Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļas maiņa
Autors | Ziņojums |
Agris112 | | Kopš: 26. Jul 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 104
Braucu ar: CBR F4
| divainakais tas, ka tad kad nopirku moci un braucu majas tas bija pagajuso septembri tad nekas neklakskeja ar veco ellu, ne aukstam ne siltam, tad moci ieziemoju, noliku vakus un sosezon nomainiju ellu un pec aptuveni 1000km sakas tas prikols, rmp pec manuala | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ja kārba slēdzas normāli, kamēr auksta, bet uzsilstot paliek 'cieta', tad pasākums zīmējās uz eļļas vainu. precīzāk tās viskozitāti. izskatās pēc kārtējās eļļas ar izteikti sūdīgu viskozitātes bīdes stabilitāti.
tas nenozīmē, ka 'eļļa izstrādājusies'. tas nozīmē, ka tai viskozitātes modifikators sūdīgs un/vai procentuāli daudz. attiecīgi, darba temperatūrā tā vairs neatbilst sākotnējai SAE 10W-40 klasei.
nomaini uz cita ražotāja eļļu ar augstāku sākotnējo viskozitātes klasi, piemēram, SAE 10(15W)-50.
tādai būs augstāka viskozitāte darba temperatūrā pat ja viskozitātes modifikators sūdīgs.
problēmai jāmazinās. ja nemazinās, tad problēma kārbā.
p.s.
visiem kārajiem liet neatbilstoši augstu viskozitātes klasi prāta atvēsināšanai - tas ir ļoti nevēlami, ja vien nav konkrētu indikāciju par labu tam, kā tas ir šajā gadījumā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
01 Jun 2014, 19:41:02 Bullis rakstīja:
Mocis yamaha r1, pagājušā gadā ielēju yamalube pilno sintētiku, rezultātā sāka slīdēt sajūgs 6 gaņģi, šogad pārgāju uz motul 5100 4t pussintetiku un sajūgs neslid, varbūt kādam noder šī informācija.
neizplūdīšu skaidrojumos, vien uzdrošinos apgalvot, ka Tavs vērojums visai droši nav uzskatāms par drošu pazīmi. | Offline | | |
|
Agris112 | | Kopš: 26. Jul 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 104
Braucu ar: CBR F4
| sk tatad saksim ar ellu tad manis kas izmainas tnx | Offline | | |
romculs | | Kopš: 25. Apr 2013
Ziņojumi: 132
Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650
| sava MO manuālī GSF 650 redzēju, ka eļļas filtru Suzuki iesaka mainīt ik pa 18 000 KM,
Tipa eļļu maini bet filtru atstāj...
Teorētiski sanāk ja pa vasaru nobraucu 15K km, tad filtru mainam tik pavasaros... nu labi rudenī pirms ziemošanas, ielejam ziemošanas eļļu un pavasarī tik eļļu apmainam un aidā...
Saprotu, ka filtrs neko nemaksā un teorētiski būs labāk, ja mainam arī filtru kopā ar eļļu, bet tad huļi ražotājs saka no stress...???
[ Šo ziņu laboja romculs, 01 Jul 2014, 10:48:34 ] | Offline | | |
dusk | | Kopš: 14. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1563
Braucu ar: HD FXR & Chevy Astro
|
01 Jun 2014, 21:47:26 Niere rakstīja:
01 Jun 2014, 19:41:02 Bullis rakstīja:
Mocis yamaha r1, pagājušā gadā ielēju yamalube pilno sintētiku, rezultātā sāka slīdēt sajūgs 6 gaņģi, šogad pārgāju uz motul 5100 4t pussintetiku un sajūgs neslid, varbūt kādam noder šī informācija.
neizplūdīšu skaidrojumos, vien uzdrošinos apgalvot, ka Tavs vērojums visai droši nav uzskatāms par drošu pazīmi.
te nu Niere kļūdās.
Ir sajūgi piemēram EBC CK standart, kas nav paredzēti darbam ar pilno sintētiku.
Esmu pārliecinats, ka izskaidrojums ir te.
----------------- Veikals Motoland.
Artlērijas 45, Rīga
T. 29255587
www.motoland.lv
| Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Tie ši tā pat bija manam BMW - ielēju 10w50 sintētiku un augšās sāka pieslīdēt sajūgs, taču jaunais saimnieks ielēja Addinola pussintētikui un nekas vairs neslīd | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
01 Jul 2014, 10:46:53 romculs rakstīja:
sava MO manuālī GSF 650 redzēju, ka eļļas filtru Suzuki iesaka mainīt ik pa 18 000 KM,
Tipa eļļu maini bet filtru atstāj...
Teorētiski sanāk ja pa vasaru nobraucu 15K km, tad filtru mainam tik pavasaros... nu labi rudenī pirms ziemošanas, ielejam ziemošanas eļļu un pavasarī tik eļļu apmainam un aidā...
Saprotu, ka filtrs neko nemaksā un teorētiski būs labāk, ja mainam arī filtru kopā ar eļļu, bet tad huļi ražotājs saka no stress...???
ražotājam gribās, lai tu arī kādu lielāku detaļu savam motoram nomaini savādāk vienu gadu pastrāda un ražotni jāver ciet :muzigais_dzinejs:
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
snpz | | Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: skritulenēm
| Ir nopirkta eļļa, filtri (eļļas, gaisa), bet nu nav īsti kur pašam veikt maiņu, līdz ar to meklēju kādu moto servisu, kas šos darbus varētu par saprātīgām naudām izdarīt? Mocis - Z750. Vajag līdz 5dienai! | Offline | | |
Auser | | Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
| Amsoil eļļas uz tirdziņu:
10W-40 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Recommended for high-performance liquid or air-cooled 4-stroke engines and transmissions and both 4- and 2-stroke motorcycles. Wet-clutch compatible. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.
Cena 16 eur/946 ml.
20W-50 Advanced Synthetic Motorcycle Oil
API SG, SL/CF, CG-4; JASO MA/MA2; ISO-L-EMA2; API GL-1
Advanced multi-functional formula for both domestic and foreign motorcycles. Excellent in air-cooled motorcycle engines due to high heat resistance. Can be used in engines, transmissions and the primary chaincase. Not recommended where an API GL-4 or GL-5 gear oil is required.
Cena 16 eur/946 ml.
DOMINATOR® Synthetic 2-Stroke Racing Oil
Racers can’t win what they don’t finish. That’s why AMSOIL formulators built DOMINATOR® 2-Stroke Racing Oil. This complex blend of oils and additives directly addresses the heat, pressure and friction of race-engineered engines. These engines operate on the edge, yet engine reliability is critical. DOMINATOR does an outstanding job protecting high-performance engines. It adds durability that professional racing teams depend on and delivers confidence so engines can be pushed to the limit.
Cena 16 eur/946 ml.
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil
API SG, SL/CF • JASO MA/MA2 • ISO-L-EMA2 • API GL-1
Synthetic SAE 60 Motorcycle Oil is a premium oil designed for those who demand the absolute best lubrication for their motorcycles. The result of extensive research, it is specially formulated to excel in all areas unique to motorcycles, including high engine RPM, wet-clutch lubrication and more.
Cena 17 eur/946 ml.
Bildes šeit:
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=12842
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. | Offline | | |
snpz | | Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 39
Braucu ar: skritulenēm
| Tā ar neviens nepiesakās! Nu nekas, paldies userim VZ, kas par labu cenu pārdeva brand new moča pakaļas domkratu, būs iemesls pašam to visu sadarīt!
15 Jul 2014, 22:44:24 snpz rakstīja:
Ir nopirkta eļļa, filtri (eļļas, gaisa), bet nu nav īsti kur pašam veikt maiņu, līdz ar to meklēju kādu moto servisu, kas šos darbus varētu par saprātīgām naudām izdarīt? Mocis - Z750. Vajag līdz 5dienai!
| Offline | | |
QQlis | | Kopš: 24. Oct 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 817
Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku
| Kas tur ko pašam nesamainīt, tjap - ljap un gatavs! Galvenais kādu kanniņu vai kastrolīti vajag, kur eļļu notecināt! Pārējais štrunts! Nu varbūt arī ar filtra atskrūvēšanu mazliet jāpamokās!
----------------- | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
16 Jul 2014, 17:08:19 QQlis rakstīja:
Kas tur ko pašam nesamainīt, tjap - ljap un gatavs! Galvenais kādu kanniņu vai kastrolīti vajag, kur eļļu notecināt! Pārējais štrunts! Nu varbūt arī ar filtra atskrūvēšanu mazliet jāpamokās!
galvenais nepārcensties visu atpakal skruvējot
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
ilvars | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 17
Braucu ar: R1
| Sezona tuvojas, sāk rokas niezēt paskrūvēt moci! shodien radas jautājums, kādam gudrākam TAatad - pagāšsezon nomainīju eļļu! Sanāca ļoti maz pabraukt, labi ja 1.5k nobraucu! Nevaru saprast vai šosezon mainit eļļu, vai nē | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
25 Feb 2015, 20:44:01 ilvars rakstīja:
Sezona tuvojas, sāk rokas niezēt paskrūvēt moci! shodien radas jautājums, kādam gudrākam TAatad - pagāšsezon nomainīju eļļu! Sanāca ļoti maz pabraukt, labi ja 1.5k nobraucu! Nevaru saprast vai šosezon mainit eļļu, vai nē
Mainīt jo? Nav jau piens, kas var sabojāties. Man liekas, ka nevajag pārspīlēt ar tām eļļām. | Offline | | |
arniz | | Kopš: 20. Dec 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 154
Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,
| šito eļļu bazaru palasot liekas, ka nav vel izgudrota tā "īstā,vienīgā" eļļa [ Šo ziņu laboja arniz, 25 Feb 2015, 21:14:41 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kaa gribi. maina jau peec sezonas lai ziemaa labaak staav. ta vinsh gandriiz uz vietas staaveeja nedomaju ka buutu jaaieapringst. ja ir nauda protams buus labaak ja nomainiisi. relatiivi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
|
25 Feb 2015, 21:08:23 arniz rakstīja:
šito eļļu bazaru palasot,liekas ka nav vel izgudrota tā "īstā,vienīgā" eļļa
Sīki bijām - braucām ar kartingiem kā traki. Neviens par eļļām vispār nedomāja. Tikai gāzt un viss... Kad vajadzēja, tad arī mainīja kloķenes, cilindrus, virzuļus. Un ne jau eļļai bija nozīme - tehnika nolietojas un viss. Ko var ņemties. | Offline | | |
arniz | | Kopš: 20. Dec 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 154
Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,
|
25 Feb 2015, 22:19:42 Coooool rakstīja:
ilvars, kloķenei būz pizģeeeeeeeeeeec, ja nenomainīsi pret šo
kloķenes mēdz būt ļoti jūtīgas... | Offline | | |
arniz | | Kopš: 20. Dec 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 154
Braucu ar: Muti,ZX9R,GSXR1000,KTM 690,RIGA13,
|
25 Feb 2015, 22:35:57 Coooool rakstīja:
arniz, kloķene ir tik jūtīga cik pats jūtīgs. Jaunā paaudze tādas vecenes palikuši. Tehnikai jāsalūzt, kad viņai jāsalūzt. Nav visam obligāti jāspīd un jāmirgo.
arī katrai kloķenei mēdz būt savs liktenis. | Offline | | |
|
|