Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
15 Mar 2018, 13:06:13 cnn rakstīja:
15 Mar 2018, 13:01:08 screwy rakstīja:
Tā eļļa vispār der slapjajiem sajūgiem?
Dzinējā ta var liet, bet kārbā jābūt JASO MA/MA2.
Kanniņu pats neesmu redzejis. Comam pirmais mocis. Aizvedis pie meistara Jūrmalā, vārdā Vadims, kurš tikai močus skrūvē. Nu viņam tak to vajadzētu zināt, domāju..
Bet tie meistari ir visādi..
Man TransAlp'am pēc MOTUL eļļas maiņas sāka slīdēt sajūgs. Nošeiboju sajūga atsperes un pabeidzu sezonu. Pa ziemu nomainiju atsperes, diskus, ielēju to pašu MOTUL un nekas vairāk neslīdēja
-----------------
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Elljas ar palielinatu esteru daudzumu tuvu pie gala esoshu sajuugu slidina, vai meedz. Esmu saskaaries. Bet dazreiz viss normaas peec graamatas bet tomer izsliid
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Tur gan skaidri rakstīts ka tā ir Primary eļļa - tātad dzinējam. Kārbai cita vajadzīga...
Bet nu sajūgs var no "jaunuma" sākt slīdēt ar
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
|
cnn | | Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
15 Mar 2018, 15:15:02 El_Camino rakstīja:
Tur gan skaidri rakstīts ka tā ir Primary eļļa - tātad dzinējam. Kārbai cita vajadzīga...
Bet nu sajūgs var no "jaunuma" sākt slīdēt ar
Tad jau gan jau "meistars" būs kārbā iegāzis motora eļļu..
Ko tagad? Eļļu jāizlej un ar ko jāmazgā kārba? Gan jau kādi spec.šķidrumi ir? Vai pietiks vnk izliet esošo eļļu un ieliet vajadzīgo?
Vai ieliet vajadzīgo, pabraukt.., izliet ārā un vēlreiz ieliet vajadzīgo!
Tikai tā būs izšķērdīgi..
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Kāda vēl kārba? Harlamovam ar primary tiek saprasts ķēdes pārvads kreisajā pusē no kloķenes uz sajūgu, kur atsevišķi no motora lejas eļļa, tur atrodas ķēde un sajūgs... Eļļa bildē ir domāta šim pārvadam. Ne motoram. [ Šo ziņu laboja lomsz, 15 Mar 2018, 15:56:16 ] | Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
15 Mar 2018, 19:40:10 Niere rakstīja:
tieši tā, ar motoru tur nekāda sakara.
lai pamēģina citu pielietojumam piemērotu eļļu. ja problēma saglabājas, jāskrūvē sajūgs.
vienlaikus - ja problēma saglabājas, iepriekšējo eļļu var saglabāt lietošanai. ja problēma pazūd, tad konkrētā eļļa ir metama.
tikai kā vadlīnija: te Silkolene konkrētajam dzelzim iesaka Universal Brake and Clutch Fluid:
http://www.silkolene.com/products.asp?ID=0a675c...9f8796c279621397
Tā tak ir citā mezglā lejama
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| upss.... pavirši pārskrēju ar aci un elektroniskā kataloga ieteikumu((
labi, ka pamanīji. | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
|
15 Mar 2018, 15:55:48 lomsz rakstīja:
Kāda vēl kārba? Harlamovam ar primary tiek saprasts ķēdes pārvads kreisajā pusē no kloķenes uz sajūgu, kur atsevišķi no motora lejas eļļa, tur atrodas ķēde un sajūgs... Eļļa bildē ir domāta šim pārvadam. Ne motoram.
Jā... Sorry, my bad... Bet vaitad HD primary drive ir kopā ar sajūgu?
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
maaksis | | Kopš: 05. Jul 2011
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| Sveiki,Kādu eļļu iesakat liet 2000g R6? | Offline | | |
cnn | | Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
15 Mar 2018, 19:55:53 Naits rakstīja:
15 Mar 2018, 19:40:10 Niere rakstīja:
tieši tā, ar motoru tur nekāda sakara.
lai pamēģina citu pielietojumam piemērotu eļļu. ja problēma saglabājas, jāskrūvē sajūgs.
vienlaikus - ja problēma saglabājas, iepriekšējo eļļu var saglabāt lietošanai. ja problēma pazūd, tad konkrētā eļļa ir metama.
tikai kā vadlīnija: te Silkolene konkrētajam dzelzim iesaka Universal Brake and Clutch Fluid:
http://www.silkolene.com/products.asp?ID=0a675c...9f8796c279621397
Tā tak ir citā mezglā lejama
Tomès Harleyam sajùks kirdik!
Nevar ella tak pa 10km sacakaret sajugu ta, ka viss nodilis lidz blekim un kniedes pa gaisu..
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
sarkans | | Kopš: 13. Jul 2017
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Labdien!
Iepriekšējā sezonā lēju castrol sintētiku, šogad palasot info domāju liet silkolene pro 4. Būs ok? 97. gada bandīts.
Paldies!
| Offline | | |
DOPING | | Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Varu piedāvāt SILKOLENE PRO 4 10W40 XP 4L - 24EUR (ir uz vietas)
Eļļas filtrs MANN MW65 - 6EUR | Offline | | |
rayvex | | Kopš: 11. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800
| Sveiki, ir kāds savam motociklam izmantojis šo eļļu Motoreļļa IPONE Full Power Katana 10W-40. Kādas atsauksmes viedokļi? | Offline | | |
johntravilta | | Kopš: 04. Nov 2017
Ziņojumi: 48
Braucu ar: YouTube motocikliem
| Senukai Rīgā pa 9 ar kapeikām iet Castrol Power 1 Racing sintētiskā 5w40, 1 litrs. | Offline | | |
kere | | Kopš: 31. Mar 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Gsxr 1000 street
| Labdien.kads zina kas ir suzuki l 01 amortizatoru ella? W5 w7 w10??
----------------- es zinu ka daudz ko nezinu | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Nelauzi galvu... Paskaties Putoline.com produktu rekomendācijā kādai dakšas eļļai jābūt tavam mocim. | Offline | | |
xcio | | Kopš: 21. Oct 2015
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
| Kādas atsaukmes par eļļu Mannol 7812 Motorbike 4-Takt 10W-40 ? Cenas ziņā ir 4x lētāka nekā Mobil vai Castrol eļļas. | Offline | | |
admatty | | Kopš: 24. Jan 2017
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| Gribētu pajautāt jūsu viedokli par eļļām krosa mocim KTM sxf 250 - it kā vislaik lēju Motul 15w 60 300V eļļu un nobraucot pat 5-8h eļļa nepalika melna, neizstrādājās (plus iznāk izbraukt tikai vasarā, tāpēc aukstie starti īsti šeit nav aktuāli un 15w manuprāt nav nekas traks vasarai). Šo eļļu lēju tikai tāpēc, ka Apē labu atlaidi dabūju
Tagad paskatījos automarket.lv piedāvā Motul 7100 10w60 par 36,5 EUR 5l kannu. Bet gan šai gan 15w 60 300V, gan motorex 10w 60 specifikācijā ir tikai JASO MA klase (pieņemsim ka meklēju ar JASO MA2)
Pačekoju Silkolene Pro 4 10w 60, kurai ir JASO MA2 API SM/SN un:
Viscosity 40 C = 164,24 mm2/s
Viscosity 100C = 24,20
Viscosity index = 180
Liqui Moly 10w 60 JASO MA 2 API SL
Viscosity 40 C = 164 mm2/s
Viscosity 100C = 23,4
Viscosity index = 172
Flash point 250 C
Motul 15w 60 JASO MA
Viscosity 40 C = 154,2
Viscosity 100C = 23,5
Flash point 232 C
Viscosity index 186
Motul 7100 10w 60
Viscosity 40 C = 156,1
Viscosity 100C = 24
Flash point 236 C
Viscosity index 186
Ipone 10w 60 katana, JASO MA2 API SN
Viscosity 40 C = 159,2
Viscosity 100C = 23,9
Flash point 226 C
Viscosity index 182
Ja pareizi saprotu, tad API SN skaitās vislabākā eļļas klase, kam seko API SM, API SL, API SJ, API SH ?
Liqui moly eļļa varētu būt viskvalitatīvākā, bet maksā arī 15 eur litrā
Tad paliek Silkolene un Ipone, kuras varētu būt visatbilstošākās, vienīgais Ipone eļļai flash point ir jau pie 226 C ?
Pieļauju, ka tās eļļas visticamāk atšķiras ļoti minimāli, un paliek vairāk vai mazāk mārketinga jautājums, bet nu tomēr būtu forši padiskutēt
| Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Stāstiņi iz dzīves
-Stāstiņš 1:
Džekam Honda CRF450 2002 vai 2004.g. Nopircis bija to no sportista, kas dauz pa smiltīm bija moci mocījis. Mocis nebij jauns, aļi ar 150mh. Šo to pielaboja utt., bet nu brauc - tagad jau nedaudz mierīgākā režīmā, arī gan pa MX tasēm, bet ne gluži ūber sortistu režīmā un ne pa lielām smiltīm.
Runājot par eļļas izvēli - džeks pret tehniku rūpīgs, bet izdomāja eksperimentu - dzinējā un kārbā (Hondai dalitais karteris) lēja Kamazeni, mainot to uz katru braukšanas reizi - moš ik pa 2mh.
Uzbaruca moča jau esošajām 150mh virsū vēl 150h, atrāva vaļā - dilumi minimāli, sūdzību nebija. Pat virzulim bija pieļaujamās pielaides (CRF pirmajai paaudzei gan šīs pielaides bija lielākas, nekā vēlākiem modeļiem, kam jau plānāki virzuļi, iespējams dēļ lielākas jaudas utt.). Brauksānas stils džekam gan nebij kā kkādam ūber sportistam, kā iepriekšējais saimnieks, kas moci pa smilšu trasi lielākoties dzenāja (par ko liecināja arī zobratu attiecība + vieta, kur mocis tika iegādāts).
Secinājums - šādā verķī (konkrētā gada aparātā), ja maini eļļu bieži, iespējams pat ne īpaši dārgā un labā eļļa nodrošina motoram vajadzīgo eļļošanu.
Stāstiņš 2:
Honda CRF450 2008.g. Pabraukta kādu laiciņu, kkādā zviedru komandā, nobraukums aļi līdz 100h, kas gan liekas diezgan neticami. Stāvoklis normāls, kkādi sīkumi prasījās nomaiņu, bet nekas traģisks. Pērkot šo kapli, līdz iedoti visādi loriņi, orģinālie blīvju komplekti, virzulis, saļņiki (ko LV neviens pārdevējs tev 2gadīgam mocim līdzi nedos, nezin gan kādēļ - varbūt minētās stundas nav precīzas, vai vienkārši skopums), vēl kkādi loriņi, kā arī Motul 300V eļļa.
Nu labi, jaunais saimnieks rūpīgs uz tehniku utt. jaunajam mocim līdzi dabūjis Motuli, izdomā, ka šoreiz jāpamēģina kkādas nebrendīgās eļļas vietā, ieliet līdzi doto. 2008gada CRFam arī dalītais karteris.
Rezultāts - pēc eļļas maiņas - sāk slīdēt sajūgs. Sajūgs iepriekšējos gados dabūjis savu, kurvis biš sitienus, atsperes drusku atslābušas, nu kā jau brauktam mocim.. Bet sajūgs sāk slīdēt tieši pēc Motuļa, jo iepriekš iekšā esšā eļļa kalpoja godam un nekas tāds novērots nav.. Džeks sāk pētīt Motul 300V testus, sanāk tā, ka JASO MA1 un MA2 testi ir ieti, bet rezultātu publicētu nekur nav...
3. Stāstiņš.
Džeks nopērk Kawi, puiku moci - KX250F. MOcim aļi pāris gadu (it kā 3 gadi), nopērk LV, kā jau parasti, gudri teksti no pārdevēja, ka pircis no cita sportista, viss zer gutt, baigi labs utt.
Mocis tomēr drusku saguris vai pavirši apkopts, par ko liecina kaut vai tas, ka priekšas ratu nav mācējuši pareizi ielikt, lai dakšas bukses nedilst, tjūninga sadalenes virsū (tātad orginālās ir bijušas sadilušas vai salauztas) + vēl dažas lietiņas. Un kā jau parasti - kā jau kārtīgam pāris gadus pa LV brauktam zirgam - līdzi nenāk nekā, ne grāmata, ne org. plasmasi, ne vēl kkādas org. daļas. Nu dies ar to, gan jau iepriekš iepiriekšējais saimnieks bijis skops un visu paturējis sev.
Mocim iekšā Motul 300V. Uz 1mo maiņu, tiek nomainīta pret kkādu necilu Ungāru Mol sintētisko eļļu. Iepriekšējais saimnieks vēl piebilst - ja maini eļļu, varbūt nomazgā sajūgus, varētu slīdēt, mainot marku (par šo tekstu pasmaidām, bet sajūgus nemazgājam).. Rezultāts - viss zer gutt, sajūgi neslīd, liekas ka ungāru eļļa ar iet ok. Vienīgi paverot vārstu vāku vaļā, redzams, ka dzinējs dabūjis sutu, padilušas dažas vietas sadalenei, vēl kkas, bet ņemot vērā uzbraukto dažu stundu skaitu ar ungāru eļļu, norakstām iepriekšējo dilumu uz tjūninga sadaleņu rēķina un iepriekšējo saimnieku iespējams ne īpaši labo rūpību pret aparātu....[ Šo ziņu laboja JohnyW, 26 Jun 2018, 08:18:49 ] | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
25 May 2018, 00:01:25 admatty rakstīja:
Gribētu pajautāt jūsu viedokli par eļļām krosa mocim KTM sxf 250 - it kā vislaik lēju Motul 15w 60 300V eļļu un nobraucot pat 5-8h eļļa nepalika melna, neizstrādājās (plus iznāk izbraukt tikai vasarā, tāpēc aukstie starti īsti šeit nav aktuāli un 15w manuprāt nav nekas traks vasarai). Šo eļļu lēju tikai tāpēc, ka Apē labu atlaidi dabūju
..........
Pieļauju, ka tās eļļas visticamāk atšķiras ļoti minimāli, un paliek vairāk vai mazāk mārketinga jautājums, bet nu tomēr būtu forši padiskutēt
Varbūt neesmu nekāds speciālists - bet minētā frāze - eļļa krāsu nemainīja, vēl neko neraksturo. Kādreiz ar tā domāju, ka ja krāsu nemaina, tad jau acīmredzot ļoti laba eļļa, it sevišķi, kad lej to tādu pašu krāsainu ārā no moča, kam nav dalītais karteris un kur citas eļļas jau pēc 10 min ir palikušas pelēkas no sajūga diskiem..
Motulim 300v vienkārši ir klāt ļoti laba krāsviela, kas arī nodrošina to, ka krāsa var nemainīties pat pēc vairākām stundām. Savukārt par pašas eļļas īpašībām un to ilstošu saglabāšanos - te tad par to lai koentē Niere[ Šo ziņu laboja JohnyW, 26 Jun 2018, 08:22:48 ] | Offline | | |
|
|