Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM Adventure 950/990/1290
Autors | Ziņojums |
Janx | |  Kopš: 13. Apr 2010
Ziņojumi: 152
Braucu ar: Suzuki GS 550E, Audi, BMW
|
09 Aug 2017, 13:41:08 Ex rakstīja:
Šodien ietestēju 1290 R. Radās jautājumi ikdienas lietotājiem. Ar kuru robu pa pilsētu pārvietojaties?
Man kaut kā sanāca 50-70 diapazonā ar 4. braukt, augstākā sāk traktoru atgadināt .
Tā digitālā planšete arī kaut kāda huiņa, pirms braukšanas neizpētīju un tā arī braucot nesapratu vai, kur un kā var RPM redzēt.
Piekare un vadāmība patika. Jaudas trūkumu nemanīju , bet KTM kā jau KTM, motors paskaļš un grabošs...
Īsāk sakot, neuzrunāja mani... varbūt vajag garāku gabalu pagāzt lai saprastu kas un kā.
Vakar arī ar to 1090R pabraucu,nu nez, pa pilsētu 4. ātrumā nemaz nedomāju likt, 2. - 3. variēju. Uzskatu, ka mocis tomēr jātur apgriezienos. | Offline
| | |
Ex | |  Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
|
10 Aug 2017, 18:24:14 Janx rakstīja:
09 Aug 2017, 13:41:08 Ex rakstīja:
Šodien ietestēju 1290 R. Radās jautājumi ikdienas lietotājiem. Ar kuru robu pa pilsētu pārvietojaties?
Man kaut kā sanāca 50-70 diapazonā ar 4. braukt, augstākā sāk traktoru atgadināt .
Tā digitālā planšete arī kaut kāda huiņa, pirms braukšanas neizpētīju un tā arī braucot nesapratu vai, kur un kā var RPM redzēt.
Piekare un vadāmība patika. Jaudas trūkumu nemanīju , bet KTM kā jau KTM, motors paskaļš un grabošs...
Īsāk sakot, neuzrunāja mani... varbūt vajag garāku gabalu pagāzt lai saprastu kas un kā.
Vakar arī ar to 1090R pabraucu,nu nez, pa pilsētu 4. ātrumā nemaz nedomāju likt, 2. - 3. variēju. Uzskatu, ka mocis tomēr jātur apgriezienos.
Ar BMW pa pilsētu var mierīgi ar 5.6. robu virināt. Arī no 2000 RPM ir normāls cēliens un nav sajūta kā braucot ar traktoru. Var jau būt, ka pilsētā ir ok ar pirmajiem 3 robiem un turēt augstus apgriezienus, tik nez kas notiek ar degvielas patēriņu?  [ Šo ziņu laboja Ex, 10 Aug 2017, 19:34:18 ] | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Aug 2017, 19:33:32 Ex rakstīja:
10 Aug 2017, 18:24:14 Janx rakstīja:
09 Aug 2017, 13:41:08 Ex rakstīja:
Šodien ietestēju 1290 R. Radās jautājumi ikdienas lietotājiem. Ar kuru robu pa pilsētu pārvietojaties?
Man kaut kā sanāca 50-70 diapazonā ar 4. braukt, augstākā sāk traktoru atgadināt .
Tā digitālā planšete arī kaut kāda huiņa, pirms braukšanas neizpētīju un tā arī braucot nesapratu vai, kur un kā var RPM redzēt.
Piekare un vadāmība patika. Jaudas trūkumu nemanīju , bet KTM kā jau KTM, motors paskaļš un grabošs...
Īsāk sakot, neuzrunāja mani... varbūt vajag garāku gabalu pagāzt lai saprastu kas un kā.
Vakar arī ar to 1090R pabraucu,nu nez, pa pilsētu 4. ātrumā nemaz nedomāju likt, 2. - 3. variēju. Uzskatu, ka mocis tomēr jātur apgriezienos.
Ar BMW pa pilsētu var mierīgi ar 5.6. robu virināt. Arī no 2000 RPM ir normāls cēliens un nav sajūta kā braucot ar traktoru. Var jau būt, ka pilsētā ir ok ar pirmajiem 3 robiem un turēt augstus apgriezienus, tik nez kas notiek ar degvielas patēriņu? 
Spakuha 
Patēriņš pilsētā braucot diezgan dinamiski - 6.6L
Pa šoseju kruīzā uz 160 - 6.8L
To motoru vajag turēt virs 2500 apgriezieniem, un tad nav traktora, es pagaidām braucu obkatkas režīmā un vairāk par 6000 ne reizi neesmu izgriezis, bet ar visu to aparāts lido tā, ka maz nešķiet.
P.S. RGS ir vecļaužu motocikls, ar kuru var bubunāt pavisam lēni, un galvenais, nelīst šaurās vietās, lai cilindri neiesprūst , KTMs ir atka ar stipri sportiskāku ievirzi.[ Šo ziņu laboja Archy96, 10 Aug 2017, 19:46:06 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
|
BonyFace | |  Kopš: 03. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 708
Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards
| Platākā vieta ir stūre bembim, pieņemu, ka tikpat plata kā ktm, var izbraukt visur. atlikt diršanu, sportists atradies  | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Aug 2017, 20:34:24 BonyFace rakstīja:
Platākā vieta ir stūre bembim, pieņemu, ka tikpat plata kā ktm, var izbraukt visur. atlikt diršanu, sportists atradies 
Iebrauc mežā starp celmiem un tad izdari secinājumus - pa pilsētu var pabraukt ar pilnīgi visu, kas ir uz 2 ratiem, atšķirība parādās drusku specifiskākos apstākļos 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
monsieur | |  Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 353
Braucu ar: FLHRC
|
10 Aug 2017, 19:44:08 Archy96 rakstīja:
To motoru vajag turēt virs 2500 apgriezieniem, un tad nav traktora, es pagaidām braucu obkatkas režīmā un vairāk par 6000 ne reizi neesmu izgriezis, bet ar visu to aparāts lido tā, ka maz nešķiet.
tev priekšā ir ļoti patīkami pārdzīvojumi, kad izgriezīsi virs 6  | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
10 Aug 2017, 21:28:38 monsieur rakstīja:
10 Aug 2017, 19:44:08 Archy96 rakstīja:
To motoru vajag turēt virs 2500 apgriezieniem, un tad nav traktora, es pagaidām braucu obkatkas režīmā un vairāk par 6000 ne reizi neesmu izgriezis, bet ar visu to aparāts lido tā, ka maz nešķiet.
tev priekšā ir ļoti patīkami pārdzīvojumi, kad izgriezīsi virs 6 
Testa mopēdu 1190 es izstiepu pa šoseju līdz 170kmh trešajā uz pakaļējā rata un smaids no sejas nepazuda ilgi, ar šo vajadzētu dabūt kādus 190 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
envy | |  Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| Archy, jenot, 100% varu saderēt ka to moci nereizi tuvāk par metru celmam nepielaidīsi 
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline
| | |
virsnieks | |  Kopš: 31. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1153
Braucu ar: R1200GS & FIESTA
| Es testēju 1290 S modeli, biju pārsteigts ku viņš labi vadās un traktoru nemaz neatgādināja, jo zem 2000 apgriezieniem ar moci neviens nebrauc
----------------- ko gribu to daru | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Aug 2017, 20:01:40 virsnieks rakstīja:
Es testēju 1290 S modeli, biju pārsteigts ku viņš labi vadās un traktoru nemaz neatgādināja, jo zem 2000 apgriezieniem ar moci neviens nebrauc
+100
Mocis nav traktors, viņš ir jākurina 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Putnis76 | |  Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
| Sen bija vēlme un tad nu beidzot es ar iztestēju to Super Andventure R 1290, jāatzīst, paliku tikpat gudrs kā pirms testa....
Kas patika:
Viennozīmīgi patika augstā un ērtā sēdpozīcija, amortizācija(tas, ka guļošajiem neatmetoties varēja braukt pāri), kā slēdzās kārba, jaunais elektroniskais info displejs, automātiskās gaismas....
Kas točna nepatika:
Biju gaidījis vairāk jaudas (līdz šim esmu braucis ar Honda VTR SP un BMW HP4)..saprotu, ka abi iepriekšminētie ir no citas kategorijas, bet ja paņemam, ka VTR bija 2006 gada un bija salīdzinoši "maz" zirgu - 136, tad no Super adventures 1290, es gaidīju vairāk...pa šoseju mēģināju atgriezt, bet nesagaidīju cerēto...nezinu...
Tā nu tas viss man atbildes nesniedza uz jautājumu-vai es tādu gribu..nezinu vēl joprojām...
Tas kas man radīja jautājumu-ja es nebraucu garos ceļojumos, tad man īsti nav skaidrs moto pielietojums, jo pa pilsētu īsti es to neredzu, mežā....nu vel mazāk..varbūt uz grantenes ar attiecīgām riepām....
Zinu, ka subjektīvi, bet tomēr, viedoklis.[ Šo ziņu laboja Putnis76, 11 Aug 2017, 23:06:59 ]
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Aug 2017, 23:06:20 Putnis76 rakstīja:
Sen bija vēlme un tad nu beidzot es ar iztestēju to Super Andventure R 1290, jāatzīst, paliku tikpat gudrs kā pirms testa....
Kas patika:
Viennozīmīgi patika augstā un ērtā sēdpozīcija, amortizācija(tas, ka guļošajiem neatmetoties varēja braukt pāri), kā slēdzās kārba, jaunais elektroniskais info displejs, automātiskās gaismas....
Kas točna nepatika:
Biju gaidījis vairāk jaudas (līdz šim esmu braucis ar Honda VTR SP un BMW HP4)..saprotu, ka abi iepriekšminētie ir no citas kategorijas, bet ja paņemam, ka VTR bija 2006 gada un bija salīdzinoši "maz" zirgu - 136, tad no Super adventures 1290, es gaidīju vairāk...pa šoseju mēģināju atgriezt, bet nesagaidīju cerēto...nezinu...
Tā nu tas viss man atbildes nesniedza uz jautājumu-vai es tādu gribu..nezinu vēl joprojām...
Tas kas man radīja jautājumu-ja es nebraucu garos ceļojumos, tad man īsti nav skaidrs moto pielietojums, jo pa pilsētu īsti es to neredzu, mežā....nu vel mazāk..varbūt uz grantenes ar attiecīgām riepām....
Zinu, ka subjektīvi, bet tomēr, viedoklis.
Nupat uztinu jau 850km.
Secinājums - ideālākais ikdienas, pilsētas, ceļojumu mocis, kādu var vēlēties. Pa pilsētu braukt ir viegli kā ar velosipēdu, neskatoties uz lielo svaru un gabarītiem, smaguma sajūta pazūd uzreiz, kolīdz izkusties no vietas.
Par jaudu.
Vai tu biji ieslēdzis sport režīmu un atslēdzis traction kontroli???? Ja nē, tad, iespējams, arī likās, ka ir pa "īsu". Pa īsu tur nav absolūti, kolīdz motors sasniedz 4000rpm, tā ir spēriens pa dirsu un jautrība sakās, es, protams, arī salīdzinot ar savu R1, neteiktu, ka tas ir tas maksimums, ko varētu vēlēties no 1300cc motora, toties komforts un vieglā vadāmība to visu atsver.
Pilsētai - ideāls.
Ceļojumiem - ideāls.
Gruntenei - so so.
Bezceļam - nav paredzēts.
Spridzināšanai adrenalīna zonā - der.
Patiesībā, lai arī cik tas nelikties dīvaini, bet tieši pilsēta ir šī motocikla īstā mājvieta, uzreiz aiz ceļojumiem. Motors, kuru nevajag spīdzināt kā aizkautu cūku, velk ļoti labi, bez stresa, ložņāt korķos starp mašīnām elementāri, gabarīti absolūti netraucē, piekare ir ok, bedres un guļošie tiek ņemti neatmetoties , patēriņš kā rāda 6.6 tā arī turās, vairāk nav.
Gribu aizlaist uz Biķernieku motoapli ietestēt lielākā slīpumā un ātrumā, lai sajustu robežas.
Ā, un vēl viens moments pilsētā, par kuru kaut kā nekad nebiju aizdomājies - bigger is better, mopēds ir liels un iespaidīgs, autovadītāji to labi redz un pamana, kā arī nagļakā nestumjas virsū.[ Šo ziņu laboja Archy96, 11 Aug 2017, 23:37:59 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Putnis76 | |  Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
11 Aug 2017, 23:29:51 Archy96 rakstīja:
11 Aug 2017, 23:06:20 Putnis76 rakstīja:
Sen bija vēlme un tad nu beidzot es ar iztestēju to Super Andventure R 1290, jāatzīst, paliku tikpat gudrs kā pirms testa....
Kas patika:
Viennozīmīgi patika augstā un ērtā sēdpozīcija, amortizācija(tas, ka guļošajiem neatmetoties varēja braukt pāri), kā slēdzās kārba, jaunais elektroniskais info displejs, automātiskās gaismas....
Kas točna nepatika:
Biju gaidījis vairāk jaudas (līdz šim esmu braucis ar Honda VTR SP un BMW HP4)..saprotu, ka abi iepriekšminētie ir no citas kategorijas, bet ja paņemam, ka VTR bija 2006 gada un bija salīdzinoši "maz" zirgu - 136, tad no Super adventures 1290, es gaidīju vairāk...pa šoseju mēģināju atgriezt, bet nesagaidīju cerēto...nezinu...
Tā nu tas viss man atbildes nesniedza uz jautājumu-vai es tādu gribu..nezinu vēl joprojām...
Tas kas man radīja jautājumu-ja es nebraucu garos ceļojumos, tad man īsti nav skaidrs moto pielietojums, jo pa pilsētu īsti es to neredzu, mežā....nu vel mazāk..varbūt uz grantenes ar attiecīgām riepām....
Zinu, ka subjektīvi, bet tomēr, viedoklis.
Nupat uztinu jau 850km.
Secinājums - ideālākais ikdienas, pilsētas, ceļojumu mocis, kādu var vēlēties. Pa pilsētu braukt ir viegli kā ar velosipēdu, neskatoties uz lielo svaru un gabarītiem, smaguma sajūta pazūd uzreiz, kolīdz izkusties no vietas.
Par jaudu.
Vai tu biji ieslēdzis sport režīmu un atslēdzis traction kontroli???? Ja nē, tad, iespējams, arī likās, ka ir pa "īsu". Pa īsu tur nav absolūti, kolīdz motors sasniedz 4000rpm, tā ir spēriens pa dirsu un jautrība sakās, es, protams, arī salīdzinot ar savu R1, neteiktu, ka tas ir tas maksimums, ko varētu vēlēties no 1300cc motora, toties komforts un vieglā vadāmība to visu atsver.
Pilsētai - ideāls.
Ceļojumiem - ideāls.
Gruntenei - so so.
Bezceļam - nav paredzēts.
Spridzināšanai adrenalīna zonā - der.
Patiesībā, lai arī cik tas nelikties dīvaini, bet tieši pilsēta ir šī motocikla īstā mājvieta, uzreiz aiz ceļojumiem. Motors, kuru nevajag spīdzināt kā aizkautu cūku, velk ļoti labi, bez stresa, ložņāt korķos starp mašīnām elementāri, gabarīti absolūti netraucē, piekare ir ok, bedres un guļošie tiek ņemti neatmetoties , patēriņš kā rāda 6.6 tā arī turās, vairāk nav.
Gribu aizlaist uz Biķernieku motoapli ietestēt lielākā slīpumā un ātrumā, lai sajustu robežas.
Ā, un vēl viens moments pilsētā, par kuru kaut kā nekad nebiju aizdomājies - bigger is better, mopēds ir liels un iespaidīgs, autovadītāji to labi redz un pamana, kā arī nagļakā nestumjas virsū.
Nē, es paņēmu kā ir un neko neslēgāju, braucu ar esošiem iestatījumiem. Bet nu man moto ceļojumi saknē neincē, tad tikai pilsētai liekas, ka Tavs mazais dubļu dampis pat labāk būtu 
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Aug 2017, 23:48:46 Putnis76 rakstīja:
11 Aug 2017, 23:29:51 Archy96 rakstīja:
11 Aug 2017, 23:06:20 Putnis76 rakstīja:
Sen bija vēlme un tad nu beidzot es ar iztestēju to Super Andventure R 1290, jāatzīst, paliku tikpat gudrs kā pirms testa....
Kas patika:
Viennozīmīgi patika augstā un ērtā sēdpozīcija, amortizācija(tas, ka guļošajiem neatmetoties varēja braukt pāri), kā slēdzās kārba, jaunais elektroniskais info displejs, automātiskās gaismas....
Kas točna nepatika:
Biju gaidījis vairāk jaudas (līdz šim esmu braucis ar Honda VTR SP un BMW HP4)..saprotu, ka abi iepriekšminētie ir no citas kategorijas, bet ja paņemam, ka VTR bija 2006 gada un bija salīdzinoši "maz" zirgu - 136, tad no Super adventures 1290, es gaidīju vairāk...pa šoseju mēģināju atgriezt, bet nesagaidīju cerēto...nezinu...
Tā nu tas viss man atbildes nesniedza uz jautājumu-vai es tādu gribu..nezinu vēl joprojām...
Tas kas man radīja jautājumu-ja es nebraucu garos ceļojumos, tad man īsti nav skaidrs moto pielietojums, jo pa pilsētu īsti es to neredzu, mežā....nu vel mazāk..varbūt uz grantenes ar attiecīgām riepām....
Zinu, ka subjektīvi, bet tomēr, viedoklis.
Nupat uztinu jau 850km.
Secinājums - ideālākais ikdienas, pilsētas, ceļojumu mocis, kādu var vēlēties. Pa pilsētu braukt ir viegli kā ar velosipēdu, neskatoties uz lielo svaru un gabarītiem, smaguma sajūta pazūd uzreiz, kolīdz izkusties no vietas.
Par jaudu.
Vai tu biji ieslēdzis sport režīmu un atslēdzis traction kontroli???? Ja nē, tad, iespējams, arī likās, ka ir pa "īsu". Pa īsu tur nav absolūti, kolīdz motors sasniedz 4000rpm, tā ir spēriens pa dirsu un jautrība sakās, es, protams, arī salīdzinot ar savu R1, neteiktu, ka tas ir tas maksimums, ko varētu vēlēties no 1300cc motora, toties komforts un vieglā vadāmība to visu atsver.
Pilsētai - ideāls.
Ceļojumiem - ideāls.
Gruntenei - so so.
Bezceļam - nav paredzēts.
Spridzināšanai adrenalīna zonā - der.
Patiesībā, lai arī cik tas nelikties dīvaini, bet tieši pilsēta ir šī motocikla īstā mājvieta, uzreiz aiz ceļojumiem. Motors, kuru nevajag spīdzināt kā aizkautu cūku, velk ļoti labi, bez stresa, ložņāt korķos starp mašīnām elementāri, gabarīti absolūti netraucē, piekare ir ok, bedres un guļošie tiek ņemti neatmetoties , patēriņš kā rāda 6.6 tā arī turās, vairāk nav.
Gribu aizlaist uz Biķernieku motoapli ietestēt lielākā slīpumā un ātrumā, lai sajustu robežas.
Ā, un vēl viens moments pilsētā, par kuru kaut kā nekad nebiju aizdomājies - bigger is better, mopēds ir liels un iespaidīgs, autovadītāji to labi redz un pamana, kā arī nagļakā nestumjas virsū.
Nē, es paņēmu kā ir un neko neslēgāju, braucu ar esošiem iestatījumiem. Bet nu man moto ceļojumi saknē neincē, tad tikai pilsētai liekas, ka Tavs mazais dubļu dampis pat labāk būtu 
Nu tad visticamāk bija kāds no mazākās jaudas režīmiem.
Mans mazais dubļu dampis ir tīrs adrenalīna izstrādes lādiņš, kuram praktiska pielietojuma ikdienā ir gaužām maz, lielais ADV ir krietni patīkamāk braucams ikdienas apstākļos.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
monsieur | |  Kopš: 19. Aug 2015
Ziņojumi: 353
Braucu ar: FLHRC
| Par patēriņu varu tikai piebilst, ka Archy vienkārši smaga roka Esmu nobraucis 3200km ar šo moci, man normāli ir ap 5 līdz 6l/100km, ar visām 333 vizītēm un pilsētu. Liekas, ka lielākā atšķirība ir, ka pa šoseju man kruīzs ir nedaudz virs vidējās plūsmas, nevis 160 
Nu un pirms mani noēd bez sāls, nu nav tā, ka es neizmantoju apgriezienu diapazonu [ Šo ziņu laboja monsieur, 12 Aug 2017, 06:30:47 ] | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Aug 2017, 06:30:17 monsieur rakstīja:
Par patēriņu varu tikai piebilst, ka Archy vienkārši smaga roka Esmu nobraucis 3200km ar šo moci, man normāli ir ap 5 līdz 6l/100km, ar visām 333 vizītēm un pilsētu. Liekas, ka lielākā atšķirība ir, ka pa šoseju man kruīzs ir nedaudz virs vidējās plūsmas, nevis 160 
Nu un pirms mani noēd bez sāls, nu nav tā, ka es neizmantoju apgriezienu diapazonu
Nu tā jau ir ekonomija hārdkorā! 
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Šodien konstatēju, ka oriģinālās riepas diez ko labi neuzvedās slapjos laika apstākļos, ar visām trakšnkontrolēm iet spolēdams visu laiku, virsū stāv Scorpion Trail II, ko varētu ieteikt ar asfalta protektoru aukstajam rudenim uz šāda interesanta izmēra???
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
hornets | |  Kopš: 15. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 85
Braucu ar: Crosstourer
|
25 Aug 2017, 19:42:14 Archy96 rakstīja:
Šodien konstatēju, ka oriģinālās riepas diez ko labi neuzvedās slapjos laika apstākļos, ar visām trakšnkontrolēm iet spolēdams visu laiku, virsū stāv Scorpion Trail II, ko varētu ieteikt ar asfalta protektoru aukstajam rudenim uz šāda interesanta izmēra???
Savam mo oriģinālās pirelli trail II noripināju 10 tukstošus, nepatika, neturēja it īpaši uz slapja asfalta un gruntenes, pat nošļūcu uz sāna pa grunteni, kā pašam šķita riepu dēļ. Tagad uzliku Michelin anakee 3. Iesaku. Subjektīvi spriežu - diena pret nakti salīdzinot ar iepriekšējām! | Offline
| | |
Archy96 | |  Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
25 Aug 2017, 21:12:57 hornets rakstīja:
25 Aug 2017, 19:42:14 Archy96 rakstīja:
Šodien konstatēju, ka oriģinālās riepas diez ko labi neuzvedās slapjos laika apstākļos, ar visām trakšnkontrolēm iet spolēdams visu laiku, virsū stāv Scorpion Trail II, ko varētu ieteikt ar asfalta protektoru aukstajam rudenim uz šāda interesanta izmēra???
Savam mo oriģinālās pirelli trail II noripināju 10 tukstošus, nepatika, neturēja it īpaši uz slapja asfalta un gruntenes, pat nošļūcu uz sāna pa grunteni, kā pašam šķita riepu dēļ. Tagad uzliku Michelin anakee 3. Iesaku. Subjektīvi spriežu - diena pret nakti salīdzinot ar iepriekšējām!
Braucot pa sauso likās, ka zaceps ir OK, kaut gan nemēģināju arī baigi slīpi krāmēt, laiks arī bija silts (kamēr nav dugas :shura , bet nu pa slapjo gan diez kas nav.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline
| | |
hornets | |  Kopš: 15. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 85
Braucu ar: Crosstourer
|
25 Aug 2017, 21:55:47 Archy96 rakstīja:
25 Aug 2017, 21:12:57 hornets rakstīja:
25 Aug 2017, 19:42:14 Archy96 rakstīja:
Šodien konstatēju, ka oriģinālās riepas diez ko labi neuzvedās slapjos laika apstākļos, ar visām trakšnkontrolēm iet spolēdams visu laiku, virsū stāv Scorpion Trail II, ko varētu ieteikt ar asfalta protektoru aukstajam rudenim uz šāda interesanta izmēra???
Savam mo oriģinālās pirelli trail II noripināju 10 tukstošus, nepatika, neturēja it īpaši uz slapja asfalta un gruntenes, pat nošļūcu uz sāna pa grunteni, kā pašam šķita riepu dēļ. Tagad uzliku Michelin anakee 3. Iesaku. Subjektīvi spriežu - diena pret nakti salīdzinot ar iepriekšējām!
Braucot pa sauso likās, ka zaceps ir OK, kaut gan nemēģināju arī baigi slīpi krāmēt, laiks arī bija silts (kamēr nav dugas :shura , bet nu pa slapjo gan diez kas nav.
Par saķeri arī spriežu pēc trekšena! Pirelli ar vissaudzīgāko līmeni, bet nostrādāja TRK! Ar Michelin varu atļauties vismaz vienu, ja ne divus līmeņus dullāku režīmu TRK turēt! | Offline
| | |
|
|