Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Kuļikovskis uz pasūtījumu būvēja LSD bloķi priekš viena veca japāņa, kam nav vispār LSD pieejams. Viņa rekomendācija ir RedLine. Varbūt, tas ir daudz pa daudz priekš ielas auto, bet viņam ir fantastiski liela pieredze ar sporta auto mezglu izgatavošanu un apkopi. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| +1 Ivars zina ko dara un saka. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Perversie estēti. Shell piedāvā LSD eļļu arī mazpilsētās Cēsīs Vidzemes Oils, piemēram. Turklāt ir Baltijas līmeņa sportisti autokrosā - nospriego, ielej normālu eļļu un gāz Daudzi zina, ko saka un dara. Bet spēkā ir Pareto likums, šajā gadījumā 20% pūļu dod 80% rezultāta... Varbūt pārējos procentus pūļu var ieguldīt citā drapakā, kuram LSD ir puse populācijas?
14 Oct 2017, 00:06:11 soulfreak rakstīja:
Vai ir kāds, kas var piedāvāt RedLine eļļu priekš auto LSD reduktora>
[ Šo ziņu laboja vlkpc, 15 Oct 2017, 00:02:39 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Oct 2017, 23:52:58 vlkpc rakstīja:
Perversie estēti. Shell piedāvā LSD eļļu arī mazpilsētās :P
14 Oct 2017, 00:06:11 soulfreak rakstīja:
Vai ir kāds, kas var piedāvāt RedLine eļļu priekš auto LSD reduktora>
nupat sanāca Dienvidāfrikā satikt kādu Indijas pakiju, kurš tur izvērsis pamatīgu vieglo auto un mikroautobusu motoru atjaunošanas servisu tīklu. uz jautājumu, kādu speceņu eļļas viņš lej atjaunotajos motoros, kā atbildi nosauca kaut kādu krūmu ražotāju un viskozitāti - 20W-50. kad pārjautāju par specenēm, viņš nesaprata, ko no viņa gribu. atstiepa bondzeli kurai uz etiķetes ar pārsteigumu ieraudzīju API SF/CC (40 gadus vecas specenes, turbomotoriem vispār nav izmantojamas, Eiropā tādu vairs sen kā neražo). uz manu jautājumu, vai viņš šo lej visos motoros pēc kārtas, skanēja atbilde - katrs taču zina, ka Oil is Oil. knapi noturējos, lai sarkastiski nepapildinātu pakija vārdus ar - nu jā, gluži kā ar sievietēm vai alkoholu.
tas tāds galējs variants, taču arī ne visas LS diferu eļļas ir vienādas. un, ja LSDiferi spīdzina, tad prasības eļļai var būt visnotaļ augstas.
[te neiestājos par/pret kādu konkrētu ražotāju] | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Labi. Te nekur neparādās meistara argumenti. Un ja tā, tad teikšu ka neviens no meistariem, kuriem ir 2ned līdz 3 mēn rinda, nav pieminējis vienīgo īsto eļļu...
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nevajag jau burt drāmu tur vajadzīgs tikai 1L eļļas, tā kā jālej ir top produkts, jo līdzekļu ekonomija te vispār nespēlē lomu. Auto ir divreiz lielāka jauda un griezes moments kā standartā, tāpēc jāpievērš uzmanība nevis kā bloķējošais elements darbosies, bet lai pāris neizjūk. | Offline | | |
kere | | Kopš: 31. Mar 2014
No: Ogre
Ziņojumi: 18
Braucu ar: Gsxr 1000 street
| ko ellas eksperts niere var teikt par sho razojumu?mocis ielas brauksanai http://mannol.de/en/?action=accessory_chemical_...torbike%204-Takt
----------------- es zinu ka daudz ko nezinu | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Par Mannol jau iepriekš tika uzspriests... Itkā Lietuvā maisot, tāpēc lēta, paši leiši braucot un nesūdzoties... MA2 un SL... Kapēc gan nē pilsētas lietošanai... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Lomsz jau atbildēja.
ielas pielietojumam gan jau pietiekams produkts.
galvenais pārmetums nav konkrētiem produktiem, bet zīmola pozicionējumam kopumā - Klaipēdā tiek bliezta Mannol eļļa ar lieliem burtiem uz kastēm "Made in Germany". vismaz tā tas bija pirms gadiem 10. bet tā, kā saprotams, nav tehniska kontrindikācija. pati rūpnīca tehnoloģiski ir viena no modernākajām Eiropā.
tas pats Mannol ir sastopams (tās pašas receptūras 1:1) arī citu zīmolu versijās. tā kā man ir bijusi iespēja izsekot konkrētā ražotāja SCT Lubricants performancei gandrīz 20 gadu garumā, varu teikt, ka viss ir normāli, taču noteikti nevajadzētu izmantot Mannol rebrandētos [paši neražo] antifrīzus un varētu būt dažām motoreļļām neatbilstība zemo temperatūru veiktspējā.
taču konkrēti par moču eļļām empīrisku datu man nav. | Offline | | |
ksneps | | Kopš: 24. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 746
Braucu ar: R1 & 990 adv
| Niere - iesaki kādu eļļu pirkt MB W220, 320cdi, 2004? Kur tagad izdevīgas cenas? | Offline | | |
Arz | | Kopš: 28. Feb 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 146
Braucu ar: Honda crf250r
| Sāku meklēt mocikletam eļļu un filtrus. Pacients: Suzuki SV650S 2005gads. Piedāvājumi, ieteikumi? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| sorrez, veči, es par tirdzniecību neko daudz nezinu. turklāt visi operē ar peldošām atlaidēm, kas letes cenu padara par neko daudz neizsakošu. | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Kā tiek noteikts tas maiņas intervāls piemēram XX 000 km? Ņemot vērā kaut kādus vidējos nobraukumus pie noteikta motorstundu skaita? Ierēķinot stāvēšanu sastrēgumos, sildīšamos, lēnu stumdīšanos u.c.? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nomaiņas intervālus nosaka katrs oem pēc saviem ieskatiem. to, ciktāl zinu, nediktē nekādi normatīvi. līdz ar to ir divas savstarpēji konfliktējošas intereses:
no vienas puses ražotājam jānodrošinās pret tiesu darbiem, ja klients ar rekomendētu specifikāciju eļļu, normālos braukšanas apstākļos, motoru normālā stāvoklī utt. pēkšņi sačakarē dzelzi dēļ nolietojušās eļļas. tādēļ, jā nav nekādi ekstrēmi, eļļa parasti var kalpot gana ilgāk kā oem noteicis. taču arī šis apgalvojums virspusējs, jo, piemēram, smagajiem auto, autorizētie servisi nosaka būtiski īsākas nomaiņas nekā testos uzrādītie mega100-150Kkm.
no otras puses katrs oem ieinteresēts uzrādīt pēc iespējas garākas nomaiņas, jo tas ietekmē klientu lēmumu dzelža pirkšanas brīdī [servisa izmaksas].
bet tas ļoti virspusēji. šī gara tēma, kurai rezumējums vienmēr ir viens:
oem norādītās nomaiņas izriet no premises, ka klients darbojas Proactive Maintenance režīmā [maina, kad noteikts]. pareizs piegājiens ir Condition Based Maintenance, kur nomaiņas izriet no reālā eļļas stāvokļa konkrētajā dzelzī un konkrētajos izmantošanas apstākļos. bet, lai noteiktu eļļas[un dzelža] stāvokli, jāveic lietotās eļļas analīzi.
tas īsumā. | Offline | | |
rinalds2m | | Kopš: 21. Oct 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 281
Braucu ar: Rīga 13, Dnepr MT10, EXC 450
|
15 Oct 2017, 07:46:56 soulfreak rakstīja:
Nevajag jau burt drāmu tur vajadzīgs tikai 1L eļļas, tā kā jālej ir top produkts, jo līdzekļu ekonomija te vispār nespēlē lomu. Auto ir divreiz lielāka jauda un griezes moments kā standartā, tāpēc jāpievērš uzmanība nevis kā bloķējošais elements darbosies, bet lai pāris neizjūk.
Agrāk ir sanācis BMW rūpnīcas LSD reduktorā ieliet tam speciāli paredzēto Castrol ražojuma eļļu, ar kuru reduktors nestrādāja.
Tika nomainīta tikai eļļa uz Xado ražojumu. LSD sāka darboties un nebija problēmu līdz mašīnas pārdošanai.
--> Produkts no Xado[ Šo ziņu laboja rinalds2m, 08 Nov 2017, 21:05:07 ] | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Sanāk ka tehnikai kas nav ar motorstundu dzinēju tāds motorstundu skaitītājs nah nav vajadzīgs. Pareizi sapratu? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas kā kurai tehnikai. ja, piemēram, smagais auto ved no meža laukā baļķus un pie šosejas pārkrauj uz citu auto, kurš ved uz ostu, tad, protams, km neko neizteiks.
varu ieteikt vienu metodi, ja skaidrs, ka rekomendētie km nebūs objektīvs eļļas nomaiņas mērs - piekop patērētās degvielas kontroli.
citiem vārdiem sakot -
atrod oem rekomendētos eļļas nomaiņas km un vidējo degvielas patēriņu. no tā izrēķina kopojos degvielas patēriņa litrus uz veselu nomaiņas intervālu. attiecīgie litri arī būs nomaiņas intervāls. taču arī tas ir ļoti virspusēji, jo neņem vērā, piemēram, putekļainiem ceļiem vai braukšanu purvā vai kalnos.
drīzāk tad jautā šaurāk. par kādu tehniku, pielietojumu, vidi, slodzi konkrēti runa? | Offline | | |
S19 | | Kopš: 05. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 745
Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E
| Nissan Patrol Y60, dīzelis, īsa kārba: 5-ajā pārnesumā 90km/h = 2600 RPM, ražotāja noteiktais intervāls 5000km
Pilsēta, šoseja, nedaudz grantene, minimāli pa laukiem un mežiem lai izvilktu kādu lopu no slepkavības vietas. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tā kā dzelzis sens, tad arī eļļas nomaiņas intervāls izriet no 90to gadu eļļu potences.
mūsdienu sintētikas, īpaši, ja eļļas patēriņš atbilstošs dzelža vecumam, noteikti vēlk ilgāk par noteiktajiem 5Kkm.
neko neiesaku, taču es mierīgi rullētu visus 10Kkm.
edit:
bet parasti šādiem dzelžiem problēma negrozās ap motoreļļām. visi par tām satraucās, taču galīgi neipievērš uzmanību visai transmisijas sistēmai un citiem šķidrumiem. skaties vairāk tos.
te piemērs ar litriem un intervāliem:
http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/model.aspx...03335571031d065c [ Šo ziņu laboja Niere, 08 Nov 2017, 22:28:16 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Manam ielas mopēdam maiņas intervāls pēc grāmatas ir 15000km.
Es laikam mainīšu stabili uz kaut kādiem 8000 regulari un īpaši neiedziļināšos, tas tomēr ir mocis, kurš visu laiku iet apgriezienos, kaut arī V-veidnieks , kuram rpm diapazons mazāks.
Ta eļļas maiņa neko nemaksā būtiski, lai uz to mēģinātu taupīt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
|