14 May 2015, 20:59:06 spider rakstīja:
Izpratnes par to, kāda ir laba un droša ķivere, ir stipri vien atšķirīgas un bieži ne par labu ķiveres tiešajām funkcijām.
Daži uzskata par superīgu tādu ķiveri, kuru var dauzīt ar lauzni un tā nesaplīst, kas manā skatījumā ir pilnīgs murgs. Ķiveres uzdevums ir ne tikai uzlabot aerodinamiku un lietošanas ērtumu, bet tās primārais uzdevums ir pēc iespējas minimalizēt vai pilnībā novērst galvaskausa, smadzeņu un kakla skriemeļu bojājumus. To ir iespējams panākt tikai ar čaulas deformāciju. Trieciena brīdī ķiveres apvalkam ir jāsaplīst, tādējādi uzņemot uz sevi un izkliedējot lielāko daļu trieciena enerģijas, lai pēc iespējas mazāks enerģijas daudzums nonāktu līdz pasargājamajām ķermeņa daļām. Papildus arī polsteri izdara savu darbu. Tādēļ ļoti bieži labas ķiveres trieciena brīdī pašiznīcinās, čaula pārtop "zirneklītī" un lai arī vizuāli un pēc sava spēka sitiens ir bijis baiss, braucējs tiek cauri ar vieglu smadzeņu trīci vai vispār bez bojājumiem. Tieši šī iemesla dēļ, ražotājs lai garantētu normālu ķiveres darbību, iesaka mainīt ķiveri, ja tā ir nokritusi uz cietas virsmas vismaz no metra augstuma, vai atradusies vairākus gadus ultraviolēto staru ietekmē.
Bet te taču sūrie šosejas gāzēji brauc jau 10 gadus ar vienu un to pašu ķiveri, kas jau pabījusi 3 avārijās, nopūsta ar flakoniņu un labākajā gadījumā stikliņš nomainīts. Tādas ķiveres ir tik pat "drošas", cik podiņi.
Bet par ķiveru cenām. Tās vai nu iziet vai neiziet sertifikāciju, tālākais jau ir cīņa par gramu samazināšanu, dizainu un materiāliem. Tieši tāpēc pa 100 eur jau var nopirkt tik pat drošu ķiveri cik dažas labas pa 300. Atšķirība pa lielam būs gramos, polsteros, stikliņā un skaļumā. Lielākoties tas ir gaumes un komforta prasību jautājums.
14 May 2015, 23:00:59 533 rakstīja:
Bet te taču sūrie šosejas gāzēji brauc jau 10 gadus ar vienu un to pašu ķiveri, kas jau pabījusi 3 avārijās, nopūsta ar flakoniņu un labākajā gadījumā stikliņš nomainīts. Tādas ķiveres ir tik pat "drošas", cik podiņi.
Bet par ķiveru cenām. Tās vai nu iziet vai neiziet sertifikāciju, tālākais jau ir cīņa par gramu samazināšanu, dizainu un materiāliem. Tieši tāpēc pa 100 eur jau var nopirkt tik pat drošu ķiveri cik dažas labas pa 300. Atšķirība pa lielam būs gramos, polsteros, stikliņā un skaļumā. Lielākoties tas ir gaumes un komforta prasību jautājums.
14 May 2015, 23:00:59 533 rakstīja:
Bet te taču sūrie šosejas gāzēji brauc jau 10 gadus ar vienu un to pašu ķiveri, kas jau pabījusi 3 avārijās, nopūsta ar flakoniņu un labākajā gadījumā stikliņš nomainīts. Tādas ķiveres ir tik pat "drošas", cik podiņi.
Bet par ķiveru cenām. Tās vai nu iziet vai neiziet sertifikāciju, tālākais jau ir cīņa par gramu samazināšanu, dizainu un materiāliem. Tieši tāpēc pa 100 eur jau var nopirkt tik pat drošu ķiveri cik dažas labas pa 300. Atšķirība pa lielam būs gramos, polsteros, stikliņā un skaļumā. Lielākoties tas ir gaumes un komforta prasību jautājums.
It kā tam tā vajadzētu būt (vismaz pārsvarā tā liek pircējiem noticēt), bet ne gluži. Sertifikācija, pamatā, attiecas uz ķiveres izturību trieciena rezultātā. Tādēļ sertifikāciju, pēc šiem parametriem var iziet pat vislētāko materiālu ķiveres. Tajos nepārbauda tādu lielumu, kā spēja izkliedēt kinētisko enerģiju trieciena rezultātā. Savukārt šis spēļu lauciņš, kā rāda prakse, ir brendoto ražotāju ne lētākā gala ķiveru pārraudzībā.
Es esmu redzējis avārijas kurās piedalījās brendoto nelētā gala ķiveru īpašnieki, kurās pēc redzētā secinājumiem, braucējam būtu jābūt beigtam uz vietas (trieciens ar ķiveri pret kaut ko). Rezultāts - ķivere lupatās, braucējam labākajā gadījumā smadzeņu trīce. Negribu nevienu lieki ne par ko pārliecināt, bet skatieties paši cik vērta jums ir jūsu galva.
[ Šo ziņu laboja spider, 15 May 2015, 00:01:48 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Tikai labu.Nopirku Serğī pas smieklīgu ciparu.Pat nosaukt nēerti.Tipa gadam,diviem.Pirmā ķivere.Viss strādā,nav smagā-1300g.Nevaru salīdzināt ar dārgo galu-neesu lietojis.Droši vien ls2 kautkur ir sliktāka,tad tas varētu būt trokšnainība.Vizora mehānisms-bez probl.,rez.stikliņi ir pieejami.
Lietošu vēl pāris gadu.
Man bija LS2 ķievere, lētais gals, pēc 2 sezonām iekšas noteikti jāmaina, iznēsājas...
itkā jau tie izmēri ir pēc galvas izmēriem es pirku internetā un izmeriju sev galvu un atnaca un der perfekti domaju ka nav ko baidīties sūtīt internetā
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D
Galvas apkārtmērs varbūt daudziem ir vienāds, bet galvas formas atšķiras! Tāpat ķiverēm iekšējā forma atšķiras. Pastaigā pa veikaliem un pamēri dažādas ķiveres ar vienādiem izmēriem un sapratīsi. Ir apaļākas, ir ovālākas, vienam der, citam nē.
Caberg Duke un Tourmax man pēc apkārtmēra ir jāder M izmēram, bet reāli dabā man viņš nedaudz krīt uz acīm, bet S izmērs itkā der, bet, kad nolaiž paceļamo žokli, viņš atspiežas man pret zodu.
Nolan N44, pēc galvas izmēra jāder M, bet reāli labāk derēja S un viņa ir dziļāka par Caberg, vieta žoklim paliek ar atliektiem galiem.
Vislabāk derēja Scorpion ķivere, to arī nopirku.
Tā ka tikai uz galvas apkārtmēru paļauties nevar. Eddie nesen rakstīja kā cīnījās ar ķiveres piemeklēšanu savam paurim, palasi. Un pastaigā pamēri ķiveres, varbūt izrādīsies ka iepirktā ķivere nemaz tik labi neder un ir cita, kura daudz labāk sēž galvā
Kamēr mana ķivere AGV AX-8 Dual Evo bija garantijas remontā (uzmanieties ar šo izstrādājumu ), aizņēmos SixSixOne krosa ķiveri. Abas M izmērs, bet ar aizlienēto ķiveri sāk pēc 20min brauciena sāpēt, speist, ko uzvelkot uzreiz nevar sajust. Gribēju Airoh S4 pirms tam pirkt - tas pats spiež tajās pašās vietās. Man, laikam, īpaša galvas forma Tā kā es nekad internetā nepirkšu, ja nu vienīgi uzlaikošu pirms tam kaut citur konkrēto modeli.
Šīs LS2 var nopirkt Latvijā, neiet runa par mērīšanu, bet par tehnisko risinājumu. Saprotu, ka tas ir lētais gals, bet varbūt nav nemaz tik traki. Sakiet no pieredzes kā ar troksni un vai tā ļurītava nav pagalam jau pēc nedēļas.
18 May 2015, 11:25:48 dzieburs rakstīja:
Kamēr mana ķivere AGV AX-8 Dual Evo bija garantijas remontā (uzmanieties ar šo izstrādājumu ),
Var nedaudz sīkāk, kas vainas? Pats tādu lietoju no pagājušās sezonas, liekas tīri Ok.
Pirms tam bija Airoh S4, tagad to nemaz negribas vairs vilkt. Liekas smaga un skaļa.
18 May 2015, 11:25:48 dzieburs rakstīja:
Kamēr mana ķivere AGV AX-8 Dual Evo bija garantijas remontā (uzmanieties ar šo izstrādājumu ),
Var nedaudz sīkāk, kas vainas? Pats tādu lietoju no pagājušās sezonas, liekas tīri Ok.
Pirms tam bija Airoh S4, tagad to nemaz negribas vairs vilkt. Liekas smaga un skaļa.
Manējai skarāpējās stikliņš no iekšpuses. Vienkārši virinot berzās gar augšējo blīvgumiju. Tas, kas atvēršanas mehānismu uzdizainējis - pa pirkstiem
Kamēr braukājos pa dienu un apmākušos laiku, pat nepamanīju. Kamēr vienā saulrietā gandrīz riteņbraucēju nonesu skatoties cur tām švīkām. Samainīja pret jaunu, tai tas pats. Tad nu ņēmu un ar smalku smilšpapīru jaunajai noīsināju to blīvgumiju. Var jau būt, ka tagad lietū kāda ūdens pile vairāk iekšā tiks, bet nu vairs neskrāpē.
Bet tā ļoti ērta un viegla.