Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
sejejs
06. Sep 2009, 21:11#3341

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Es nesen tiku izbraukt ar kautkādu 125cc. Moped kak poped. Pārvietoties var,bet braukt...

-----------------
Still Slow & low

Offline

vacsons
07. Sep 2009, 07:42#3342

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

sejejs: pashkjir lapu atpakalj, braucamais sievai, jo nav A kategorijas

saatans: ieguldiijumi izskataas, ka nebuus, jau nopirkts ,
biju domaajis ar apskatiishanos - filtri, eljas, kur kas jaaskatas, ar rolleri nekad nav bijusi dariishana


06 Sep 2009, 21:11:33 sejejs rakstīja:
Es nesen tiku izbraukt ar kautkādu 125cc. Moped kak poped. Pārvietoties var,bet braukt...


Offline

eds
07. Sep 2009, 09:04#3343

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


06 Sep 2009, 21:01:39 sejejs rakstīja:

06 Sep 2009, 18:22:28 ursus rakstīja:
Autosiem ir rezerves ritenis. Kā šo jautājumu risina pļurdākiem?

Kādreiz varēja nopirkt lāpāmos strikjus+iiles,liime,tos es neesmu redzējis. Aerosolu ar kjiimiju? Citi varianti?It kaa riepu montaazjaas peec tam ar aerosolu piepuustos esot mokas tiiriit,mainiit riepu?

Mans uzskats. Ņehuj aizrauties ar remontlīdzekļiem. Tā jau "visādam gadījumam" visu iedzīvi un instrumentus jāvadā līdzi.
Baikam pohuj, riepas cietas,ja gadījumā nebrauc caur tuksnesi,kur nevienas darbnīcas tuvumā. Bet vot pārējiem smagajiem vai endūrveidīgajiem gan laikam riepas mīkstas paliek. Tiem jāpadomā,bet nu arī, ne jau pa pilsētu vandoties.


es ar endūru ~ 20 km novandīju ar mīkstu priekšējo riepu un neko nemanīju. ātrums - mazlietiņ ātrāk par autosiem.
šķiet, ka līkumos ceļa segums likās nelīdzenāks nekā tas ir patiesībā.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

ursus
07. Sep 2009, 10:05#3344

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1138

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


06 Sep 2009, 21:01:39 sejejs rakstīja:

06 Sep 2009, 18:22:28 ursus rakstīja:
Autosiem ir rezerves ritenis. Kā šo jautājumu risina pļurdākiem?

Kādreiz varēja nopirkt lāpāmos strikjus+iiles,liime,tos es neesmu redzējis. Aerosolu ar kjiimiju? Citi varianti?It kaa riepu montaazjaas peec tam ar aerosolu piepuustos esot mokas tiiriit,mainiit riepu?

Mans uzskats. Ņehuj aizrauties ar remontlīdzekļiem. Tā jau "visādam gadījumam" visu iedzīvi un instrumentus jāvadā līdzi.
Baikam pohuj, riepas cietas,ja gadījumā nebrauc caur tuksnesi,kur nevienas darbnīcas tuvumā. Bet vot pārējiem smagajiem vai endūrveidīgajiem gan laikam riepas mīkstas paliek. Tiem jāpadomā,bet nu arī, ne jau pa pilsētu vandoties.


skuuteris maxi Burgman 400AN,riepas taatad kau kas liidziigs baikam,tik 13 collu.S-krasti,Baldone -Rīga tuksha izvilks? bet braucam jau arii taalaak...

Suzim ir liels grabaznieks zem seedeklja,jeb lielaa alus kaste iet iekshaa mieriigi(divas kiveres ka nemetas).Ir vieta kur to sabaazt...,lai nav ar tukshu jaavanckaa.

P.S. esot riepas ,kas paredzeetas/projekteetas,lai brauktu kaadu gabalu tukshas.

http://foto.inbox.lv/guntisbrg/12-07-2006/P1050543.jpg

[ Šo ziņu laboja ursus, 07 Sep 2009, 10:13:46 ]



-----------------
JAWA

Offline

peecis
07. Sep 2009, 11:02#3345

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

šķiet ka akumulatora/lādēšanas problēmas beidzot ir atrisinātas.
tātad, bija apmēram tā:
2007. gada rudenī aizmirsu izslēgt gabarītus un nosēdināju pilnībā veco aķīti, tas sāka gļukot, nopirku jaunu ķīnīzeri. spidometrs reizēm strādāja, reizēm nē, tas konkrētam modelim liecina par zemu spriegumu startēšanas brīdī (spidometrs neiziet testu un netiek ieslēgts), bet nu pofig, viss pārējais darbojās. šovasar pēc viena atvilciena sākās joki - akumulators reizēm griež, reizēm negriež, bet tā riktīgi mistiski - ja aķis ir pamatīgi izlādēts, tad nav cerību, ka pēc iestumšanas griezīs, pārējos gadījumos ~ 20% negrieza un 80 grieza, pie tam nekādas sakarības neatradu. nobrauc 100 km no vietas - negriež, nobrauc vēl 10 - griež, nobrauc 100 atpakaļ uz rīgu - griež, aizbrauc līdz krogam - negriež.

palasījos triumfistu forumus, manai daytonai esot vecā parauga regulators, tie sūkājot, jaunā parauga MOSFET rullējot. ok, iepirku to tagad spriegums no ~12,9 brīvgaitā pacēlās līdz 13,6-13,9, bet joki ar akumulatoru turpinājās tieši tāpat. nomainīju akumulatoru - āhujeķ! nezināju, ka starteris tik naski griež vecais akumulators bija viegli uzpūties (bet tā pavisam viegli).

laikam taisnība citā forumā lasītajam - lādēšanai ir trīs svarīgas lietas - akumulators, regulators un ģenģeris - un ja viena no tām sako, tad tai ir tieksme paraut līdzi citas. man gan nau īsti skaidrības kas ko parāva podā manā gadījumā, jo ķīnīzeru aķis arī jauns tik naski negrieza, jācer ka tagad kādu laiku būs miers

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

martinss
07. Sep 2009, 12:03#3346

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Ja akjis ir uzpuuties, tas nozimee, ka paarlaadeets... Iespejams, ka spiegums tikai briivgaitaa bija 12.9 un auga kopaa ar motora apgriezieniem... Ka rezultataa akjim kirdik.


07 Sep 2009, 11:02:37 peecis rakstīja:
šķiet ka akumulatora/lādēšanas problēmas beidzot ir atrisinātas.
tātad, bija apmēram tā:
2007. gada rudenī aizmirsu izslēgt gabarītus un nosēdināju pilnībā veco aķīti, tas sāka gļukot, nopirku jaunu ķīnīzeri. spidometrs reizēm strādāja, reizēm nē, tas konkrētam modelim liecina par zemu spriegumu startēšanas brīdī (spidometrs neiziet testu un netiek ieslēgts), bet nu pofig, viss pārējais darbojās. šovasar pēc viena atvilciena sākās joki - akumulators reizēm griež, reizēm negriež, bet tā riktīgi mistiski - ja aķis ir pamatīgi izlādēts, tad nav cerību, ka pēc iestumšanas griezīs, pārējos gadījumos ~ 20% negrieza un 80 grieza, pie tam nekādas sakarības neatradu. nobrauc 100 km no vietas - negriež, nobrauc vēl 10 - griež, nobrauc 100 atpakaļ uz rīgu - griež, aizbrauc līdz krogam - negriež.

palasījos triumfistu forumus, manai daytonai esot vecā parauga regulators, tie sūkājot, jaunā parauga MOSFET rullējot. ok, iepirku to tagad spriegums no ~12,9 brīvgaitā pacēlās līdz 13,6-13,9, bet joki ar akumulatoru turpinājās tieši tāpat. nomainīju akumulatoru - āhujeķ! nezināju, ka starteris tik naski griež vecais akumulators bija viegli uzpūties (bet tā pavisam viegli).

laikam taisnība citā forumā lasītajam - lādēšanai ir trīs svarīgas lietas - akumulators, regulators un ģenģeris - un ja viena no tām sako, tad tai ir tieksme paraut līdzi citas. man gan nau īsti skaidrības kas ko parāva podā manā gadījumā, jo ķīnīzeru aķis arī jauns tik naski negrieza, jācer ka tagad kādu laiku būs miers


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Zigmunds
07. Sep 2009, 12:10#3347

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

ko perās, atbilde ir iekš šī "nopirku jaunu ķīnīzeri" /peecis/

tehnikā 95% gadījumim ir tā, kā teicienā `you get what you pay for`

Offline

zet
07. Sep 2009, 12:26#3348

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 861

Braucu ar: 525exc autobusu

negriež, bet tā riktīgi mistiski - ~ 20% negrieza un 80 grieza, pie tam nekādas sakarības neatradu.
laikam taisnība citā forumā lasītajam - lādēšanai ir trīs svarīgas lietas - akumulators, regulators un ģenģeris - un ja viena no tām ...., jācer ka tagad kādu laiku būs miers
Aizdomīgi viegli atrisinājās

Offline

Sasha
07. Sep 2009, 12:38#3349

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph

jāpiekrīt Pēcim, jo man bija līdzīgs case ar HONDA. Tipa nelaadeeja aki. Lādēju šo pats ar zarjadku, vairākas reizes, kamēr mērot un domājot sapratu, ka nepareizs spriegusm. Nopirku jaunu RR(releju-regulatoru) un pēc tam biki vēl pabraucu un likās, ka viss ok. Uznaaca ziema, pavasarii nopirku jaunu akji. Nedaudz pabraucu un kirdik - akjis sagaaja uz iiso. Paarlaadeeja sho vai tml. Dabuuju pirkt jaunu akji UN atkal nomainīju RR, uzliku jaunu.
Nu jau otro gadu viss OK.
Moraale priekš manis - ja kautkas no šiem diviem, RR vai akjis gljuko - ir jāpērk jauns. Citādi bojātais posms sapisīs vēl funkcionējošo.

Offline

peecis
07. Sep 2009, 12:46#3350

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


07 Sep 2009, 12:38:54 Sasha rakstīja:
jāpiekrīt Pēcim, jo man bija līdzīgs case ar HONDA. Tipa nelaadeeja aki. Lādēju šo pats ar zarjadku, vairākas reizes, kamēr mērot un domājot sapratu, ka nepareizs spriegusm. Nopirku jaunu RR(releju-regulatoru) un pēc tam biki vēl pabraucu un likās, ka viss ok. Uznaaca ziema, pavasarii nopirku jaunu akji. Nedaudz pabraucu un kirdik - akjis sagaaja uz iiso. Paarlaadeeja sho vai tml. Dabuuju pirkt jaunu akji UN atkal nomainīju RR, uzliku jaunu.
Nu jau otro gadu viss OK.
Moraale priekš manis - ja kautkas no šiem diviem, RR vai akjis gljuko - ir jāpērk jauns. Citādi bojātais posms sapisīs vēl funkcionējošo.

bojāts regulators mēdzot arī uzcept ģeneratoru, kā arī gadijumos, kad izdomā dot ārā 18v, nobeigt daudz ko citu.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Malus
07. Sep 2009, 13:58#3351

Kopš: 04. Jun 2008

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Vulkānu


07 Sep 2009, 12:38:54 Sasha rakstīja:
jāpiekrīt Pēcim, jo man bija līdzīgs case ar HONDA.
Man bija tāds pats stāsts ar savu Kawu. Sāka gļučīt aķis, atradu ka problēma bija ar ģenerātoru, to salaboja, kādu brīdi bija ok, bet tad sākās tāda mistika, randomā var nobraukt no 10-40 km, tad mocis apstājas, it kā grieza, bet neleca, varēja reizēm iestumt utt. Pēc tam aķis nosprāga pavisam. Uzliku jaunu, tagad jau pāris mēnešus viss darbojas kā vajag, cerams ka neatkārtosies

[ Šo ziņu laboja Malus, 07 Sep 2009, 13:59:18 ]

Offline

tom_b
07. Sep 2009, 14:13#3352

Kopš: 16. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 770

Braucu ar: V2 & V6


07 Sep 2009, 13:58:33 Malus rakstīja:

07 Sep 2009, 12:38:54 Sasha rakstīja:
jāpiekrīt Pēcim, jo man bija līdzīgs case ar HONDA.
Man bija tāds pats stāsts ar savu Kawu. Sāka gļučīt aķis, atradu ka problēma bija ar ģenerātoru, to salaboja, kādu brīdi bija ok, bet tad sākās tāda mistika, randomā var nobraukt no 10-40 km, tad mocis apstājas, it kā grieza, bet neleca, varēja reizēm iestumt utt. Pēc tam aķis nosprāga pavisam. Uzliku jaunu, tagad jau pāris mēnešus viss darbojas kā vajag, cerams ka neatkārtosies

Same shit man bija ar ZZR600. Pēkšņi noslāpst un kuj ko izdarīsi. Paiet 10-20min un pielec kā nekas nebūtu bijis. 2 meistari lauzīja galvas, vainu tā arī neatrada. Nomainīju aķi, kādu brīdi viss bija ok un tad atkal...
Ar ZX6R arī tas pats jau otro reizi pa šo sezonu. Kkas nav OK Kawām ar to lādēšanu :/

Offline

eto
07. Sep 2009, 16:25#3353

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Iesakiet ko es varētu darīt, lai mainītu trimmera skaņu savam aprilia rs125

Pašlaik stāv virsū karbona Gianelli izpūtējs.

Offline

martinss
07. Sep 2009, 16:26#3354

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Vai kaut kur vadu shtekeros nav kontakta vai ari elektronikaa "peldoshaa" vaina... Pavecakam mocim labi paliidz visus shtekerus iztiiriit ar tadiem meekjiem domaatu kimiju... Bet ja chikajas kads no elektronikas blokiem, nu tad gan gruutak.

Manam mazajam domim CDI bloks arii shitaa chikaajaas, atlauzu valjaa un uz PCB praava dalja detalju lodeejuma vietaas bija valjaa... Paarlodeeju ar "sudraba" alvu (taa domaata drebeligaam vietaam) un viss stradaaja kaa naakas pec tam.


07 Sep 2009, 14:13:05 dpmn rakstīja:

Same shit man bija ar ZZR600. Pēkšņi noslāpst un kuj ko izdarīsi. Paiet 10-20min un pielec kā nekas nebūtu bijis. 2 meistari lauzīja galvas, vainu tā arī neatrada. Nomainīju aķi, kādu brīdi viss bija ok un tad atkal...
Ar ZX6R arī tas pats jau otro reizi pa šo sezonu. Kkas nav OK Kawām ar to lādēšanu :/


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

peecis
07. Sep 2009, 16:29#3355

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


07 Sep 2009, 16:25:45 eto rakstīja:
Iesakiet ko es varētu darīt, lai mainītu trimmera skaņu savam aprilia rs125

Pašlaik stāv virsū karbona Gianelli izpūtējs.


piestiprini plastmasas gabalu pie raamja taa, lai tas tarkšķ pret spieķiem

http://www.ehow.com/how_2098765_make-bicycle-so...-motorcycle.html

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

matiicins
07. Sep 2009, 18:59#3356

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Vai varētu būt, ka jāmaina sveces, ja braucot pie lielākiem apgriezieniem mocis sāk raustīties un neiet, bet tukšgaitā gāzējot viss ir normāli

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

jautruls
07. Sep 2009, 19:18#3357

Kopš: 18. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Suzuki


07 Sep 2009, 18:59:04 matiicins rakstīja:
Vai varētu būt, ka jāmaina sveces, ja braucot pie lielākiem apgriezieniem mocis sāk raustīties un neiet, bet tukšgaitā gāzējot viss ir normāli


Viskas var buut...saac ar begvielu, baaku...kas zin, kas apakshaa sakraajies...degviela no kurienes...

-----------------
фиксы смайди!

Offline

matiicins
07. Sep 2009, 19:21#3358

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


07 Sep 2009, 19:18:05 jautruls rakstīja:

07 Sep 2009, 18:59:04 matiicins rakstīja:
Vai varētu būt, ka jāmaina sveces, ja braucot pie lielākiem apgriezieniem mocis sāk raustīties un neiet, bet tukšgaitā gāzējot viss ir normāli


Viskas var buut...saac ar begvielu, baaku...kas zin, kas apakshaa sakraajies...degviela no kurienes...
njā...laikam pamazām viss būs jāiztīra, šodien tikai nopirku moci
Varbūt ir kāds kas nodarbojas ar remontu

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

jautruls
07. Sep 2009, 19:25#3359

Kopš: 18. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3720

Braucu ar: Suzuki


07 Sep 2009, 19:21:43 matiicins rakstīja:

07 Sep 2009, 19:18:05 jautruls rakstīja:

07 Sep 2009, 18:59:04 matiicins rakstīja:
Vai varētu būt, ka jāmaina sveces, ja braucot pie lielākiem apgriezieniem mocis sāk raustīties un neiet, bet tukšgaitā gāzējot viss ir normāli


Viskas var buut...saac ar begvielu, baaku...kas zin, kas apakshaa sakraajies...degviela no kurienes...
njā...laikam pamazām viss būs jāiztīra, šodien tikai nopirku moci
Varbūt ir kāds kas nodarbojas ar remontu


Kuraa pilseetaa?

-----------------
фиксы смайди!

Offline

matiicins
07. Sep 2009, 19:29#3360

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


07 Sep 2009, 19:25:29 jautruls rakstīja:

07 Sep 2009, 19:21:43 matiicins rakstīja:

07 Sep 2009, 19:18:05 jautruls rakstīja:

07 Sep 2009, 18:59:04 matiicins rakstīja:
Vai varētu būt, ka jāmaina sveces, ja braucot pie lielākiem apgriezieniem mocis sāk raustīties un neiet, bet tukšgaitā gāzējot viss ir normāli


Viskas var buut...saac ar begvielu, baaku...kas zin, kas apakshaa sakraajies...degviela no kurienes...
njā...laikam pamazām viss būs jāiztīra, šodien tikai nopirku moci
Varbūt ir kāds kas nodarbojas ar remontu


Kuraa pilseetaa?
Rīga

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline