Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
elf
12. Aug 2019, 08:45#33201

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


11 Aug 2019, 20:41:54 mezamaris rakstīja:
Jā,uzvirpoji jaunu no nerūsamā un brauc tālāk.


Nerūsējošais materiāls uzkarstot plēšas...mīnusos saraujas....cik tad virposim mazāku ,lai nenoķīlētu pie +35 nobraucot slīpumā 18 %

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

mezamaris
12. Aug 2019, 09:45#33202

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Un ar keramiku klāts alumīnijs plešas mazāk?

Offline

Ronaldo
12. Aug 2019, 21:27#33203

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.

Offline

Naits
12. Aug 2019, 22:01#33204

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Smieklīga jau paliek tā Tava bremžu epopeja

Ja klučus mainīji pēc tam ka jau kādu laiku biji cīnijies ar bremžu gaisošanu un visu pārējo, tātad atspiedi virzulīšus, vai ne? Un ja uzlabojās, tad visdrīzāk izspiedi uz augšu kādu burbuli kurš sēž pie bremžmašīnas un gaisojot standarta veidā netiek izstumts. pamēģini šo procedūru atkārtot un tad vēl atstāj uz nakti sistēmu zem spiediena, ja kaut kur nav hermētiski tad parādīsies sūce, ja viss labi, tad visi sīkie burbuļi uzies uz augšu.



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Ronaldo
12. Aug 2019, 23:02#33205

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 12 Aug 2019, 23:04:31 ]

Offline

hopper_offlinus
13. Aug 2019, 00:03#33206

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


12 Aug 2019, 23:02:26 Ronaldo rakstīja:
Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.


Es nezinu, ka Tavam, bet manejiem abiem ta skruve noteikti nav augstakais punkts. Pumpejam ar hebeli, pumpejam, vel pumpejam, nopisamies pumpet, ar skotchu pievilkam hebeli, atveram pa alinju, parunajam, pakustinam un laik pa laiku suportu, caurules, viegli (!!!!) ar mazo (!!!) gumijas (!!!) amuru paklauvejam pa galveno cilindru, lai iziet burbulis, atveram otru alinju... Atkartot... Nu kamer neizbeigsies alinsh, pacietiba, pipes, temas sarunam
Gan sievas, gan manam mocim bremzes ka nazhi. Kaut ari peldosha skava, divi virzuli un viens disks tikai. Nevajag steigties, steigu vajag blusos kerot.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
13. Aug 2019, 00:46#33207

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.

Ja tomer sadoma pirkt rotorus, kjiinas rotori ir krievu rulete, dazi ciikst, dazi sametaas aatri, dazi slikti bremzee. Atkarigs no kada materiala taisiti, un vai ir kimiski saderiigi ar kalodkaam. No shiis kjimiskas saderibas-materialu sastavi, ir atkariiga efektivitaate. Redzeeti visadi gadijumi. Trw peerc

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:28#33208

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.


Ja diski parasti, bez demferiem un kniedēm, džeki Ogrē Prometālā ar lāzerīti izgriež. Spriežot pēc šamā fakta, jebajā Jamahai no ķīnas jaunu pirku par 30 eināriem šo visnotaļ atbildīgo detaļu un pārsteigumu nebija. Ar vidējas cietības klučiem stājās tīri nadzīgi, nerūsēja, nesametās. Domāju, arī aļikā iepērkamie nav sliktāki, ja reiz daži tepat uz vietas griež ar plazmu un tirgo...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:44#33209

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


13 Aug 2019, 00:46:02 mexa rakstīja:

12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.

Ja tomer sadoma pirkt rotorus, kjiinas rotori ir krievu rulete, dazi ciikst, dazi sametaas aatri, dazi slikti bremzee. Atkarigs no kada materiala taisiti, un vai ir kimiski saderiigi ar kalodkaam. No shiis kjimiskas saderibas-materialu sastavi, ir atkariiga efektivitaate. Redzeeti visadi gadijumi. Trw peerc


Ķīmiskais sastāvs laikam būtu biš par smalku teikts. Svarīgākais ir kluču vispārējais sastāvs. Ar augstu metāla saturu- ja pareizi atceros ap 60% metāla saturs, ar zemu metāla saturu- līdz 30% metāla piejaukums, organiskie (metāls klāt bij maz, laikam ap 10-15%), keramiskie. Katram savi plusi, savi mīnusiņi. Ar ķīmisko sastāvu saderību sakars gan būs pamazs. Ne jau molekulu līmenī berze iedarbosies uz dzelžiem... Cita lieta- diska forma, izgriezumi (kas nebūt nav dekorācija), kluču cietība. Man- kā sēņu vecim, organiskie pašā laikā- disks dilst maz, stājas labi, tā kā pa trasi nebraucu, tad arī kluču dilšana asaras neuzrauj un kluči maxā lēti. Nu ja grib braukt spriganāk būs jājem keramika.

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:47#33210

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


13 Aug 2019, 00:03:00 hopper_offlinus rakstīja:

12 Aug 2019, 23:02:26 Ronaldo rakstīja:
Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.


Es nezinu, ka Tavam, bet manejiem abiem ta skruve noteikti nav augstakais punkts. Pumpejam ar hebeli, pumpejam, vel pumpejam, nopisamies pumpet, ar skotchu pievilkam hebeli, atveram pa alinju, parunajam, pakustinam un laik pa laiku suportu, caurules, viegli (!!!!) ar mazo (!!!) gumijas (!!!) amuru paklauvejam pa galveno cilindru, lai iziet burbulis, atveram otru alinju... Atkartot... Nu kamer neizbeigsies alinsh, pacietiba, pipes, temas sarunam
Gan sievas, gan manam mocim bremzes ka nazhi. Kaut ari peldosha skava, divi virzuli un viens disks tikai. Nevajag steigties, steigu vajag blusos kerot.


Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

hopper_offlinus
13. Aug 2019, 15:13#33211

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


13 Aug 2019, 14:47:14 mezhavecs rakstīja:
Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..


dumais! Aklam tak var palikt ar to DOT4 (mosh dirsh, bet parbaudit neraujos)

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 15:19#33212

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem


13 Aug 2019, 15:13:56 hopper_offlinus rakstīja:

13 Aug 2019, 14:47:14 mezhavecs rakstīja:
Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..


dumais! Aklam tak var palikt ar to DOT4 (mosh dirsh, bet parbaudit neraujos)




-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Rolis-80
13. Aug 2019, 17:43#33213

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Kur dabūt degvielas karti power commander? Netā nevaru atrast. Kāds servis varbūt ar to nodarbojās?

Offline

Ronaldo
14. Aug 2019, 21:32#33214

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Nu nez, varbūt tad vari paskaidrot (vai kāds cits)- kāpēc katrā GSX-R (99.gada) dzinēja vārsta hidrokompensatorā ir kaut kāda, atsevišķi maināma, tablete (iekšā gidrika) vārsta regulācijai? Ap to laiku, jau sen visā pasaulē, izmantoja normālus gidrikus, kas kompensē to spraugu (starp vārstu un sadaleni). Uz autiņiem esmu redzējis gan lielās tabletes, respektīvi viens mehānisms (man uz sešiem podiem stāv), gan vtulku (garenos), tos manīju uz 1.8 četru podu dzinēja.

Man nav pieredzes cik bieži uz vecajiem GSXR močiem jāregulē šis vārstu stāvoklis. Uz autiņiem it kā vienkāršāk, ja klab, tad jāmaina attiecīgie hidrokompensatori - un visi laimīgi. Ja ir nauda, kaut visus. Mocim rakstīts ka tas jādara pēc cik tur tūkstošiem kilometru. Un nokritu no krēsla, ka lasu ir 21 remontizmērs, mazas metālas tabetes.
Reālā dzīvē tās tiek virpotas pie virpotāja no siltumizturīga metāla?


P.S. netēloju nedz gudro, nedz apšaubu vietējo dievu statusu. Vienkārši lasu manuāli par regulārajām apkopēm.


06 Aug 2019, 23:36:36 Saveris rakstīja:
inženieri sēdēja, domāja, rasēja, rūpnīcā taisīja prototipus, testēja, uzlaboja, pirms palaist sērijveidā sertificēja, palaida tirgū uz xxxxxxxxx motocikliem, bet te- spečuki, kas kaut kur internātā lasīja, ka izstrādājums ir sūds. zajebiss.

ja jau kaut ko mainīji, moš pārbaudi gaisu sistēmā, vai kārtīgi izdzīts.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 14 Aug 2019, 21:36:31 ]

Offline

Dartagnan
14. Aug 2019, 21:53#33215

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Tavam motociklam nav hidrokompensatori, bet ir glāzes ar tabletēm. Šāda konstrukcija tiek izmantota tāpēc ka kompensatori nespēj strādāt tik augstos apgriezienos.

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 14 Aug 2019, 21:55:22 ]



-----------------

Offline

mexa
14. Aug 2019, 22:07#33216

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kompensatori ir lengaitas motoriem, un tie regulejas ja pienak vecums

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
15. Aug 2019, 00:32#33217

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


14 Aug 2019, 21:32:46 Ronaldo rakstīja:
Nu nez, varbūt tad vari paskaidrot (vai kāds cits)- kāpēc katrā GSX-R (99.gada) dzinēja vārsta hidrokompensatorā ir kaut kāda, atsevišķi maināma, tablete (iekšā gidrika) vārsta regulācijai? Ap to laiku, jau sen visā pasaulē, izmantoja normālus gidrikus, kas kompensē to spraugu (starp vārstu un sadaleni). Uz autiņiem esmu redzējis gan lielās tabletes, respektīvi viens mehānisms (man uz sešiem podiem stāv), gan vtulku (garenos), tos manīju uz 1.8 četru podu dzinēja.

Man nav pieredzes cik bieži uz vecajiem GSXR močiem jāregulē šis vārstu stāvoklis. Uz autiņiem it kā vienkāršāk, ja klab, tad jāmaina attiecīgie hidrokompensatori - un visi laimīgi. Ja ir nauda, kaut visus. Mocim rakstīts ka tas jādara pēc cik tur tūkstošiem kilometru. Un nokritu no krēsla, ka lasu ir 21 remontizmērs, mazas metālas tabetes.
Reālā dzīvē tās tiek virpotas pie virpotāja no siltumizturīga metāla?


P.S. netēloju nedz gudro, nedz apšaubu vietējo dievu statusu. Vienkārši lasu manuāli par regulārajām apkopēm.


06 Aug 2019, 23:36:36 Saveris rakstīja:
inženieri sēdēja, domāja, rasēja, rūpnīcā taisīja prototipus, testēja, uzlaboja, pirms palaist sērijveidā sertificēja, palaida tirgū uz xxxxxxxxx motocikliem, bet te- spečuki, kas kaut kur internātā lasīja, ka izstrādājums ir sūds. zajebiss.

ja jau kaut ko mainīji, moš pārbaudi gaisu sistēmā, vai kārtīgi izdzīts.

Šīs regulēšanas paplāksnes nav vērts virpot,jo tās vēl būs jārūda un jāslipē vajadzīgajā izmērā...
Tas viss ir pasūtāms,tikai jāsamēra ko īsti vajag.
Nečakarējies pats,dod kādam kurš ar to maizi pelna,citādi būs kā ar bremzēm..

Offline

mexa
15. Aug 2019, 09:20#33218

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
15. Aug 2019, 12:19#33219

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Māri +1000000

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Ronaldo
15. Aug 2019, 21:49#33220

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.

Offline