Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
drRD | | Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
| Pārgriezu plastmasas kannu, un atlikušo saturu aptuveni 30 ml, samaisīju ar kannas dibenā esošajām nogulsnēm, iegūstot tumšu necaurspīdīgu maisījumu.
[ Šo ziņu laboja drRD, 19 Feb 2018, 23:04:51 ] | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| ..ko izmanto ķēdes eļļošanai... | Offline | | |
drRD | | Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
|
19 Feb 2018, 22:43:28 mezamaris rakstīja:
..ko izmanto ķēdes eļļošanai...
..izskatās pēc viltojuma | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| varēji nobildēt tās nogulsnes.
savulaik ir redzētas Motul, šķiet, 7100 bildes ar identisku pastāstu fonā. ja būtu pa pusei izlietota kanna, teiktu, ka visdrīzāk ūdens. bet tikko atvērtai ūdens nebūs pavisam noteikti. zinu, ka sintētiskie esteri nav pati pateicīgākā pamateļļa piedevu šķīdināšanai, taču gan 7100, bet īpaši jau 5100, pamatā tomēr ir hidrokreks/minerālene ar nelielu esteru piedevu.
tikai no pastāsta, protams, kaut ko viennozīmīgi pateikti neiespējami. kā parasti - būtu jāveic eļļas analīze. | Offline | | |
drRD | | Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
| Ar bildēm švaki, nesanāk vai arī nemāku ielikt, telefonā ir, būs jaunatnei jālūdz palīdzība.
Ielēju motorā svaigu eļļu, un izdomāju kannu par bondzeli skrūvēm pārvērst. Nogriezu augšu, un skatos kannas apakšā nosēdumi kā no atrabotkas. Ar pirkstu sāku maisīt to visu saturu, beigā izlēju stilka glāzē, sanāca kādi 30,,,50ml tumšas substances. Jau lejot motorā redzēju savādu eļļas virsmas vizēšanu piltuvē.
Tagad sajūta, ka to eļļu vajag izliet ārā, un šķībs skats uz vienu kantori. [ Šo ziņu laboja drRD, 20 Feb 2018, 02:38:53 ] | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Man kas taads bija reizi, zinju padevu oficiaalajam parstavim. Tur nu gan nebuutu levaks
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Sonx33 | | Kopš: 03. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 232
Braucu ar: BMW F650Gs
| Motul vs motorex, ko izveleties prieks ktm, cenas +/- vienadas | Offline | | |
Bartulis | | Kopš: 27. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 46
Braucu ar: divriteni
|
20 Feb 2018, 02:26:01 drRD rakstīja:
Ar bildēm švaki, nesanāk vai arī nemāku ielikt, telefonā ir, būs jaunatnei jālūdz palīdzība.
Ielēju motorā svaigu eļļu, un izdomāju kannu par bondzeli skrūvēm pārvērst. Nogriezu augšu, un skatos kannas apakšā nosēdumi kā no atrabotkas. Ar pirkstu sāku maisīt to visu saturu, beigā izlēju stilka glāzē, sanāca kādi 30,,,50ml tumšas substances. Jau lejot motorā redzēju savādu eļļas virsmas vizēšanu piltuvē.
Tagad sajūta, ka to eļļu vajag izliet ārā, un šķībs skats uz vienu kantori.
Kur tādu mantu var nopirkt? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| piemirsu piebilst:
ja tās ir 'nokrišņos' izkritušas piedevas, tad motorā tās samaisītos un izšķīstu, neradot nekādas sekas. taču tā kā tagad šī substance ir nodalīta no motorā ielietās daļas, visdrīzāk eļļai kaut kas būs nepietiekami.
diemžēl jāiesaka mainīt eļļu nost. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Tatad ja sastopam nogulsni, tad taa ir jaaiedabuu motoraa iekshaa, jo taa visdrizak buus piedeva kura ruupniicaa neizskjiida? Kaada varbuutiiba ka taa piedeva neizskjiida partijai, un tika tai vienaa kanninjaa?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Pieļauju, ka tā ir piedeva, kas īsti nešķist un nosēžas kā emulsija, kamēr tā bundža dzīvo veikala plauktā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2018, 13:20:26 mexa rakstīja:
Tatad ja sastopam nogulsni, tad taa ir jaaiedabuu motoraa iekshaa, jo taa visdrizak buus piedeva kura ruupniicaa neizskjiida? Kaada varbuutiiba ka taa piedeva neizskjiida partijai, un tika tai vienaa kanninjaa?
ja izvēle starp eļļu bez nogulsnēm un ar, protams, izvēle par labu eļļai bez nogulsnēm. taču, ja izvēle starp eļļu bez izgulsnējušās daļas vai ar to, tad noteikti izgulsnējušās piedevas labāk liet motorā. bet tas, kā jau teicu, attiecas uz svaigi atvērtiem iepakojumiem, jo aizsāktos iepakojumos izgulsnējums var būt ūdens emulsija.
rezumējot: ja bondzelei ir šāds snīpis, pirms izmantošanas apgāziet otrādi un kādu laiku paturiet. tad gadījumā, ja izsēdušās piedevas, varēsiet to konstatēt.
ja ir izsēdumi, nesiet atpakaļ veikalam vai labāk oficiālajam izplatītājam vai arī bondzeli jāsaskalo.
domājams, ka to var redzēt arī uz mērstrīpas, taču tai redzamība vāja un var nepamanīt.
rūpnīcā, protams, nekāda izgulsnēšanās nenotiek. tas iespējams (kaut arī ļoti reti) tikai ilgstošas uzglabāšanās laikā. tādēļ eļļas ar ļoti senu ražošanas datumu (nav problēma) vēlams pirms lietošanas samaisīt. | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Maneejaa ellja bija svaiga un litra iepakojumaa, nogulsni neieleeju, leeju sev
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tad vērts pārcelt uz šo lapu, lai tauta zina rīcību.
20 Feb 2018, 14:00:56 Niere rakstīja:
20 Feb 2018, 13:20:26 mexa rakstīja:
Tatad ja sastopam nogulsni, tad taa ir jaaiedabuu motoraa iekshaa, jo taa visdrizak buus piedeva kura ruupniicaa neizskjiida? Kaada varbuutiiba ka taa piedeva neizskjiida partijai, un tika tai vienaa kanninjaa?
ja izvēle starp eļļu bez nogulsnēm un ar, protams, izvēle par labu eļļai bez nogulsnēm. taču, ja izvēle starp eļļu bez izgulsnējušās daļas vai ar to, tad noteikti izgulsnējušās piedevas labāk liet motorā. bet tas, kā jau teicu, attiecas uz svaigi atvērtiem iepakojumiem, jo aizsāktos iepakojumos izgulsnējums var būt ūdens emulsija.
rezumējot: ja bondzelei ir šāds snīpis, pirms izmantošanas apgāziet otrādi un kādu laiku paturiet. tad gadījumā, ja izsēdušās piedevas, varēsiet to konstatēt.
ja ir izsēdumi, nesiet atpakaļ veikalam vai labāk oficiālajam izplatītājam vai arī bondzeli jāsaskalo.
domājams, ka to var redzēt arī uz mērstrīpas, taču tai redzamība vāja un var nepamanīt.
rūpnīcā, protams, nekāda izgulsnēšanās nenotiek. tas iespējams (kaut arī ļoti reti) tikai ilgstošas uzglabāšanās laikā. tādēļ eļļas ar ļoti senu ražošanas datumu (nav problēma) vēlams pirms lietošanas samaisīt.
| Offline | | |
rayvex | | Kopš: 11. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Honda Interceptor = VFR800
| Sveiki,kādi komentāri Motoreļļa IPONE Full Power Katana 10W-40, 5l vai Motoreļļa IPONE R4000RS 10w40, 5l paldies iepriekš par jūsu komentāriem | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nav īsti moto eļļas tēma, bet šodien otrā spēka forumā pacēlies jautājums par 0W20, auto eļļām un sazvērestībām. Vai radari.lv posts varētu būt objektīvs? Kaut kad jau sen šo tēmu izcilājām, ka metāla berzes tests ar atsvaru nav objektīvs. Ko var tauta par to pakomentēt?
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=20...tart=260#5768802 | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Niere tach teica, ka sho atsvaru head&shoulders izies vot laboratorijas izpeete peec sastaava, un daudzi citi eksperimenti gan pateiktu savu viedokli
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Tieši par to es arī runāju, ka to var ar head and shoulders dabūt gatavu - testē tikai vienu piedevu nevis visu piedevu kopumu. Tāpat kā tie forumisti tur kolbās dedzina eļļas un uz aci nosaka kvalitāti | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ne tikai 0W-20, bet nu jau ir ieviesta arī 0W-16 un bija plānā pat vēl zemākas viskozitātes karstajā galā.
neiebraucot sevišķi forumā sarakstītajā (redzu, ka radari.lv ne tuvu nav profs tēmā), atkārtoju zelta likumu par viskozitātēm: jāizmanto tik zema viskozitāte, cik pieļauj OEM un virsmas aizsardzības prasības.
jāsaprot, ka attiecīgais vienrocis nav reāls motors, jo tur eļļai nav jāizspiežas caur ārkārtīgi šauru spraugu starp gultņu virsmām. vienlaikus katram FZG slodzes mašīnas dīdītājam obligāti uzdodamais jautājums ir: "Kā 'vislabākajai' eļļai, saskaņā ar viņa testu, ir ar pretkorozijas aizsradzību?". jautājums ir ar zemtekstu - par virsmu cīnās dažādas piedevas. var jau pārbarot ar virsmu aizsardzības piedevām, taču tas vienlaikus var nozīmēt to, ka pie tās virsmas korozijas inhibitori nemaz netiek klāt.
tas uz ātru roku un nedomājot. baigi apnikusi tēma))) | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Tad kuru?
FUCHS Silkolene (Comp4/Pro4/Super4) vai MOTUL (3100/5100/7100)
10w30 pēc manuāļa.
Moto: CBF1000 2008.
-----------------
| Offline | | |
|
|