Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezhavecs
15. Aug 2019, 21:56#33221

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


15 Aug 2019, 21:49:00 Ronaldo rakstīja:
Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.


Vislabāk palasīt manuāli, bet termostats tā kā ir gan arī močiem.
Par antifrīzu vislabāk zinās ražotājs, jo piemēram manam TDM manuālis saka, ka antifrīzs jāšķaida ar destilētu ūdeni 1:1. Hvz, kāda joda pēc, bet rakstīc ir tā. Un vārīšanās temperatūra arī no spiediena sistēmā būs atkarīga. Autiņam jau arī pat ūdens pie 105 nevārās, tāpēc jau prātīgi to vāku vaļā taisām, jo tikko spiediens nokrīt, h2o momentā vārās un lec acīs. Novelc vien to manuāli un pastudē. Toč ir vērts. Gan vēl ko incantu uzzināsi par savu rumaku..

[ Šo ziņu laboja mezhavecs, 15 Aug 2019, 22:01:14 ]



-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mexa
15. Aug 2019, 22:14#33222

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


15 Aug 2019, 21:49:00 Ronaldo rakstīja:
Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.


Sastavs kas draudzejas ar suukni un korpusiem. Mocii var g12 liet, tam nav silikata, skiet zilo tonju siltumvaditajiem bija...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ronaldo
15. Aug 2019, 22:54#33223

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Manuāļi sen jau visi uz datora, ar visu EPC, instalēto. No kura gan maza jēga, jo internetā bez maksas tāds pats.

Ielēju GTL 11. Lasīju ka 50:50 detilēto un "ethylene glycol antifreeze". Es gan nevaru tam noticēt. Jo visu laiku doma, ka tas tak teikts par koncentrātu. Bet es leju parasto. GSX-R vēl antifrīzs jāšķaida?

p.s. Uz BMW ar alumīnija. Tur pēc manuļā ir tas GTL 11. Tamdēļ padomāju, ka jābūt oki.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 15 Aug 2019, 23:06:15 ]

Offline

martinss
15. Aug 2019, 22:59#33224

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Vienmēr leju tādus, kuri der alumīnija blokiem, kā uz dzeses šķidrumu bundžām ir rakstīts.
Mainu reizi ~3 gados, kā sanāk.



15 Aug 2019, 22:14:33 mexa rakstīja:

Sastavs kas draudzejas ar suukni un korpusiem. Mocii var g12 liet, tam nav silikata, skiet zilo tonju siltumvaditajiem bija...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Ronaldo
15. Aug 2019, 23:07#33225

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Gaidīšu, kad kāds pateiks, vai tiešām tosols jāšķaida, kā teikts manuālī. Jo reāli nesaprotu, kamdēļ tas tā.

Offline

mezamaris
15. Aug 2019, 23:13#33226

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ja Tev ir koncentrāts,tad protams šķaidi..
Ražotāji piedāvā 80 grādīgu koncentrātu,kuru šķaida pēc vajadzības.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 15 Aug 2019, 23:14:40 ]

Offline

mezamaris
15. Aug 2019, 23:26#33227

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Otro Golfu ēras laikā būvēju šo to autosportam, kāda šrota īpašniekam.
Kāda darba samaksu paņēmu dzinējos-uzstādu,iedarbinu,pie 80grādiem izdzen visu dzeses šķidrumu.
Labi,gadās,ņemam citu dzinēju-tieši tas pats.Tiek pārskatīts viss iespējamais,šūkņi,termostati,blīves..
Šrots liels,dzinēju daudz,ņemu trešo.Jā,viss labi.
Abi šaubīgie mētājas lūžņos kādu gadu,līdz tiek krauti nodošanai un tad viss top skaidrs-norūsēt sākušajos blokos skaidri redz plaisas cilindru virsmās...
Redz, vācietis no dzimšanas feniņpisējs,jauc tosolu nu uz grādiem 15,jo ziemas ta nav...
Bāliņi to dzinēju šrota neapkurināmajā noliktavā pārsaldē,un sākas brīnumi..

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 15 Aug 2019, 23:28:00 ]

Offline

G-as
16. Aug 2019, 15:13#33228

Kopš: 25. Sep 2014

Ziņojumi: 82

Braucu ar: R1200GS

Sveiki,

Lūdzu iesakiet kādu, kurš varētu palīdzēt izvilkt / izspiest bildē redzamo iespiedumu / bukti (truba = akraps, nerūsējošais tērauds)




Vai varbūt kāds var aizdot / izīrēt tūlkitu, kaut ko tamlīdzīgu (3 caurumi, sk. bildi augstāk): https://www.24mx.com/mx-accessories/tools_c91/o...-kit_pid-20-1010

Par šo gan neesmu pārliecināts, jo materiāls ir diezgan biezs, salīdzinājumā ar 2T trubām.

Paldies jau iepriekš !

[ Šo ziņu laboja G-as, 16 Aug 2019, 16:12:49 ]

Offline

mexa
17. Aug 2019, 22:25#33229

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tipa atsit? Drusku precizak, bet jaa, manometru rokaa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ronaldo
17. Aug 2019, 22:35#33230

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Jā, it kā es redlainā būtu iegājis. Un tad ar švunku sit apgriezienu lejā pa 2k rpm varbut vairak. Pie tam tik asi, ka uz moča sēžot dabū vieglu spērienu.

P.S. Aizdedze izrubījās reizi divos mēnešos. Vienkarši atsit un turpina braukt ar 9k vai 8k rpm.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 17 Aug 2019, 23:30:08 ]

Offline

mexa
17. Aug 2019, 23:27#33231

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Tipa izrubas aizdedze? Varbut spiediens, meeri tad ej talak

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
18. Aug 2019, 00:16#33232

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Netraucējiet motoram strādāt! Lēji piekto,tad lej!

Offline

mexa
18. Aug 2019, 08:06#33233

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Mans domaa ka degvielaa vai baakaa kas bija, kas lika vainu nogulsnem pacelties vainu taas paradijas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ronaldo
18. Aug 2019, 12:15#33234

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Nevar situāciju labot, carburator cleaner iepūšot degvielas sūknī?

Bodē iedeva kaut kādu stipro, no kura krāsa nākot nost.

Offline

mexa
18. Aug 2019, 14:22#33235

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Taa nav diagnostika un noteikti nav remonts.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

karlo1941
19. Aug 2019, 13:46#33236

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

būšu dikti pārsteigts, ka būs vairāk par 4 bar.
sūknis varbūt dot drusku vairāk, bet uz inžektoru....
iespējams, ka meloju.

un tagad populāri ir likt quick 9.89 vai 7.89 konektorus.


17 Aug 2019, 22:06:30 Ronaldo rakstīja:
gsx-r 750, 99.g., inžektors

Visu laiku lēju 95-o. Vienu dienu sagribējās jaudas, ieleju 98. Uz trases izraadiijaas ka virs 10k rpm tahometrs vairs neceļas. Kā sasniedz, tā ar joni sit atpakal, un sajuta, ka no beņķa var nolidot. Krievu forumā raksta ka degv. filtrs. Pasutiju. Ka jau vienmer, no Moto Favorīta nāk jau 3-šo nedēļu. ZB. Uzliku lidziga izmera Mann Filtru, nopirku šļauka, kuras drikst atrasties benzīnā, neliels kolhozs un aidā. Izbraucu, bet kā atsit pie 9k rpm atpakaļ, taa atsit. Pirms domāt par pumpi, laikam jāmēra cik bārus tas dod ārā pa šlauku? Servisā, protams.
Paldies!



-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

ARCHiJS
19. Aug 2019, 23:55#33237

Kopš: 18. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: KAWASAKI ZX9R

Sveiki! Moto Kawasaki zx9r (1999.g.) Neizgāju Tehnisko apskati, jo - nestrādā datčiks, kad moto ir novietots uz atbalsta "kājiņas" - ieliekot pārnesumā tam ir jānoslāpst, - nu lūk, a man , nenoslāpst. Datčiku noņēmu - iztīriju kontaktus ,uzliku atpakaļ, -NESTRĀDĀ. bet neļauj uzsākt braukt - atlaižot sajūgu - noslāpst, ??? Ok. noņēmu vēlreiz, palocīju kontaktus.- braukt atļauj, neslāpst, neslāpst nekādā veidā - ne ar "kājiņu" ,ne bez "kajiņas"
Nopirku citu datčiku (NE jaunu) Uzliku, un atkal NEKĀ....
Jautājums: -Vai kāds var izlīdzēt , pārbaudīt ,nezinu, ar testeri, vai kā savādāk, kas par vainu???? (ideālais variants 21.08 2019 jebkurā laikā)

Offline

ANR
20. Aug 2019, 00:32#33238

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640

Droši vien pie sajuga sviras tev ir mikroslēdzis? Ja jā, tad tā arī jābut, kad peka nolikta stāvēšanai un ielikts robā neslāps kamēr sajūgs nav atlaists

[ Šo ziņu laboja ANR, 20 Aug 2019, 01:09:29 ]

Offline

mezamaris
20. Aug 2019, 00:54#33239

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

+1

Offline

ARCHiJS
20. Aug 2019, 09:41#33240

Kopš: 18. Jun 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: KAWASAKI ZX9R

Paldies- par info, bet man tas maz,ko izsaka, pašam nav iespējas- ne pārbaudīt, ne salabot.

Offline