Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
flatc
26. Aug 2019, 07:32#33261

Kopš: 07. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 43

Braucu ar: moci


25 Aug 2019, 22:14:17 mexa rakstīja:
Spolem jabut tadam kaa jabut, nekadu bet, un bet. Ja grib bez kolhoza tad jaliek to ko vajag, nezibu vai shim taapat, bet dazi motori spoles lieto savirknetas, jeb abas iet virknee, ja taa, tad lietotam spolem jamekle paris. Tas ja vinjas jau labi izlietojushaas.
Stravas hermetiskums
Coil boots jabut bez plaisam un maziem melniem/pelekiem celinjiem, tie nozime miskaste spolei. Jeb izsista garaam. Var pat ar frezi iznjemt to gropi kur sita, bet vienalga pec laika atkal bus tas pats, elektriba ies pa to pasu celju. Ja spolei kkas krataas un taa nav gala atsperiite-miskaste. Iedarbini ar vizuali redzamam spolem, nonjem liekaas gumijas , lai tik kurpes/boots paliek, un paklausies, vai nesit garaam. Un tumsaa var kko kanaalaa ieraudziit


Nekādus skaidri redzamus celiņus nemanīju. Grabēšana man izklausās smagāka kā atspere.
Bet ok, jauna (cita) ir uzsūtīta, nomainīs uz to, pirms tam papētīs vai un kāda dzirksteli pasŗeizējā taisa.
Paldies par info.

[ Šo ziņu laboja flatc, 26 Aug 2019, 07:34:28 ]

Offline

mexa
26. Aug 2019, 08:31#33262

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

visiem elemwntiem nevar buut briivi vibrejoss elements. Dazi iznjemumi ir, bet spolei nevaidzetu to dariit. Tas uzreiz nav mirstosi, bet nav necik daudzsolosi. Piem papildus gaisa sprauga, tas nozime vajaku dzirksteli...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

flatc
26. Aug 2019, 08:47#33263

Kopš: 07. Sep 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 43

Braucu ar: moci

Arī bija domas par to, ka ja kaut kas tur spēj vibrēt/kustēties, tad pie motora vibrācijām kontakts varētu vai nu brīžiem nebūt vai arī būt nepietiekams.

Offline

mexa
26. Aug 2019, 09:30#33264

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Padomaa cik var izgrauzt taa vibracija ieksaam un vel atstajot savas skaidas. Neesmu petijis kas tiesi var klabeet, bet anormala mezgla uzvediba ir anormala palubomu. Baudit dzirksti vajag zem spiediena, tad toch zinasi cik labi sit.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Padre
27. Aug 2019, 21:45#33265

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.



-----------------
Ou Yess.

Offline

erda
27. Aug 2019, 22:10#33266

Kopš: 11. Sep 2015

Ziņojumi: 92

Braucu ar:

Pec kritiena, mocim nomainits instrumentu panelis.

Jaunajam panelim pa 20k lielaks nobraukums!

Vajag risinajumu!

honda cb1000r 2010

PM

Offline

hopper_offlinus
27. Aug 2019, 22:12#33267

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Tas nav legali.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
27. Aug 2019, 23:00#33268

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

kba-pro
28. Aug 2019, 00:11#33269

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta

Offline

kasparellok
28. Aug 2019, 07:13#33270

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin


25 Aug 2019, 09:52:29 martinss rakstīja:
Vari mēģināt šo pierunāt nosūtīt uz kādu LBSS vai Ebaypiegades.lv

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hon...2205156-306-1399

A kas dzimtajam noticis? Ja salocīts vai salauzts, varbūt var atrast kādu, kurš salabos...
Man Trasalpam arī šitās trubeles šur tur bija ielūzušas, ar TIG smuki sametināju un viss turas labi.


24 Aug 2019, 16:18:39 kasparellok rakstīja:
veči ir kadam kadas idejas zināšanas kur iegadaties afrikai rd07 priekšas būra rāmi par sapratigam naudam.

visa eometriga aizgaja no kritiena iztaisnot nereali daudz punktiem jasakrit.

Offline

booo_kat
28. Aug 2019, 08:33#33271

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? Pie maiņas vajag pārtīt uz nepieciešamo noskrējienu?
Manam izbeidzās spidometrs (mehāniskais, ar trosi). Uz to brīdi bija kkādi 30k noripojis, dabūju citu ar 2k noskrējienu un uzliku. TA vienīgi pajautāja vai spidometrs mainīts, pateicu ka jā un laimīgu ceļu.

Offline

SnakePlissken
28. Aug 2019, 10:06#33272

Kopš: 30. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki GSF 600

Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

[ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 10:38:56 ]



-----------------
Turi gumiju pie zemes, Večuk.

Offline

maniac
28. Aug 2019, 11:11#33273

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.

Offline

SnakePlissken
28. Aug 2019, 13:21#33274

Kopš: 30. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki GSF 600


28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.


skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?

[ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 13:22:00 ]



-----------------
Turi gumiju pie zemes, Večuk.

Offline

maniac
28. Aug 2019, 14:22#33275

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


28 Aug 2019, 13:21:43 SnakePlissken rakstīja:

28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.


skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?

Kaut kur forumā bija pieredzes apmaiņa par ķēdes nevienmērīgu izstiepšanos. Pacel riteni un pagriez. Pavēro ķēdi - ja jūtami kādos posmos atšķiras "izkāriens", protams, ka jāmaina.

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 16:12#33276

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:

27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? ....


Jo:

149.41 pants. Transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšana

Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanu, palielinot vai samazinot odometra uzskaitīto transportlīdzekļa nobraukumu, —

uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz simt euro, bet juridiskajām personām — līdz tūkstoš euro.

Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanas pakalpojuma piedāvāšanu vai sniegšanu —

uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz divsimt euro, bet juridiskajām personām — līdz divtūkstoš euro.


-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Padre
28. Aug 2019, 16:52#33277

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



-----------------
Ou Yess.

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 17:23#33278

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Nu tad sveces jamaina, ja melnas.
Un nav liesais - jo tad butu baltas. Ta ka liec to karbuljatoru miera pagaidam un nomaini sveces

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

feciic
28. Aug 2019, 17:54#33279

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


28 Aug 2019, 16:52:08 Padre rakstīja:
Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



Karburatora ābece

Offline

booo_kat
28. Aug 2019, 19:19#33280

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


28 Aug 2019, 16:12:19 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:

27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? ....


Jo:

149.41 pants....


Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?

Offline