes !

-----------------

Offline

panika_
25. May 2013, 21:17#356

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit

Tāpēc jau skilli arī ir jātrenē, lai panikas situācijā var uz tiem paļauties, nevis aižzmiegt acis un nospiest bremzi ... un sorry par , šīs vispār nelabs topiks, te runāties nevajadzētu



-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

Niere
25. May 2013, 22:55#357

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

bet es jau par to, ka vari trenēt prasmi cik gribi, taču pieredze rāda, ka reālu dzīvības draudu apstākļos šis prasmīgais pēkšņi visu aizmirst un rīkojas neadekvāti.

atmiņā viens piemērs:
radās doma noīrēt jahtu un aizlaist uz Ālandu salām.
salasīju komandu ar paziņām.
lielākās šaubas radās par dažiem meitukiem, kuras nekad jūrā nebija devušās.
bet patiesībā tieši ar viņām problēmu nebija vispār nekādu. toties pirmajā pūtienā problēmas radās ar čomu sērfotāju. ar šo kopā bijām bliezuši ar vējdēli pašās niknākajās vētrās Kolkas ragā (sūdīga vieta) un viņu reiz vētras laikā pārnesa pāri sēklim un aiznesa līcī. šis pats tika krastā un bija rāms kā galerts.

Taču...
gan viņam, gan viņa meitai bija galējas probzas ar vestibulāro sistēmu uz jahtas un rezultātā cilvēks uzvedās dīvaini.

No visas komandas tieši čoms bija tas, kurš pirms pasākuma neraisīja ne mazākās aizdomas.

Vēl..
Kad šancēju pažarkā, regulāri nācās manīt situācijas, kad "krutajiem džekiem" ar BMW širmis aiziet ciet.

Un kurš nav pa īstam skatījies kaulainajai acīs, nekad par sevi nevar apgalvot, ka ir vienā vai otrā pusē.
Turklāt - vienā situācijā cilvis var būt ledus vēsu seju, bet citā pēkšņi reaģēt kā histēriska blondīne.

būtiski tas, ka te neko nevar pārmest. vienkārši cilvēkiem galvas būvētas gana atšķirīgi un attiecīgi arī reakcijas visdažādākās.
un es arī par sevi nevaru neko garantēt, ja mani iemestu situācijā, kādā līdz šim neesmu bijis.
to nevar neviens.

Offline

MIGs
25. May 2013, 23:13#358

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - bik tukšu kulsti.
Runa ir par to, ka vajag trennēties, mācīties un trennēt šoi baiļu izjūtu.
Piemēram tev labi zināmajiem ugunsdzēsējiem tiek rīkotas mācības un trenniņi. Tas nenozīmēm, ka mietpilsoņiem nebūs bail un histērija maza ugunsgrēka gadījumā. BET trennētajiem ugunsdzēsējiem standarta situācijā nebūs bail.

Un tagad padaki kur ir fundamentālās atšķirības ?!

-----------------

Offline

Niere
26. May 2013, 00:10#359

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nevar būt šaubu, ka iemaņu pilnveidošana samazina riskus. tā tas ir jebkurā jomā.
es vairāk par galējām situācijām, kad cilvis sajūt nāves smaku.
trenētam pilnīgi noteikti ir lielākas izredzes tikt sveikā. taču gribēju teikt, ka neviens trenētais nekad nebūs gatavs pilnīgi visām situācijām un stresa situācijā var kļūdīties pilnīgi neprognozējami.

ar to gribēju teikt, ka pārmēru pašpārliecinātība savās spējās var izspēlēt nelāgu joku, ko, protams, nevienam nenovēlu.

proti, viena lieta ir noiet pa dzelzceļa sliedi.
pilnīgi cita lieta ir noiet pa debesskrāpja siju 100m augstumā.
un tu vari trenēt savas prasmes uz sliedēm kā un cik gribi, bet tas negarantē veiksmi 100m augstumā.

nezinu, vai manas līdzības saprotamas...

Offline

skubija
27. May 2013, 11:29#360

Kopš: 25. Mar 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 224

Braucu ar: Kawasaki Z750

Kas tad tas tāds? Lēnā mazpilsētas ieliņā? http://www.aprinkis.lv/sabiedriba/kriminala-inf...vainots-virietis

Offline