15 Jun 2014, 22:15:09 Gantais rakstīja:
Biedrs Andrejins, nupat veica šīs manipulācijas ar savu F650, ja nemaldos, ar Naita palīdzību. Par šaibu iegādi, uzgrabini Andrejinam PM, gan pastāstīs
15 Jun 2014, 22:07:39 kinigadners rakstīja:
14 Jun 2014, 22:40:30 didrx rakstīja:
hay,kolēģi,aizdoma ka manam F800s vajadzētu paskatīt vārstu atstarpes,tik nav ne jausmas cik jabūt ,esiet tik laipni,ja zinat PM vai šeit,tāda nepatīkama ģorgāšanās laideni atmetoties
Pats tik un tā neko nenoregulēsi,tur ir speciālas šaibas kuras Maximā nenopirksi.Ja esi sapratiss ka jaregule,tad domaju tikai Bmw centrs varēs palīdzēt.
Ar to šaibu maiņu gan jau ka ir iespēja pačakarēties, bet bezizejas nav. R1200GS līdz '10 gadam vārstu atstarpes vajadzēja regulēt ik pa 10kkm, jaunākiem intervāls esot 40 kkm (hvz).
Par regulēšanu: ja nepatīk pie Naita braukt, vēl jau ir Igors, kurš te daudziem ir remontējis
Tātad, tikko regulēju savam. Darbības sekojošas. Samēram atstarpes, visdrīzākais ka tās būs par mazu, jo vārsts stiepjās. Ieplūdei vajadzētu būt 0.1-0.2 izplūdei 0.2-0.3 bet nu pārliecinies. Saraksti uz lapiņas cik kuram vārtam pietrūkst. Ja gribi tās šaibas sūtīt tad paskaties manuālī kāds kodiņš katram izmēram, bet pastāv arī variants noslīpēt tās šaibas. Ja nav slīpmašīna mierīgi to var izdarīt ar smilšpapīru. Lai veicas!
Vai spīpēt ar smilšpapīru būs gudra doma?
Kā vārstu ietekmēs šķība šaibas virsma?
Es savam ripuļus pirku serģī, derēja KTM kaut kādi, uz vietas izmērīja. F800GS gan izskatās mazāki.
16 Jun 2014, 18:13:43 reimondz rakstīja:
Tātad, tikko regulēju savam. Darbības sekojošas. Samēram atstarpes, visdrīzākais ka tās būs par mazu, jo vārsts stiepjās. Ieplūdei vajadzētu būt 0.1-0.2 izplūdei 0.2-0.3 bet nu pārliecinies. Saraksti uz lapiņas cik kuram vārtam pietrūkst. Ja gribi tās šaibas sūtīt tad paskaties manuālī kāds kodiņš katram izmēram, bet pastāv arī variants noslīpēt tās šaibas. Ja nav slīpmašīna mierīgi to var izdarīt ar smilšpapīru. Lai veicas!
Tikai nestāsti te cilvēkiem pekstiņus atstarpes varstiem aiziet ciet nevis tapēc,ka vārsts stiepjās garāks,bet braucot ar netīrītiem gaisa filtriem motorā tiek iekša smiltis dēļ kā dilst vārsta ligzda un vārsta saskaršanās vieta ar ligzdu un Gs šaibas ir speciālas formas lai mājās uz slīpripas neko vairs nevarētu izdarīt
16 Jun 2014, 19:28:45 apophis rakstīja:
Vai spīpēt ar smilšpapīru būs gudra doma?
Kā vārstu ietekmēs šķība šaibas virsma?
Es savam ripuļus pirku serģī, derēja KTM kaut kādi, uz vietas izmērīja. F800GS gan izskatās mazāki.
Ja šaibu vajag noslīpēt -0.05 kā ir jāslīpē lai uz tik mazu izmēru noslīpētu šķībi?
16 Jun 2014, 19:31:18 kinigadners rakstīja:
16 Jun 2014, 18:13:43 reimondz rakstīja:
Tātad, tikko regulēju savam. Darbības sekojošas. Samēram atstarpes, visdrīzākais ka tās būs par mazu, jo vārsts stiepjās. Ieplūdei vajadzētu būt 0.1-0.2 izplūdei 0.2-0.3 bet nu pārliecinies. Saraksti uz lapiņas cik kuram vārtam pietrūkst. Ja gribi tās šaibas sūtīt tad paskaties manuālī kāds kodiņš katram izmēram, bet pastāv arī variants noslīpēt tās šaibas. Ja nav slīpmašīna mierīgi to var izdarīt ar smilšpapīru. Lai veicas!
Tikai nestāsti te cilvēkiem pekstiņus atstarpes varstiem aiziet ciet nevis tapēc,ka vārsts stiepjās garāks,bet braucot ar netīrītiem gaisa filtriem motorā tiek iekša smiltis dēļ kā dilst vārsta ligzda un vārsta saskaršanās vieta ar ligzdu un Gs šaibas ir speciālas formas lai mājās uz slīpripas neko vairs nevarētu izdarīt
14 Jun 2014, 22:40:30 didrx rakstīja:
hay,kolēģi,aizdoma ka manam F800s vajadzētu paskatīt vārstu atstarpes,tik nav ne jausmas cik jabūt ,esiet tik laipni,ja zinat PM vai šeit,tāda nepatīkama ģorgāšanās laideni atmetoties
Pirms 2000 gada vārstu atstarpes jāpārbauda ik pa 10000 km
Ieplūde verās ciet, izplūde vaļā. Kāpēc? Nezinu, tā notiek
Pārbaudīt nav liela problēma, bet, ja tev 29mm šaibas, tad jaunas nāksies gaidīt 2 nedēļas.
Pa lielam, ja ir iespēja tad labāk sagaidīt rudeni un esošās var noslīpēt līdz vajadzīgajam lielumam
Ar Naitu esam tikuši līdz tam, ka beidzot ieplūdi dzirdam, t.i. atstarpe beidzot ir 0
18 Jun 2014, 19:20:31 rudy rakstīja:
Paldies! Man galvenais pašu minimumu ko apdrošinātāji akceptē priekš KASKO un nečakarē mocim smadzenes.
Kur viņu meklēt pie dīlera vai ebay?
18 Jun 2014, 19:08:41 Sliktais rakstīja:
18 Jun 2014, 18:49:33 rudy rakstīja:
Sveiki! Vai kāds var ieteikt kādu signalizāciju izvēlēties F800GS, ko akceptē apdrošinātāji?
Ieteiktu oriģinālo (ražotājs Gemel), ar CAN-BUS sistēmu labi sadzīvo kopā.
Nedaudz un var arī kādu citu ieinstalēt, bet, vai vajag
Tieši tavam F800GS paredzētā signalizācija - Jauna, no izputējuša dīlera vecajām rezervēm ar abām pultīm. Iesaku nežāvēt un ņemt ciet! Pie BMA cipars būs X2.
Pēc konkrētās DWA iegādes gan nāksies sapārot Smadzeni ar DWA, un tur gan bez BMA apmeklējuma neizdosies izsprukt, jo jāslēdz smadzene pie kompja un jāsapazīstina ar DWA.
Tas ir vispraktiskākais risinājums, jo viss kas ir nepieciešams pieskrūvēt to DWA iekārtu attiecīgajā nodalījumā un pievienot 1 štekeri - viss.
Tieši tavam F800GS paredzētā signalizācija - Jauna, no izputējuša dīlera vecajām rezervēm ar abām pultīm. Iesaku nežāvēt un ņemt ciet! Pie BMA cipars būs X2.
Pēc konkrētās DWA iegādes gan nāksies sapārot Smadzeni ar DWA, un tur gan bez BMA apmeklējuma neizdosies izsprukt, jo jāslēdz smadzene pie kompja un jāsapazīstina ar DWA.
Tas ir vispraktiskākais risinājums, jo viss kas ir nepieciešams pieskrūvēt to DWA iekārtu attiecīgajā nodalījumā un pievienot 1 štekeri - viss.
Atliek tikai piekrist. Ņem vien ciet. Neoriģinālās mēdz gļukot, līdz katram "punktam" jāvelk atsevišķs vads (pa Can-Bus špans nestaigā), papildus vēl mēdz "izēst aķi", utt. Var jau priekš kasko uzlikt siģenes imitāciju, atstājot aktīvu tikai svārstību un triecienu sensoru, nekur tālāk nelienot un nepievienojoties. Atslēdzot ar siģeni vadības bloku var iedzīvoties problēmās (kļūdas, avārijas režīms, utt)
Par "iepazīstināšanu": var arī izveikt ar GS-911, bet to neesmu vēl izkodis un līdz jūlija sākumam laika nebūs.
Paldies par saturīgajiem padomiem!
BMW forever palasot citus topikus brīžiem liekas, ka labāk neko neprasīt...
Pamēģināšu ar fake, ja neies cauri tad likšu orģinālo.
18 Jun 2014, 20:49:31 Sliktais rakstīja:
18 Jun 2014, 20:03:22 Vater rakstīja:
Tieši tavam F800GS paredzētā signalizācija - Jauna, no izputējuša dīlera vecajām rezervēm ar abām pultīm. Iesaku nežāvēt un ņemt ciet! Pie BMA cipars būs X2.
Pēc konkrētās DWA iegādes gan nāksies sapārot Smadzeni ar DWA, un tur gan bez BMA apmeklējuma neizdosies izsprukt, jo jāslēdz smadzene pie kompja un jāsapazīstina ar DWA.
Tas ir vispraktiskākais risinājums, jo viss kas ir nepieciešams pieskrūvēt to DWA iekārtu attiecīgajā nodalījumā un pievienot 1 štekeri - viss.
Atliek tikai piekrist. Ņem vien ciet. Neoriģinālās mēdz gļukot, līdz katram "punktam" jāvelk atsevišķs vads (pa Can-Bus špans nestaigā), papildus vēl mēdz "izēst aķi", utt. Var jau priekš kasko uzlikt siģenes imitāciju, atstājot aktīvu tikai svārstību un triecienu sensoru, nekur tālāk nelienot un nepievienojoties. Atslēdzot ar siģeni vadības bloku var iedzīvoties problēmās (kļūdas, avārijas režīms, utt)
Par "iepazīstināšanu": var arī izveikt ar GS-911, bet to neesmu vēl izkodis un līdz jūlija sākumam laika nebūs.
Vecajam BMW man stāvēja Autonama signalizācija. Ļooti laba, ar visiem stāvokļu devējiem, iespējaiem pīkstuļiem, ja sēdekli vai akumulatora vāku rauj nost. Arī vajadzēs sapazīstināt ar moča kompi caur BM Auto.
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.