Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
Armandsz
28. Apr 2016, 08:40#341

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci


28 Apr 2016, 08:31:51 suzukisv650 rakstīja:
Atsaucieties kāds, kurš man hondai cbr1000f 95 gada var partirit un kartigi saregulet karbinjus.

Uz zemiem apgriezieniem taka burbuljo un atboja nav.. vai ari iesakiet kur aizvest labak?


karbuļi noņemti? Ja jā, tad nākošnedēļ uz beigām varētu paņemties. ir ultraskaņa. un sasinhronizēt arī varu - pēdējais gan uz jau uz moča.
P.S. esi pārliecināts, ka vaina ir karbuļos? sveces, indukcenes pārbaudīti?

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 28 Apr 2016, 08:42:56 ]

Offline

suzukisv650
28. Apr 2016, 08:46#342

Kopš: 13. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Hurricane

Sveces jaunas,vārsti saregulēti, indukcenes man liekas ka labas,jo lec labi gan silts gan auksts un uz abarotiem ari aiziet labi..

stavot uz vietas iedodot ruckaa ari var redzet ka palielu melniti izsit..

ari kamer ruc tuksgaita uzbubina un uzsauj itka butu izregulejies..


karbuli nav nonemti,labrat iedotu visu moci lai var sadarit visu pie reizes.. ja tiesam esi gatavs panemties,tad iedod uz pm savu nr. un adresi..

Offline

mexa
28. Apr 2016, 10:28#343

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

auksts bez choka labi pielec? choks atnaak atpakalj? principaa karbjus uz galda un tiiriit, ultraskanja buutu ideaali. un tad parbaudam vai viss kaa naakas. tad uz mo reguleejam

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

suzukisv650
28. Apr 2016, 10:56#344

Kopš: 13. Sep 2015

No: Ogre

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Hurricane

bez coka negrib..uzsit un pabubina un viss..ar coku pasildu un aidaa..

Offline

zenins
01. Jul 2016, 13:11#345

Kopš: 05. Apr 2013

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Lai netaisītu jaunu tēmu pajautāšu tepat...
Problēma sekojoša:
gsx600f (ja pareizi atceros ap 93.g.)
Braucot iedodot pilnā ručkā pie 7-8k sāk rīstīties un vairāk neceļ. Brīvgaitā viss ok griež līdz galam. Noņēmu gaisa filtru itkā viss aizgāja, taču uzliekot atpakaļ kautvai tikai TUKŠU filtra kasti (bez elementa) atkal vairs neiet. Kas par ...?
Karbiķi iztīrīti, pludiņu augstums ~14.5, adatas uz vidējās atzīmes, gaisa/degvielas skruve 2 abaroti izskrūvēta, eļļa, fitrs jauns, sveces jaunas...

Offline

mexa
01. Jul 2016, 13:44#346

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kaa tas saakaas? vai kartejais kas nopirka taadu viss savaas vietaas? kaads ko dariijis ir? mocis nav 10 gadus stavejis?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

zenins
01. Jul 2016, 18:16#347

Kopš: 05. Apr 2013

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Tiku pie neejosa 2 gadi nostavejis, tipa nekas nav darits, kas tagad izdarits sarakstiju iepriekseja posta...
Pilna rucka iegriezot pa karbikjiem nedaudz sit degmaisijumu atpakalj uz filtra pusi, jautajums kas to varetu izraisit?

[ Šo ziņu laboja zenins, 01 Jul 2016, 18:46:00 ]

Offline

mexa
02. Jul 2016, 01:36#348

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

iisumaa-tehnika nemiil staaveet, ja karbis ir stavejis hz ar kadu degvielu, un nonjemot pludinjkameru redzam nogulsni kas smere pirkstu-tad-noteikti ultraskanja, tas nonjems cietos suudus, miikstos njems kjiimija, cita varianta nav... tad peetam vai viss ir OEM ja nav cik stipri, kapeec, vai jorekti ja piem jet kit staav. kad karbis buus tiirs un zinaasi ka viss ok, tad viss buus ok. var taa dariit, arii elektronikas deelj... sveces...(arii jaunas meedz sist garaam...) bet karbju tiribu parbaudi, vismaz ar kompresoru un petroleju un karbkliineri izpuut. jau buus mazs efekts. saakt reguleet netiiru karbi nav jegas! ja paveicas aizdirsts ies

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Armandsz
02. Jul 2016, 09:16#349

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci


01 Jul 2016, 13:11:34 zenins rakstīja:
Lai netaisītu jaunu tēmu pajautāšu tepat...
Problēma sekojoša:
gsx600f (ja pareizi atceros ap 93.g.)
Braucot iedodot pilnā ručkā pie 7-8k sāk rīstīties un vairāk neceļ. Brīvgaitā viss ok griež līdz galam. Noņēmu gaisa filtru itkā viss aizgāja, taču uzliekot atpakaļ kautvai tikai TUKŠU filtra kasti (bez elementa) atkal vairs neiet. Kas par ...?
Karbiķi iztīrīti, pludiņu augstums ~14.5, adatas uz vidējās atzīmes, gaisa/degvielas skruve 2 abaroti izskrūvēta, eļļa, fitrs jauns, sveces jaunas...


ja nemaldos, pilotskrūves sākuma settings ir 1,5 - 1 7/8 apgriezieni.
pie kam tas iespaido visu apgriezienu diapazonu...

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 02 Jul 2016, 09:23:21 ]

Offline

mexa
02. Jul 2016, 10:43#350

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

jaa, manuaalis japeta siiki, un iistais

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

zenins
04. Jul 2016, 10:06#351

Kopš: 05. Apr 2013

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Karbiķus esmu iztīrijis, ne ar ultraskaņu gan bet ar cleaneriem un kompresoru... gaisa/degvielas skrūvi esmu regulējis un testējis, taču labāk kā šobrīd nevienā brīdī nebija. Adatas arī mēģināju +- 1 robu likt, taču neko labu tas nedeva. Dīzes itkā stock 137,5/135.
Par elektroniku stipri šaubos, jo neredzu nekādu sakarību gaisa pretestībai ar elektroniku.
Atgādinu, ka noņemot gaisa filtru viss aiziet...

[ Šo ziņu laboja zenins, 04 Jul 2016, 10:06:27 ]

Offline

mexa
04. Jul 2016, 10:23#352

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

izskrūvē sveces, iztīri ar klīneri un zobu birsti, lai plusminus tīra, tad ieskrūvēm un pabrauc režīmā kad tev neiet, protams labi iesildi motoru. un tad skaties atkal sveces krāsu, un man ir aizdoma ka tev degvielas problēma, tobiš maz viņas, un gaisa pretestība, un aerodinamika arī. kaut kas nav tā. dīzes itkā istās tas neder, der tikai 100%. tavam mo manuālī ir kas teikts par adatas regulāciju? ļoti daudziem neregulējas, un ja taqm modelim, kuram neregulejas, tomēr stāv regulejamās adtas-tas nozīmē "jetošanu" cik profesionālu hz. dažreiz pat dīzes izurbj lai nemaksāt 150E par kitu... un saurbj vakuma droseli utt. sākumam pārliecinies pēc tabulas vai visi kodi, kā arī adatu, tev ir pēc manuāļa. un visas dīzes nopēti vai nav urbtas un knibinātas, ja caurums redzams akurāts un "pavecs" tad uzskatam ka nav nekas ķibināts. ultraskaņa protams labāk attīrīs aizaugumu. savam mo katru gadu tīrīju karbi, kamēr neatdevu uz ultraskaņu-tagad mocis pavisam savādāk uzvedas...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Easyrider
05. Jul 2016, 09:02#353

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883


04 Jul 2016, 10:23:41 mexa rakstīja:
izskrūvē sveces, iztīri ar klīneri un zobu birsti, lai plusminus tīra, tad ieskrūvēm un pabrauc režīmā kad tev neiet, protams labi iesildi motoru. un tad skaties atkal sveces krāsu, un man ir aizdoma ka tev degvielas problēma, tobiš maz viņas, un gaisa pretestība, un aerodinamika arī. kaut kas nav tā. dīzes itkā istās tas neder, der tikai 100%. tavam mo manuālī ir kas teikts par adatas regulāciju? ļoti daudziem neregulējas, un ja taqm modelim, kuram neregulejas, tomēr stāv regulejamās adtas-tas nozīmē "jetošanu" cik profesionālu hz. dažreiz pat dīzes izurbj lai nemaksāt 150E par kitu... un saurbj vakuma droseli utt. sākumam pārliecinies pēc tabulas vai visi kodi, kā arī adatu, tev ir pēc manuāļa. un visas dīzes nopēti vai nav urbtas un knibinātas, ja caurums redzams akurāts un "pavecs" tad uzskatam ka nav nekas ķibināts. ultraskaņa protams labāk attīrīs aizaugumu. savam mo katru gadu tīrīju karbi, kamēr neatdevu uz ultraskaņu-tagad mocis pavisam savādāk uzvedas...

Sveiks.
A kur tādu ultraskaņu var uztaisīt?
Arī netieku galā ar karburatoru.

Offline

mexa
05. Jul 2016, 09:47#354

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

īstenībā daudz kur ir. es pa pazīšanai devu čomam. pagaidām nezinu vai var citus paņemt, bet rīgā uz vietas tev būs vieglāk un ātrāk.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Armandsz
05. Jul 2016, 11:09#355

Kopš: 08. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 90

Braucu ar: ST1100 un Mežaveci

ir ultraskaņa.
ja karbuļi ir noņemti, tad vispār no problem. izjaukt, samazgāt, salikt uz rūpnīcas setapu, bez sinhronizācijas - divi vakari un varēs savākt. ja jāņem nost no moča, jāliek atpakaļ + sinhro, tad ilgāk....par cik šai lietai varu pievērsties tikai brīvajā laikā.

[ Šo ziņu laboja Armandsz, 05 Jul 2016, 11:25:04 ]

Offline

axel182
01. Sep 2016, 17:54#356

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

Kāds var uz brīvdienām iznomāt man sinhronizējamo verķi? Rīga vai Jelgava...

Offline

Serich
03. May 2017, 12:45#357

Kopš: 09. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Kawakaki

Sveiki, vai kaads var sareguleet degvielas padevi un sinhronizeet karbuljus? Mocis, ktm 950 sm, 2008
Probleema, automaats no izpuuteeja

[ Šo ziņu laboja Serich, 03 May 2017, 12:47:01 ]



-----------------
Honda Fireblade 929
KTM 950 SM
KTM 990 SMT
Kawasaki z1000sx

Offline

AMV
14. May 2017, 15:08#358

Kopš: 05. Sep 2010

Ziņojumi: 63

Braucu ar: Motorzāģi; Duksi

Sveiki.
Husqvarna 610 TE dellorto phm 40 ms karbuators.
interesē kur/kam dot to savest kārtībā?
Tas ir ilgi stāvējis. Iespējams šis tas padilis.

Offline

Padre
28. May 2017, 13:33#359

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Labas Reitas šajā saulainajā dienā !
Ja nu kāds pie kompja ir.. moš varēs mazliet apskaidrot.
Kawasaki KLE 500 - mazliet peld apgriezieni.
Tas ko izdarīju - pašrocīgi uzmeistaroju nano mega sinhronizatoru(paldies jūtūbam), nosinhronizēju - vienādi var dabūt, viegls process.
Šim mocim vēl ir brīvgaitas apgriezienu skrūve(pareizi laikam saucas ?)
Pa lielam motors rūc, viss ok, pielaist var, iet lopā - tas priecē.
Pēc 15min. brauciena apgriezieni it kā turās pie 1.8K un peld mazliet - līdz 2K, vai tas ir kritiski traki, vai 93 gada mocim tas ir normāli ?
Vai vajag grozīt to tukšgaitas skrūvi, kas ir blakus karburatoram ? Ar to skrūvi var apgriezienus tukšgaitā dabūt ap 1K, bet jau grib slāpt un pacelt pāri pa 2K, pēc manuāļa jābūt 1.6-1.8K RPM.
Tātad - vai apgriezienu peldēšana 1.8-2K RPM ir normāli ?
Un vai būtu nepieciešams ielīst karbūrātoros un pačekot, kas tur notiek ? Vai atstāt, kā ir ?
Vēl - vai šim modelim čoks pats atlec atpakaļ, kad motors ir uzsilis no rīta, vai manuāli jāslēdz viņš ārā ?
Mani mocīja jautājums, kur / pie kā pieslēgt to sinhronizatoru, tad nu atradu un ja nu kādam ir tādas pats jautājums - var redzēt bildē


Un pats mega nano sinhronizators - strādā, cauri nepūš nekur.

[ Šo ziņu laboja Padre, 28 May 2017, 13:37:01 ]



-----------------
Ou Yess.

Offline

mexa
28. May 2017, 15:00#360

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Probleema ka abaroti piepeld? ar filtru tach viss ok? Staav virsuu kad reguleji? Ir tiirs? Vakuuma caurules ok? Ja ir vakuuma vaarsti, tad tie tur? Kad strada motors uzsilis, papuut ar brake cleaner vai kas pa rokai, puut uz karbjiem, ne ventilacijas trubaa, abarotiem nav jaizmainas, itka nebutu putis, ja uzceljas tad zini ka suuc gaisu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline