Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
St | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Adv
| cik es saratu no iepriekš rakstītā - viens ir ar el starteri un 6 robiem un gaismām, otrs bez startera un citām elektrības štellēm un ar 5 robiem.
Tas ir viens ir hard bet otrs extream enduro | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| 450sx ir short stroke motors ar titana varstiem, 4 robu karbu. Vieglaks spararats.
525sx ir nerusejosha terauda varsti un ari 4 robu karba. Bore/stroke ir kaa uz exc. Vieglaks spararats.
Sx ir cita diametra karburatori.
Protams ka nav lampas un parasti nav ari starteris laikam.
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
27 Sep 2011, 21:44:08 St rakstīja:
Aprunājoties ar Te510 īpašnieku sapratu, ka el. starteris ir MUST HAVE.
Kā ir ar 2T dzīvojoties pa purviem?
Personiski pēc līdzšinējās pieredzes 4T tuvāk pie sirds tomēr kā ir ar apkopēm, noprotu ka 2T būs elementārāk un lētāk tomēr vai nebūs kā ar Javām un citām PSRS tehnikām - vairāk skrūvē nekā brauc?
2T viss esot daudz biežāk jādara un tā arī sanākot vairāk skrūvēt nekā braukt...
pie tam nopērkot jaunu 4T jebkura ražotāja 2 gadi vispār nekas nav jādara... brauc tikai un eļļu maini
p.s. 2T apakāša nav jaudas un smagās smiltīs dubļos utt. ir ļoti grūti... [ Šo ziņu laboja TB, 27 Sep 2011, 21:59:51 ] | Offline | | |
|
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
27 Sep 2011, 21:49:15 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:46:50 dropman rakstīja:
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
Izstāsti tādu štelli - ar ko SX modelis pamatā atšķirās no EXC, cik tāds varētu būt derīgs enduro maukšanai?????
sx bus jutami asaks un ar cietaku amortizaciju.Bet pa lielam pohuj kads.EXC bus 6 atrumi,kas ir plus | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 21:59:15 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:44:08 St rakstīja:
Aprunājoties ar Te510 īpašnieku sapratu, ka el. starteris ir MUST HAVE.
Kā ir ar 2T dzīvojoties pa purviem?
Personiski pēc līdzšinējās pieredzes 4T tuvāk pie sirds tomēr kā ir ar apkopēm, noprotu ka 2T būs elementārāk un lētāk tomēr vai nebūs kā ar Javām un citām PSRS tehnikām - vairāk skrūvē nekā brauc?
2T viss esot daudz biežāk jādara un tā arī sanākot vairāk skrūvēt nekā braukt...
pie tam nopērkot jaunu 4T jebkura ražotāja 2 gadi vispār nekas nav jādara... brauc tikai un eļļu maini
p.s. 2T apakāša nav jaudas un smagās smiltīs dubļos utt. ir ļoti grūti...
Āha, 2 gadi , paskaties labāk servisa apkopju intervālus un to, kas pie cik m/h jāmaina. Nopērkot nullīti četrtakteri un nopietni ar to gāžot, sezonas laikā var gadīties motoru reizes 3 jaukt Protams, ļoti daudz kas atkarīgs no braucēja pro vai amatieris.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 22:02:47 uldens2 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:49:15 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:46:50 dropman rakstīja:
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
Izstāsti tādu štelli - ar ko SX modelis pamatā atšķirās no EXC, cik tāds varētu būt derīgs enduro maukšanai?????
sx bus jutami asaks un ar cietaku amortizaciju.Bet pa lielam pohuj kads.EXC bus 6 atrumi,kas ir plus
Principā, 525 varētu būt labāks, jo tas variants ar titāna vārstiem man izklausās pa dārgo remontu ziņā?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| drz400 un Xr650R protams rullee un mezhaa viss atkarigs no pasha brauceja meistaribas, bet salidzinat shos divus ar 450exc un wr450 un te450 manuprat nav isti pareizi... Bet nu pabraukaties pa mezhu derees. Tikai tai hondai nav startera un par to te jau kautkad tika runats...
Titana varsti ir pa daargo. bet cik zinu tad tos var nomainit ari uz parastajiem. Tikai tad vel jamaina atsperes un vel kautkadi sikumi. leeti vienalga diez vai bus [ Šo ziņu laboja dropman, 27 Sep 2011, 22:10:20 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
27 Sep 2011, 22:06:00 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 22:02:47 uldens2 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:49:15 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:46:50 dropman rakstīja:
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
Izstāsti tādu štelli - ar ko SX modelis pamatā atšķirās no EXC, cik tāds varētu būt derīgs enduro maukšanai?????
sx bus jutami asaks un ar cietaku amortizaciju.Bet pa lielam pohuj kads.EXC bus 6 atrumi,kas ir plus
Principā, 525 varētu būt labāks, jo tas variants ar titāna vārstiem man izklausās pa dārgo remontu ziņā?
titans ir 450sx.Forši ir ja ir starteris,par cik man nav tad nacas iemacities nenoslapet pa mežiem rokoties Bet ja ir garais kurbulis ka manejam,tad kurbulejas viegli | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
27 Sep 2011, 22:04:17 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:59:15 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:44:08 St rakstīja:
Aprunājoties ar Te510 īpašnieku sapratu, ka el. starteris ir MUST HAVE.
Kā ir ar 2T dzīvojoties pa purviem?
Personiski pēc līdzšinējās pieredzes 4T tuvāk pie sirds tomēr kā ir ar apkopēm, noprotu ka 2T būs elementārāk un lētāk tomēr vai nebūs kā ar Javām un citām PSRS tehnikām - vairāk skrūvē nekā brauc?
2T viss esot daudz biežāk jādara un tā arī sanākot vairāk skrūvēt nekā braukt...
pie tam nopērkot jaunu 4T jebkura ražotāja 2 gadi vispār nekas nav jādara... brauc tikai un eļļu maini
p.s. 2T apakāša nav jaudas un smagās smiltīs dubļos utt. ir ļoti grūti...
Āha, 2 gadi , paskaties labāk servisa apkopju intervālus un to, kas pie cik m/h jāmaina. Nopērkot nullīti četrtakteri un nopietni ar to gāžot, sezonas laikā var gadīties motoru reizes 3 jaukt Protams, ļoti daudz kas atkarīgs no braucēja pro vai amatieris.
nu ja jau nopietni gāzt kā lielie puikas un krosā, tad skaidra laita, ka krosa mocis vispār ir vienreiz lietojama prece
es biju domājis par amatieru līmeni un pavizināšanās pa mežu līmeni | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 22:24:02 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 22:04:17 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 21:59:15 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:44:08 St rakstīja:
Aprunājoties ar Te510 īpašnieku sapratu, ka el. starteris ir MUST HAVE.
Kā ir ar 2T dzīvojoties pa purviem?
Personiski pēc līdzšinējās pieredzes 4T tuvāk pie sirds tomēr kā ir ar apkopēm, noprotu ka 2T būs elementārāk un lētāk tomēr vai nebūs kā ar Javām un citām PSRS tehnikām - vairāk skrūvē nekā brauc?
2T viss esot daudz biežāk jādara un tā arī sanākot vairāk skrūvēt nekā braukt...
pie tam nopērkot jaunu 4T jebkura ražotāja 2 gadi vispār nekas nav jādara... brauc tikai un eļļu maini
p.s. 2T apakāša nav jaudas un smagās smiltīs dubļos utt. ir ļoti grūti...
Āha, 2 gadi , paskaties labāk servisa apkopju intervālus un to, kas pie cik m/h jāmaina. Nopērkot nullīti četrtakteri un nopietni ar to gāžot, sezonas laikā var gadīties motoru reizes 3 jaukt Protams, ļoti daudz kas atkarīgs no braucēja pro vai amatieris.
nu ja jau nopietni gāzt kā lielie puikas un krosā, tad skaidra laita, ka krosa mocis vispār ir vienreiz lietojama prece
es biju domājis par amatieru līmeni un pavizināšanās pa mežu līmeni
Arī pa mežu virinot motorstundas salasīsies gana ātri un daudz, rēķini - 4T 450niekam jau uz 100stundām aptuveni būs virzulis jāmaina, bet tas ir huj-da-ņehuja daži tūkstoši kilometru.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| nu bet tās ir izmaksas ar kurām ir jārēķinās, ka tu tādu tehniku vēlies un vēl jo vairāk, ja lieto... katrai tehnikai ir izmaksas un tā tas būs...
vnk vajag saprast uz ko gribas tiekties un kādam mērķim tas tiek darīts... ja rezultātam un sekundes daļām kādās sacensībās, tad runāt par lielām izmaksām ir lieki... taču, ja savam priekam un hobijam, tad jāizvēlās savam maciņam atbilstošākais un izturīgākais variants. Pagaidām saliekot otro variantu kopā manās acīs jauns WR450F ir piemērotākais variants. Taču arī lai nopirktu ir vajadzīgi rubļi...
katram individuāli | Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
| izbeidziet šo tēmu gan jau es arī kādreiz nopirkšu nullīti wr450
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 22:42:11 envy rakstīja:
izbeidziet šo tēmu gan jau es arī kādreiz nopirkšu nullīti wr450
Es biju šoruden plānojis ņemt nullīti RMZ, bet par cik VIDs man uzkāpa uz astes, tad joprojām palieku gribot [ Šo ziņu laboja Archy96, 27 Sep 2011, 22:48:21 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
27 Sep 2011, 21:46:50 dropman rakstīja:
27 Sep 2011, 21:41:45 TB rakstīja:
27 Sep 2011, 21:35:48 dropman rakstīja:
ktm 450exc un 525exc, vislabaak 05-07 gads.
wr426, wr450
kā tur bija tam KTM - nebija tā ka labāks no uzražotajiem motoriem un izturīgākais bija tas 520cc?
520exc, 525exc un 530exc visi ir 510cc. Par veiksmigako tiek uzskatits tieshi 525exc 05-07. Pedejo gadu 530exc ari jabut labiem.
Tā kā ģimenē ir bijušas pāris Yamahas un čupa ar 520, 525, LC4 KTMiem varu teikt, ka Yamaha būs labāk - smalkāk nostrādāta, bet KTM prastāks, kā ar reģipsenēm saskrūvēts. Bet ievērojami atšķiras detaļu cenas. Piem. Yamaha WR426 vārsts Titāna maksā 80Ls *5 gab. KTM RFS vārsts 16Ls * 4 gab. ātrumkārbas zobrats kāčam 35Ls, yAMAHA 65 Ls.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
St | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Adv
| kāds varētu pakomentēt, kas reāli saskāries ar abiem aparātiem, cik liela atšķirība starp yamahas/hondas 450cc un teiksim ktm/husqvarna 510/520?
Izmēri, jaudas, apkopes, smagums.
Tas pats vien ir vai ir kaut kas tomēr būtiski atšķiras? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Sep 2011, 23:06:38 St rakstīja:
kāds varētu pakomentēt, kas reāli saskāries ar abiem aparātiem, cik liela atšķirība starp yamahas/hondas 450cc un teiksim ktm/husqvarna 510/520?
Izmēri, jaudas, apkopes, smagums.
Tas pats vien ir vai ir kaut kas tomēr būtiski atšķiras?
Ar husqwarnām ir sanācis pabraukt, mans iespaids tāds, ka tas ir salīdzinoši masīvs, liels mocis salīdzinot piemēram ar CRF.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
St | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Adv
|
27 Sep 2011, 23:12:23 Archy96 rakstīja:
27 Sep 2011, 23:06:38 St rakstīja:
kāds varētu pakomentēt, kas reāli saskāries ar abiem aparātiem, cik liela atšķirība starp yamahas/hondas 450cc un teiksim ktm/husqvarna 510/520?
Izmēri, jaudas, apkopes, smagums.
Tas pats vien ir vai ir kaut kas tomēr būtiski atšķiras?
Ar husqwarnām ir sanācis pabraukt, mans iespaids tāds, ka tas ir salīdzinoši masīvs, liels mocis salīdzinot piemēram ar CRF.
man līdz šim ir pieredze tikai ar 510 un 610 un tie abi atšķiras kā diena pret nakti, tāpēc arī intresē 510 jo tas pēc papīriem 108kg un 450cc kas varētu būt tas pats | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Kamoon, kādas 200 stundas??? Tur jau klanis un pamatnieki jāmaina.
Piem. Husqwarnai 510TE virzuli iesaka mainīt pie 80mh, nu labi, čaiņika režīmā uz savām 120 moška, bet ne jau 200[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Sep 2011, 01:50:59 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
ggg | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
28 Sep 2011, 01:21:27 Bagars rakstīja:
Nu gan panesās bla-bla-bla.. ja vēl atbildētu par savu tirdziņu...
Par 05-07 exc taisnība, labākais mežavečiem.
SX 400 un 450 mēdz būt arī 6-robi, hadenē no exc palielam atšķiras tikai regulējums
Titāna vārsti sx-am, tāpēc ka vieglāki un mazāka vibrācija pie augstiem apgriezieniem, jo racing motors.
450niekam virzuli pie 100 stundām maina tikai ūberracinga režīmā lietojot. Mežabrāļiem, pie tūrisma režīma un izteikti biežām ( 6h ) eļļas maiņām apmēram 200 un pat vairāk. A patiesībā eļļa nemaz tik bieži nav jāmaina.
El.starteris, protams, ir vēlamā extra. Bet vēl efektīvāks mežavečiem ir Rekluse autosajūgs. Tad var arī bez elstartera iztikt...
Bet ar 2t ir tāpat kā ar dejotājiem.. Ja nekas nekur netraucē, tad pat labāk nekā 4t. Vienīgais trūkums: jātaisa gemischung un kāda svece līdzi jāvadā. Dubļiem un smiltīm jāiet cauri atķažkā un hodā.
Nav būtiskas atšķirības tajā, kuru moci izvēlēsies. Svarīgi ir - kā brauksi un vai vispār varēsi pabraukt.
Atbildot uz jautājumu: "cik liela atšķirība starp yamahas/hondas 450cc un teiksim ktm/husqvarna 510/520?Izmēri, jaudas, apkopes, smagums." - nepamēģināsi - neuzzināsi.
Te bija līdzīga muldēšana
Paklau ko teiksi par titaana vaarstiem,tiem ir savs resurs,esmu dzirdeejis kad shie meedz truukt bez briidinaajuma,kad labaak ir teeraudniekus likt,u.t.t
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline | | |
R1100R | | Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
28 Sep 2011, 06:57:01 ggg rakstīja:
28 Sep 2011, 01:21:27 Bagars rakstīja:
Nu gan panesās bla-bla-bla.. ja vēl atbildētu par savu tirdziņu...
Par 05-07 exc taisnība, labākais mežavečiem.
SX 400 un 450 mēdz būt arī 6-robi, hadenē no exc palielam atšķiras tikai regulējums
Titāna vārsti sx-am, tāpēc ka vieglāki un mazāka vibrācija pie augstiem apgriezieniem, jo racing motors.
450niekam virzuli pie 100 stundām maina tikai ūberracinga režīmā lietojot. Mežabrāļiem, pie tūrisma režīma un izteikti biežām ( 6h ) eļļas maiņām apmēram 200 un pat vairāk. A patiesībā eļļa nemaz tik bieži nav jāmaina.
El.starteris, protams, ir vēlamā extra. Bet vēl efektīvāks mežavečiem ir Rekluse autosajūgs. Tad var arī bez elstartera iztikt...
Bet ar 2t ir tāpat kā ar dejotājiem.. Ja nekas nekur netraucē, tad pat labāk nekā 4t. Vienīgais trūkums: jātaisa gemischung un kāda svece līdzi jāvadā. Dubļiem un smiltīm jāiet cauri atķažkā un hodā.
Nav būtiskas atšķirības tajā, kuru moci izvēlēsies. Svarīgi ir - kā brauksi un vai vispār varēsi pabraukt.
Atbildot uz jautājumu: "cik liela atšķirība starp yamahas/hondas 450cc un teiksim ktm/husqvarna 510/520?Izmēri, jaudas, apkopes, smagums." - nepamēģināsi - neuzzināsi.
Te bija līdzīga muldēšana
Paklau ko teiksi par titaana vaarstiem,tiem ir savs resurs,esmu dzirdeejis kad shie meedz truukt bez briidinaajuma,kad labaak ir teeraudniekus likt,u.t.t
Labrīt..
Nekādus titāna nav jāpērk ,parastos ņem un brauksi bez sāpēm..(pārbaudīts,neviens meistars Tev neliks titāna vārstus,ja vien īpaši to nelūgsi)
Nekādā gadijumā nevajag motoru griezt uz vietas līdz galam..pārējais nav problēma
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
|
|