Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
flatc | 26. Aug 2019, 07:32 | #33261 |
| Kopš: 07. Sep 2016
No: Jūrmala
Ziņojumi: 43
Braucu ar: moci
|
25 Aug 2019, 22:14:17 mexa rakstīja:
Spolem jabut tadam kaa jabut, nekadu bet, un bet. Ja grib bez kolhoza tad jaliek to ko vajag, nezibu vai shim taapat, bet dazi motori spoles lieto savirknetas, jeb abas iet virknee, ja taa, tad lietotam spolem jamekle paris. Tas ja vinjas jau labi izlietojushaas.
Stravas hermetiskums
Coil boots jabut bez plaisam un maziem melniem/pelekiem celinjiem, tie nozime miskaste spolei. Jeb izsista garaam. Var pat ar frezi iznjemt to gropi kur sita, bet vienalga pec laika atkal bus tas pats, elektriba ies pa to pasu celju. Ja spolei kkas krataas un taa nav gala atsperiite-miskaste. Iedarbini ar vizuali redzamam spolem, nonjem liekaas gumijas , lai tik kurpes/boots paliek, un paklausies, vai nesit garaam. Un tumsaa var kko kanaalaa ieraudziit
Nekādus skaidri redzamus celiņus nemanīju. Grabēšana man izklausās smagāka kā atspere.
Bet ok, jauna (cita) ir uzsūtīta, nomainīs uz to, pirms tam papētīs vai un kāda dzirksteli pasŗeizējā taisa.
Paldies par info.
[ Šo ziņu laboja flatc, 26 Aug 2019, 07:34:28 ] | Offline | | |
mexa | 26. Aug 2019, 08:31 | #33262 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| visiem elemwntiem nevar buut briivi vibrejoss elements. Dazi iznjemumi ir, bet spolei nevaidzetu to dariit. Tas uzreiz nav mirstosi, bet nav necik daudzsolosi. Piem papildus gaisa sprauga, tas nozime vajaku dzirksteli...
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
flatc | 26. Aug 2019, 08:47 | #33263 |
| Kopš: 07. Sep 2016
No: Jūrmala
Ziņojumi: 43
Braucu ar: moci
| Arī bija domas par to, ka ja kaut kas tur spēj vibrēt/kustēties, tad pie motora vibrācijām kontakts varētu vai nu brīžiem nebūt vai arī būt nepietiekams. | Offline | | |
|
mexa | 26. Aug 2019, 09:30 | #33264 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Padomaa cik var izgrauzt taa vibracija ieksaam un vel atstajot savas skaidas. Neesmu petijis kas tiesi var klabeet, bet anormala mezgla uzvediba ir anormala palubomu. Baudit dzirksti vajag zem spiediena, tad toch zinasi cik labi sit.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Padre | 27. Aug 2019, 21:45 | #33265 |
| Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
erda | 27. Aug 2019, 22:10 | #33266 |
| Kopš: 11. Sep 2015
Ziņojumi: 92
Braucu ar:
| Pec kritiena, mocim nomainits instrumentu panelis.
Jaunajam panelim pa 20k lielaks nobraukums!
Vajag risinajumu!
honda cb1000r 2010
PM | Offline | | |
hopper_offlinus | 27. Aug 2019, 22:12 | #33267 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Tas nav legali.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
hopper_offlinus | 27. Aug 2019, 23:00 | #33268 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.
Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
kba-pro | 28. Aug 2019, 00:11 | #33269 |
| Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:
27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.
Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.
Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta
| Offline | | |
kasparellok | 28. Aug 2019, 07:13 | #33270 |
| Kopš: 09. May 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 176
Braucu ar: honda africa tvin
|
25 Aug 2019, 09:52:29 martinss rakstīja:
Vari mēģināt šo pierunāt nosūtīt uz kādu LBSS vai Ebaypiegades.lv
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hon...2205156-306-1399
A kas dzimtajam noticis? Ja salocīts vai salauzts, varbūt var atrast kādu, kurš salabos...
Man Trasalpam arī šitās trubeles šur tur bija ielūzušas, ar TIG smuki sametināju un viss turas labi.
24 Aug 2019, 16:18:39 kasparellok rakstīja:
veči ir kadam kadas idejas zināšanas kur iegadaties afrikai rd07 priekšas būra rāmi par sapratigam naudam.
visa eometriga aizgaja no kritiena iztaisnot nereali daudz punktiem jasakrit. | Offline | | |
booo_kat | 28. Aug 2019, 08:33 | #33271 |
| Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.
Jo? Pie maiņas vajag pārtīt uz nepieciešamo noskrējienu?
Manam izbeidzās spidometrs (mehāniskais, ar trosi). Uz to brīdi bija kkādi 30k noripojis, dabūju citu ar 2k noskrējienu un uzliku. TA vienīgi pajautāja vai spidometrs mainīts, pateicu ka jā un laimīgu ceļu. | Offline | | |
SnakePlissken | 28. Aug 2019, 10:06 | #33272 |
| Kopš: 30. Jul 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki GSF 600
| Sveiki!
2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.
Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.
pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze? [ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 10:38:56 ]
----------------- Turi gumiju pie zemes, Večuk. | Offline | | |
maniac | 28. Aug 2019, 11:11 | #33273 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!
2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.
Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.
pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?
Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies. | Offline | | |
SnakePlissken | 28. Aug 2019, 13:21 | #33274 |
| Kopš: 30. Jul 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 6
Braucu ar: Suzuki GSF 600
|
28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:
28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!
2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.
Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.
pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?
Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.
skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?[ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 13:22:00 ]
----------------- Turi gumiju pie zemes, Večuk. | Offline | | |
maniac | 28. Aug 2019, 14:22 | #33275 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
28 Aug 2019, 13:21:43 SnakePlissken rakstīja:
28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:
28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!
2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.
Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.
pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?
Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.
skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?
Kaut kur forumā bija pieredzes apmaiņa par ķēdes nevienmērīgu izstiepšanos. Pacel riteni un pagriez. Pavēro ķēdi - ja jūtami kādos posmos atšķiras "izkāriens", protams, ka jāmaina. | Offline | | |
hopper_offlinus | 28. Aug 2019, 16:12 | #33276 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
|
28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:
27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.
Jo? ....
Jo:
149.41 pants. Transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšana
Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanu, palielinot vai samazinot odometra uzskaitīto transportlīdzekļa nobraukumu, —
uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz simt euro, bet juridiskajām personām — līdz tūkstoš euro.
Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanas pakalpojuma piedāvāšanu vai sniegšanu —
uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz divsimt euro, bet juridiskajām personām — līdz divtūkstoš euro.
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
Padre | 28. Aug 2019, 16:52 | #33277 |
| Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?
28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:
27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:
27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.
Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.
Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
hopper_offlinus | 28. Aug 2019, 17:23 | #33278 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Nu tad sveces jamaina, ja melnas.
Un nav liesais - jo tad butu baltas. Ta ka liec to karbuljatoru miera pagaidam un nomaini sveces
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
feciic | 28. Aug 2019, 17:54 | #33279 |
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
28 Aug 2019, 16:52:08 Padre rakstīja:
Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?
28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:
27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:
27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.
Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.
Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta
Karburatora ābece | Offline | | |
booo_kat | 28. Aug 2019, 19:19 | #33280 |
| Kopš: 25. Jun 2019
Ziņojumi: 422
Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat
|
28 Aug 2019, 16:12:19 hopper_offlinus rakstīja:
28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:
27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.
Jo? ....
Jo:
149.41 pants....
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem? | Offline | | |
|
|