26 Jun 2015, 10:29:49 ANDZA117 rakstīja:
Tad iesaki Latvija meistaru pa bembiem f650gs 2001 pec kura nenāksies visu parvilkt un kurs var tikt ar startešanas problēmu un varstus noregulēt
650 tak tāpat jāpārvelk periodiski Kā jau vienpodnieks...
Bet vārstu regulācija viņam visai piņķerīga, dēļ nestandarta šaibām, kuras kādas trīs vēl palikušas no manējā... Principā nav nekā sarežģīta nedz visu savilkt pēc specenes, nedz vārstus noregulēt. A kas par startēšanas problēmu? Griež pa tukšo, vai 'sit atpakaļ'?
Nepietiek spēka izgriest kad kasas 3 reizes uzsit pa pogu kada 3 reize aiziet tada sajuta itka butu nezeliga kompresija un starteris nevar to izgriest,.A dekampresors ir vinam un kur atrodas??
a pie cik tukstošiem jaregulē varsti??
Vārsti jāpārbauda katrā lielajā apkopē ik pa 15kkm, vai reizi gadā. reāli jāregulē gan tik bieži nav.
Dekompresators viņam ir viltīgs un atrodas kloķenes galā kā atsvars - nav nedz trosīšu nedz kaut kas cits
bilde ieskatam
idejiski atspriegojas uz atsperes spēka un pie konkrēta rotācijas ātruma piespiežas atpakaļ atsvars nodrošinot kompresiju.
Ir dzirdēts, ka viņi ieķīlē, jāpasilda, jāizjauc jānomaina atspere un jāmaļ tālāk ar zālespļāvēja cienīgu troksni
Principā pie vārstu regulēšanas var apskatīt, vai viņš brīvi atlec atpakaļ uz atsperes un, vai, kad pagriež motoru ārā no TDC punkta, vai pats nenokrīt lejā... Manuālī nekādu spec metožu tam nav
Okey bet cik tad jabūt varstu atstarei cik mm?? a kompresiju ir vērts mērit?? dekampresoru no ta vares zedzēt stada vai ne??
Kompresiju mērīt pirms regulācijas nav jēgas...
atstarpe pēc f650 foruma ziņām ir jābūt ap 0.16mm, jeb robežās no 0.12 līdz 0.18 pēc manuāļa
30 Jun 2015, 17:33:22 eXistenZ rakstīja:
Sveiki, es par savu problēmu kas ir video uz 30sek. Brīžiem ir tas troksnis, īpaši es pamanīju kad bremzēju vai kad kustinu moci. Biju izjaucis plastmasas, it kā viss savās vietās. Jāielien nedaudz dziļāk. Pasakiet kurš palīdzēs. Nedomāju un ceru ka nebūs milzīga vaina.
dzinēja ķēde vai kompensatori??? spriegotājs varbūt nefunkcionē??? senāk man krossa mocim bija problēma ar tādu grabuli, izrādijās ķēde bija stīva palikusi, jo smagi nogrāvos pēc remonta un pāris mēsešus nebraucu....atrisināju ar kārtīgu izālēšanos!!!!
Ir doma mazliet pārveidot savu braucamo bet aduros pie problēmas bremžu trubas, sajuga troses, gāzes troses utt pagarināsanas iespējas, varbūt kāds nesen tam gājis cauri un var padalīties a info!
13 May 2016, 12:30:18 marelo rakstīja:
Ir doma mazliet pārveidot savu braucamo bet aduros pie problēmas bremžu trubas, sajuga troses, gāzes troses utt pagarināsanas iespējas, varbūt kāds nesen tam gājis cauri un var padalīties a info!
bremžu trubas - samēri un sakontaktējies ar Hel bremžu pārstāvi adparts - 35€ gabalā truba , neatkarīgi no garuma,
Sajūga un gāzes troses arī mēri garumus un tad motolandā var mēģināt piemeklēt, vai pasūtīt.
Jautājums tiem, kuri jau ilgāku laiku braukā ar VFR (manējais aparāts ir 6.paaudzes VFR800 V-tec (2004)) - pēc lietotāja manuāļa šiem motoriem ik pēc 30 t.km vajadzētu veikt vārstu pārbaudi, samērīt un saregulēt pēc vajadzības. Man tie 30 tkm sāk pamazām jau tuvoties. Tagad īsti nesaprotu, vai tas labāk ir jāizrada, vai arī labāk netraucēt tehnikai strādāt. (nobraukums oriģinālais un ticams, pie tam tikai nedaudz mazāk par pusi no tā ir jau manās rokās. Eļļas tiek mainītas regulāri un kvalitatīvas, aparāts žēlots netiek, bet arī speciāli mocīts nav. Mopēds sirdij dārgs un tiks braukts vismaz vēl gadus 5...
Kādi ieteikumi no citiem lietotājiem? Līst iekšā, jeb tomēr nevajag traucēt tehnikai strādāt?
Neko tamlīdzīgu nekad neesmu darījis, bet tantes pieturā runājot, ka process pēc savas būtības nav sarežģīts, tikai ņemot vērā VTEC uzbūves un darbības īpatnības ir mega ķēpīgs laikietilpīgs...
Sveiciens,
Kāds var ieteikt kādu meistaru vai servisu kurš uzņemtos "izvilkt" mazu "astotnieku" priekšējam ritenim? Mocis BMW R1200GS Adventure 2006 gads.
Cik servisus apzvanīju - visi izdzirdot BMW uzreiz atšuva! :-(
20 Jun 2016, 15:57:13 Coooool rakstīja:
Kapkins, pats nevari to izdarīt! Tur nekā sarežģīta. Laika jautājums, cik precīzi gribi. Sēd un spieķo.
Protams, protams, Kūļa mega video pamācībās lūkojoties, kur pat Kūlis nav piefiksējis to, ka reālam BMW GSA ir bezkameru riepu aploces(feļļas) ar savādāk izvietotiem spieķiem (pa aploces ārējām malām) un tur nepietiks ar querty plinkšķināšanu, ir spēks un viedums
Sveiki. Meklēju kādu kurš varētu novest moto projektu līdz galam. Pašam šobrīd ar laikiem ir nu galīgi švaki un ļoti žēl ka stāv garāžā moto nepabeigts un skumst. Uz ofic servisu negribās vest labprāt nodotu kādam individuālam meistaram. Lokācijas vieta purvciems, bet varu aizvest kur vajag. Mocis - 1984 Honda VF750. Par izdarītajiem/atlikušajiem darbiem un stāvokli - PM. Paldies
----------------- Flags and handlebars should never hit the ground.
Vakar uzdūru riepu, un pāris minūtēr riepa bija tukša, līdz ar to nekur tālu uz servisu tikt nevaru.
Vai ir kāds serviss netālu vai kāda cita iespēja moci no āgenskalna priežu rajona nogādāt uz riepu servisu un salāpīt riepu?
Vai varbūt ir mobīlā riepu darbnīca, kas var piebraukt un saremontēt riepu?
Riepu nevaru noņemt, jo nav pacēlājs
25 Aug 2016, 09:19:26 salviz rakstīja:
Vakar uzdūru riepu, un pāris minūtēr riepa bija tukša, līdz ar to nekur tālu uz servisu tikt nevaru.
Vai ir kāds serviss netālu vai kāda cita iespēja moci no āgenskalna priežu rajona nogādāt uz riepu servisu un salāpīt riepu?
Vai varbūt ir mobīlā riepu darbnīca, kas var piebraukt un saremontēt riepu?
Riepu nevaru noņemt, jo nav pacēlājs
burtiski pārsimts metru attālumā no Āgenskalna priedēm tak ir R1 riepu kantoris - pie Kalnciema kvartāla.
es tur esmu vedis, viņi gan bortē gan balansē moto riepas.
ja uzpumpēsi pilnu riepu, gan jau tik tālu paspēsi aizstumt.