Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM LC4 620/640

AutorsZiņojums
karlsons
08. May 2013, 23:25#341

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


08 May 2013, 23:11:27 semjonoff rakstīja:
Jautājums spečukiem:
Vai tas normāli ka LC4 dvēsele nenormāli ceļ no apakšām, bet pie augšām "varētu labāk"? Vai to var kkā izmainīt, teiksim ar izplūdi? Teorētiskā mehānika nebija mans mīļākais priekšmets...


pajautaa kba-pro, mozz karburatoram var kko riebiigu izdariit...

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MIGs
08. May 2013, 23:39#342

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


08 May 2013, 23:11:27 semjonoff rakstīja:
Jautājums spečukiem:
Vai tas normāli ka LC4 dvēsele nenormāli ceļ no apakšām, bet pie augšām "varētu labāk"? Vai to var kkā izmainīt, teiksim ar izplūdi? Teorētiskā mehānika nebija mans mīļākais priekšmets...

Sāc ar sveces krāsas apskati - iespējams, ka ir trekns.
Tev vēl ir stulbais Mikuni karburators - tur var ar membrānu un sulanoīdu spēlēties.
Pieļauju, ka paceļot liesāku būtu labākas augšas.

-----------------

Offline

lockhead
09. May 2013, 00:04#343

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Jo liesāks, jo labāk degs gumijas kiška starp radiatoriem
Gribētos zināt, kā šim bij visp domāts no rūpnicas... moš tā arī jābūt

Offline

MIGs
09. May 2013, 00:09#344

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

No rūpnīcas viņi nāk noglušīti dēļ emisijas normām.

Liesāks nav tas pats kas galīgi liess !

-----------------

Offline

lockhead
09. May 2013, 00:13#345

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990


09 May 2013, 00:09:25 MIGs rakstīja:
Liesāks nav tas pats kas galīgi liess !

man kkur bilde bija, kā izskatījās mana Audi KV dzinēja pirzuļi pēc liesā

Offline

MIGs
09. May 2013, 00:25#346

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu tad lej ar spaini - nebūs lieso ne tuvumā !

-----------------

Offline

SemteX
09. May 2013, 00:33#347

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


08 May 2013, 09:34:38 ANR rakstīja:
Padalaties ar info par LC4 varstu reguleeshanu. Lai noreguletu varstus motors ir janem aaraa, vai nee?

Nesen savam noregulēju..ta nekas sarezgits tur nav,un motoru var ārā necelt...tikai saīsināju 6kantu atsledziņu lai visas tās vāciņu skrūves varētu atskrūvēt jo ieplūdei rāmis ir diezgan tuvu...jasaliec spraugmērs lai tiktu klāt+ar skrūvgriezi to skrūvi nevarēju nekā pamocīt tpc pievilku ar pirkstiem cik var un tad ar pašu biezāko spraugmēru vel mazliet pievilku un tad pietur arī ar viņu un pievelk to skrūvi ar 11 atslegu..tam varstam kur ir dekompresators nevareju tikt ar parasto atslegu klāt,vaig vai nu muciņa vai 11 zvaigznīte ta nesteidzoties un izpētot visu kas un kā kadas 2h tur skrūvējos

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

ANR
10. May 2013, 12:21#348

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

Iesakiet no kāda saļņika/bliivsleega var aizgūt 50mm diametraa un 1,5mm biezu atsperi. Vajag priekš startera sajūga LC4 motokacim.

Offline

GUN
10. May 2013, 14:03#349

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

man te lādē mētājas vecie dakšas saļņiki priekš wp 50 mm, varu noģērbt tās atsperes, ja vajag

Offline

klaidon
16. May 2013, 10:20#350

Kopš: 16. Jun 2009

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 38

Braucu ar: Jawa sidecar, XJ900S, F800ST

Tāds sīkums - neslāpst (nu, tā kā tam būtu jābūt) no pekas. Pats slēdzis ir kārtībā, bet nevar redzēt uz kurieni tie vadi aiziet.

Offline

SemteX
16. May 2013, 20:47#351

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM

Kas par vainu,,slideja sajugs lidzi..izardiju un mazliet apslipeju visus diskus,paliku Šaibas zem atsperem,saliku visu uzreguleju sajugu un viss bija ok,,pabraucu paris dienas un atkal vai nu uz vienu galu ruckai griezot to regulejamo tad slid lidzi vai nu uz otru itka ir ok,,bet atrast neitralo varteikt nav iespejams,un liekas ta ka sajugs ir tikai ruckai pasas beigas un vinu kartigi neizspiež... diskus jamaina?? tas visu atrisinātu?

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

GUN
17. May 2013, 10:33#352

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

pēc manas saprašanas paliekot šaibas zem atsperēm samazinās sajuga izspiešanas dziļums tāpēc viņš var bišķi vilkt izspiestā stāvoklī, varbut tāpēc nevat trāpīt neitrālajā, paņem manuāli un izmēri visus parametrus pielaujamo atsperes garumu, frikcijas disku biezumu un starpdisku biezumu, vēl šitādas štelles var novērst ieliekot papildus vienu starpdisku. p.s. ja nav manuāļa, varu atsūtīt

Offline

GUN
17. May 2013, 11:33#353

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

tā, re ku atradu attiecīgos parametrus

Clutch pressure springs 6– Minimum length: 34.5 mm (1.36 in) (length/new spring: 37 mm (1.457 in)).
Replace all 6 springs if necessary.
Clutch discs 7– Clutch discs must be plane.
7 steel discs ≠1.5 mm (0.066 in) must be free of grooves.
8 lining discs ≠2.7 mm (0.106 in), wear limit: 2.5 mm (0.1 in)

Offline

SemteX
17. May 2013, 15:02#354

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


17 May 2013, 11:33:35 GUN rakstīja:
tā, re ku atradu attiecīgos parametrus

Clutch pressure springs 6– Minimum length: 34.5 mm (1.36 in) (length/new spring: 37 mm (1.457 in)).
Replace all 6 springs if necessary.
Clutch discs 7– Clutch discs must be plane.
7 steel discs ≠1.5 mm (0.066 in) must be free of grooves.
8 lining discs ≠2.7 mm (0.106 in), wear limit: 2.5 mm (0.1 in)

man ir manuālis un es jau itka meriju,,tie frikcijas diski bija 2.5mm un vel+cik mazliet virskartu apslipeju..tpc domaju ja palieku atsperem saibas tad ar to spiedienu viss butu izlidzinajies....tad ja nomainitu tos frikcijas diskus tad problema atrisinaatos???
skiet taa ka ar to hebeli to sajugu galig maz izspiež...mosk uzmeistarot isaku karodzinu ar ko velk to asi,tad sanaktu ka par paris mm vairak izspiež?

[ Šo ziņu laboja SemteX, 17 May 2013, 15:03:03 ]



-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

GUN
17. May 2013, 15:18#355

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

ar šaibām var vienīgi pastiprināt nosēdušās atsperes, bet tā tāda miroņa kompese , es pats tā arī nepaspēju to problēmu atrisināt, motors nobira , bet ja visi tie sajuga izmēri ir ok, tad nevajadzētu slīdēt. man ir iespejams cits variants: es esmu uzlicis aizmugurē diezgan mazu zobratu, respektīvi motoram jauda ir baigā un pārnesums liels, par cik sajūgs domāts kādam kokrētam pārnesumam varbūt tāpēc arī kādreiz izslīd.
parbaudi moš tev tas sajūga izspiešanas mehānisms ir sadilis

Offline

MIGs
17. May 2013, 15:43#356

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Man sanāca dikti eleganti sāšeibot Duke1 atsperes. Varbūt vajag paņemt mazliet plānākas šaibas ?!.

-----------------

Offline

kinigadners
17. May 2013, 17:38#357

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


17 May 2013, 15:44:08 Bagars rakstīja:

17 May 2013, 15:02:01 SemteX rakstīja:

17 May 2013, 11:33:35 GUN rakstīja:
tā, re ku atradu attiecīgos parametrus

Clutch pressure springs 6– Minimum length: 34.5 mm (1.36 in) (length/new spring: 37 mm (1.457 in)).
Replace all 6 springs if necessary.
Clutch discs 7– Clutch discs must be plane.
7 steel discs ≠1.5 mm (0.066 in) must be free of grooves.
8 lining discs ≠2.7 mm (0.106 in), wear limit: 2.5 mm (0.1 in)

man ir manuālis un es jau itka meriju,,tie frikcijas diski bija 2.5mm un vel+cik mazliet virskartu apslipeju..tpc domaju ja palieku atsperem saibas tad ar to spiedienu viss butu izlidzinajies....tad ja nomainitu tos frikcijas diskus tad problema atrisinaatos???
skiet taa ka ar to hebeli to sajugu galig maz izspiež...mosk uzmeistarot isaku karodzinu ar ko velk to asi,tad sanaktu ka par paris mm vairak izspiež?

Uzliec jaunus frikcijas diskus un nečakarē prātu sev un citiem.
+ vēl derētu padomāt, vai pareizā eļļa tiek lietota
Un varbūt sāc ar jaunas oriģinālās sajūga troses uzstādīšanu un ielej tam motoram paredzēto eļļu nevis šac mainīt sviras garumus kurus inženieri 50gadus atpakaļ izdomāja un visu pārbaudīja gadiem ejot

Offline

SemteX
18. May 2013, 11:42#358

Kopš: 24. Sep 2012

No: Stende

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM


17 May 2013, 17:38:09 kinigadners rakstīja:

17 May 2013, 15:44:08 Bagars rakstīja:

17 May 2013, 15:02:01 SemteX rakstīja:

17 May 2013, 11:33:35 GUN rakstīja:
tā, re ku atradu attiecīgos parametrus

Clutch pressure springs 6– Minimum length: 34.5 mm (1.36 in) (length/new spring: 37 mm (1.457 in)).
Replace all 6 springs if necessary.
Clutch discs 7– Clutch discs must be plane.
7 steel discs ≠1.5 mm (0.066 in) must be free of grooves.
8 lining discs ≠2.7 mm (0.106 in), wear limit: 2.5 mm (0.1 in)

man ir manuālis un es jau itka meriju,,tie frikcijas diski bija 2.5mm un vel+cik mazliet virskartu apslipeju..tpc domaju ja palieku atsperem saibas tad ar to spiedienu viss butu izlidzinajies....tad ja nomainitu tos frikcijas diskus tad problema atrisinaatos???
skiet taa ka ar to hebeli to sajugu galig maz izspiež...mosk uzmeistarot isaku karodzinu ar ko velk to asi,tad sanaktu ka par paris mm vairak izspiež?

Uzliec jaunus frikcijas diskus un nečakarē prātu sev un citiem.
+ vēl derētu padomāt, vai pareizā eļļa tiek lietota
Un varbūt sāc ar jaunas oriģinālās sajūga troses uzstādīšanu un ielej tam motoram paredzēto eļļu nevis šac mainīt sviras garumus kurus inženieri 50gadus atpakaļ izdomāja un visu pārbaudīja gadiem ejot

man ir orginālā trose:P
tapec jau es jautāju vai ja uzliksu jaunus diskus vai tad problema atrisinaasies...negribas mest naudu vējā ja pectam tas pats buus
tad bus jamaina diski

-----------------
Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D

Offline

GUN
21. May 2013, 11:36#359

Kopš: 11. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 124

Braucu ar: KTM 540 SXC

hello cīņu biedri, vai kādam gadījumā nemētājas magnēta novilcējs, labprāt aizņemtos.. man te remontiņš paredzēts, pašā sezonas karstumā bļin

Offline

lockhead
21. May 2013, 12:04#360

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Man ir, bet dziļā čuhņā

Offline