Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Nissan Patrol Y60, dīzelis, īsa kārba: 5-ajā pārnesumā 90km/h = 2600 RPM, ražotāja noteiktais intervāls 5000km
Pilsēta, šoseja, nedaudz grantene, minimāli pa laukiem un mežiem lai izvilktu kādu lopu no slepkavības vietas. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tā kā dzelzis sens, tad arī eļļas nomaiņas intervāls izriet no 90to gadu eļļu potences.
mūsdienu sintētikas, īpaši, ja eļļas patēriņš atbilstošs dzelža vecumam, noteikti vēlk ilgāk par noteiktajiem 5Kkm.
neko neiesaku, taču es mierīgi rullētu visus 10Kkm.
edit:
bet parasti šādiem dzelžiem problēma negrozās ap motoreļļām. visi par tām satraucās, taču galīgi neipievērš uzmanību visai transmisijas sistēmai un citiem šķidrumiem. skaties vairāk tos.
te piemērs ar litriem un intervāliem:
http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/model.aspx...03335571031d065c [ Šo ziņu laboja Niere, 08 Nov 2017, 22:28:16 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Manam ielas mopēdam maiņas intervāls pēc grāmatas ir 15000km.
Es laikam mainīšu stabili uz kaut kādiem 8000 regulari un īpaši neiedziļināšos, tas tomēr ir mocis, kurš visu laiku iet apgriezienos, kaut arī V-veidnieks , kuram rpm diapazons mazāks.
Ta eļļas maiņa neko nemaksā būtiski, lai uz to mēģinātu taupīt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| jā, nezinot dzelža/eļļas stāvokli, labāk ir noīsināt garos nomaiņas intervālus. pat ar pilnīgi jauniem dzelžiem var visādus brīnumus sastapt eļļu analīžu atskaitēs. man pašam arī tā reiz bija. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Jautājums par Buell dzinēja eļļošanu.
Pēc grāmatas ir jālej 20W50.
Bet kā ar šādu eļļu ir Latvijas klimatā?
Ja gribas pabraukātiem jau pie +10 grādiem?
Ja ieliešu 10W40, vai pēc tam vasarā nebūs problēmas ar šādu eļļu?
Tie kas brauc ar HD, ko jūs lejat?
(Runa ir par dzinēja eļļu, kārbā ir Motul 20W50, un tur domāju ka problēmu nebūs). | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| izmanto augstvērtīgu 15W-50. ja macu ap nulli, tad 10W-50. | Offline | | |
phaeton | | Kopš: 20. Sep 2015
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 122
Braucu ar: XV 1700 /
| RoadStar mocim eļļu mainu pēc katras sezonas, neatkarīgi cik jūdzes nobraukti. Par Motulu 20w50 nekādu sūdzību nav. Uz nākamo sezonu pamēģināšu Motuli 10w40. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Visai Roadstar sērijai Yamaha manuāļos rakstīja liet 20w40. Un pēc tam paši Yamalube pārstāja tādu ražot... Tādu eļļu neatradīsi. Jaunāki Yamaha katalogi saka aizvietot ar 20w50. Itervāls 6000 km vai 6 mēneši. Eļļu labāk nomainīt rudenī, nevis pavasarī, 100x apspriests šeit, forumā, kāpēc. Roadstar sērijai neaizmirsti, ka jāmaina arī transmisijas eļļa ķēdes pārvada karterī, ir redzēts, ka cilvēki nezin... Sev Warrior leju 10w50 sintētiku, jo parasti sāku jau vēsā laikā. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Paldies, liešu 15W50, gan jau būs ok. | Offline | | |
Rex | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
| Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?
Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika
| Offline | | |
Rex | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:
22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?
Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika
Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
22 Dec 2017, 20:38:37 Rex rakstīja:
22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:
22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?
Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika
Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)
Izskatās ka tā ir viena un tā pati eļļa. Varbūt dažādiem tirgiem viņi liek to XP vai Race. Viņu mājaslapā RACE vairs nav, varbūt tā ir kaut kāda vecāka partija ar vecāku nosaukumu. | Offline | | |
Rex | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Valmiera
Ziņojumi: 144
Braucu ar: r1200gs
|
23 Dec 2017, 09:42:01 screwy rakstīja:
22 Dec 2017, 20:38:37 Rex rakstīja:
22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:
22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?
Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika
Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)
Izskatās ka tā ir viena un tā pati eļļa. Varbūt dažādiem tirgiem viņi liek to XP vai Race. Viņu mājaslapā RACE vairs nav, varbūt tā ir kaut kāda vecāka partija ar vecāku nosaukumu.
Man ar tā liekas, jo nekādas citas atšķirības nemaniju[ Šo ziņu laboja Rex, 23 Dec 2017, 09:47:42 ]
----------------- www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai! | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ciktāl zinu, unikālo XP tehnoloģiju Fuchs krāmēs visos augstvērtīgā gala produktos. tādēļ jā, Silkolene produktu sortiments ir pamatīgi pārrevidēts. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Paklau, man te jautājums ne gluži par moto, bet eļļu tēmu.
Zaķim WV passaķ 2008g 1.8 tsi.
Apēda uz 4000km apmēram 1.4L eļļas.
Jūsu viedoklis?
Tas ir normāli?
Jeb motors kaputt
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| diktam eļļas patēriņam var būt vismaz 40 iemesli, kur "motors kaput" ne tuvu nav no populārākajiem.
turklāt daži VW grupas motori var būt neticami rijīgi jau pēc papīriem. savulaik pētīju šo parādību un domāju, ka manuālī kāds komats pazudis, jo skaidri un gaiši rakstīts: "1L uz 1000km ir ok un eļļas līmeni jāpārbauda katrā degvielas uzpildes reizē".
speciāli zvanīju čomam, kas Moller-ī galvenis tehniskais guru. viņš apstiprināja, ka tā var būt, jo daži turbinētie motori nežēlīgi ēdot eļļu.
atlika vien nobrīnīties un samierināties.
toreiz kāds Seat īpašnieks bija izdzenājis pa visādiem servisiem un baigo piķi izgrūdis, bet neko nebija atraduši. tā gadās..., ka servisos nelasa manuāļus)))
piebildīšu, ka pats no salona esmu izbraucis trīs pilnīgi svaigus VW turbodīzeļus, bet nevienam tāda rijība netika konstatēta, kaut kopā nobraukti ar tiem vismaz 200 000km. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Dec 2017, 02:46:46 Niere rakstīja:
diktam eļļas patēriņam var būt vismaz 40 iemesli, kur "motors kaput" ne tuvu nav no populārākajiem.
turklāt daži VW grupas motori var būt neticami rijīgi jau pēc papīriem. savulaik pētīju šo parādību un domāju, ka manuālī kāds komats pazudis, jo skaidri un gaiši rakstīts: "1L uz 1000km ir ok un eļļas līmeni jāpārbauda katrā degvielas uzpildes reizē".
speciāli zvanīju čomam, kas Moller-ī galvenis tehniskais guru. viņš apstiprināja, ka tā var būt, jo daži turbinētie motori nežēlīgi ēdot eļļu.
atlika vien nobrīnīties un samierināties.
toreiz kāds Seat īpašnieks bija izdzenājis pa visādiem servisiem un baigo piķi izgrūdis, bet neko nebija atraduši. tā gadās..., ka servisos nelasa manuāļus)))
piebildīšu, ka pats no salona esmu izbraucis trīs pilnīgi svaigus VW turbodīzeļus, bet nevienam tāda rijība netika konstatēta, kaut kopā nobraukti ar tiem vismaz 200 000km.
Dzirdēts stāsts.
Man pašam ir kabluks caddy 1.6 bendža un arī tas ēd eļļu kā krokodīls, kaut arī nobraucis neko daudz nav. Es ar šo faktu jau sen esmu samierinājies un tikai laiku pa laikam pieleju klāt. Savukārt zaķis atjēdzās tad, kas panelī jau lampiņa deg un tad jau ir iestājies risks nokaut motoru, jo iet "pa sauso".
Visticamāk jau laikam nav jēgas tur līst iekšā un meklēt kašķi, vienkārši jāvadā līdzi 4L kanniņa un jāpieradinās katru nedēļu izvilkt ščupu
Mans vecais drapaks CRV gāja no eļļas maiņas līdz maiņai stabili pat ar to pašu eļļas līmeni, bez jebkādas pieliešanas, līdz pat laikam, kad netika jau uztīts normāls nobraukums un attiecīgi sākās eļļas apetīte.
Jaunā tehnika tāda "interesanta", brīžiem es nesaprotu, vai lielie koncerni vairs nemāk mašīnas taisīt, vai arī speciāli neiespringst uz kvalitāti lai tu ātrāk pirktu jaunu braucamo
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Varbūt turbinētajos motoros starp kustīgajām detaļām lielākas pielaides atstātas, kas izraisa palielinātu eļļas patēriņu, kādu noteiktu apsvērumu dēļ? Piemēram materiālu termiskās izplešanās?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| EURO... dzen sīki lai tik mazāk piesārņo, šķiet te varētu būt saistība ar izplūdes temperatūru un režīmiem. bet neba taisīs mūžīgu... kas tad remontēs turbinētam motoram ir turbīna, kuras konstrukcija var ēst, arī atmosfēras dzinēji ēd caur vadīklām, piemēram. ir redzēts ka dažādas markas eļļas dažādi ēd. redlains arīlabi izēd, ja ar mazmotoru kaplēt vagas, tas nebūt nedos labuma eļļas līmenim. bet normālam pilsētas režīmam noteikti vajadzētu ieturēt līmeni normās starp maiņām. nu vismaz 1L starp intervālu. eļļa degkamerā nav labi. pirmie cieš katiņi un zondes. tad cies motora vadība, un šofera maks uz degvielu, kad paātrināti nomirst zonde, vai katiņš aizaug. kurš ta sīki izpēta vai eļļu rijoša mašīna normāli sagatavo degmaisījumu. laiku atpakaļ tāls radinieks prasīja konsultāciju pa autosu. servisos jau kko sastāstīja, bet neviens sākotnēji nenorādīja ka pirms labot degvielas sistēmu jāsalabo motors, lai need tas saabs, citādi zonde aizaugs, citādi long trim un short trim rādītāji zināmā mērā nav uzskatāmi par leģitīmiem, mašīna uz beņas raustās/peld. var jau ignorēt faktu ka eļļa ta pilnībā nesadeg, bet labāk tad lietot "rūpnīcas defekta" gadījumā eļļu kura būtu sadegošāka, vai kā to nosaukt. niere moš nokomentēs, vai tie motuļa eco un kliin saucieni dažām eļļām ir saistīti ar katiņa veselību, eļļas tikšanas degkamerā, gadījumā. man tas interesē. jo patiešām manīti motori kuri ēd vairāk, un tas ievērojas pa motora modeli, svaigākam auto pareti protams tāds dzirdēts, bet tomēr ir tendences. opeļu ekoteki sen jau zināmi ar vadīklām, čaļi pat restaurēja pilnīgi visu ar vadīklām un vārstiem, a motoram tik un tā garšo
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
|