19 Jun 2017, 20:52:37 Coooool rakstīja:
Sportistu mīti par viskozajām eļļām tiek sagrauti. Tikai ņemiet vērā, ja notiek eļļas piesārņojums, tad lietas ir bēdīgas.
[youtube]KhL_g5LscTw[ /youtube]
es par šo, kā atceries, runāju pirms daudziem gadiem, bet šie čaļi tikai tagad atklājuši))
nu, pats saproti, ka tā tāda ielāpa metode.
tev jau nav tīrasiņu sporta pielietojums ar specifiskiem degmaisījuma regulējumiem n`shit.
līdz ar to pareizāk tomēr novērst problēmas cēloni.
ar to pašu suzu rullē?
Kā tad! Sausa dir§@na! Eļļa ir jāmaina nevis pēc tā, kas rakstīts uz buteles, bet gan pēc intervāla, ko dzinējam paredzējis transportlīdzekļa ražotājs!
----------------- Ar cieņu,
Motoopis - karburatora fans
lsd jau izsaka ka elljai buus laba slodze, nav sirpotrebs, respektivi tirgus piedavajums buus mazaaks, atkal vieglaak izbaudiit visus piegadatajus, un saprast kura der labaak. Peec izjutam dazadas elljas dazaadu efektu dos, tas nav motors. Respektivi domaju tapec arii specifiska izveele peec brenda
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Kuļikovskis uz pasūtījumu būvēja LSD bloķi priekš viena veca japāņa, kam nav vispār LSD pieejams. Viņa rekomendācija ir RedLine. Varbūt, tas ir daudz pa daudz priekš ielas auto, bet viņam ir fantastiski liela pieredze ar sporta auto mezglu izgatavošanu un apkopi.
Perversie estēti. Shell piedāvā LSD eļļu arī mazpilsētās Cēsīs Vidzemes Oils, piemēram. Turklāt ir Baltijas līmeņa sportisti autokrosā - nospriego, ielej normālu eļļu un gāz Daudzi zina, ko saka un dara. Bet spēkā ir Pareto likums, šajā gadījumā 20% pūļu dod 80% rezultāta... Varbūt pārējos procentus pūļu var ieguldīt citā drapakā, kuram LSD ir puse populācijas?
14 Oct 2017, 00:06:11 soulfreak rakstīja:
Vai ir kāds, kas var piedāvāt RedLine eļļu priekš auto LSD reduktora>
[ Šo ziņu laboja vlkpc, 15 Oct 2017, 00:02:39 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
14 Oct 2017, 23:52:58 vlkpc rakstīja:
Perversie estēti. Shell piedāvā LSD eļļu arī mazpilsētās :P
14 Oct 2017, 00:06:11 soulfreak rakstīja:
Vai ir kāds, kas var piedāvāt RedLine eļļu priekš auto LSD reduktora>
nupat sanāca Dienvidāfrikā satikt kādu Indijas pakiju, kurš tur izvērsis pamatīgu vieglo auto un mikroautobusu motoru atjaunošanas servisu tīklu. uz jautājumu, kādu speceņu eļļas viņš lej atjaunotajos motoros, kā atbildi nosauca kaut kādu krūmu ražotāju un viskozitāti - 20W-50. kad pārjautāju par specenēm, viņš nesaprata, ko no viņa gribu. atstiepa bondzeli kurai uz etiķetes ar pārsteigumu ieraudzīju API SF/CC (40 gadus vecas specenes, turbomotoriem vispār nav izmantojamas, Eiropā tādu vairs sen kā neražo). uz manu jautājumu, vai viņš šo lej visos motoros pēc kārtas, skanēja atbilde - katrs taču zina, ka Oil is Oil. knapi noturējos, lai sarkastiski nepapildinātu pakija vārdus ar - nu jā, gluži kā ar sievietēm vai alkoholu.
tas tāds galējs variants, taču arī ne visas LS diferu eļļas ir vienādas. un, ja LSDiferi spīdzina, tad prasības eļļai var būt visnotaļ augstas.
[te neiestājos par/pret kādu konkrētu ražotāju]
Labi. Te nekur neparādās meistara argumenti. Un ja tā, tad teikšu ka neviens no meistariem, kuriem ir 2ned līdz 3 mēn rinda, nav pieminējis vienīgo īsto eļļu...
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...
Nevajag jau burt drāmu tur vajadzīgs tikai 1L eļļas, tā kā jālej ir top produkts, jo līdzekļu ekonomija te vispār nespēlē lomu. Auto ir divreiz lielāka jauda un griezes moments kā standartā, tāpēc jāpievērš uzmanība nevis kā bloķējošais elements darbosies, bet lai pāris neizjūk.
Par Mannol jau iepriekš tika uzspriests... Itkā Lietuvā maisot, tāpēc lēta, paši leiši braucot un nesūdzoties... MA2 un SL... Kapēc gan nē pilsētas lietošanai...
Lomsz jau atbildēja.
ielas pielietojumam gan jau pietiekams produkts.
galvenais pārmetums nav konkrētiem produktiem, bet zīmola pozicionējumam kopumā - Klaipēdā tiek bliezta Mannol eļļa ar lieliem burtiem uz kastēm "Made in Germany". vismaz tā tas bija pirms gadiem 10. bet tā, kā saprotams, nav tehniska kontrindikācija. pati rūpnīca tehnoloģiski ir viena no modernākajām Eiropā.
tas pats Mannol ir sastopams (tās pašas receptūras 1:1) arī citu zīmolu versijās. tā kā man ir bijusi iespēja izsekot konkrētā ražotāja SCT Lubricants performancei gandrīz 20 gadu garumā, varu teikt, ka viss ir normāli, taču noteikti nevajadzētu izmantot Mannol rebrandētos [paši neražo] antifrīzus un varētu būt dažām motoreļļām neatbilstība zemo temperatūru veiktspējā.
taču konkrēti par moču eļļām empīrisku datu man nav.