Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
S19
08. Nov 2017, 22:00#3335

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Nissan Patrol Y60, dīzelis, īsa kārba: 5-ajā pārnesumā 90km/h = 2600 RPM, ražotāja noteiktais intervāls 5000km
Pilsēta, šoseja, nedaudz grantene, minimāli pa laukiem un mežiem lai izvilktu kādu lopu no slepkavības vietas.

Offline

Niere
08. Nov 2017, 22:22#3336

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tā kā dzelzis sens, tad arī eļļas nomaiņas intervāls izriet no 90to gadu eļļu potences.
mūsdienu sintētikas, īpaši, ja eļļas patēriņš atbilstošs dzelža vecumam, noteikti vēlk ilgāk par noteiktajiem 5Kkm.
neko neiesaku, taču es mierīgi rullētu visus 10Kkm.

edit:
bet parasti šādiem dzelžiem problēma negrozās ap motoreļļām. visi par tām satraucās, taču galīgi neipievērš uzmanību visai transmisijas sistēmai un citiem šķidrumiem. skaties vairāk tos.
te piemērs ar litriem un intervāliem:
http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/model.aspx...03335571031d065c

[ Šo ziņu laboja Niere, 08 Nov 2017, 22:28:16 ]

Offline

Archy96
08. Nov 2017, 22:54#3337

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Manam ielas mopēdam maiņas intervāls pēc grāmatas ir 15000km.

Es laikam mainīšu stabili uz kaut kādiem 8000 regulari un īpaši neiedziļināšos, tas tomēr ir mocis, kurš visu laiku iet apgriezienos, kaut arī V-veidnieks , kuram rpm diapazons mazāks.

Ta eļļas maiņa neko nemaksā būtiski, lai uz to mēģinātu taupīt.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
08. Nov 2017, 22:59#3338

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jā, nezinot dzelža/eļļas stāvokli, labāk ir noīsināt garos nomaiņas intervālus. pat ar pilnīgi jauniem dzelžiem var visādus brīnumus sastapt eļļu analīžu atskaitēs. man pašam arī tā reiz bija.

Offline

screwy
18. Dec 2017, 11:45#3339

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Jautājums par Buell dzinēja eļļošanu.
Pēc grāmatas ir jālej 20W50.
Bet kā ar šādu eļļu ir Latvijas klimatā?
Ja gribas pabraukātiem jau pie +10 grādiem?
Ja ieliešu 10W40, vai pēc tam vasarā nebūs problēmas ar šādu eļļu?

Tie kas brauc ar HD, ko jūs lejat?
(Runa ir par dzinēja eļļu, kārbā ir Motul 20W50, un tur domāju ka problēmu nebūs).

Offline

Niere
18. Dec 2017, 14:08#3340

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

izmanto augstvērtīgu 15W-50. ja macu ap nulli, tad 10W-50.

Offline

phaeton
18. Dec 2017, 15:09#3341

Kopš: 20. Sep 2015

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 122

Braucu ar: XV 1700 /

RoadStar mocim eļļu mainu pēc katras sezonas, neatkarīgi cik jūdzes nobraukti. Par Motulu 20w50 nekādu sūdzību nav. Uz nākamo sezonu pamēģināšu Motuli 10w40.

Offline

lomsz
18. Dec 2017, 19:27#3342

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Visai Roadstar sērijai Yamaha manuāļos rakstīja liet 20w40. Un pēc tam paši Yamalube pārstāja tādu ražot... Tādu eļļu neatradīsi. Jaunāki Yamaha katalogi saka aizvietot ar 20w50. Itervāls 6000 km vai 6 mēneši. Eļļu labāk nomainīt rudenī, nevis pavasarī, 100x apspriests šeit, forumā, kāpēc. Roadstar sērijai neaizmirsti, ka jāmaina arī transmisijas eļļa ķēdes pārvada karterī, ir redzēts, ka cilvēki nezin... Sev Warrior leju 10w50 sintētiku, jo parasti sāku jau vēsā laikā.

Offline

screwy
19. Dec 2017, 08:43#3343

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Paldies, liešu 15W50, gan jau būs ok.

Offline

Rex
22. Dec 2017, 19:31#3344

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs

Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

screwy
22. Dec 2017, 20:14#3345

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?


Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika


Offline

Rex
22. Dec 2017, 20:38#3346

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:

22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?


Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika




Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)

-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

screwy
23. Dec 2017, 09:42#3347

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


22 Dec 2017, 20:38:37 Rex rakstīja:

22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:

22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?


Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika




Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)


Izskatās ka tā ir viena un tā pati eļļa. Varbūt dažādiem tirgiem viņi liek to XP vai Race. Viņu mājaslapā RACE vairs nav, varbūt tā ir kaut kāda vecāka partija ar vecāku nosaukumu.

Offline

Rex
23. Dec 2017, 09:46#3348

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


23 Dec 2017, 09:42:01 screwy rakstīja:

22 Dec 2017, 20:38:37 Rex rakstīja:

22 Dec 2017, 20:14:26 screwy rakstīja:

22 Dec 2017, 19:31:56 Rex rakstīja:
Labvakar! Kāda atšķirība starp Fuchs pro 4 15w-50 un Fuchs pro 4 15-50 XP. Kuru no viņām labāk pirkt priekš 1200gs?


Comp 4 15W-50 XP - pussintētika
Pro 4 15W-50 XP - sintētika




Abas ir sintētikas, abas ir pro 4 (bez comp 4)


Izskatās ka tā ir viena un tā pati eļļa. Varbūt dažādiem tirgiem viņi liek to XP vai Race. Viņu mājaslapā RACE vairs nav, varbūt tā ir kaut kāda vecāka partija ar vecāku nosaukumu.

Man ar tā liekas, jo nekādas citas atšķirības nemaniju

[ Šo ziņu laboja Rex, 23 Dec 2017, 09:47:42 ]



-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline

Niere
24. Dec 2017, 01:41#3349

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ciktāl zinu, unikālo XP tehnoloģiju Fuchs krāmēs visos augstvērtīgā gala produktos. tādēļ jā, Silkolene produktu sortiments ir pamatīgi pārrevidēts.

Offline

Archy96
24. Dec 2017, 02:16#3350

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Paklau, man te jautājums ne gluži par moto, bet eļļu tēmu.

Zaķim WV passaķ 2008g 1.8 tsi.

Apēda uz 4000km apmēram 1.4L eļļas.

Jūsu viedoklis?

Tas ir normāli?

Jeb motors kaputt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
24. Dec 2017, 02:46#3351

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

diktam eļļas patēriņam var būt vismaz 40 iemesli, kur "motors kaput" ne tuvu nav no populārākajiem.
turklāt daži VW grupas motori var būt neticami rijīgi jau pēc papīriem. savulaik pētīju šo parādību un domāju, ka manuālī kāds komats pazudis, jo skaidri un gaiši rakstīts: "1L uz 1000km ir ok un eļļas līmeni jāpārbauda katrā degvielas uzpildes reizē".
speciāli zvanīju čomam, kas Moller-ī galvenis tehniskais guru. viņš apstiprināja, ka tā var būt, jo daži turbinētie motori nežēlīgi ēdot eļļu.
atlika vien nobrīnīties un samierināties.
toreiz kāds Seat īpašnieks bija izdzenājis pa visādiem servisiem un baigo piķi izgrūdis, bet neko nebija atraduši. tā gadās..., ka servisos nelasa manuāļus)))
piebildīšu, ka pats no salona esmu izbraucis trīs pilnīgi svaigus VW turbodīzeļus, bet nevienam tāda rijība netika konstatēta, kaut kopā nobraukti ar tiem vismaz 200 000km.

Offline

Archy96
24. Dec 2017, 02:57#3352

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Dec 2017, 02:46:46 Niere rakstīja:
diktam eļļas patēriņam var būt vismaz 40 iemesli, kur "motors kaput" ne tuvu nav no populārākajiem.
turklāt daži VW grupas motori var būt neticami rijīgi jau pēc papīriem. savulaik pētīju šo parādību un domāju, ka manuālī kāds komats pazudis, jo skaidri un gaiši rakstīts: "1L uz 1000km ir ok un eļļas līmeni jāpārbauda katrā degvielas uzpildes reizē".
speciāli zvanīju čomam, kas Moller-ī galvenis tehniskais guru. viņš apstiprināja, ka tā var būt, jo daži turbinētie motori nežēlīgi ēdot eļļu.
atlika vien nobrīnīties un samierināties.
toreiz kāds Seat īpašnieks bija izdzenājis pa visādiem servisiem un baigo piķi izgrūdis, bet neko nebija atraduši. tā gadās..., ka servisos nelasa manuāļus)))
piebildīšu, ka pats no salona esmu izbraucis trīs pilnīgi svaigus VW turbodīzeļus, bet nevienam tāda rijība netika konstatēta, kaut kopā nobraukti ar tiem vismaz 200 000km.


Dzirdēts stāsts.

Man pašam ir kabluks caddy 1.6 bendža un arī tas ēd eļļu kā krokodīls, kaut arī nobraucis neko daudz nav. Es ar šo faktu jau sen esmu samierinājies un tikai laiku pa laikam pieleju klāt. Savukārt zaķis atjēdzās tad, kas panelī jau lampiņa deg un tad jau ir iestājies risks nokaut motoru, jo iet "pa sauso".

Visticamāk jau laikam nav jēgas tur līst iekšā un meklēt kašķi, vienkārši jāvadā līdzi 4L kanniņa un jāpieradinās katru nedēļu izvilkt ščupu

Mans vecais drapaks CRV gāja no eļļas maiņas līdz maiņai stabili pat ar to pašu eļļas līmeni, bez jebkādas pieliešanas, līdz pat laikam, kad netika jau uztīts normāls nobraukums un attiecīgi sākās eļļas apetīte.

Jaunā tehnika tāda "interesanta", brīžiem es nesaprotu, vai lielie koncerni vairs nemāk mašīnas taisīt, vai arī speciāli neiespringst uz kvalitāti lai tu ātrāk pirktu jaunu braucamo

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
24. Dec 2017, 02:59#3353

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Varbūt turbinētajos motoros starp kustīgajām detaļām lielākas pielaides atstātas, kas izraisa palielinātu eļļas patēriņu, kādu noteiktu apsvērumu dēļ? Piemēram materiālu termiskās izplešanās?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mexa
24. Dec 2017, 03:30#3354

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

EURO... dzen sīki lai tik mazāk piesārņo, šķiet te varētu būt saistība ar izplūdes temperatūru un režīmiem. bet neba taisīs mūžīgu... kas tad remontēs turbinētam motoram ir turbīna, kuras konstrukcija var ēst, arī atmosfēras dzinēji ēd caur vadīklām, piemēram. ir redzēts ka dažādas markas eļļas dažādi ēd. redlains arīlabi izēd, ja ar mazmotoru kaplēt vagas, tas nebūt nedos labuma eļļas līmenim. bet normālam pilsētas režīmam noteikti vajadzētu ieturēt līmeni normās starp maiņām. nu vismaz 1L starp intervālu. eļļa degkamerā nav labi. pirmie cieš katiņi un zondes. tad cies motora vadība, un šofera maks uz degvielu, kad paātrināti nomirst zonde, vai katiņš aizaug. kurš ta sīki izpēta vai eļļu rijoša mašīna normāli sagatavo degmaisījumu. laiku atpakaļ tāls radinieks prasīja konsultāciju pa autosu. servisos jau kko sastāstīja, bet neviens sākotnēji nenorādīja ka pirms labot degvielas sistēmu jāsalabo motors, lai need tas saabs, citādi zonde aizaugs, citādi long trim un short trim rādītāji zināmā mērā nav uzskatāmi par leģitīmiem, mašīna uz beņas raustās/peld. var jau ignorēt faktu ka eļļa ta pilnībā nesadeg, bet labāk tad lietot "rūpnīcas defekta" gadījumā eļļu kura būtu sadegošāka, vai kā to nosaukt. niere moš nokomentēs, vai tie motuļa eco un kliin saucieni dažām eļļām ir saistīti ar katiņa veselību, eļļas tikšanas degkamerā, gadījumā. man tas interesē. jo patiešām manīti motori kuri ēd vairāk, un tas ievērojas pa motora modeli, svaigākam auto pareti protams tāds dzirdēts, bet tomēr ir tendences. opeļu ekoteki sen jau zināmi ar vadīklām, čaļi pat restaurēja pilnīgi visu ar vadīklām un vārstiem, a motoram tik un tā garšo

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline